Σάββατο 25 Οκτωβρίου 2008

Από την πρωινή μου βόλτα σε θρήσκο μπλογκ:

Από Forum EPISKEPTHS
Δευτέρα, 24 Μαρτίου 2008 11:18 πμ

Αυτό το τζόβενο ο Σεραφείμ, ο αρχιεπίσκοπος Γιοχάνεσμπουργκ που ενοχλήθηκε από τις αναφορές του μπλοκ μου στο αφεντικό του τον πατριάρχη Αλεξανδρείας, που ενοχλήθηκε τόσο ώστε μου έστειλε μήνυμα με αισχρολογίες με βρισιές με απειλές κατά της ζωής μου και κατά της ασφάλειας της οικογενείας μου, αυτός λέω, ποιον διάβολο έχει μέσα του και συμπεριφέρεται έτσι; Κοινωνεί αυτός; Αγιασμό πίνει αυτός; Ή με αίμα ανθρώπων του Θεού μόνο ξεδιψάει, εκεί που αρχιεπισκοπεύει, εκεί στη μαγεμένη Αφρική;


Από Forum EPISKEPTHS
Δευτέρα, 24 Μαρτίου 2008 11:21 πμ

Με «συμβουλεύουν» να σιωπήσω! Απειλούν και τη ζωή μου!!!..

Ποιοι και γιατί (του πατριάρχη Αλεξάνδρειας;) με απειλούν;

ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ, ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΕΙΛΗ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ.

Στα ίχνη του επίδοξου ηθικού αυτουργού... δολοφονίας μου! Βρέθηκε αυτός που απειλούσε με e-mail τη ζωή μου!

ΣΧΟΛΙΑ ΣΕ ΘΕΜΑ
(φιλικού μπλογκ)
με τίτλο:
Αληθινή ιστορία μαγείας από την Ιεραποστολή στην Αφρική!

Δεν υπάρχουν σχόλια: