Τρίτη 23 Δεκεμβρίου 2008

Χριστουγεννιάτικο Μήνυμα του Κρήτης Ειρηναίου


Αγαπητοί μου αδελφοί

Να ξεκολλήσωμεν από τα μικρά και ασήμαντα πράγματα, τα οποία σήμερα μεγιστοποιούμε και θεοποιούμε.

Δυστυχώς στους καιρούς μας ασχολούμαστε...
...Μάλλον με δαίμονες και σατανισμούς, ατέλειωτη νύχτα και σκοτάδι, λόγια, έργα και ζωή της νύχτας και των σκοτεινών πραγμάτων.


Ο Κρήτης Ειρηναίος

Πέμπτη, 31 Ιούλιος 2008


Ο αντίχριστος διάβολος και η ουρά του



Οι οικουμενιστές, με πρώτο τον Βαρθολομαίο, αγκαλιάζουν τον διάβολο, το ψέμα.
Η Ορθοδοξία είναι η Αλήθεια και οι αιρέσεις είναι πλάνη, είναι δημιουργήματα του αρχιψεύτη διάβολου.
Όταν λοιπόν ο πατριάρχης εξομοιώνει με τα λόγια του και με όλες του τις κινήσεις όλα τα δόγματα και όλες τις θρησκείες με την Ορθοδοξία, πόσο περισσότερο σατανάς και αντίχριστος θα μπορούσε να γίνει;

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητε μου Παναγιωτη γεια σου
Δεν σου εχω στειλη μεχρι τωρα τις ευχες μου ,διοτι οπως με κατανομαζης μεσα σε παρενθεση η φιλη μας η Αναστασια η "παλαιοημερολογιτισα"ακομη εγω δεν εχω κανη Χριστουγεννα και οπως καταλαβαινης μου ειναι πολλυ δυσκολο να λεω ,οτι εχουμε Χριστουγεννα κοιτωντας αυτους του ψευτικους μανδιες των λυκων που ολοι μαζι για μια ακομη φορα σταυρωνουν τον Κυριο μας,δεν αναφαιρωμαι σε σενα ,ο καθενας απο εμας κανη,πιστευη,λεει,πρατη αυτα που νομιζη σωστα,ενα ομως δεν μπορης να μου προσαψης Π Ο Τ Ε οτι δεν θα φιλησω χερι τουρκου Πατρειαρχη και ουμενιστων παπαδων,πες με φανατικη,πες μου οτι θες η μικρη Φατνη της Βηθλεεμ,ακομη δεν κτηπησε για Χριστουγεννα,ετσι λοιππον μην τους κακολογης αγαπητε μου Παναγιωτη ,διοτι αυτους φιλης και αποδεχεσε,ετσι δεν ειναι?
Παντα θα σου γραφω και πιστευω πως καταβαθος ξερης οτι εχω πολλυ δικιο.
Αναστασια