Μία αθώωση και οι δύο εξαγοράσιμες ποινές των τριών κατηγορουμένων.
Συγκεκριμένα, το Τριμελές Πλημμελειοδικείο Λάρισας, μετά την ολοκλήρωση της δίκης, η οποία ξεκίνησε τον Οκτώβριο, έκρινε αθώο τον οδηγό του μοιραίου λεωφορείου Κωνσταντίνο Μαυρομιχάλη.
Το ίδιο δικαστήριο έκρινε ενόχους τον πρόεδρο της εταιρείας «Ακρίτας Α.Ε.», για λογαριασμό της οποίας μεταφέρονταν η ξυλεία με την νταλίκα, Αθανάσιο Σαράντη και τη διευθύνουσα σύμβουλο Λουκία Σαράντη, με τις κατηγορίες της ανθρωποκτονίας εξ αμελείας κατά συρροή, σωματικές βλάβες κατά συρροή και διατάραξη της ασφάλειας συγκοινωνιών, καταδικάζοντάς τους σε συνολική ποινή φυλάκισης 4 ετών, 11 μηνών και 15 ημερών έκαστο. Επίσης, δέχτηκε και για τους δύο τα ελαφρυντικά του προτέρου εντίμου βίου και ότι επιδίωξαν στη συνέχεια να άρουν τις συνέπειες των πράξεών τους.
Οι ποινές που επιβλήθηκαν είναι εξαγοράσιμες, ενώ η έφεση είχε ανασταλτικό αποτέλεσμα με τον όρο καταβολής εγγύησης 5.000 ευρώ έκαστος.
Οι κατηγορούμενοι εκπροσωπήθηκαν στο δικαστήριο με πληρεξούσιους δικηγόρους και όπως τονίστηκε από τους υπερασπιστές των δύο καταδικασθέντων, στην αγόρευσή τους για τα ελαφρυντικά, η εταιρεία πλήρωσε συνολικά για αποζημιώσεις το ποσό των 8.500.000 ευρώ. Μάλιστα, υπογράμμισαν ότι οι κατηγορούμενοι πλήρωσαν τα χρήματα πριν τελεσιδικήσουν οι υποθέσεις και δόθηκαν όλα στο ακέραιο.
(Από ρεπορτάζ της κ. Εύας Παπαδάτου, στην Εσπρέσο)
Αφού ήταν «μοιραίο», να γίνει ό,τι έγινε, γιατί να μην αθωωθεί ο οδηγός, ε; Η μοίρα (ο θεός;) τα κανόνισε να γίνουν έτσι τα πράγματα!
Γι αυτό, τότε, το επόμενο πρωί, αμέσως μετά το ατύχημα (Κυριακή απόγευμα δεν ήταν;) βγήκε το πρωί της Δευτέρας στην τηλεόραση, στην εκπομπή του ο κ. Οικονομέας και κατηγορούσε τον Θεό για όλα αυτά! Κάθε λίγο και λιγάκι έπαιζε το ίδιο και το ίδιο τραγούδι, το «αν είναι Θεός!».
Τελικά όμως, στο δικαστήριο εμφανίστηκαν μόνο άνθρωποι, …κακο-«μοιραίοι» άνθρωποι, που πλήρωσαν με 8.500.000 ευρώ, παρακαλώ, τα… σπασμένα του Θεού!!!..
Δεν θέλω να κάνω τον κατήγορο του «αριστερού» (σαν τον Ιερώνυμο;) κ. Οικονομέα, ούτε και τον συνήγορο του Θεού, αλλά θα θυμίσω το έξης:
Την "ήμερα" του δυστυχήματος (τελευταία μέρα της εκδρομής), Σαββατόβραδο προς Κυριακή, δεν κοιμήθηκε κανείς (ούτε και ο οδηγός, αν θυμάμαι καλά από τα ρεπορτάζ) αλλά ξεφάντωναν όλοι (και οι μαθητές και οι συνοδοί καθηγητές) μέχρι πρωίας, Κυριακής (13 Απριλίου 2003), στο κλαμπ του ξενοδοχείου στο οποίο διανυκτέρευσαν…
Το πρωί, την ώρα της θ. λειτουργίας, όλοι («φρέσκοι – φρέσκοι») πήραν τον δρόμο της … «μοιραίας» επιστροφής!
Φαίνεται ότι ο Θεός ήταν εκεί… «απασχολημένος», στους ναούς!.. Δεν «πρόκαμε» λοιπόν (κουρασμένος, άλλωστε) να τρέξει (και, αλλού) στα Τέμπη, το ίδιο απόγευμα (7:30), για κάνει το θαύμα Του, να τους... "ξυπνήσει" όλους ώστε να δουν έγκαιρα τη νταλίκα με τις μελαμίνες που ερχόταν καταπάνω τους και που τελικά, τα υλικά της αυτά (που εκτινάχτηκαν), τους… αποκεφάλισαν!
8.500.000 ευρώ! Δηλαδή; Πόσο κοστολογήθηκε το κεφάλι;
4 σχόλια:
Αυτό που έγινε δεν αποζημιώνεται με τίποτα. Ρήμαξαν σπίτια, καταστράφηκαν ζωές όχι μόνο των παιδιών αλλά και των γονιών και συγγενών τους. Τι να πει κανείς;
Τι άλλο να πει κανείς;
Τα είπε όλα το δικαστήριο:
Δέχτηκε και για τους δύο (της εταιρίας) τα ελαφρυντικά του προτέρου εντίμου βίου και ότι επιδίωξαν στη συνέχεια να άρουν τις συνέπειες των πράξεών τους (τα 8.500.000 που λέγαμε), και γι αυτό κανείς δεν πάει ούτε μια μέρα φυλακή!!!..
Ανώνυμος, με μήνυμά του, υποστηρίζει ότι:
«Δίκαιη η αθωωτική απόφαση για τον οδηγό του Λεωφορείου. Από θαύμα ο ίδιος σώθηκε και έκανε ό,τι μπορούσε για να αποφύγει την μοιραία σύγκρουση. Στα στενά των Τεμπών το μόνο που μπορούσε να κάνει ήταν να κολλήσει το λεωφορείο στα βράχια και από εκεί και πέρα η ευθύνη ήταν του άλλου οδηγού που κουβαλούσε το φονικό φορτίο και εξ αιτίας κακών χειρισμών του έγινε το ατύχημα.»
Δυστυχώς το ατύχημα αυτό στέρεισε τη ζωή σε πολλά παιδιά, άφησε δημάδια στα υπόλοιπα που ζήσανε και κατέστρεψε πολλές οικογένειες. Το μόνο που μένει είναι θλίψη, πόνος, αγανάκτηση για όλους τους ανεύθυνους που διαπράξανε αυτό το έγκλημα. όσον αφορά τον οδηγό του λεωφορείου έφταιγε. Σε τι έφταιγε? Έφταιγε που υπέκυψε στους εκβιασμούς των εργοδοτών.Πάντα στις περισσοτερες εταιρείες μικρές ή μεγάλες πιέζονται οι οδηγοί να δουλέψουν πέραν του νόμιμου ωραρίου. ίσως το νεαρό της ηλικίας και ο φόβος της απόλυσης να τον οδήγησε στην έξοδο του το προηγούμενο βράδυ. δεν τον κατηγορώ (όλοι μας το έχουμε ζήσει στα πρώτα βήματά μας).όσον αφορά τη στιγμή που είδε το φορτηγό να έρχεται πάνω του ειλικρινά και εγώ θα το έριχνα στα βράχια μήπως καταφέρω να σώσω την όλη κατάσταση. ήταν το μόνο πράγμα που μπορούσε να κάνει εκείνη τη στιγμή.μήπως όμως φταίει για αυτή την τραγωδία και το ελληνικό κράτος? Είναι εθνική οδός αυτή που μας υποχρεώνουν να πληρώνουμε και διόδια? Λυπάμαι ειλικρινά για αυτό που συνέβει και εύχομαι να μην συμβεί ποτέ ξανά κάτι παρόμοιο. Εύχομαι αυτό το παληκάρι (ο οδηγός) να μπορέσει κάποια στιγμή να ηρεμήσει γιατί μπορεί να περάσαν κάποια χρόνια αλλά δυστυχώς οι μνήμες δεν φεύγουν ποτέ από το μυαλό μας. Αν το σκεφτείτε το ένα πόδι του οδηγού είναι στην φυλακή και το άλλο στον τάφο. Εκτιμείστε την προσπάθεια αυτών των ανθρώπων και μην τους ρίχνετε μόνο ευθύνες είναι και αυτοί άνθρωποι και όχι μηχανές χρειάζονται ξεκούραση και ηρεμία
Δημοσίευση σχολίου