Παρασκευή 16 Ιανουαρίου 2009

Σχόλια στο θέμα "Τι λέτε κ. Στέφανε Χίο;"

Ο P. MICHALOPOULOS είπε...

Αγαπητέ κ. Ανώνυμε, χαίρε!

Σχετικά με το σχόλιο που έγραψες πριν από λίγο, έχω να σου πω ότι η εφημερίδα δεν τα φαντάστηκε αυτά που γράφει αλλά στηρίχτηκε σε γεγονότα!

Οι ίδιοι οι μασόνοι βγήκαν από τις στοές όπου μαχαιρώνονται και έτρεξαν στα γραφεία της εφημερίδας για να μιλήσουν!

Βγήκαν και στο Ίντερνετ, και τα λένε κι εκεί!

Από εκεί είναι και τα στοιχεία του ρεπορτάζ.

Τώρα, σχετικά με τους επώνυμους που λες, δεν ξέρω αν έχουν αποκαλυφθεί ονόματα στον δημοσιογράφο. Αν ξέρει, καλό είναι να μας πει,

...όπως ξέρει (μου έλεγε παλαιοτέρα, πριν ένα χρόνο, τότε με την υπόθεση με τον παπά στο Ίλιον), όπως ξέρει λέει πολλούς παιδεραστές ρασοφόρους, αλλά που τελικά δεν τους κατονόμασε!!!..


Παναγιώτης

15 Ιανουάριος 2009 11:10 μμ


Διαγραφή
Ο Μιχάλης είπε...

Βγήκαν και στο Ιντερνέτ οι μασόνοι που κονταροχτυπιούνται μεταξύ τους! Τι μου φέρατε στη μνήμη τώρα! Θυμάμαι κάτι εκπομπές του Τράγκα(Χωρίς Αναισθητικό)που είχε βγεί ο Χ.Μανέας και είχε μιλήσει για τον τεκτονισμό. Πάντως η διαμάχη αυτή μεταξύ Μεγάλης Στοάς κι Εθνικής Μεγάλης Στοάς είναι τουλάχιστον 20ετίας. Πάντως , Παναγιώτη, μπορείς να μου δώσεις το link που οι μασόνοι τα λένε στο ίντερνετ? Ευχαριστώ

16 Ιανουάριος 2009 11:36 πμ


Διαγραφή
Ο P. MICHALOPOULOS είπε...

Όχι αγαπητέ Μιχάλη, δεν έχω τα λινκ. Η πληροφόρηση μου πάνω σε αυτό, προέρχεται από το χθεσινό ρεπορτάζ του κ. Χίου. Ρώτησαν μάλιστα και τον Μανέα, τι έχει να απαντήσει πάνω σε αυτά που γράφονται και εκείνος απάντησε (για να ξεγλιστρήσει μάλλον) ότι την αγνοεί αυτήν την τεχνολογία, και δεν ξέρει τίποτε για Ίντερνετ!

16 Ιανουάριος 2009 2:45 μμ


Τι λέτε κ. Στέφανε Χίο;

Δεν υπάρχουν σχόλια: