Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου 2009

Η κ. Ρίκα Βαγιανη, γράφει για την σεξο-Λολίτα του τηλεοπτικού «δελτίου καιρού»

Πάρ τους τα όλα, κορίτσι μου. Τα συμβόλαια, τα χαρτιά, τα λεφτά και τα σώβρακα. Πες μας τον καιρό (ποιον καιρό;) με τσαχπινιά, κούνημα, νάζι. Ρίξε το βαρομετρικό πιο χαμηλά, πιο χαμηλά, με την υπόσχεση ενός μικρού, ροζ φαγώσιμου βρακιού. Ακύρωσέ τους όλους. Απόλαυσέ τους: γραβατοφορεμένοι σχολιαστές, έμπειροι πολιτικοί αναλυτές, σιτεμένες τηλεπερσόνες προσκυνούν τα ατελείωτα ποδάρια σου.

Ηρθες πάνω στην ώρα, γλυκιά μου. Κρεατάκι μου γυμνό και φρέσκο, μπουκίτσα στα σάλια των λιγούρηδων, σπαραχτικά κενό μου βλέμμα, καλωσόρισες στην Κόλαση. Κάθε καιρός κι η Ελένη του.

(Σήμερα, από το ΕΘΝΟΣ)


Κυριακή, 1 Φεβρουάριος 2009

Ελληνική τηλεόραση: Το «δελτίο καιρού» της… μικρής Λουλού – σεξο-Λολίτας!..


Εγώ δεν έχω τηλεόραση, για να έχω – πρώτη - γνώμη σ’ αυτό, και έτσι τα λέω όπως τα πληροφορούμαι σήμερα από τον «Ελεύθερο Τύπο».

Μαθαίνω λοιπόν, ότι ένα άλλο – διαφορετικό – «
δελτίο καιρού» παίζεται – λέει - σε ελληνική τηλεόραση που το παρουσιάζει μια κοπελίτσα «ντυμένη» σε… οφθαλμο-Πορνικό στυλ, σε στυλ λέει… Λολίτας!..

… Ότι αντί να παρουσιάζει κανονικό δελτίο, κάνει διάφορα, «δείχνει» διάφορα, λέει και κάτι χαζο- χαρούμενα, που της έχουν γράψει, και ότι το πρόγραμμα αυτό αρέσει - λέει - πάρα πολύ (σε μακάκες;) και ότι επόμενο είναι να βρει μιμητές και από άλλα ελληνικά κανάλια!

Δεν μας έφτανε λοιπόν ο κακός μας ο καιρός, σε όλα τα θέματα (οικονομικά, πολιτικά κ.λπ.), προστέθηκε τώρα και αυτό το «δελτίο καιρού» της… μικρής Λουλού, της σεξο-Λολίτας!..

Λέτε (υπόθεση κάνω), και, οι τουρκικές φρεγάτες που εξόκειλαν κατά δω (Σούνιο μεριά) , να είχαν σαν κίνητρο το… μπανιστήρι στα κανάλια μας; Και αν ναι, γιατί; Δεν μας πιάνουν από εκεί;



ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Μιχαλόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια: