Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα NAOS-METAMORFWSHS-SWTHROS-ELLHNIKOY. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα NAOS-METAMORFWSHS-SWTHROS-ELLHNIKOY. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πέμπτη 27 Αυγούστου 2015

Η ανάρτηση της Ελένης Σπανού, και η προσευχή (πριν 3 ώρες) της Διονυσίας Παναγιωτοπούλου.

Η Ελένη Σπανού, δημοσίευσε τη φωτο που έχει σαν φόντο στο προφίλ της...
ΣΧΟΛΙΑ:
ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΔΑΣΗΣ είπε...
Πάντως, δεν φαίνεται καθαρά τι σόι κρίνος είναι. Είναι από τους μυρωδάτους ή όχι; Σαν βλαστάρι βλήτου φαίνεται. Εκτός και εάν είναι κάτι αποξηραμένο. Κάποιος παπικός θα μπορούσε να μας το διευκρινήσει.
Panagiotis Michalopoulos
PANAGIA-THNOY
(78 αναρτήσεις) ΕΔΩ:
http://xairete.blogspot.gr/search/label/PANAGIA-THNOY
 

Stelios Gavrielides 
Βοήθεια μας. 
Αμήν Αμήν Αμήν

Panagiotis Michalopoulos

Βοήθεια σας, μια παπική εικόνα;
http://xairete.blogspot.gr/search/label/H-PANAGIA-MYRIZEI-TON-KRINO

Giannis Kavrochorianos
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Panagiotis Michalopoulos
TO-PERISTERI-TSIOY
(38 αναρτήσεις) ΕΔΩ:
http://xairete.blogspot.gr/search/label/TO-PERISTERI-TSIOY


Διονυσια παναγιωτοπουλου 
ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ!!!!!!! 
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΚΕΠΕ ΗΜΑΣ!!!!!!!
 

Panagiotis Michalopoulos
Η αγία τριάδα, αγαπητή Διονυσία, δεν είναι καμιά γυναίκα, για να έχει ένα όνομα, έστω και μεγάλο! Είναι τα τρία πρόσωπα του θεού, και έχει τρία μεγάλα ονόματα όπως τρία μεγάλα είναι και τα πρόσωπα αυτά. Το ένα όνομα είναι Πατήρ, το άλλο όνομα είναι Υιός, και το τρίτο Άγιο Πνεύμα!
Και βεβαια η Παναγία δεν είναι Θεοτόκος, διότι δεν γέννησε θεό, δεν είναι ούτε η ιδια θεά! Ο Υιός, γεννήθηκε από τον Πατερα προ πάντων των αιώνων! Ο Υιός σαρκώθηκε με πνεύμα άγιο και γεννήθηκε και σαν άνθρωπος, τέλειος θεός και τέλειος άνθρωπος, όπως ήταν ο Χριστός που γέννησε η Παναγία.
Δεν είναι λοιπόν θεά η Παναγία για να γεννάει θεούς, δεν είναι γυναίκα η αγία τριάδα, δεν είναι γυναίκα ούτε και ο Χριστός που να την λένε αγία Σωτήρα, όπως κάποιοι έτσι ονομάζουν την Μεταμόρφωση του. Εδώ στα Σούρμενα η ενορία μας, η εκκλησία λέγεται Μεταμόρφωση του Σωτήρα, και ποιοι λένε… «πάμε να εκκλησιαστούμε στην αγία Σωτήρα»! Αυτά!

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=115361605476023&set=pb.100010065516902.-2207520000.1440635484.&type=3&theater

Τρίτη 7 Ιανουαρίου 2014

Το άγρυπνο μάτι του κ. Κώστα Ζαφειρίου (φίλου του μητρ. Γλυφάδας), στημένο πίσω από την αγία τράπεζα στο ιερό του ναού της ενορίας μου, βλέπει…

Το άγρυπνο μάτι του κ. Κώστα Ζαφειρίου (φίλου του μητρ. Γλυφάδας), στημένο πίσω από την αγία τράπεζα στο ιερό του ναού της ενορίας μου, βλέπει…

Διαβάζω:
Θεοφάνεια στο Ελληνικό

Με λαμπρότητα εορτάστηκαν τα Άγια Θεοφάνεια  στο Ελληνικό (Ι.Μ.Γλυφάδας) στον Ιερό Ναό Μεταμορφώσεως του Σωτήρος. 

Δεκάδες πιστοί είχαν κατακλύσει από νωρίς τον ιερό ναό και περίμεναν με υπομονή τον καθαγιασμό των υδάτων.
http://www.ierovima.gr/pages/article.aspx?id=5225

Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2013

Ανώνυμος, (μου) είπε: «Παναγιώτη μου αγαπητέ!»

ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ:

ΔΙΑΒΑΖΩ ΣΗΜΕΡΑ: Οι ιερόπαιδες της εκκλησίας της Μεταμορφώσεως του Σωτήρος στο Ελληνικό.


Ανώνυμος είπε...
γεια σου λεβεντια
γεια σου κι ευχαριστούμε που εδω που ειμαστε μας δεινεις κουραγιο....
τις δυσκολες αυτες μερες...
δεν μας νοιαζουν τα σκανδαλα, τα καλα θελουμε να ακουμε και να βλεπουμε για να παρηγορούμευαα παναγιωτη μου αγαπητε !
καλο σου βραδι
10 Δεκεμβρίου 2013 - 9:15 μ.μ.
 


P. MICHALOPOULOS είπε...

1. «Γεια σου λεβεντιά» (στον… λεβεντόγερο, ε; Χα!)

2. «Γεια σου κι ευχαριστούμε» (Και εγώ σας ευχαριστώ, για την επίσκεψη και το σχόλιο.)

3. «Που εδώ που είμαστε» (Πού είσαστε;)

4. «Μας δίνεις κουράγιο....» (Πώς το κατάφερα αυτό;)

5. «τις δύσκολες αυτές μέρες...» (Και πότε οι μέρες δεν ήταν δύσκολες, ε;)

6. «Δεν μας νοιάζουν τα σκάνδαλα…» (Τον Χριστό όμως, τον ένοιαζαν… Και είπε φοβερά λόγια γι αυτούς που σκανδαλίζουν. Θυμάστε;)

7. «Τα καλά θέλουμε να ακούμε και να βλέπουμε για να παρηγορούμαστε».
(Έχετε κάτι καλό να μας το πείτε κι εμάς; Εμείς πάντως, όταν βλέπουμε κάτι το καλό το προβάλουμε. Υποστηρίζουμε το καλό -και μάλιστα πολλές φορές, σε αυτό το μπλογκ.
Ωστόσο, το καλό, από εκκλησιαστικά πρόσωπα, θα έπρεπε να είναι κάτι το αυτονόητο, κάτι σαν κανόνας, και όχι η εξαίρεση, όπως είναι τώρα. Συμφωνείτε;
Το κακό, από την άλλη, αυτό που δυστυχώς περισσεύει στις μέρες μας, είναι η κακιά αρρώστια, είναι σαπίλα και γάγγραινα. Θέλετε λοιπόν να το αγνοήσουμε;)

8. «Παναγιώτη μου αγαπητέ!» (!)

9. «καλό σου βράδυ» 

(Καλό βράδυ και σε εσάς! Χαίρετε!)
10 Δεκεμβρίου 2013 - 9:40 μ.μ.


http://xairete.blogspot.gr/2013/12/blog-post_1277.html

Τρίτη 10 Δεκεμβρίου 2013

Τρίτη 6 Αυγούστου 2013

Πανηγύρι στη γειτονιά μου, στην εκκλησία της Μεταμορφώσεως του Σωτήρος, εδώ στο Άνω Ελληνικό...

Πανηγύρι στη γειτονιά μου, στην εκκλησία της Μεταμορφώσεως του Σωτήρος, εδώ στο Άνω Ελληνικό (Σουρμένα), στον ενοριακό μας ναό, που βρίσκεται επί της οδού Ιασωνίδου…
 

«Χθες το βράδυ, τελέσθηκε Πανηγυρικός Εσπερινός μετά Αρτοκλασίας, προεξάρχοντος του τοπικού μητροπολίτη Γλυφάδας», μας λέει η ανακοίνωση της Μητρόπολης…
 

Η οποία Μητρόπολη, έδωσε στη δημοσιότητα και το βίντεο με την ομιλία του ιεροκήρυκα…
 

Στην οποία ομιλία, μας έκανε εντύπωση το γεγονός ότι τον είχαν γραμμένο τον άνθρωπο!
Δεν ξέρω για τον κόσμο (η κάμερα έδειχνε την Ωραία Πύλη με τον ιεροκήρυκα), άλλα πίσω από τον ομιλητή, μέσα στο ιερό, γινόταν της Πόπης!


Μεγάλη κίνηση βρε παιδί μου! Κόσμος πολύς, λαϊκοί και παπάδες, από τη συνοδεία του μητροπολίτη προφανώς! Περιφέρονταν εκεί μέσα, κουβέντιαζαν μεταξύ τους…
Λες, και δεν ήταν ιερό ναού, αλλά καφενείο, αλλά σταθμός του μετρό, κ.λπ.!
 

Κανένα ενδιαφέρον για το κήρυγμα… το οποίο γινόταν – όπως φαίνεται- για την κάμερα μόνο! 
Αίσχος!


Σάββατο 25 Μαΐου 2013

Η ιστοσελίδα, λέγεται «Λάβαρο», και έχει για σήμα, ...κάποιον με ντουντούκα, έξω από μια εκκλησία!

Η ιστοσελίδα, λέγεται «Λάβαρο», και έχει για σήμα, ...κάποιον με ντουντούκα, έξω από μια εκκλησία!
 

Σήμερα λοιπόν (Σάββατο, 25 Μάιος 2013) στις 12:27, η ντουντούκα φωνάζει για έρανο
Για «Αποστολή αγάπης προς τον λαό και τα παιδιά της Μαδαγασκάρης», μέσω του Ι.Ν. Παναγίας Φανερωμένης Χολαργού.


Αυτά, μετά την σχετική έκκληση, λέει, του Επισκόπου Μαδαγασκάρης κ. Ιγνατίου, Ιεράρχη του Πατριαρχείου Αλεξανδρείας.  

σ.σ. Ο Θεοφιλέστατος Επίσκοπος Μαδαγασκάρης κ. Ιγνάτιος -κατά κόσμον Παύλος Σεννής- εγεννήθη στην Κόρινθο το 1951.
Eίναι πτυχιούχος μέσης τεχνικής σχόλης - Εργοδηγός Μηχανολόγος. 
(Μπορεί δηλαδή, να ήμασταν και συμμαθητές, τότε, στη Σιβιτανίδειο!)
Έρανο λοιπόν, σε διάφορα είδη, τα οποία μετά θα μεταφερθούν  στον Ι. Ναό Αγίου Ευθυμίου Κερατσινίου, όπου και θα γίνει η τελική συσκευασία… 
Και από εκεί, η αποστολή τους σε κοντέϊνερ, με πλοίο προς την Αφρική.
 

Ανάμεσα στα είδη τα απαραίτητα  που η ντουντούκα φωνάζει ότι πρέπει να συγκεντρωθούν είναι:
Παιχνίδια – μπάλες, Και… πάνες ηλικιωμένων (μικρές και μέτριες).
 

Επίσης:
Καμπάνες… Θυμιατά επίχρυσα… και Σταυροί ευλογίας (σ.σ. χρυσοί, προφανώς)

ΠΗΓΗ:
http://www.lavaron.gr/announcements/apostoli-agapis-pros-ton-lao-ke-ta-pedia-tis-madagaskaris-i-n-panagias-faneromenis-cholargou



ΣΧΕΤΙΚΟ: 
Κυριακή, 24 Μαρτίου 2013

Θαύμα – θαύμα! Η ενορία μου, εδώ στα Σούρμενα, ο ιερός ναός Μεταμορφώσεως Σωτήρος, Άνω Ελληνικού (Ι.Μ. Γλυφάδας), βάφτισε τρία παιδιά στη Μαδαγασκάρη!!! (συνολικό κόστος;)

Κυριακή 19 Μαΐου 2013

Αυτό θα πει αφοσίωση, για ο «ιερό βήμα» του (δημοσιογράφου της Εσπρέσο) Κώστα Ζαφειρίου: Πού το χάνεις, πού το βρίσκεις... Πού αλλού; Ή στη Μεταμόρφωση Σουρμένων, ή όπου και ο Δεσπότης…

Αυτό θα πει αφοσίωση! 
Το «ιερό βήμα» (του δημοσιογράφου της Εσπρέσο) Κώστα Ζαφειρίου, πού το χάνεις, πού το βρίσκεις; 
Πού αλλού; Ή στη Μεταμόρφωση Σουρμένων, ή όπου και ο Δεσπότης…

Διαβάζω, και σε παρένθεση σχολιάζω:
 

Εγκαίνια ιερού ναού Αγίου Νεκταρίου στο (αριστοκρατικό) Πανόραμα Βούλας.
κείμενο-φωτο ierovima.gr
 

Τελέστηκαν (χθες) τα εγκαίνια του Ιερού Ναού του Αγίου Νεκταρίου στο Πανόραμα Βούλας, υπό του μητροπολίτη Γλυφάδας κ. Παύλου.
 

Στις 6 το απόγευμα έγινε η υποδοχή και κατάθεση των ιερών λειψάνων. (με αυτό το «ταπεινό» αυτοκίνητο, ήρθαν τα λείψανα;)
Λίγο πριν την είσοδό του στον ιερό ναό, ο σεβασμιότατος κατέθεσε τον όβολόν του στο παγκάρι.
 

(Ερώτηση 1: του περισσεύουν χρήματα για το παγκάρι, με τόσα έξοδα κίνησης που έχει;
Ερώτηση 2: Κατέθεσε τον όβολόν του για να παραδειγματίσει, να παρακινήσει, στο να κάνουν το ίδιο και όσοι παρευρέθηκαν εκεί, στο πανηγύρι;)

Κυριακή 28 Απριλίου 2013

Άντε πάλι, αυτός με την ιστοσελίδα «ιερό βήμα»! Στέκι του, το έκανε πια, το άγιο βήμα και το ιερό του ναού μας, εδώ της Μεταμορφώσεως στα Σουρμένα! Θα βάλει πάλι καμιά 30ριά φωτογραφίες μας από την σημερινή Κυριακή (των Βαΐων) στο σάητ του, απόψε!

- Άντε πάλι, αυτός από την ιστοσελίδα «ιερό βήμα»! 
Στέκι του, το έκανε πια, το άγιο βήμα και το ιερό του ναού μας, εδώ της Μεταμορφώσεως στα Σουρμένα! 
Θα βάλει πάλι καμιά 30ριά φωτογραφίες μας από την σημερινή Κυριακή (των Βαΐων) στο σάητ του, απόψε!

ΣΧΕΤΙΚΟ: 
Κυριακή, 7 Απριλίου 2013

Ξανά, μανά, ο φωτογραφικός φακός του κ. Κώστα Ζαφειρίου (Εσπρέσο, και ierovima.gr) στην ενορία μου… Στο ιερό αυτή τη φορά, με τα… παπαδάκια! (γιατί δεν πάει και στο γραφείο των ιερέων να τους απαθανατίσει να καπνίζουν;)

http://xairete.blogspot.gr/2013/04/ierovimagr.html

Κυριακή 7 Απριλίου 2013

Ξανά, μανά, ο φωτογραφικός φακός του κ. Κώστα Ζαφειρίου (Εσπρέσο, και ierovima.gr) στην ενορία μου… Στο ιερό αυτή τη φορά, με τα… παπαδάκια! (γιατί δεν πάει και στο γραφείο των ιερέων να τους απαθανατίσει να καπνίζουν;)

 "Είναι μεγάλη τιμή να υπηρετείς ως παπαδάκι."

Διαβάζω σήμερα:
H λέξη ιεροπαίδες αναφέρεται στα αγόρια τα παρευρισκόμενα στο Ιερό και που είναι απαλλαγμένα από την αμαρτία. 

Οι ιεροπαίδες ή παπαδάκια, έχουν πολύ σημαντικό ρόλο στις Λειτουργίες της Ορθόδοξης Εκκλησίας. Βοηθούν τους ιερείς και τους επισκόπους να υπηρετούν καλύτερα τον Θεό και την Εκκλησία. 
Οι ιεροπαίδες αντιπροσωπεύουν τους αγγέλους της Εκκλησίας, επειδή είναι αγνοί και είναι πάντα έτοιμοι… 
Είναι μεγάλη τιμή να υπηρετείς ως παπαδάκι.
Στον ιερό ναό Μεταμορφώσεως του Σωτήρος στο Ελληνικό (Ι.Μ. Γλυφάδας) ο μικρότερος ιερόπαις είναι ο Βασίλης, ηλικίας 5 ετών. Στη φωτογραφία με ακόμη ένα ιερόπαιδα, τον Νικόλα, που είναι 10 ετών.
http://www.ierovima.gr/pages/article.aspx?id=3912


"H λέξη ιεροπαίδες, αναφέρεται στα αγόρια τα παρευρισκόμενα στο Ιερό και που είναι απαλλαγμένα από την αμαρτία." 

ΣΧΕΤΙΚΟ:
Η Εορτή της Σταυροπροσκυνήσεως στο Ελληνικό 
(φωτο: ierovima.gr)

ΣΧΟΛΙΟ:
Ξανά, μανά, ο φωτογραφικός φακός του κ. Κώστα Ζαφειρίου (Εσπρέσο, και ierovima.gr) στην ενορία μου… 
(γιατί δεν πάει και στο γραφείο των ιερέων να τους απαθανατίσει να καπνίζουν;)

Κυριακή 24 Μαρτίου 2013

Θαύμα – θαύμα! Η ενορία μου, εδώ στα Σούρμενα, ο ιερός ναός Μεταμορφώσεως Σωτήρος, Άνω Ελληνικού (Ι.Μ. Γλυφάδας), βάφτισε τρία παιδιά στη Μαδαγασκάρη!!! (συνολικό κόστος;)

 Θαύμα –  θαύμα! 
Η ενορία μου, εδώ στα Σούρμενα, ο ιερός ναός Μεταμορφώσεως Σωτήρος, Άνω Ελληνικού (Ι.Μ. Γλυφάδας), βάφτισε τρία παιδιά στη Μαδαγασκάρη!!! 
(συνολικό κόστος;)

Διαβάζω:
Σήμερα στου Ναούς έγινε δισκοφορία για την Εβδομάδα Εξωτερικής Ιεραποστολής. 


Ο ιερός ναός Μεταμορφώσεως, που έχει πλούσια φιλανθρωπική δράση, σε τακτά χρονικά διαστήματα αποστέλλει βοήθεια στην Ιερά Επισκοπή Μαδαγασκάρης.
 

Να σημειωθεί ότι προ μηνών με χρήματα των πιστών του Ιερού Ναού έγινε η βάπτιση τριών παιδιών στη Μαδαγασκάρη.
http://www.ierovima.gr/pages/article.aspx?id=3838
 

Ερώτηση:
Πόσο κοστίζει εκεί μια βάφτιση; 


Πόσοι είναι οι βαφτισμένοι ορθόδοξοι χριστιανοί; 
Είναι δηλαδή ο Επίσκοπος εκεί, τα τρία παιδιά που βαφτίστηκαν, και πόσοι ακόμα; 5 άτομα, 10 άτομα; 
Παραπάνω;

Σάββατο 2 Φεβρουαρίου 2013

Η Υπαπαντή, γυναίκα είναι κ. Καρδάση;

Η Υπαπαντή, γυναίκα είναι κ. Καρδάση;
 

Εγώ νόμιζα ότι είναι η γιορτή της εισόδου του Χριστού στο ναό, 40 μέρες μετά τη γέννηση του. 
Δεν ξέρω βέβαια την ετοιμολογία της λέξης, αλλά όπως διαβάζω σήμερα στο "αγιορείτικο βήμα":
«Με τη δέουσα λαμπρότητα και κατάνυξη, η Καλαμάτα γιόρτασε σήμερα την πολιούχο και προστάτιδά της, Παναγία Υπαπαντή». 


Άρα λοιπόν, είναι γυναίκα η Υπαπαντή, και μάλιστα η γυναίκα Παναγία -μητέρα του Χριστού.
 

Υπάρχει μάλιστα και μια παλιά λαϊκή έκφραση που λέει: «Της κυράς Υπαπαντής, και τα γαϊδούρια σχόλη»! Τόσο μεγάλη είναι αυτή η γιορτή, δηλαδή, της… κυράς Παναγιάς – Υπαπαντής, που κάνουν αργία ακόμα και τα γαϊδούρια.
Η Υπαπαντή λοιπόν, είναι γυναίκα, είναι μια κυρία, είναι η Παναγία, και έχει και μια θαυματουργή εικόνα (σαν καρνάβαλο την περιέφεραν σήμερα) στην Καλαμάτα, της οποίας είναι και πολιούχος και προστάτης (η εικόνα).
 

Τώρα θα μου πείτε ότι κυρία, είναι και η… Λαμπρή! Η βασίλισσα και κυρία, που λέει και ο σχετικός αναστάσιμος ύμνος. Όποτε μπερδευόμαστε πάλι.
 

Τι λέτε κι εσείς;
 

ΥΓ
Επίσης γυναίκα θεωρεία και η Μεταμόρφωση του Χριστού, και έχουμε το παράδειγμα –όπως εδώ στη γειτονιά μου στην εκκλησία στην πλατεία Σουρμένων – Άνω Ελληνικού – που ο κόσμος λέει: «πάμε στην Αγία Σωτήρα, για να εκκλησιαστούμε»!
Έχουμε δηλαδή, μια βλάσφημη αλλαγή φύλου του Χριστού που από Άγιο Σωτήρα, τον έκαναν… αγια-Σωτήρα!


ΣΧΕΤΙΚΟ:

Με τον μητροπολιτικό ναό της Υπαπαντής στην Καλαμάτα, είναι συνδεδεμένο σήμερα, ανήμερα της γιορτής, το πρώτο κανάλι της κρατικής τηλεόρασης.

Κυριακή 20 Ιανουαρίου 2013

Δηλαδή; Αυτοί Οι ιεροψάλτες του Ιερού Ναού Μεταμορφώσεως του Σωτήρος στο Ελληνικό (στη γειτονιά μου) αποτελούν εξαίρεση; Αυτοί, δεν είναι μισθωτοί υμνητές του Κυρίου; Δεν έχουν τυχερά; Δεν ανέχονται τη γύμνια στα μυστήρια; Μαλώνουν τον εφημέριο όταν καπνίζει μέσα στο ναό;

Γράφει σήμερα, ο κ. Ζαφειρίου (εκκλησιαστικογράφος της Εσπρέσο) στην ιστοσελίδα του:
«Οι ιεροψάλτες του Ιερού Ναού Μεταμορφώσεως του Σωτήρος στο Ελληνικό (Ι.Μ.Γλυφάδας), κυριαρχούνται από βαθειά πίστη και ενάρετη ζωή, χαρακτηρίζονται από φόβο Θεού και ευλάβεια, είναι φιλακόλουθοι, ταπεινοί και το ήθος τους ηλεγμένο.»
http://www.ierovima.gr/pages/article.aspx?id=3521
 

ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΑΣ:
Δηλαδή; Αυτοί Οι ιεροψάλτες του Ιερού Ναού Μεταμορφώσεως του Σωτήρος στο Ελληνικό (στη γειτονιά μου) αποτελούν εξαίρεση; 
Αυτοί, δεν είναι μισθωτοί υμνητές του Κυρίου; 
Δεν έχουν τυχερά; 
Δεν ανέχονται τη γύμνια στα μυστήρια; 
Μαλώνουν τον εφημέριο όταν καπνίζει μέσα στο ναό;

Δευτέρα 14 Φεβρουαρίου 2011

Το ξέρετε ότι μας μαγνητοσκοπούν μέσα στην εκκλησία;

ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ:

«Για μια φούχτα»… ιερά κωλοκέρματα από το παγκάρι! (Ελ Πάσο, και αυτοδικία από γυναίκα νεωκόρο!)


5 σχόλια:

Ιωάννης Καρδάσης είπε...

Επειδή μας μαγνητοσκοπούν εντός των Ι. Ναών, γι' αυτό κάνουμε διαμαρτυρίες και λαοσυνάξεις, για την υπεράσπιση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων;


P. MICHALOPOULOS είπε...

Άραγε, να ρυθμίζεται κιόλας αυτή η λήψη σκηνών; Και η αποτύπωση προσώπων μέσα στο ναό;

Μπορεί δηλαδή μέσα από το ιερό κάποιος παπάς-σκηνοθέτης να ζουμάρει την εικόνα για προσωπική χρήση;
...Για μια στιγμιαία – «κατά μόνας» - ευχαρίστηση;

Αν είναι ας πούμε γάμος ή βάφτιση, να μπορεί να ζουμάρει με το ένα χέρι (το ελεύθερο) π.χ. στο μπούστο - βαθύ ντεκολτέ (και όχι μόνο) των ξετσίπωτων γυναικών;

...Και θα μπορεί μετά να γίνει επανάληψη της κακής πράξης, με τη χρήση της κασέτας - τσόντας από τον ίδιο παπά...

...στο κρεβάτι του να πούμε, πιο άνετα από ότι μέσα σε ένα ιερό ναού;


Ιωάννης Καρδάσης είπε...

Οι αναφορές σε τέτοιες σκηνές είναι πολύ προχωρημένες, αν και δεν αποκλείεται να συμβαίνουν.

Αλλά υπάρχουν άλλα που οπωσδήποτε συμβαίνουν, όπως το τσιγαράκι, που κάνει ο παπάς, από την πλαϊνή πόρτα του ιερού, στα διαλείμματα της θ. λειτουργίας ή τα αλληλοτσεπώματα των ιερών χρημάτων, όταν καταμετράται ο δίσκος, κ.ά.π.


P. MICHALOPOULOS είπε...

«Στα διαλείμματα της θ. λειτουργίας»;
Κάνουν και διαλείμματα; Θέατρο είναι;
Και το εκκλησίασμα τότε, πού πάει για να καπνίσει; Στον πρόναο – φουαγιέ;

Εγώ πάντως, έχω δει ιερέα (Μεταμόρφωση Σουρμένων) να καπνίζει μέσα στο ναό, στο γραφείο των ιερέων.

Όσο για τα χρήματα του δίσκου, το είδα κι αυτό, στην καταμέτρηση στο υπόγειο του Αγίου Αρτεμίου οδού Φιλολάου στον Παγκράτι, όταν ήμουν επίτροπος εκεί για ένα φεγγάρι (παραιτήθηκα μετά από όλα αυτά, καταγγέλλοντας τα επίσημα, το 1987) με τον παπα-Τσάκαλο να αφαιρεί συστηματικά τα χαρτονομίσματα – πριν την καταμέτρηση - και να αφήνει μόνο τα κέρματα (τις δραχμούλες με τις υποδιαιρέσεις της) στο δίσκο.

http://xairete.blogspot.com/2011/02/fotnak.html

P. MICHALOPOULOS:

Άραγε, να ρυθμίζεται κιόλας αυτή η λήψη σκηνών; Και η αποτύπωση προσώπων μέσα στο ναό; Μπορεί δηλαδή μέσα από το ιερό κάποιος παπάς-σκηνοθέτης να ζουμάρει την εικόνα για προσωπική χρήση;

Ιωάννης Καρδάσης:
Οι αναφορές σε τέτοιες σκηνές είναι πολύ προχωρημένες, αν και δεν αποκλείεται να συμβαίνουν.

Κυριακή 11 Ιουλίου 2010

Ερώτηση (από τη Ντίνα, μάλλον): "θα πας εκλλησια παναγιωτη?"

Αγία Βαρβάρα Αργυρουπόλεως

ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ:
Όλα τα σημερινά πρωτοσέλιδα σε βίντεο


1. τι να σχολιασουμε ρε μανωλη,πλακα μας κανεις? που ειναι το βιντεο?
(Σήμερα 06:44)

2. Ξημερώνει Κυριακή... Καλημέρα σας! :-)
http://xairete.blogspot.com/search/label/FOTO-XAIRETISMATA


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEifntUORa_slFdmAX9m6YGWCA9VtSUuxF5X9onuYmRfmRCvcEboWKl9DbH9oyMlaeOcIz5Csa44J1YIoKqEhYo2euhwMwKzTdPSNqphOPvNTDvcPpJD-ohG_SWHPqygBwsVCgY4ewMRnhlh/
Καλό εκκλησιασμό! :-)
(Σήμερα 06:51 από χρήστη ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ)

3. θα πας εκλλησια παναγιωτη?
(Σήμερα 06:55)


4. Συγγνώμη που άργησα να απαντήσω... Μετά το μήνυμα μου εδώ, έφυγα για την εκκλησία και δεν είδα την ερώτηση σας. Μόλις τώρα λοιπόν επέστρεψα από την εκκλησία. Αν θέλετε δε, θα σας γράψω και τις εντυπώσεις μου...
(Σήμερα 11:09 από χρήστη ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ)

http://www.freegossip.gr/News.php?ID=11712


Σήμερα εκκλησιάστηκα στη παλιά μου ενορία, στην αγία Βάρβαρα Αργυρούπολης, που είναι και κοντά στο σπίτι μου στο Ελληνικό, κοντά στα όρια Ελληνικού Αργυρούπολης.

Τώρα ενορία μου, είναι η Μεταμόρφωση Σουρμένων, αφού το Ελληνικό δεν υπάγεται πια στη μητρόπολη Ν. Σμύρνης, αλλά στη νέα μητρόπολη (που αποκόπηκε από την πρώτη), στη μητρόπολη Γλυφάδας. Η Μεταμόρφωση βέβαια, μου πέφτει μακριά, είναι και ψηλά, στα σύνορα σχεδόν με την Άνω Γλυφάδα.

Στην Άγια Βαρβάρα λοιπόν σήμερα…

Μπήκα, έκανα το σταυρό μου, απόφυγα το παγκάρι, και αντί για κερί στο μανουάλι, τοποθέτησα λίγα ευωδιαστά γιασεμιά στο προσκυνητάρι…

Είχε λίγο κόσμο και βρήκα κάθισμα για να καθίσω… Ήταν η δεξιά πτέρυγα, που την είχαν γεμίσει με πινακίδες «μόνο για άντρες», απαγόρευση που όμως κανείς υπεύθυνος του ναού δεν φρόντισε να τηρηθεί, αφού (ήμουν πίσω και έβλεπα) σε λίγο είχε επανηλλειμένα καταστρατηγηθεί…

Στη συνέχεια, πολύ συγκινήθηκα με την «μικρή είσοδο» (οι ιερείς με το Ευαγγέλιο) που συμβολίζει την είσοδο του Κυρίου στην ιεραποστολή, στο Κήρυγμα… Συμβολισμός χωρίς αντίκρισμα όμως – δυστυχώς – διότι δεν έγινε κήρυγμα στο ναό, παρά το ότι υπήρχαν δυο ιερείς. Μόνο μετά το «δι΄ ευχών» ο εφημέριος ευχήθηκε χρόνια πολλά στις Όλγες που σήμερα γιορτάζουν! Τέτοια και τόση… λιτότητα!

Η όλη λειτουργία λοιπόν κύλησε σχετικά ήρεμα… «Ήρεμος» ο ΝΕΑΡΟΣ πατήρ Βασίλειος (όποιος άκουγε τι έλεγε, από θαύμα θα άκουγε), και πιο «ζωηρός» ο ΜΕΣΟΚΟΠΟΣ ΠΡΟΣ ΓΕΡΟΣ πατήρ Κωνσταντίνος που αν και «αγράμματος» είναι κατά της μετάφρασης των αρχαίων ιερών κείμενων, αν και ο ίδιος τα «μεταφράζει» αυτόματα καθώς τα εκφωνεί, σε μια γλώσσα άγνωστη μέχρι σήμερα, και αυτό οφείλεται στη βαριά έως ασήκωτη βλάχικη προφορά του…

Χάρηκα όμως μετά, με την ανάγνωση του Απόστολου, από το ψάλτη. Τι περικοπή ήταν αυτή! Ποιον θα μπορούσε να αφήσει ασυγκίνητο, ποιον να μην τον συγκλονίσει;

Ήρθε όμως και η ώρα της Ευαγγελικής περικοπής… «Σοφία Ορθή»… Και όλοι όρθιοι, ακούγαμε τον («ήρεμο» είπαμε), πατέρα Βασίλειο… Ακούγαμε; Έτσι νομίζαμε! Τι ακούγαμε; Κάτι σαν συνωμοτικό φαινόταν να μουρμουρίζει ο παπάς..

Έντονη ήταν η προσπάθεια μου να βγάλω λέξη… Κόντευα να κοιμηθώ όρθιος, από το νανουριστικό αυτό μουρμουρητό! Έτσι, για πρώτη φόρα στη ζωή μου κάθισα στην ώρα του Ευαγγελίου (που κόντευε ήδη να τελειώσει), και κάθισα για να μην… πέσω!

Τότε, πρόλαβα και άκουσα και εκείνη την «κακιά» λέξη, στο τέλος της περικοπής, την σχετική με την "πάσαν νόσον και πάσαν μα@@κίαν..."
...Που την είπε, κι αυτή, ψιθυριστά ο ιερέας!
Μου ήρθε να γελάσω δυνατά, υποψιασμένος ότι από ντροπή ο ΝΕΑΡΟΣ παπούλης τα έλεγε τόσο υποτονικά όλα τα λόγια… Ότι για να μην ακουστεί καλά η λέξη αυτή, δεν ακούστηκε καλά και τίποτα σχεδόν από όλο το Ευαγγελικό ανάγνωσμα… Συγκρατήθηκα όμως και γέλασα κάπως… περιορισμένα!..

Και μετά, έφτασε η ώρα της «απόλυσης»… Τότε, ο πατήρ Κωνσταντίνος... ζωήρεψε! Θα θέλει να μας ξυπνήσει, σκέφτηκα, μια και ήρθε η ώρα να φύγουμε!.. Η ευχή της απόλυσης λοιπόν, ήταν από την αρχή ζωηρή… Όλα δυνατά και καθαρά τα ακούγαμε, μέχρι και την δέηση υπέρ των αρχόντων… Από το σημείο αυτό και μετά όμως, έπεσε πάλι ο παπούλης στην γνωστή υποτονική (ψευτο-ευσεβιστική λένε κάποιοι) ξεψυχισμένη εκφώνηση!..

Μετά την «λειτουργία» αυτή, ασχολήθηκα με δικά μου θέματα, επισκέφτηκα τρεις διαφορετικούς χώρους (είπια καφέ, κουβέντιασα πολύ, ψώνισα από εδώ κι από εκεί) και σε μια ώρα περίπου, γυρίζοντας σπίτι, συνάντησα τυχαία τον πατέρα Βασίλειο στο δρόμο…

Πήγαινε πεζός σε κάποιον συγγενή του εκεί κοντά… Τον σταμάτησα, και τον ρώτησα γιατί βάλθηκε να μας κοιμίσει με την ψόφια λειτουργία, λειτουργία - μουρμούρα που έκανε, και μου απάντησε: «Έτσι είμαι εγώ! Είμαι ήπιων τόνων»! (Ο ψευτο- ευσεβισμός, που σας έλεγα!)

Του είπα τότε ότι θα γράψω σχετική διαμαρτυρία στο μπλογκ μου και ότι αν θέλει μπορεί να απαντήσει… Μου απάντησε ότι ίσως με διαβάσει μεν, αλλά απάντηση του να μην περιμένω δε!..


Τρίτη 13 Απριλίου 2010

Ανώνυμος είπε... "Τι μικρός που είναι ο κόσμος!"

ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ:

Δευτέρα, 12 Απριλίου 2010


Τι τραβάμε κι εμείς οι… ταβερνόβιοι! :-)



Ανώνυμος είπε...

Κατά σύμπτωση, και στον Νικήτα και στον Λεωνίδα και στους καταπληκτικούς μεζέδες της κ. Ευγενίας, αλλά και στου Σπύρου (δίπλα στο Νικήτα) και στην "ελιά" παρακάτω έχουμε συμμετάσχει!

Τι μικρός που είναι ο κόσμος!

ΙΚ
12 Απριλίου 2010 8:25 μ.μ.
P. MICHALOPOULOS είπε...

Και στην «ελιά» του κ. Σπύρου έχω βρεθεί, αφού είναι στην Αργυρούπολη κι αυτό το στέκι, λίγα μέτρα μακρυά από το σπίτι μου!

Δεν έτυχε όμως να σας συναντήσω!

Ή μήπως "έτυχε" και δεν το ξέρω;

Αν και είμαστε σχεδόν γείτονες κ. Καρδάση (μένετε στον Άλιμο, όπως μου έχει αποκαλύψει ο κ. Μουστάκης), δε έχω ακόμα την τιμή να σας γνωρίζω προσωπικά!!!..

Τι απέραντος που είναι ο κόσμος!

«lost in space»!!!..

:-( 12 Απριλίου 2010 8:53 μ.μ.
Ανώνυμος είπε...

Όχι, δεν έτυχε. Ούτε στην αγία Βαρβάρα, αλλά ούτε και στην Ξάνθου 66.

Ο Κόσμος, αυτός ο μικρός, ο μέγας!

ΙΚ
12 Απριλίου 2010 10:23 μ.μ.
P. MICHALOPOULOS είπε...

1. «Όχι, δεν έτυχε.»

- Πού το ξέρετε; Μπορεί και να καθόμασταν σε τραπέζια δίπλα – δίπλα στην ταβέρνα, και να μη το ξέραμε! Αφού δεν γνωριζόμαστε φατσικά. Έτσι δεν είναι;

2. «Ούτε στην αγία Βαρβάρα,»

- Στην αγία Βαρβάρα εκκλησιάζεστε;


Ήταν η ενορία μου μέχρι που έγινε ο χωρισμός κατά δήμους μετά την δημιουργία της Μητρόπολης Γλυφάδας. Εγώ μένω στο σύνορο Αργυρούπολης – Ελληνικού, αλλά ανήκω στο δήμο Ελληνικού, και έτσι τώρα η ενορία μου είναι στο άλλο άκρο: Στη Μεταμόρφωση του Σωτήρος, ψηλά στα Σούρμενα!..

Από την εποχή όμως που ήμουν κατηχητής στην αγία Βαρβάρα Αργυρούπολης (1977 – 1978) έγινα γνωστός σε αρκετό κόσμο…

Να φανταστείτε ότι ο κ. Νίκος, που έχει την ταβέρνα «Αριστοτέλους» (από εκεί γύρισα τώρα), ήταν στο κατηχητικό μου… Εκείνος με γνώρισε, με θυμήθηκε, και μου το είπε τις προάλλες. Το ίδιο και ο «Κωστάκης» που έχει το μίνι μάρκετ απέναντι από την «Αριστοτέλους». Το ίδιο και ο κ. Νίκος που έχει το συνεργείο αυτοκίνητων πιο κάτω… Το ίδιο και ένας Διευθυντής Τράπεζας… Ακόμα και ένας κτηνίατρος, απέναντι από την κ. Ευγενία!

Κοντά στην αγία Βαρβάρα δε, έχει και ένας άλλος μαθητής μου το κατάστημα του (φωτεινές επιγραφές) που εκείνος με θυμήθηκε πάλι, όταν πήγα εκεί (προ ολίγων ετών) για μια δουλειά... Αλλά αυτός δυστυχώς έχει μπλέξει με την κίνηση της Ζολώτας, έγινε λέει «χαρισματικός» (βλέπει πράγματα) και κάθε Σάββατο εκεί στο χώρο του εργαστηρίου του, … σταυρώνει και εξομολογεί γυναίκες (περιμένουν στην ουρά τη σειρά τους), κάνει δε και ομιλίες – όπως μου είπε ένας παπάς της αγίας Βαρβάρας… που ήταν κι αυτός εκεί – ο παπάς - σαν θεατής και ακροατής, όπως ο ίδιος – ο παπάς - μου είπε πρόσφατα!!!..

3. «αλλά ούτε και στην Ξάνθου 66.»

- Μπα! Δεν έχετε έρθει σπίτι μου; Καλά, δεν πειράζει! Αν όμως έρθετε καμιά φορά, να με ζητήσετε στο πίσω δωμάτιο, διότι στα μπροστινά δωμάτια μένουν… άλλοι ξένοι!!!..
Οικογενειακός

4. «Ο Κόσμος, αυτός ο μικρός, ο μέγας!»

- Λάστιχο είναι! Και όταν μαζεύει από κάποιων την στενομυαλιά και την στριμμένου άντερου κακία, εμείς … τους περισσεύουμε, λέει! Δεν χωράμε στον κόσμο τους... Και επιθυμούν ή φροντίζουν κιόλας να μας στείλουν αδιάβαστους, και μια ώρα πιο γρήγορα,...στον άλλο κόσμο!!!.. 13 Απριλίου 2010 12:08 π.μ.


http://xairete.blogspot.com/2010/04/blog-post_6746.html




Σάββατο, 1 Μάρτιος 2008, 14:55Από: ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΙΩΑΝΝΟΥΠΟΛΕΩΣ (ΓΙΟΧΑΝΕΣΜΠΟΥΡΓΚ) – ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΥ ΑΛΕΞΑΝΡΕΙΑΣ
Mweb
stmark@mweb.co.zaΠρος: τον διαχειριστή του ιστολογίου «να τα πούμε – χαιρετίσματα»
Panagiotis Michalopoulos
michalopoulos_p@yahoo.gr
Epidi diladi ehoume ti dinatotita na hrisimopioume to internet, nomizis oti mporis na hlevazis prosopa ke thesmous.

oti kanis ine aparadekto.

ki an kapios sou pi oti ise megalos malakas pos tha aishsanese. me ta sholia sou den voithas kanena.

ki an kapios trellos thimosi ke erthi na sou ta spasi ola, i akomi na sou kani kati hirotero.

mi prokalis lipon giati kanis den xeri pou tha odigisi avti i katastasi.

oi sovaroi anthropoi opos o makaritis o arhiepiskopos Hristodoulos pou ton evrizes kathimerina akomi ki arosto ke nekro den dinoun simasia stis anoisies sou.

enas trellos omos na ta pari sovara ta osa leis, kanis den xeri ti tha sou simvi toso se sena oso ke stin ikogenia sou.

mia tapini simvouli apo kapio pou ilikrina akomi dierotate giati akomi den tin vrikes gemati apo kapio, giati pragmati ise poli megalos malakas

Τετάρτη 6 Ιανουαρίου 2010

Stavroula (APXEIO)

(Από το εξαφανισμένο μου μπλογκ "χαιρετίσματα")

2 Ιουλίου 2008

Από : Σταυρούλα
Προς : Π. Μιχαλόπουλο

Αγαπητέ Παναγιώτη,

Μήπως οι δικοί σου έχουν κάποιους από πίσω που σε εχθρεύονται.. (π.χ. λόγω της ιστοσελίδας σου κλπ) και προσπαθούν να σου κάνουν κακό;

Σταυρούλα


ΑΠΑΝΤΩ:
Δεν έχω απλά υποψίες για κάτι τέτοιο, αλλά βεβαιότητα!

Περίπτωση 1η:
Όταν η σύζυγος με μαφιόζικο τρόπο με έτρεχε στο Δρομοκαΐτειο, είχε μαζί της πολλά χαρτιά. Εκεί, στις εισαγωγές, μια ιατρός που τα διάβαζε με ερώτησε αν είναι αλήθεια ότι με εξέτασε η κοινωνική λειτουργός του ΚΑΠΥ της περιοχής μου και γνωμάτευσε ότι «δεν είμαι καλά»!
Ποια ήταν η αλήθεια; Η αλήθεια ήταν ότι τότε σαν άνεργος γράφτηκα στο ΚΑΠΥ από ανάγκη για να πίνω δωρεάν μια πορτοκαλάδα. Πήγα δυο τρεις φορές, και με πλησίασε η κοπέλα αυτή και συζητήσαμε. Της είπα τον πόνο μου, ακόμα ότι τρώω και ξύλο στο σπίτι, και προθυμοποιήθηκε να μιλήσει στη σύζυγο, αλλά εγώ έντρομος την απέτρεψα διότι όπως της είπα αυτό (το ότι μίλησα) θα την εξαγρίωνε περισσότερο. Μετά, η κοπέλα έμαθε από την ενορία μας, από τους ιερείς της Μεταμορφώσεως Σουρμένων με τους οποίους στενά συνδέεται, ότι έχω έρθει σε αντίθεση με φαυλότητες κάποιων από αυτούς, και έσπευσε να προσφέρει αυτήν την εκδούλευση «βοήθεια» (μόνη της ή υποκινούμενη;) προς την σύζυγο, ότι τάχα με εξέτασε!!!..

Περίπτωση 2η:
Κατά την διάρκεια της παραμονής μου στο Δρομοκαΐτειο («έπρεπε» να μείνω ένα διάστημα όπως μου είπαν οι γιατροί διότι τους έδενε τα χέρια στο να μου δώσουν εξιτήριο νωρίτερα το ότι η σύζυγος είχε προκαλέσει εισαγγελική εντολή για την εισαγωγή μου) στο διάστημα λοιπόν αυτό, ήρθε στην πτέρυγα μας, και γίναμε πολύ φίλοι, ένας νεαρός, ένα πνευματικό παιδί του μητροπολίτη κ. Νικόλαου Χατζηνικολάου, που ήταν και ψάλτης αλλά και καθηγητής μέσης εκπαίδευσης και που επιδίωκε για δικούς του λόγους να μείνει ένα διάστημα μακριά από το σχολείο (όλο άδειες εξόδου έπαιρνε) και που ήθελε να πάρει και μια αναρρωτική άδεια μετά το εξιτήριο. Αυτό το παιδί λοιπόν μου εκμυστηρεύτηκε ότι έμαθε πως, και, εκκλησιαστικός δάχτυλος είναι πίσω από τον διωγμό μου αυτόν, και μου μετέφερε συμβουλές να αλλάξω τακτική σχετικά με τον έλεγχο που έκανα στον ημερήσιο τύπο, για τα κακώς κείμενα της Χριστοδουλικής (τότε) εκκλησιαστικής κατάστασης.

Περίπτωση 3η:
Μετά το εξιτήριο, όταν άρχισα να λαμβάνω μέρος στις συζητήσεις εδώ στο φόρουμ του παθφαηντερ, βγήκαν αμέσως οι γνωστοί άγνωστοι «χριστιανο»-φασίστες, για να πουν ότι από ό,τι γνωρίζουν (πότε και πώς το έμαθαν αμέσως;) «δεν είμαι καλά», και επομένως δεν πρέπει να δίνεται σημασία στο τι γράφω στο φόρουμ, διότι είχαν λέει πληροφορίες από γιατρούς ότι νοσηλεύτηκα σε ψυχιατρείο!!!..

Τα συμπεράσματα, δικά σας..




Δευτέρα 10 Νοεμβρίου 2008

Πέθανε ο πρώην Δήμαρχος Ελληνικού, ο Κώστας Κορτζίδης.