Τετάρτη 29 Οκτωβρίου 2008

Blog «Παναγιώτης Μιχαλόπουλος»

Blog «Παναγιώτης Μιχαλόπουλος»
http://p-michalopoulos.blogspot.com/

Αναρτήσεις θεμάτων:

Αυτή είναι η οικογένεια μου!

Από τον Παναγιώτη Μιχαλόπουλο

Χρόνια Πολλά Παναγιώτη

Παναγιώτης Μιχαλόπουλος

Τίτλοι και υπότιτλοι

Αυτά που λες Σταυρούλα! :-)

Για να ευλογήσουμε λίγο και τα γένια μας (αν και δεν έχουμε)

Καλημέρα σας, κ. Ελένη (tripolitissa) Μητσοπούλου!

Φίλτατε κ. «manuel123», δεν έχετε ακόμα πάει για ύπνο;

Οι εντυπώσεις μου από κήρυγμα στο οποίο παραβρέθηκα.

Pathfinder Forum: «ΠΕΡΙΜΕΝΩ, ΤΟΝ ΔΟΛΟΦΟΝΟ!!!..

Τα blogs, μας κάνουν πιο κοινωνικούς.

Καλησπέρα Νίνα!

Αγαπημένη έκφραση:

«ΑΣ ΦΩΝΑΞΟΥΜΕ ''ΑΝΑΞΙΟΣ''», ...ΚΑΙ ΑΣ ΜΑΣ ΜΑΚΕΛΕΨΟΥΝΕ!!!..

ΔΙΑΛΟΓΟΣ με την ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ:

ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΜΕ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗ

Νέο blog: Παπική εκκλησία

2 ΝΕΑ Blogs+Spots

Υποψήφιος κληρικός (ο κ. Φίλιος), μας διαβάζει και σχολιάζει:

Βιογραφικό, για μια καλή θέση στον Παράδεισο!

Απάντηση σε σχόλιο

Σε ευχαριστώ θερμά, αγαπητέ εν Χριστώ αδελφέ Μιχάλη...

Τα είπαμε πάλι με την Αναστασία. ΤΟ Ανέκδοτο της ζωής μου!..

Blogs+Spots

Μακαριότατε, την ευχή σας!

Παναγιώτης Μιχαλόπουλος: Προσωπικές Εμπειρίες.

Όταν πήγα στη σχολή κατηχητών...

ΟΟΔΕ

Όπως ξέρεις, εγώ δεν είμαι καν δημοσιογράφος!

δεν είμαι ντέντεκτιβ

Φίλε σχολιαστή...

Να σου πω πώς τον γνώρισα, και, εγώ τον πατέρα Αυγουστίνο;

Κάτω τα χέρια από τον Μιχαλόπουλο

Με απείλησε ακόμα και για τη ζωή μου...

Παναγιώτης Μιχαλόπουλος
(Επιστολογράφος - Blogger)
Ξάνθου 66 -16777- Ελληνικό.
Τηλέφωνο: 698 2331071

Δεν υπάρχουν σχόλια: