Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου 2008

ΔΥΟ ΘΕΜΑΤΑ:


1. Εμετικό γλείψιμο «εκκλησιαστικού» πρακτορείου!

Επίσκεψη Θεόδωρου στην πόλη East London
Rofmea.gr
29/5/2008

Ο Πατριάρχης στην αγκαλιά των παιδιών

Χθες Τετάρτη 28 Μαΐου ο Πατριάρχης Αλεξανδρείας και πάσης Αφρικής κ. κ. Θεόδωρος Β' αναχώρησε με την συνοδεία Του οδικώς από το Κόστατ με προορισμό την πόλη East London, με ενδιάμεσο σταθμό το Umtata, όπου συνάντησε τους λιγοστούς Έλληνες της περιοχής. Το απόγευμα της ιδίας ημέρας ο Μακαριώτατος αφίχθη στο East London. [...] Ακολούθως η Ελληνική Κοινότητα παρέθεσε επίσημο δείπνο σε πολυτελές ξενοδοχείο της πόλης προς τιμή του Μακ. Πατριάρχου, στο οποίο παρέστησαν επίσης και εκπρόσωποι της Ρωμαιοκαθολικής και της Αγγλικανικής Εκκλησίας.


2. Όπως ξέρεις, εγώ δεν είμαι καν δημοσιογράφος!

Δημοσίευση : 19 Δεκεμβρίου 2007

Καλησπέρα, Αιμίλιε!

Σε ευχαριστώ και πάλι για το πρωινό τηλεφώνημά σου. Μόλις τώρα έλαβα και το ηλεκτρονικό σου μήνυμα με τις καταγγελίες σου τις σχετικές με σοβαρές ηθικές παρεκτροπές, όπως λες, υψηλά ιστάμενων στην εκκλησιαστική ιεραρχία στην περιοχή των [...] (Περιοχή βορείου Ελλάδος).

Πολύ θλιβερά όλα αυτά αν αληθεύουν, αλλά τι μπορώ να κάνω εγώ που δεν γνωρίζω από πρώτο χέρι πρόσωπα και πράγματα; Όπως ξέρεις, εγώ δεν είμαι καν δημοσιογράφος για να γράψω σχετικά, όπως με προτρέπεις. Αν δημόσια έχουν γίνει έκτροπα, εκεί στην Μητρόπολη, αν έχουν σκανδαλιστεί άνθρωποι, τότε αυτοί οι ίδιοι έχουν την δυνατότητα να καταγγείλουν τα τεκταινόμενα, και μάλιστα να τα καταγγείλουν επώνυμα και με αδιάσειστα στοιχεία, στα αρμόδια όργανα, ώστε να κινηθεί η εκκλησιαστική δικαιοσύνη, και όχι μόνο αυτή, ή και να προκληθεί έντονο το ενδιαφέρον για σχετική δημοσιογραφική έρευνα ικανή να πιέσει προς την κατεύθυνση της κάθαρσης.

Εγώ, όπως θα έχεις καταλάβει, δεν είμαι κυνηγός σκανδάλων, δεν είμαι ντέντεκτιβ, αλλά ένας πιστός χριστιανός που θλίβομαι για τα σκάνδαλα, για την «ενώπιον πάντων» άθλια συμπεριφορά ορισμένων εκκλησιαστικών παραγόντων που έτσι σκανδαλίζουν το ποίμνιο και το απομακρύνουν από την εκκλησία. Πάνω λοιπόν σε όσα έχουν ήδη δημοσιοποιηθεί (και καλώς έχουν δημοσιοποιηθεί, σχετικά με τα έργα των διαβόητων σκανδαλοποιών), πάνω σε αυτά λοιπόν κάνω και εγώ κατά καιρούς τα σχόλιά μου, τον καλόπιστο έλεγχό μου, με πόνο ψυχής για το χάλι αυτό αλλά και με κρυφό πόθο για κάθαρση ώστε να αλλάξει η κακή εικόνα (χριστεμπόριο, ομοφυλοφιλία, προδοσία πίστεως, κ.λπ.) της Ποιμένουσας και Διοικούσας λεγομένης, τοπικής μας Εκκλησίας.

Δυστυχώς όμως, είναι τέτοια η γενική εκκλησιαστική κατάσταση που αν δεν υπάρξει έντονη δημοσιογραφική πίεση, σωστός σεισμός, δεν γίνεται τίποτα. Και δυστυχώς, ακόμα και τότε η δικαιολογία για την μη κάθαρση είναι ότι τάχα όλες οι καταγγελίες είναι αστήρικτες και προέρχονται από εχθρούς τάχα της εκκλησίας, λες και οι αποδεδειγμένα σκανδαλίζοντες είναι άνθρωποι της εκκλησίας!.. Και έτσι, ελάχιστα γίνονται (αν πράγματι γίνονται και αυτά) προς την κατεύθυνση της κάθαρσης, και εκείνο που κυριαρχεί είναι το κακώς εννοούμενο φιλάδελφο, και το κουκούλωμα των σκανδαλοποιών που έτσι συνεχίζουν ανενόχλητοι και με περισσότερο θράσος το πονηρό και ακάθαρτο έργο τους, το γκρέμισμα δηλαδή της εκκλησίας από μέσα!!..

Παναγιώτης Μιχαλόπουλος


Δεν υπάρχουν σχόλια: