Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου 2008

Μήπως λοιπόν κάνετε κάποιο λάθος;

Ο P. MICHALOPOULOS άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας

"«Νέο εκπρόσωπο (κακάσχημο;) Τύπου θέλει ο Ιερώνυμο...":

Μόλις τώρα το επισκέφτηκα το μπλογκ που μου είπες, ανώνυμε φίλε, αλλά δεν είδα καμιά σχετική με εμένα αναφορά!

Στα προτεινόμενα μάλιστα ιστολόγια, έχει μόνο το «χαιρετίσματα» εκείνο δηλαδή που ο παθφάηντερ (του Λαμπράκη) μου το απέκλεισε (το εξαφάνισε από προσώπου δημοσιότητας) το απέκλεισε, πριν από δυο μήνες…

Γιατί το απέκλεισαν; Προφανώς, για να μη γράφω για τον προστατευόμενο (μασονίας, παπικών, ομοφυλοφίλων κ.λπ.;) φίλο τους τον Ιερώνυμο, ενώ ήμουν καλός όταν επί 9 μήνες έκανα στο ίδιο μπλογκ σχετικές αναφορές στον Χριστόδουλο…

Εξαφάνισαν από προσώπου δημοσιότητας (η «δημοκρατία» του Δ.Ο.Λ.) χωρίς καμιά ειδοποίηση αλλά ξαφνικά και με αοριστολογίες ένα μπλογκ που είχε μπει στο μάτι πολλών (και εκκλησιαστικών, και άλλων μπλόγκερς, κ.λπ.) για την μεγάλη δημοτικότητα του (σταθερά γύρω στις 60.000 επισκέψεις το μήνα) από φθόνο, μια και εμένα δεν μπόρεσαν τελικά παρά την εκφρασμένη επιθυμία τους (ακόμα και από αρχιεπίσκοπο του πατριαρχείου Αλεξανδρείας), μια και δεν μπόρεσαν λοιπόν να επιτύχουν, και , τη φυσική μου εξόντωση…

…Και έβγαλαν το άχτι τους, θάβοντας ένα μπλογκ (τα «χαιρετίσματα») με 3.700 αναρτήσεις θεμάτων, και 7.500 καταθέσεις σχολίων, στους 9 μήνες που το άφησαν εν ζωή!!!..

Επανέρχομαι στα αρχικά:
Το επισκέφτηκα λοιπόν το μπλογκ που μου είπες, ανώνυμε φίλε, αλλά δεν είδα καμιά σχετική με εμένα αναφορά!
Μήπως λοιπόν κάνετε κάποιο λάθος;



Ανάρτηση από τον P. MICHALOPOULOS στο XAIRETE τη 9 Σεπτέμβριος 2008 1:45 μμ

Δεν υπάρχουν σχόλια: