Κυριακή 9 Νοεμβρίου 2008

Από τη συνέντευξη του βουλευτή Ημαθίας της Ν.Δ. Ηλία Φωτιάδη:



- Αλήθεια, η προσκόλληση στην εκκλησία πότε ξεκίνησε;

Πάντα είχα μια στενή σχέση με την εκκλησία, απόρροια της χριστιανικής αγωγής που είχα από την οικογένειά μου. Ηδη από την ηλικία των δέκα ετών έψελνα στον Αγιο Δημήτριο στο χωριό μου, τη Χαρίεσσα Ανθεμίων. Στην πορεία του χρόνου η αγάπη μου για την εκκλησία με ώθησε και στη δραστηριοποίησή μου τόσο στον Σύλλογο Ιεροψαλτών Ημαθίας ως μέλος όσο και στον Σύλλογο Προσκυνητών Αγίου Ορους του νομού Ημαθίας, του οποίου είμαι ιδρυτής και πρόεδρος.


- Απ’ ό,τι ξέρω, σπουδάσατε και βυζαντινή μουσική. Αυτό πώς προέκυψε;

Η αγάπη μου για τη μουσική και ειδικότερα την ιεροψαλτική με ώθησε να σπουδάσω βυζαντινή μουσική με εξαίρετους δασκάλους. Ως εθελοντής ιεροψάλτης έψαλλα έκτοτε σε όλες τις εκκλησίες της Ημαθίας αλλά και ανά την Ελλάδα και στο εξωτερικό, από την πανέμορφη Παναγία Σουμελά στο Βέρμιο της Ημαθίας μέχρι τον Καθεδρικό Ναό του Αγίου Ευσταθίου στη μακρινή Αυστραλία, την οποία επισκέφθηκα τον περασμένο Απρίλιο.


- Πιστεύετε στην προσευχή;

Η προσευχή είναι το υπέρτατο καταφύγιο και καθαρτήριο της ψυχής. Είναι πολύτιμες οι λίγες στιγμές απόλυτης απομόνωσης ενός ανθρώπου μπροστά στον Θεό ζητώντας κουράγιο, συγχώρεση ή διέξοδο στις δυσκολίες. Και όταν έρχεται το ανυπόκριτο δάκρυ, τότε νιώθω πληρότητα, γιατί θυμάμαι τα λόγια του μεγάλου Ρώσου συγγραφέα Ντοστογιέφσκι, που έλεγε ότι «μόνο τα δακρυσμένα μάτια βλέπουν καθαρά τον Θεό».


www.espressonews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: