Κυριακή 28 Δεκεμβρίου 2008

Re: Η… «Ωραία του Πέραν»!

Κυριακή, 28 Δεκέμβριος 2008, 21:28
Από: Προς: panag_michal@yahoo.gr

Ποιός είσαι, βρε Παναγιώτη; Χρόνια πολλά, ευχαριστώ για τα μηνύματα. Αλλά, ποιός είσαι;


Κυριακή, 28 Δεκέμβριος 2008, 22:08
Από:Προς:

Χαίρετε, αγαπητή Μαρία!

Ευχαριστώ για τις ευχές, και ανταποδίδω εγκάρδια: Χρόνια πολλά και σε σένα!

Τα μηνύματα, είναι ενημερωτικά των αναρτήσεων στο ιστολόγιό μου, το «χαίρετε», και ελπίζω να μην είναι ενοχλητικά…

Με ρωτάς ποιος είμαι. Προφανώς δεν γνωριζόμαστε και η επικοινωνία μας αυτή θα οφείλεται στο ότι κάπου διασταυρώθηκαν οι ηλεκτρονικές μας διευθύνσεις!

Είμαι λοιπόν ένας απλός άνθρωπος που μου αρέσει να δημοσιοποιώ τις σκέψεις μου. Αν έχεις περισσότερες απορίες, μπορείς να μου τις πεις.

Φιλικότατα,

Παναγιώτης

Δεν υπάρχουν σχόλια: