Δευτέρα 28 Ιουλίου 2008

Νίκος προς Παναγιώτη: «Μην στενοχωριέσαι! Υπάρχουν καί χειρότερα…»


Δευτέρα, 28 Ιούλιος 2008, 17:30
Από: Νίκος
Προς: panag_michal@yahoo.gr
Θέμα: Καλησπέρα αδελφέ!

Μην στενοχωριέσαι, αυτά είναι μέσα στό «παιχνίδι» της εποχής μας. Καί μην νοιώθεις μόνος. Οι περισσότεροι πού επισκέπτονταν ή επισκέπτονται το κάθε blog σου, κατά βάθος είναι ..φίλοι σου. Γιά φιλοσοφισέ το καλύτερα !

ΟΛΑ φίλε μου, μα ΟΛΑ είναι μία ιδέα, μία αναλαμπή στή ζωή αυτή...

...Παίρνω πού λες, σήμερα πρωί τηλ. στό ίδρυμα πού ζεί μία φίλη μου, - χρόνιο νόσημα- σκλήρυνση κατά πλάκας σε προχωρημένη πιά μορφή, καί μού είπαν ότι " πέθαινε ",- ναι καλά το γράφω, "πέθαινε" εκείνη την ώρα, μόλις πού ανέπνεε. Τώρα, μού τηλ. η προϊσταμένη καί με πληροφόρησε πώς όταν της είπαν _ σε ζητάει ο φίλος σου ο κύριος Νίκος,-ναί, αυτή η ετοιμοθάνατη, της έσφιξε το χέρι, " σαν να σας χαιρετούσε " μού είπε.

Φίλη γκαρδιακή, την γνώρισα μετά την αρρώστια μου, φιλόλογος, σε καλύτερη κατάσταση όταν την γνώρισα, είχε πιό γρήγορη επιδείνωση, στό τέλος εστενοχωρήτο πού δεν μπορούσε να γράψει,- " εγώ δίδασκα στό γυμνάσιο" μού έλεγε... ΙΗ Γυμνάσιο στά Πατήσια.. Δεν πρόλαβε πολλά χρόνια, γύρω στά 35 την κτύπησε η αρρώστια καί πήρε σύνταξη.

Φίλε μου! ΑΘΟΡΥΒΑ ΕΖΗΣΕ, ΑΘΟΡΥΒΑ ΠΕΘΑΝΕ, αυτοί οι άνθρωποι είναι του Θεού. Άβυσσος ευγένειας, ανεξικακίας, δικαιολογούσε τούς πάντες καί τα πάντα !
Κι εγώ, με δυσλειτουργία… […] Α, ξέχασα, έχω αρχίσει καί ξεχνάω,- θετικό αυτό σού παίρνει τίς σκέψεις πού με βασανίζουν πάνω στό καροτσάκι...

Κουράγιο λοιπόν. Σού μιλάω εγώ, ο observer της ζωής των υγειών, από μία άλλη ..διάσταση [ χιούμορ, αλλά κατά βάθος πραγματικότητα ! ].

Υπάρχουν καί χειρότερα, αφάνταστα χειρότερα !

Καλό σου απόγευμα φίλε μου

Νίκος


Σχετικά θέματα:

Σε ευχαριστώ θερμά, αγαπητέ εν Χριστώ αδελφέ Μιχάλη...
http://xairete.blogspot.com/2008/07/blog-post_8466.html

Απάντηση σε σχόλιο
http://xairete.blogspot.com/2008/07/blog-post_27.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: