Πέμπτη 19 Μαρτίου 2009

Απαντώ, για την «αηδία».

Ο Βαρθολομαίος, και οι επτά μητροπολίτες που αθώωσαν τον Παντελεήμονα.


Οι επτά μητροπολίτες που αθώωσαν τον Παντελεήμονα φέρεται να είναι οι:


Ιερισσού Νικόδημος, Μηθύμνης Χρυσόστομος, Μυτιλήνης Ιάκωβος, Διδυμοτείχου Νικηφόρος, Λαρίσης Ιγνάτιος, Νέας Ιωνίας Κωνσταντίνος και Φωκίδος Αθηναγόρας.

Πληροφορίες φέρουν τον μητροπολίτη Ιερισσού Νικόδημο να πρωτοστατεί υπέρ της αθώωσης του Παντελεήμονα,

...ενώ έκπληξη προκάλεσε η συμπεριφορά μητροπολίτη της νησιωτικής βόρειας Ελλάδας, που στάθηκε δυναμικά στο πλευρό του Νικόδημου,

...αφήνοντας περιθώριο να κυκλοφορήσουν έντονες φήμες ότι το Οικουμενικό Πατριαρχείο επιθυμούσε την αθώωση του Παντελεήμονα.

(Από το ρεπορτάζ τής κ. Μαρίας Παπουτσάκη, σήμερα στην Ελευθεροτυπία)





Τι έγινε βρε παιδιά με τα νέα διαβατήρια;

Ιδεόπολις - ideopolis.gr Forum
18/11/2006 21:56
Τι έγινε βρε παιδιά με τα νέα διαβατήρια;
Πυρ και μανία λέει, η «ηγεσία» της εκκλησίας της Ελλάδος εναντίον αυτών που έβαλαν λέει επάνω τη φωτογραφία ενός μοναστηριού αλλά «κουτσουρεμένη», δηλαδή χωρίς σταυρό!
Αλλά καλά λέει κάποιος θρησκευτικός σχολιαστής ότι αυτό δεν είναι και το μεγαλύτερο κακό, αυτό λέει είναι μόνο το «σουρωμένο κουνούπι»!..
Πράγματι! Εδώ γίνονται Σόδομα και Γόμορρα (όπως θα έλεγε και η Σαπφώ Νοταρά), γίνονται τόσα και τόσα, σε μέγεθος καμήλας που οι «εκκλησιαστικοί» την κάνουν γαργάρα πριν την καταπιούν.!!!
Θέλετε ένα κραυγαλέο («ξεφωνισμένο») παράδειγμα; Ιδού ένα:
Δεν έχασε μήπως η μητρόπολη Αττικής τον μητροπολίτη της τον «άγιο» Παντελεήμονα Μπεζενίτη (τον κίναιδο) που κηρύχτηκε έκπτωτος αλλά παραμένει κανονικός επίσκοπος σε εφεδρεία;
Μικρό κουτσούρεμα ήταν αυτό;
Αλλά, ρε σεις, υπάρχει και ανώτερη από τον Χριστόδουλο και Σία «εκκλησιαστική» ηγεσία, ρε! Αυτή στο Φανάρι (όνομα και πράγμα φανάρι, αλλά κόκκινο) στο οποίο κατέφυγε ο «κουτσουρεμένος» (αλλά πάντα «ικανός» για παιδεραστία με ράσα) Παντελεήμονας, και στα πλαίσια της κόντρας των δυο μεγάλων (νάνων) της ορθοδοξίας, επίκειται λέει, η επαναφορά του κίναιδου, σαν μητροπολίτη πάλι, στη Αττική.
Για ποια «διαφορά» νέου και παλαιού ημερολογίου, μου μιλάτε; Εδώ η μεγάλη σύγκρουση είναι άλλη: Σύγκρουση διαφορετικών ομοφυλοφιλικών κέντρων (Αθήνας και «Πόλης»), όπως λέει και ο διασυνδεδεμένος με τον οικουμενικό πατριάρχη και πάντα καλά ενημερωμένος εκκλησιαστικός Τύπος, η εφημερίδα «Ορθόδοξος Τύπος»...


Για ποια «διαφορά» νέου και παλαιού ημερολογίου, μου μιλάτε; Εδώ η μεγάλη σύγκρουση είναι άλλη: Σύγκρουση διαφορετικών ομοφυλοφιλικών κέντρων (Αθήνας και «Πόλης»), όπως λέει και ο διασυνδεδεμένος με τον οικουμενικό πατριάρχη και πάντα καλά ενημερωμένος εκκλησιαστικός Τύπος, η εφημερίδα «Ορθόδοξος Τύπος»...

Πώς τεκμηριώνεται αυτό το τελευταίο;

Θα θυμάστε τι έγινε προ-πρόπερσι με την παρέλαση των εκκλησιαστικών σκανδάλων από τα ΜΜΕ. Θα σας πω τι είχε προηγηθεί. Είχε προηγηθεί η κόντρα ανάμεσα σε Χριστόδουλο και Βαρθολομαίο σχετικά με τις «νέες χώρες», τις εξουσιαστικές δικαιοδοσίες δηλαδή των δυο «μεγάλων».

Τότε λοιπόν έγραψε η εκκλησιαστική αυτή εφημερίδα ένα σχόλιο που το υπέγραφε (με τα αρχικά του) ο κ. Ζερβός ο Διευθυντής της, και που έλεγε περίπου:
Παράπονα εξέφρασε ο οικουμενικός πατριάρχης διότι οι εδώ (στην Αθήνα) συνάδελφοί του διαδίδουν ότι ομοφυλοφιλικά κέντρα (σ.σ. προφανώς προσκείμενα στον πατριάρχη) καλλιεργούν την κόντρα του οικουμενικού εναντίον του αρχιεπισκόπου Χριστόδουλου. Αλλά και ο πατριάρχης δεν θα κάτσει με σταυρωμένα χέρια. Έχει στο συρτάρι του ανώνυμες καταγγελίες για «κουσούρια» (σ.σ. δηλαδή για ανάλογα ομοφυλοφιλικά κέντρα προσκείμενα στην αρχιεπισκοπή) αντιπάλων του στην εκκλησία της Ελλάδος, και θα πράξει ανάλογα (σ.σ. θα αρχίσει να διαδίδει και αυτός δηλαδή)!..

Μετά από αυτό, άρχισαν οι «δημοσιογραφικές» αποκαλύψεις και το στραπατσάρισμα του αρχιεπισκόπου...



Το μπλογκ «χαίρετε», στη συνέχεια και για όσο θέλει ο Θεός…

Φέρτε ό,τι θέμα θέλετε, ακόμα και ...εκκλησιαστικό αν η δική σας αηδία για τέτοιες συζητήσεις δεν έχει φτάσει στο αποκορύφωμα που έχει φτάσει η δική μου αηδία… Και πού ξέρετε, μπορεί να μου κινήσετε και το ενδιαφέρον να ασχοληθώ ξανά. Πού ξέρετε!

Με ρωτούν για την «αηδία»


Δεν υπάρχουν σχόλια: