Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ARIS-SPILIOTOPOULOS. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ARIS-SPILIOTOPOULOS. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τετάρτη 22 Σεπτεμβρίου 2010

Ποιος πολιτικός έχει συλλογή από γούρια;


Άρης: Άκου ένα κόλπο Ιερώνυμε, ενάντια στο κακό το μάτι; «Άμα δεις παπά», λένε, τότε αμέσως... «να πιάνεις τα τέτοια σου»! Εφάρμοσε το κι εσύ, και θα δεις ότι πιάνει!

ΔΙΑΒΑΖΩ ΣΗΜΕΡΑ:

Πρώην υπουργός έχει μεγάλη συλλογή από γούρια καθώς ουδέποτε δεν έκρυψε ότι είναι προληπτικός.

Για αυτό και φρόντισε τη θερινή περίοδο να ενισχύσει τις «άμυνες» του στο κακό μάτι κρεμώντας και άλλες χάντρες θαλασσιές γύρω από τον λαιμό του.

Ο λόγος για τον πρώην υπουργό παιδείας Άρη Σπηλιωτόπουλο.

ΠΗΓΗ: gossip-tv.gr


ΣΧΕΤΙΚΑ:

Παρασκευή, 23 Ιανουαρίου 2009


Είμ' ερωτευμένος με τα μάτια σου...



Πέμπτη, 26 Μαρτίου 2009


Παρελάσεις ή πασαρέλες;


http://xairete.blogspot.com/2009/03/blog-post_3258.html


Τετάρτη, 10 Ιουνίου 2009


Οι δυο Καρατζαφέρηδες, η Ράνια, ο Άρης, ο Πανούσης, ο Λάκης, και ο… Πρωθυπουργός! Τι γίνεται ρε;


http://xairete.blogspot.com/2009/06/blog-post_7829.html

Ο παπάς, και ο Άρης! «Ό,τι πάρεις», που λένε!

Παρασκευή 24 Ιουλίου 2009

Εκκλησιαστικά σχολεία: «Αντάρτικο» από τους Αρχιερείς, οι οποίοι δεν θα δίνουν την απαραίτητη συστατική επιστολή σε κορίτσια


Το θέμα αναμένεται να τεθεί επί τάπητος κατά τη διάρκεια της συνάντησης που αναμένεται να έχει ο Αρχιεπίσκοπος κ. Ιερώνυμος με τον υπουργό Παιδείας κ. Αρη Σπηλιωτόπουλο.


ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

Προσπαθούν να αποτρέψουν την εγγραφή των κοριτσιών
Οι μητροπολίτες αρνούνται τη χορήγηση συστατικών επιστολών
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΜΑΡΙΑ ΑΝΤΩΝΙΑΔΟΥ | Παρασκευή 24 Ιουλίου 2009

Με την άρνησή τους να χορηγούν συστατικές επιστολές «αμύνονται» οι μητροπολίτες, επιχειρώντας να αποτρέψουν την εγγραφή μαθητριών στα εκκλησιαστικά γυμνάσια και λύκεια, παρά τη ρητή πρόβλεψη του νόμου, την οποία τους υπενθύμισε το υπουργείο Παιδείας, προκαλώντας την οργή της Ιεράς Συνόδου. Το «όπλο» που χρησιμοποιούν οι μητροπολίτες προβλέπεται επίσης στον νόμο που διέπει τη λειτουργία των εκκλησιαστικών σχολείων, όπου κατ΄ εξαίρεση και σε αντίθεση με όλα τα άλλα σχολεία της χώρας, δημόσια και ιδιωτικά, ορίζεται ότι κάθε αίτηση υποψήφιου μαθητή πρέπει να συνοδεύεται και από συστατική επιστολή ιεράρχη.

Στόχος των μητροπολιτών είναι να μπλοκάρουν με αυτόν τον τρόπο την απόφαση του υφυπουργού Παιδείας κ. Ανδρ. Λυκουρέντζου, ο οποίος σε εγκύκλιό του προς τους διευθυντές των εκκλησιαστικών λυκείων τόνιζε: «Ενημερώνουμε ότι από τις διατάξεις που διέπουν τη λειτουργία εν γένει των σχολείων της Δευτεροβάθμιας Εκκλησιαστικής Εκπαίδευσηςδεν απαγορεύεται η εγγραφή και μαθητριών. Γι΄ αυτό και θα πρέπει να γίνονται δεκτές αιτήσεις εφόσον δεν υπάρχει αντίρρηση από τη σχολική εφορεία. Σε περίπτωση άρνησης θα πρέπει να υπάρχει επαρκής νομική αιτιολόγηση».

Η εγκύκλιος προκάλεσε έντονο προβληματισμό και όταν η Ενωση Λειτουργών Εκκλησιαστικής Εκπαίδευσης ζήτησε διευκρινίσεις από την αρμόδια διεύθυνση του υπουργείου Παιδείας. Στην απάντηση που έλαβε δηλώνεται σαφώς: «Από τις διατάξεις του Ν. 3432/06δεν προκύπτει ότι απαγορεύεται η φοίτηση μαθητριών στα εκκλησιαστικά σχολεία. Αντιθέτως η φοίτησή τους είναι απαγορευτική μόνο στο πρόγραμμα ιερατικών σπουδών»...

Με αυτόν τον τρόπο το υπουργείο Παιδείας άνοιξε τον δρόμο για την εγγραφή κοριτσιών στα εκκλησιαστικά σχολεία, προκαλώντας την αντίδραση της 12μελούς Ιεράς Συνόδου. Σύμφωνα με πληροφορίες η Ιερά Σύνοδος τα επόμενα εικοσιτετράωρα θα αποστείλει εγκύκλιο σε όλους τους ιεράρχες, στην οποία θα σημειώνεται ότι δεν μπορούν να εγγράφονται κορίτσια στα εκκλησιαστικά σχολεία, παρά τις εντολές του υπουργείου Παιδείας.

Ακόμη έχει αποφασιστεί να αποσταλεί και επιστολή στον υφυπουργό Παιδείας κ. Λυκουρέντζο με την οποία η Ιερά Σύνοδος θα δηλώνει ότι τα εκκλησιαστικά γυμνάσια και λύκεια είναι παραγωγικές σχολές της Εκκλησίας και ως εκ τούτου δεν είναι δυνατόν να εισέρχονται κορίτσια σε αυτές. Επίσης θα τονίζεται ότι σε αυτά τα γυμνάσια και τα λύκεια διεξάγονται ιερατικά μαθήματα τα οποία δεν μπορούν να παρακολουθήσουν κορίτσια, αφού είναι μόνο για υποψήφιους κληρικούς.

Από την πλευρά του το υπουργείο Παιδείας εμφανίζεται έτοιμο να απαντήσει στις επικρίσεις της Συνόδου. Και όπως διαμηνύουν οι αρμόδιοι γραμματείς η απόφαση της Εκκλησίας να μην επιτρέψει την εγγραφή κοριτσιών στα εκκλησιαστικά σχολεία είναι αντισυνταγματική, αφού πρόκειται για δημόσια γυμνάσια και λύκεια, ισότιμα με τα γυμνάσια και τα λύκεια της γενικής εκπαίδευσης και διέπονται από τους νόμους του ελληνικού κράτους.

Α ξίζει να σημειωθεί ότι σύμφωνα με πληροφορίες το ζήτημα προέκυψε από εκκλησιαστικό λύκειο της Βόρειας Ελλάδας, το οποίο δέχθηκε, σύμφωνα με πληροφορίες, πέντε αιτήσεις εγγραφής κοριτσιών. Μάλιστα ο μητροπολίτης της περιοχής, ο οποίος φέρεται να μην έχει αντιρρήσεις για την εγγραφή τους στο σχολείο, ζήτησε από την Ιερά Σύνοδο διευκρινίσεις και αντιμετώπισε τη σθεναρή αντίδραση των συνοδικών ιεραρχών. Το θέμα αναμένεται να τεθεί επί τάπητος κατά τη διάρκεια της συνάντησης που αναμένεται να έχει ο Αρχιεπίσκοπος κ. Ιερώνυμος με τον υπουργό Παιδείας κ. Αρη Σπηλιωτόπουλο. Ο Αρχιεπίσκοπος θα θέσει και αυτό το ζήτημα, λένε συνεργάτες του, στην ανταποδοτική επίσκεψη που θα πραγματοποιήσει στο υπουργείο Παιδείας.

http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artId=279998&dt=24/07/2009


Πέμπτη, 23 Ιούλιος 2009

Μόνο αγοράκια (και μάλιστα, …λίγο κουνιστά) θέλουν στα εκκλησιαστικά γυμνάσια και λύκεια, οι Δεσποτάδες μας; Γιατί άραγε;

Τετάρτη 15 Ιουλίου 2009

«Πώς είναι ο έγγαμος βίος;» ρώτησε ο Άρης τον Άδωνη.


"Δεν έχει αλλάξει τίποτα":
Πριν από τον γάμο... (μαύρο κομπινεζόν;)


«Πώς είναι ο έγγαμος βίος;» ρώτησε ο Αρης τον Αδωνι.


Θα μπορούσε να είναι το αποτέλεσμα της λειτουργίας κοριού που τοποθετήθηκε κατά λάθος στο υπουργείο Παιδείας και συγκεκριμένα στην αίθουσα όπου συνεδρίασε η πολιτική επιτροπή για τον Διάλογο στην Παιδεία. Προχθές βρίσκονταν στην αίθουσα οι κκ. Α.Σπηλιωτόπουλος, Γ. Μπαμπινιώτης, Αδ. Γεωργιάδης και οι κυρίες Αννα Διαμαντοπούλου και Κρινιώ Κανελλοπούλου.


«Πώς είναι ο έγγαμος βίος;» ρώτησε ο Αρης τον Αδωνι. «Τα ίδια με πριν, δεν έχει αλλάξει τίποτα» απάντησε ο βουλευτής του ΛΑΟΣ. Και τότε η Αννα απευθύνθηκε στον Αρη: «Μια δοκιμή θα σε πείσει» του είπε. Ο Αρης δεν απάντησε διότι προφανώς συμπέρανε ότι αν δεν αλλάζει τίποτε μετά τον γάμο, τότε δεν υπάρχει λόγος να γίνεται.

BHMAτοδότηs
Τετάρτη 15 Ιουλίου 2009
"Δεν έχει αλλάξει τίποτα":Στην εκκλησία του αγίου Κωνσταντίνου Γλυφάδας... (άσπρο κομπινεζόν;)


Παρασκευή, 26 Ιούνιος 2009


Ευγενία Μανωλίδου: Όταν έβγαλε το νυφικό...


"Δεν έχει αλλάξει τίποτα" - "Δεν έχει αλλάξει τίποτα" - "Δεν έχει αλλάξει τίποτα"...

Σάββατο 4 Ιουλίου 2009

Εμπλοκή στη διχοτόμηση της Μητρόπολης Αττικής.

29/6/2009

Εμπλοκή στη διχοτόμηση της Μητρόπολης Αττικής. Εκεί που ο υπουργός Παιδείας, Άρης Σπηλιωτόπουλος, διαβεβαίωνε τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο πως δεν υπάρχει πρόβλημα στην επικείμενη διαίρεση της Μητρόπολης, ανέκυψε αιφνιδιαστικό «πολιτικό» θέμα.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο κ. Σπηλιωτόπουλος ενημέρωσε το Μέγαρο Μαξίμου για την απόφασή του να συναινέσει στο «σπάσιμο» της Μητρόπολης, ωστόσο, στο άκουσμα αυτής της είδησης, εισέπραξε μάλλον αρνητική θέση! «Καλό θα ήταν, όταν δίνεις εγγυήσεις στον Αρχιεπίσκοπο, να έχεις ήδη λάβει το πράσινο φως από το Μαξίμου», του ειπώθηκε με νόημα.

www.elora.gr


Παρασκευή, 22 Μάϊος 2009


Διαμοιράζονται τα ιμάτια της Μητρόπολης Αττικής.

Σε λίγο καιρό και το αργότερο μέχρι τον Οκτώβριο η μεγάλη περιφέρεια της πάλαι ποτέ Μητρόπολης Αττικής και Μεγαρίδος πρόκειται να κοπεί στα δύο. Και να διαχωριστεί στην Κηφισιά των πλουσίων και στο Ιλιον των φτωχών.


http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=46719


Τρίτη 23 Ιουνίου 2009

Προτείνεται νέα (τραβεστί, ή τρανσέξουαλ) μορφή του μαθήματος των θρησκευτικών!

Κυριακή, 7 Σεπτέμβριος 2008

Κυβέρνηση – θεολόγοι: Στράτα, τη νέα μορφή διδασκαλίας;




ΜΑΘΗΜΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ: Σχετικά θέματα, με τη σειρά που αναρτήθηκαν στο ιστολόγιο αυτό:



Γράφει σήμερα (22/6/2009) ο κ. Χάρης Aνδρεόπουλος:


Υπέρ της διδασκαλίας των Θρησκευτικών ως υποχρεωτικού για όλους μαθήματος που θα έχει ως κύριο περιεχόμενο τα χαρακτηριστικά της χριστιανικής πίστης, όχι ως θρησκείας, αλλ’ ως συστατικού στοιχείου της ορθόδοξης κληρονομιάς και παράδοσης της χώρας μας, τάσσονται πανεπιστημιακοί καθηγητές με υπερασπιστική για το θρησκευτικό μάθημα παρέμβασή τους.

Στο υπόμνημά τους, το οποίο κατέθεσαν στον υπ. Παιδείας, οι παρεμβαίνοντες πανεπιστημιακοί θεωρούν ως εξυπακουόμενο ότι το μάθημα θα έχει διευρυμένο χαρακτήρα, όπως άλλωστε έχει και σήμερα, και θα παρέχει αντικειμενικές πληροφορίες και επαρκείς γνώσεις για την φυσιογνωμία των των άλλων χριστιανικών ομολογιών (Ρωμαιοκαθολικισμού, Προτεσταντισμού) και των άλλων θρησκευτικών παραδόσεων, με τον αναγκαίο σεβασμό προς αυτές αλλά και επισημαίνοντας με νηφαλιότητα τις διαφορές τους από την ορθόδοξη χριστιανική κληρονομιά.

Την επιστολή, την απηύθυναν ως «Ομάδα Πρωτοβουλίας» προς τον υπ. Παιδείας κ. Αρη Σπηλιωτόπουλο.

(Από την ιστοσελίδα του κ. Παπαχρήστου)


Δευτέρα, 4 Αύγουστος 2008

Κρίμα, σε σας, κ. Νίκο Παπαχρήστο!..




Τετάρτη 10 Ιουνίου 2009

Νέο υπονοούμενο, αυτό;

Οι δυο Καρατζαφέρηδες, η Ράνια, ο Άρης, ο Πανούσης, ο Λάκης, και ο… Πρωθυπουργός! Τι γίνεται ρε;


Όταν κατά τη διάρκεια ραδιοφωνικής συνέντευξής του ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ κ. Γ. Καρατζαφέρης ρωτήθηκε για το ενδεχόμενο συνεργασίας τού συνδυασμού του με το κυβερνών κόμμα, απάντησε με μια μικρή ιστορία (για να στείλει το δικό του μήνυμα στον πρωθυπουργό κ. Κ. Καραμανλή) απάντησε με μια παραβολή, όπου στη θέση του Πρωθυπουργού υπάρχει η… «Ράνια»!

Και διαβάζω στο ΒΗΜΑ τον κ. Κοσμά Βίδο να γράφει: «Ποιος να του το έλεγε του Πρωθυπουργού ότι κάποτε ο Καρατζαφέρης θα τον παρομοίαζε δημοσίως με μια Ράνια!»

Το έχω ξαναγράψει ότι τέτοια υπονοούμενα, είναι απαράδεκτα!

Προσφάτως μάλιστα, στο ίδιο μήκος κύματος εξέπεμψε και ο κ. Τζίμης Πανούσης στην ραδιοφωνική του εκπομπή, όταν «εξομολογείτο» σε έναν ψυχολόγο, πως… φαντασιώνεται λέει, να κάνει έρωτα στον Πρωθυπουργό…

Δεν ξεχνάμε ακόμα, και εκείνο το μοτίβο του κ. Σπύρου Καρατζαφέρη, μοτίβο που επαναλάμβανε συχνά στην τηλεοπτική του εκπομπή στο ΕΧΤΡΑ, με έναν «Λάκη» λέει! Με έναν «Λάκη» που είχε λέει, μεγάλη σχέση με την απόπειρα αυτοκτονίας του Ζαχοπούλου... Μεγάλη σχέση δηλαδή και με τον Πρωθυπουργό (κατά τον δημοσιογράφο), με τον
Πρωθυπουργό που … εκβιάζεται, λέει!

Τι γίνεται ρε;

Αν θυμάμαι δε καλά, ο λόγος που διώχθηκε ο κ. Γ. Καρατζαφέρης από τη Ν. δημοκρατία (το 1999 ήταν;) ήταν τα υπονοούμενά του, για τις σχέσεις του κ. Καραμανλή (δεν είχε παντρευτεί ακόμα τότε) με τον κ. Άρη Σπηλιωτόπουλο (τον σημερινό υπουργό παιδείας) που τότε ήταν κυβερνητικός εκπρόσωπος της Ν. Δημοκρατίας!

Τι γίνεται ρε;


http://xairete.blogspot.com/


Νέο υπονοούμενο, αυτό;






Υπόθεση Ζαχόπουλου: Ποίος ο «Λάκης», κ. Σπύρο Καρατζαφέρη;

Δημοσίευση : 10 Ιανουαρίου 2008

Από ό,τι λένε οι δημοσιογραφικές πληροφορίες, οι σχέσεις της κοπέλας αυτής με τον άνθρωπο που χαροπαλεύει μετά την απόπειρα αυτοκτονίας, κρατάνε από πολύ καιρό. Ήταν γνωστές οι σχέσεις τους, και το ότι ουσιαστικά συζούσαν.

Έτσι, όταν πήγε ο κύριος αυτός στο Υπουργείο, την πείρε κοντά του, και του στάθηκε πολύτιμη και σαν υπάλληλος, διότι αυτή ήταν σπουδασμένη στον τομέα αυτό.

Η διαταραχή στις σχέσεις τους ήρθε πρόσφατα, με την ανάμιξη κάποιου προσώπου που συνθηματικά το αποκάλεσαν «Λάκη». Κάτι έγινε με αυτόν σε ιδιαίτερο χώρο μαζί με τον κ. Γενικό Γραμματέα, ο οποίος μαγνητοφωνήθηκε και βιντεοσκοπήθηκε, (σε τι πράξεις δεν γνωρίζω), από τον «Λάκη». Τα λεχθέντα, ήταν αντικείμενο εκβιασμού του Πρωθυπουργού, διότι σε εκείνον αναφέρονταν. Τέσσερα δισκάκια με το ηχητικό αυτό υλικό έφτασαν στο μέγαρο Μαξίμου, και έκαναν έξαλλο τον Πρωθυπουργό για την αποκοτιά του κ. Γενικού να μιλάει έτσι, και να αφήνει να τον παγιδεύουν.

Πριν φύγει για το ταξίδι στη Ρωσία, λοιπόν, τον απέπεμψε.

Στο μεταξύ, η γραμματεύς του βλέποντας να χάνει τα κεκτημένα της, βλέποντας τον προστάτη της να πέφτει σε δυσμένεια, είχε αρχίσει να παίζει το θέατρο ότι είναι θύμα στο Υπουργείο και ότι χάνει τη δουλειά της διότι καταγγέλλει ατασθαλίες.

Πάνω στον γενικό αυτό χαμό, γίνεται και η απόπειρα αυτοκτονίας του κ. Ζαχόπουλου.

Τότε, τα παπαγαλάκια της παραπολιτικής, για να αποπροσανατολίσουν την κοινή γνώμη από τα πραγματικά αίτια της κρίσης, και για να κάνουν να φανεί ότι είναι «ροζ» η ιστορία αυτή, με δόση εκβιασμού σε βάρος του παρ' ολίγον αυτόχειρα, εκμεταλλεύονται τις τελευταίες κινήσεις της κοπέλας, και διαδίδουν ότι αυτή κυκλοφορεί ένα βίντεο με ιδιαίτερες σκηνές της με τον Γενικό για να τον εκβιάσει, και ότι αυτή τον οδήγησε έτσι στην απόπειρα αυτοκτονίας.

Σε αυτό βασιζόμενοι, προκάλεσαν την προφυλάκιση της για να μη μιλήσει και να μη πει τα περισσότερα που προφανώς γνώριζε, ότι δηλαδή ο εκβιασμός ήταν άλλος, ήταν αυτός που φτάνει τόσο ψηλά! Να μη μιλήσει, και να μην αποκαλυφτούν οι πραγματικοί εκβιαστές που (σύμφωνα με τον κ. Σπύρο Καρατζαφέρη) έχουν στο χέρι τον Πρωθυπουργό.

Φοβερά όλα αυτά αν είναι αλήθεια!

http://xairete.blogspot.com/2009/01/blog-post_2364.html

Κυριακή 5 Απριλίου 2009

Ο κ. Ανδρέας Ιερωνυμίδης, πρόσεξε τον... βηματισμό στη μαθητική παρέλαση! Φοβεροοοοό!!!..

Γραμματα Aναγνωστων
Μαθητική παρέλαση...
Κύριε διευθυντά
Διερωτώμαι εάν ο κ. υπουργός Παιδείας έμεινε ικανοποιημένος από το θέαμα της μαθητικής παρέλασης - σουλάτσο της 24ης Μαρτίου.

Για πολλοστή φορά, είδαμε με θλίψη τη νεολαία μας να βαδίζει ασύντακτη και χωρίς ιδέα βηματισμού εμπρός από το Μνημείο του Αγνώστου Στρατιώτου, γελοιοποιώντας, άθελά της, έναν θεσμό.


Ανδρεας Ιερωνυμιδης / Αθήνα

H KAΘHMEPINH
Ημερομηνία δημοσίευσης: 05-04-09


Πέμπτη 2 Απριλίου 2009

ΔΙΑΒΑΖΕΤΑΙ - ΜΑΘΗΜΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ (2)

Κυριακή, 7 Σεπτέμβριος 2008

Κυβέρνηση – θεολόγοι: Στράτα, τη νέα μορφή διδασκαλίας;



«Εισαγωγή» στο μάθημα των θρησκευτικών: Το νέο λούκ(ι)!..


«Θρησκευτικά»: Έχει η Εκκλησία τα κατηχητικά τα οποία η ίδια διώκει ...


Αίθουσα διδασκαλίας θρησκευτικών…


Περιμένοντας να ξημερώσει (2)


ΑΠΘ: Τμήμα Θεολογίας


Δάσκαλοι θρησκευτικών, Μπανανίας: Θα φορέσουν προβιές (κάτι σαν μάγοι της φυλής)?


Έξω το μάθημα, έξω και οι θεολόγοι;




Τετάρτη, 1 Απρίλιος 2009

Επιστολή Παΐσιου, σε Σπηλιωτόπουλο για τα Θρησκευτικά


Η φωτογραφία του Αρχιεπισκόπου σήμερα στην Εσπρέσο.

Το πάγιο αίτημα της Εκκλησίας για επαναφορά του μαθήματος των Θρησκευτικών ως υποχρεωτικού για τους ορθοδόξους υπενθυμίζει, μεταξύ άλλων, με επιστολή του ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών Ιερώνυμος στον υπουργό Παιδείας Αρη Σπηλιωτόπουλο.

Να σημειωθεί πως στο θέμα της υποχρεωτικής διδασκαλίας των Θρησκευτικών έχει παρέμβει ο Συνήγορος του Πολίτη κρίνοντας πως δικαίωμα απαλλαγής από το μάθημα έχουν όλοι οι μαθητές, ανεξάρτητα από το θρήσκευμά τους. Η απόφαση αυτή είχε προκαλέσει την έντονη αντίδραση της Εκκλησίας και του ίδιου του Αρχιεπισκόπου.

www.espressonews.gr



ΜΠΟΥΡΔΟΛΟΓΙΑΣ ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑ:

«Θα έρθει η ώρα που και οι άπιστοι άρχοντες, όχι μόνον οι πιστοί, θα καταλάβουν ότι αν δεν υπάρχει πίστη δεν μπορεί να σταθεί ο κόσμος και θα επιβάλουν κάπου να πιστεύουν, για να κρατούν τον κόσμο. Μετά από χρόνια, μια μέρα αν δεν κάνεις προσευχή, θα σε κλείνουν φυλακή! Θα δίνης λογαριασμό στον άρχοντα αν προσευχήθηκες ή όχι! ..Θα έρθουν τα πράγματα στη θέση τους.»

(Από το βιβλίο του Παΐσιου «Με πόνο και αγάπη για τον σύγχρονο άνθρωπο»)



Τρίτη, 31 Μάρτιος 2009

Αγιοι στον κόσμο τους


Σε ποιον κόσμο ζουν οι άγιοι της Ιεραρχίας;

Φυσικά, στον δικό τους. Γιατί, αν έριχναν καμιά ματιά γύρω τους, δεν θα έστελναν στον υπουργό Παιδείας Αριστόβουλο (έτσι μάθαμε και το πλήρες όνομά του) Σπηλιωτόπουλο την επιστολή που υπογράφει ο αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος.

Στην οποία ούτε λίγο ούτε πολύ του ζητούν να... αυξηθούν οι ώρες διδασκαλίας των Θρησκευτικών στα σχολεία! Και από πού να κόψουν ώρες; Από το μάθημα της Ελληνικής Γλώσσας, των Μαθηματικών, της Πληροφορικής ή των ξένων γλωσσών;

Τι τους νοιάζει αυτούς που κοιτάζουν μόνο τον μικρόκοσμό τους; Ο δε Αρχιεπίσκοπος, που άλλα έδειξε στην αρχή, όλο και ολισθαίνει προς θέσεις του βαθέος εκκλησιαστικού κράτους.

Τουλάχιστον ο υπουργός να τους απαντήσει να κοιτάζουν τα του οίκου τους, διότι τα προγράμματα των σχολείων είναι υπόθεση της Πολιτείας.


ΣΧΟΛΙΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ:

Υπέρ των θεολόγων είναι τελικά η Εκκλησία; Ή υπέρ του εξευτελισμού τους;

Διάβασα ότι με την επιστολή του αυτή ο Ιερώνυμος, ζητάει ακόμα και προσλήψεις θεολόγων (από το κράτος βέβαια) για να διατεθούν λέει στις μητροπόλεις και να εξυπηρετήσουν τις ανάγκες τους! Τις ανάγκες των μητροπόλεων άραγε να
εξυπηρετήσουν , ή τις "ανάγκες" των… μητροπολιτών;

Ζητάει ακόμα να διοριστούν θεολόγοι στα... δημοτικά σχολεία, για να ασχοληθούν λέει με τον... θρησκευτικό τουρισμό!

Τι να πει κανείς! Μόνο στη… Συγγρού, δεν ζήτησαν (ακόμα) να τους στείλουν!!!..



Τρίτη, 31 Μάρτιος 2009

Τα δάκρυα του Ιερώνυμου για τους αδιόριστους θεολόγους!



«Κόντρα κόλπο», εφαρμόζει ο Αρχιεπίσκοπος, κόντρα προς την κυβέρνηση που τους ζητάει να πληρώνουν φόρους, που σταμάτησε να τους χαρίζει οικόπεδα φιλέτα του δημοσίου, που δεν αθωώνει τον όμοιο τους Παντελεήμονα, κλπ, κλπ!


Διαβάζω σήμερα στα ΝΕΑ:

Σε επιστολή του προς τον υπουργό Παιδείας ο Αρχιεπίσκοπος, ζητάει την υποχρεωτική διδασκαλία των Θρησκευτικών στα σχολεία.

Ζητάει ακόμη να αυξηθούν οι ώρες διδασκαλίας των Θρησκευτικών «στη Δευτεροβάθμια, Γενική, Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση».

Ζητάει επίσης να αυξηθεί ο αριθμός των θεολόγων για τη διδασκαλία του μαθήματος, ώστε να διοριστούν οι 4.000 αδιόριστοι θεολόγοι.


ΣΧΟΛΙΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ:

Αφού κόπτεται τάχα, η (ας την πούμε) «Εκκλησία» για τους θεολόγους, γιατί δεν τους διορίζει αυτή στους ναούς της για να κάνουν το μάθημα των θρησκευτικών εκεί; Ε;

Αφού τα κατηχητικά, έχουν εδώ και δεκαετίες διαλυθεί από το ίδιο το παπαδαριό… Από το παπαδαριό, που τα θεωρεί βάρος και μπελά και επιζήμια, και τέλος πάντων όχι κερδοφόρα όπως τα τρισάγια τα μνημόσυνα και οι κηδείες...

Εεεεεεεε;

Τα δάκρυα του Ιερώνυμου για τους αδιόριστους θεολόγους!

Τετάρτη 1 Απριλίου 2009

Επιστολή Παΐσιου, σε Σπηλιωτόπουλο για τα Θρησκευτικά


Η φωτογραφία του Αρχιεπισκόπου σήμερα στην Εσπρέσο.

Το πάγιο αίτημα της Εκκλησίας για επαναφορά του μαθήματος των Θρησκευτικών ως υποχρεωτικού για τους ορθοδόξους υπενθυμίζει, μεταξύ άλλων, με επιστολή του ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών Ιερώνυμος στον υπουργό Παιδείας Αρη Σπηλιωτόπουλο.

Να σημειωθεί πως στο θέμα της υποχρεωτικής διδασκαλίας των Θρησκευτικών έχει παρέμβει ο Συνήγορος του Πολίτη κρίνοντας πως δικαίωμα απαλλαγής από το μάθημα έχουν όλοι οι μαθητές, ανεξάρτητα από το θρήσκευμά τους. Η απόφαση αυτή είχε προκαλέσει την έντονη αντίδραση της Εκκλησίας και του ίδιου του Αρχιεπισκόπου.

www.espressonews.gr



ΜΠΟΥΡΔΟΛΟΓΙΑΣ ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑ:

«Θα έρθει η ώρα που και οι άπιστοι άρχοντες, όχι μόνον οι πιστοί, θα καταλάβουν ότι αν δεν υπάρχει πίστη δεν μπορεί να σταθεί ο κόσμος και θα επιβάλουν κάπου να πιστεύουν, για να κρατούν τον κόσμο. Μετά από χρόνια, μια μέρα αν δεν κάνεις προσευχή, θα σε κλείνουν φυλακή! Θα δίνης λογαριασμό στον άρχοντα αν προσευχήθηκες ή όχι! ..Θα έρθουν τα πράγματα στη θέση τους.»

(Από το βιβλίο του Παΐσιου «Με πόνο και αγάπη για τον σύγχρονο άνθρωπο»)

Τετάρτη 28 Ιανουαρίου 2009

ΑΡΧΕΙΟ: «ΜΑΣΚΑΡΑΑΑ, ΓΚΡΕΚΟ ΜΑΣΚΑΡΑΑΑΑ»!

Δημοσίευση : 14 Ιανουαρίου 2008



Παρασκευή, 23 Ιανουάριος 2009

Είμ' ερωτευμένος με τα μάτια σου...


Είμ' ερωτευμένος με τα μάτια σου
στο 'χα πει και πάντα θα στο λέω
κι αν τα χάσω μπρος στα σκαλοπάτια σου
νύχτες αξημέρωτες θα κλαίω.

Μπορώ να γίνω και φονιάς
κι ας γελά μαζί μου ο ντουνιάς.
Είμ' ερωτευμένος με τα μάτια σου
στο 'χα πει και πάντα θα στο λέω.


(Κώστας Κοφινιώτης - Γιάννης Βέλλας - Ελευθερία Αρβανιτάκη)


Αξίζει να σημειωθεί ότι ο σημερινός υπουργός Παιδείας, κατά καιρούς δεν είχε κρύψει ότι τάσσεται υπέρ του χωρισμού των σχέσεων Εκκλησίας και Κράτους και δεν είχε υπογράψει στο δημοψήφισμα της Εκκλησίας για την αναγραφή του θρησκεύματος στις ταυτότητες...


Ιερώνυμος: «Μη τα φιλάς τα μάτια μου γιατί θα τα μισήσω, αν τύχει κι είναι η αφορμή μαζί σου να χωρίσω!»

Παρασκευή 23 Ιανουαρίου 2009

Είμ' ερωτευμένος με τα μάτια σου...


Είμ' ερωτευμένος με τα μάτια σου
στο 'χα πει και πάντα θα στο λέω
κι αν τα χάσω μπρος στα σκαλοπάτια σου
νύχτες αξημέρωτες θα κλαίω.

Μπορώ να γίνω και φονιάς
κι ας γελά μαζί μου ο ντουνιάς.
Είμ' ερωτευμένος με τα μάτια σου
στο 'χα πει και πάντα θα στο λέω.


(Κώστας Κοφινιώτης - Γιάννης Βέλλας - Ελευθερία Αρβανιτάκη)


Αξίζει να σημειωθεί ότι ο σημερινός υπουργός Παιδείας, κατά καιρούς δεν είχε κρύψει ότι τάσσεται υπέρ του χωρισμού των σχέσεων Εκκλησίας και Κράτους και δεν είχε υπογράψει στο δημοψήφισμα της Εκκλησίας για την αναγραφή του θρησκεύματος στις ταυτότητες...


Ιερώνυμος: «Μη τα φιλάς τα μάτια μου γιατί θα τα μισήσω, αν τύχει κι είναι η αφορμή μαζί σου να χωρίσω!»

Πέμπτη 22 Ιανουαρίου 2009

Ιερώνυμος: «Μη τα φιλάς τα μάτια μου γιατί θα τα μισήσω, αν τύχει κι είναι η αφορμή μαζί σου να χωρίσω!»


22/1 13:03

Τον αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο επισκέφθηκε σήμερα στο Αρχιεπισκοπικό Μέγαρο ο νέος ΥΠΕΠΘ Άρης Σπηλιωτόπουλος.


Αξίζει να σημειωθεί ότι ο σημερινός υπουργός Παιδείας, κατά καιρούς δεν είχε κρύψει ότι τάσσεται υπέρ του χωρισμού των σχέσεων Εκκλησίας και Κράτους και δεν είχε υπογράψει στο δημοψήφισμα της Εκκλησίας για την αναγραφή του θρησκεύματος στις ταυτότητες...

Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2008

Ιερά... μεγαλεία αντί για σχολεία

Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΔΙΕΚΔΙΚΕΙ ΧΩΡΟ ΣΕ ΟΙΚΟΠΕΔΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΑΝΕΓΕΡΣΗ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΜΕΓΑΡΟΥ ΓΛΥΦΑΔΑΣ

Ιερά... μεγαλεία αντί για σχολεία

Του ΑΡΗ ΧΑΤΖΗΓΕΩΡΓΙΟΥ

Αν «όπου κλείνει ένα σχολείο ανοίγει μια φυλακή», τι κάνει όποιος εμποδίζει την ανέγερση σχολείου;... Το ερώτημα μένει μετέωρο, τη στιγμή που η Εκκλησία διεκδικεί χώρο σε οικόπεδο σχολικής χρήσης διότι, λέει, θέλει εκεί να κτίσει το Μητροπολιτικό Μέγαρο Γλυφάδας! «Ο μητροπολίτης Γλυφάδας Παύλος μάς έχει απειλήσει ακόμη και με το επιτίμιο της ακοινωνησίας αλλά εμείς δεν έχουμε περιθώρια οπισθοχώρησης. Θα μας βρίζουν αύριο τα παιδιά...» μας λέει ο πρόεδρος της Ενωσης Συλλόγων Γονέων Δήμου Γλυφάδας, Γεώργιος Κολώνης: «Ο υπουργός Παιδείας δεν απαντά στις εκκλήσεις μας. Ακούμε ότι έχει πρόβλημα διότι μένει στην περιοχή και έχει επαφές με τον δεσπότη που τον πιέζει. Ούτε όμως στον δήμο βρίσκουμε ισχυρή συμπαράσταση»...

Η Γλυφάδα είναι μια από τις περιοχές με την εντονότερη αύξηση πληθυσμού τα τελευταία χρόνια, ενώ οι αξίες γης απογειώθηκαν με συνέπεια κάθε ιδιοκτήτης γης να αποφεύγει με κάθε μέσον την απαλλοτρίωση προτιμώντας αντιπαροχή με οροφοδιαμερίσματα και μεζονέτες.

Χαρακτηριστικότατη είναι παλαιότερη υπόθεση με άλλο οικόπεδο όπου επρόκειτο να κτισθεί το 5ο Λύκειο Γλυφάδας. Το οικόπεδο, που κατελήφθη τελικώς από τέσσερις αγέρωχες πολυκατοικίες, χάθηκε για τους μαθητές παρά το γεγονός ότι είχε εγκριθεί η απαλλοτρίωσή του από τον Οργανισμό Σχολικών Κτιρίων έναντι 560 εκατ. δραχμών το 1999 (βλέπε «Ε»-«Στοιχειωμένη απαλλοτρίωση» - 2/6/2003) αφού μεσολάβησε όργιο προχειρότητας από πλευράς Δημοσίου.

Το οικόπεδο στο οποίο διεκδικεί τώρα μερίδιο η τοπική Εκκλησία βρίσκεται σε άλλο σημείο, πολύ κοντά στην παραλιακή λεωφόρο και στο ύψος των Αστεριών. Περιβάλλεται από τις οδούς Χ. Νέγρη, Οινόης, Πανδώρας και Ζαμάνου. Μέσα στο τετράγωνο υπάρχουν ήδη δύο πολυκατοικίες, ενώ ο ελεύθερος χώρος φτάνει τα 3,1 στρέμματα. Η έκταση κρίθηκε κατάλληλη από τις αρμόδιες επιτροπές παρά το γεγονός ότι με τις νέες προδιαγραφές χρειάζονται τουλάχιστον 4,8 στρέμματα για δωδεκαθέσιο σχολείο ώστε να μένει και χώρος ελεύθερος.

«Το πρόβλημα είναι ότι το συγκεκριμένο οικόπεδο είναι το τελευταίο ελεύθερο στην περιοχή» λέει ο κ. Κολώνης. «Εχουμε περίπου 9.000 παιδιά σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Τα νηπιαγωγεία δεν μπόρεσαν να ικανοποιήσουν όλες τις αιτήσεις φέτος. Γονείς αναγκάζονται να καταφεύγουν σε γειτονικούς δήμους ή στα ιδιωτικά για να αποφύγουν σχολεία υπεράριθμα ή άλλα που στεγάζονται σε μισθωμένα πρώην εργοστάσια. Και δεν μιλούμε για οικογένειες με κάποια οικονομική άνεση αλλά και πολύ φτωχές σε ορισμένες περιοχές».

Το επίμαχο οικόπεδο έμεινε ελεύθερο διότι ανήκε στο υπουργείο Υγείας. Πρόσφατα μεταβιβάσθηκε στο υπουργείο Παιδείας για να κτισθεί το 2ο Λύκειο. Η δωρεάν παραχώρηση φαίνεται πως άνοιξε την όρεξη και στην Εκκλησία. «Οταν είπαμε στον μητροπολίτη να αγοράσει χώρο για να κτίσει το μέγαρό του, μας είπε ότι δεν έχει χρήματα» λέει ο πρόεδρος της Ενωσης Γονέων.

«Ευήκοα» ώτα...

Η απαίτηση της Εκκλησίας φαίνεται πως βρήκε θετική ανταπόκριση. «Μας το ανακοίνωσε μάλιστα εύχαρις και ο ίδιος ο μητροπολίτης όταν έκανε τον αγιασμό φέτος στις 11 Σεπτεμβρίου» λέει ο κ. Κολώνης. Δημοσιεύματα τοπικών εφημερίδων εμφάνιζαν σύμμαχο της Μητρόπολης και τον αντιδήμαρχο Γλυφάδας, Οδ. Παπαδόπουλο. «Το έχω ακούσει και εγώ» μας λέει ο δήμαρχος Γ. Θεοδωρόπουλος: «Αυτά συμβαίνουν καμιά φορά στην πολιτική (!). Σημασία έχει η εκφρασμένη θέση του δήμου ότι θέλουμε εκεί να κτισθεί δωδεκαθέσιο σχολείο. Αν μπορούσε να γίνει εννεαθέσιο σχολείο και να χωρέσει το μητροπολιτικό μέγαρο θα ήταν καλά. Αλλά αφού οι γονείς ζητούν δωδεκαθέσιο, αυτό ζητούμε και εμείς»...


arihadj@enet.gr


ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 15/11/2008

Πέμπτη 23 Οκτωβρίου 2008

Λουκέτο στο "Σήμαντρον"

Θέμα ημερών είναι πλέον το σφράγισμα του πολυτελούς ξενοδοχείου «Σήμαντρον» στο χωριό Ελαιώνας Διακοφτού, το οποίο ανεγέρθηκε παρανόμως από τον μητροπολίτη Καλαβρύτων και Αιγιαλείας Αμβρόσιο στην περιοχή όπου υπήρχε μοναστηριακός οικισμός και μετόχι της Μονής Μεγάλου Σπηλαίου.

Μετά το δημοσίευμα της «Espresso» (για το «Μέγα Σπήλαιο Resort») και τις αποκαλύψεις της εκπομπής του Νίκου Χατζηνικολάου ότι το χλιδάτο ξενοδοχειακό συγκρότημα χτίστηκε παράνομα και έπειτα λειτουργούσε χωρίς άδεια, οι αρμόδιες αρχές αποφάσισαν την περασμένη Τρίτη να προχωρήσουν στο κλείσιμο της επιχείρησης μέχρι να εκδοθεί η απαιτούμενη άδεια λειτουργίας και να ελεγχθούν οι όποιες παράνομες πολεοδομικές επεμβάσεις.

Ωστόσο, την τελευταία στιγμή οι δικηγόροι του «Σήμαντρον» ανακάλυψαν τον τρόπο με τον οποίο θα κέρδιζαν μερικές ακόμη μέρες προκειμένου να μην ακυρωθούν οι κρατήσεις που είχαν γίνει για την εορτή της 28ης Οκτωβρίου.

Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες, από την απόφαση της Επιτροπής Προσφυγής έλειπε για τυπικούς λόγους η υπογραφή του υπουργού Τουρισμού Αρη Σπηλιωτόπουλου, γεγονός το οποίο εκμεταλλεύτηκαν οι δικηγόροι του «Σήμαντρον» συμβουλεύοντας παράλληλα τις αρμόδιες αρχές της Πάτρας να φύγουν από το χώρο, καθώς θα κινηθούν δικαστικά εναντίον τους.

Ετσι, η Επιτροπή Προσφυγής αποφάσισε να αναστείλει προσωρινά το σφράγισμα της επιχείρησης μέχρι να μπει η υπογραφή του υπουργού και όλες οι διαδικασίες να είναι νόμιμες.

Στην περιοχή, πάντως, τις τελευταίες ημέρες επικρατεί αναβρασμός, καθώς τριάντα πέντε εργαζόμενοι του «Σήμαντρον» κινδυνεύουν να βρεθούν στο δρόμο και οι οικογένειές κατηγορούν τους δημοσιογράφους που ανέδειξαν την παρανομία και όχι αυτούς που δημιούργησαν παρανόμως και λειτούργησαν την επιχείρηση.

Αξίζει να σημειωθεί ότι για να κατασκευαστεί το πολυτελές ξενοδοχείο «αναπαλαιώθηκαν» τα κελιά των μοναχών της Μονής του Μεγάλου Σπηλαίου, γεγονός που προκάλεσε έντονες αντιδράσεις στην περιοχή, καθώς κάτοικοι και μοναχοί δεν ήθελαν να πειράξει κανείς το μοναστηριακό χώρο. Ο μητροπολίτης Αμβρόσιος, όμως, δεν φοβήθηκε κανέναν. Κι έτσι τα παλιά κελιά μετατράπηκαν σε σουίτες, εστιατόριο σύγχρονων προδιαγραφών, συνεδριακό κέντρο και πισίνα.


ΓΙΟΥΛΗ ΣΤΑΡΙΔΑ