Η οικολογική δραστηριότητα του Οικουμενικού Πατριαρχείου
Γράφει ο Μάρκος Τ
Προς ανώνυμο
..Και υποθέτω ότι σε πειράζουν πολύ τα μηνύματά μου εδώ, γιατί σε βλέπω μάλλον θυμωμένο! Δεν πειράζει, αυτό σημαίνει ότι δεν είναι τελείως άστοχα! Χαρά μου να εκνευρίζω παπαγαλάκια και υποταχτικούς του Φαναρίου!
Επί της ουσίας τώρα, για να δεις ότι δεν μιλάω χωρίς στοιχεία όταν γράφω για τη θολή περιβαλλοντική δραστηριότητα του κ. Βαρθολομαίου, η οποία συνδυάζεται με κάθε είδους συμπροσευχές και συμπνευματισμούς, ακόμη και με μάγους.
Παραθέτω, συγκεκριμένα, απόσπασμα από ομιλία του κ. Βαρθολομαίου σε οικολογικό συμπόσιο στη Γροιλανδία, 19/7/07. Στο απόσπασμα αυτό ο κ. Βαρθολομαίος απροκάλυπτα αποδέχεται τις θρησκευτικές τελετές εκπροσώπων διαφόρων άλλων θρησκειών στη διάρκεια του Συμποσίου και απλά προσθέτει, ως κερασάκι στην τούρτα, και μία Ορθόδοξη θεία Λειτουργία, δίκην θεάματος. Μάλιστα, αποκαλεί όλες τις λατρευτικές τελετές, συλλήβδην, "profoundly important acts", "βαθιά σημαντικές πράξεις". Ο νεοεποχίτικος συγκρητισμός στο αποκορύφωμάτου.
Ιδού το απόσπασμα:
"To you, the people of Greenland, the idea that natural world is awesome, mysterious and worthy of care must be too obvious to worth stating. Forgive us, then, if we have allowed ourselves to forget what is so clear and self-evident to you. Today by the grace of God there was an event without precedent in the water-borne symposia which we have had the privilege of organising. Senior figures from many religious traditions have offered up, each in his own way, a silent prayer for the future of our beautiful world, for the people who live on earth now, and for the generations that will succeed us, assuming that human folly does not destroy life on earth altogether. Later in the week, we will have the extraordinary blessing of performing an Orthodox Christian act of worship in a church that is approximately 1,000 years old, and therefore predates the tragic split between the Christian east and the Christian west.We thank the people of Greenland for making it possible for these profoundly important acts to take place, and we ask them to pray with us".
Πηγή: http://theoperiv.blogspot.com
Σε ένα αμιγώς επιστημονικό συμπόσιο, τί γυρεύουν οι τελετές και οι συμπροσευχές; Απορίας άξιον...Ή μήπως τα καλοπληρωμένα από το ελληνικό κράτος (και δεν ξέρω από ποιες άλλες πηγές...) συμπόσια αυτά ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ, αλλά κάτι άλλο; Τι δουλειά έχει ο κ. Βαρθολομαίος να προσεύχεται μαζί με ετερόδοξους και αλλόθρησκους μπροστά στο είδωλο της θεάς Γαίας (κυριολεκτώ) πάνω στη γέφυρα του πλοίου, στη Γροιλανδία;
Το "ουκ ελάτρευσαν την κτίσιν οι θεόφρονες παρά τον κτίσαντα" μόνο να το ακούει χοροστατών στην Ακολουθία του Ακαθίστου ξέρει ο Οικουμενικός Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος; Προς τι αυτή η σύγχυση μεταξύ επιστημονικού συμποσίου και λατρευτικών τελετών (είτε Ορθόδοξων είτε ετερόδοξων είτε μη χριστιανικών, μου είναι αδιάφορο);
Μήπως γιατί έτσι πρέπει, ώστε να είμαστε σε συμφωνία με το πνεύμα του New Age και του politically correct που πουλάει σήμερα; Αν είναι ο νεοεποχιτισμός να σώσει το Φανάρι, ειλικρινά μιλάω, δεν με ενδιαφέρει ποσώς η σωτηρία του.
Δεν χάθηκε η Εκκλησία όταν το Πατριαρχείο Αντιοχείας μεταφέρθηκε στη Δαμασκό τον 12ο αιώνα ή όταν χάθηκαν οι άλλοτε ανθούσες Εκκλησίες της Μικράς Ασίας ή όταν αποστάτησε η Εκκλησία της Δύσεως και έπαψε να αποτελεί μέρος του όλου. Το τελευταίο, βέβαια, δεν τολμά να πει ο κ. Βαρθολομαίος, καθώς φαίνεται ότι έχει μάλλον αποκηρύξει την Ορθόδοξη εκκλησιολογία στο πλαίσιο του ιδεολογήματος των "αδελφών Εκκλησιών" και μιλά απλώς για "τραγικό χωρισμό" μεταξύ Ανατολής και Δύσης. Ναι, είναι τραγικός, όντως, αλλά ποιός αποστάτησε από την αρχέγονη Εκκλησία; Ο Χομιακόφ μιλά για μία μορφή Προτεσταντισμού εκ μέρους της Ρώμης, δηλαδή "διαμαρτύρησης" απέναντι στην παραδεδομένη Παράδοση (συμπεριλαμβανομένου του Δόγματος, αφού και αυτό παραδεδομένο είναι).
Όπως λοιπόν είτε με καταστροφές αρχαίων Εκκλησιών, είτε με πτώση τους στην αίρεση, η Εκκλησία δεν χάθηκε, έτσι δεν θα χαθεί και με την εξαφάνιση του Φαναρίου ή με τη μεταφορά του Οικουμενικού Πατριαρχείου, όπως θα ήταν το ορθότερο, στο πραγματικό κέντρο του οικουμενικού Ελληνισμού σήμερα. Και αυτό είναι η Αθήνα, μας αρέσει, δεν μας αρέσει. Αν το Πατριαρχείο της Σερβίας εδρεύει στο Βελιγράδι και όχι στην αρχαία έδρα του, το Πετς, στο Κοσσυφοπέδιο, το Πατριαρχείο Βουλγαρίας στη Σόφια και όχι στην αρχική του έδρα, το Τύρνοβο, και το Πατριαρχείο Αντιοχείας στη Δαμασκό και όχι στην Αντιόχεια, γιατί θα πρέπει το Οικουμενικό Πατριαρχείο να είναι ένα γραφείο με μητροπολίτες χωρίς ποίμνιο σε ένα τουρκομαχαλά της πάλαι ποτέ ρωμαίικης Κωνσταντινούπολης; Η έμμεση πλην σαφής αποκήρυξη της Ορθόδοξης εκκλησιολογίας και τάξης από τον κ. Βαρθολομαίο θεωρώ ότι σε μεγάλο βαθμό είναι αποτέλεσμα αυτής της Βατικανοποίησης του Πατριαρχείου.
http://a-ergodes.blogspot.com/
Αναρτήθηκε από ΛΑΜΠΡΟΣ ΣΜΑΪΛΗΣ
http://ecclesianet.blogspot.com/
ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου