Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα LIVANI-LIVANISMA. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα LIVANI-LIVANISMA. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τρίτη 4 Σεπτεμβρίου 2018

Είναι ορθόδοξο –χριστιανικό (ή βουδιστικής προέλευσης), αυτό με το «θυμίαμα»;

ΝΕΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ:
Panagiotis Michalopoulos
Χθες στις 1:02 μ.μ. 

1. Είναι ορθόδοξο –χριστιανικό (ή βουδιστικής προέλευσης), αυτό με το «θυμίαμα»;
2. Από πότε άρχισε να το εφαρμόζει αυτό η Εκκλησία μας, στη λατρεία μας;

Ασφαλώς, όχι από τους πρώτους χριστιανικούς χρόνους, όπως παραπλανητικά μας δείχνουν στις εικόνες τον πρωτομάρτυρα Στέφανο να είναι διάκος –γιουσουφάκι κάποιου μητροπολίτη, και να τον λιβανίζει με αυτό το κρεμαστάρι λιβανιστήρι με τα κουδουνάκια!
3. Ποιος έγραψε αυτό το «κατευθυνθήτω», κλπ;

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1947877028608300&set=a.134489906613697&type=3&theater

Τρίτη 14 Αυγούστου 2018

1. Τώρα πια, εξηγούνται πλήρως, όλα σχετικά με την κηδεία της «παναγίας». 2. Πώς δηλαδή μαστούρωσαν κάποιοι από τους παρευρισκόμενους γείτονες και συγγενείς, και «τα είδαν όλα»! 3. Φαντάστηκαν ότι μια νεφέλη έφερε εκείνη τη στιγμή εκεί, όλους τους Αποστόλους, από τα πέρατα του κόσμου όπου περιόδευαν. 4. «Την άκουσαν» λοιπόν, και είδαν επίσης -προφητικά, και την μετάσταση της «παναγίας», γινόμενη ατάκα και επί τόπου – στο τσακμπάμ που λέμε, με την κηδεία (φωτο). 5. Και γι αυτό πήγαν τρεις μέρες μετά, και άνοιξαν και τον τάφο, για να επιβεβαιώσουν την Ανάσταση της! 6. Η εξήγηση του μυστηρίου είναι στο λιβανιστήρι του παπά από την Περσία που την διάβασε (φωτο) στο οποίο κάτι το πολύ δυνατό παραισθησιογόνο «λιβάνι» θα είχε σίγουρα ρίξει μέσα να καεί, και να ντουμανιάσει το χώρο!

Διαβάζω:
Θεοδοσια Ιωαννιδου
14 λεπτά πριν
Αμην Παναγια μου

Σχολιάζω:
Panagiotis Michalopoulos
ΜΕΤΑΣΤΑΣΗ;
Panagiotis Michalopoulos 

1. Τώρα πια, εξηγούνται πλήρως, όλα σχετικά με την κηδεία της «παναγίας». 
2. Πώς δηλαδή μαστούρωσαν κάποιοι από τους παρευρισκόμενους γείτονες και συγγενείς, και «τα είδαν όλα»! 
3. Φαντάστηκαν ότι μια νεφέλη έφερε εκείνη τη στιγμή εκεί, όλους τους Αποστόλους, από τα πέρατα του κόσμου όπου περιόδευαν. 
4. «Την άκουσαν» λοιπόν, και είδαν επίσης -προφητικά, και την μετάσταση της «παναγίας», γινόμενη ατάκα και επί τόπου – στο τσακμπάμ που λέμε, με την κηδεία (φωτο). 
5. Και γι αυτό πήγαν τρεις μέρες μετά, και άνοιξαν και τον τάφο, για να επιβεβαιώσουν την Ανάσταση της! 
 6. Η εξήγηση του μυστηρίου είναι στο λιβανιστήρι του παπά από την Περσία που την διάβασε (φωτο) στο οποίο κάτι το πολύ δυνατό παραισθησιογόνο «λιβάνι» θα είχε σίγουρα ρίξει μέσα να καεί, και να ντουμανιάσει το χώρο!
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=342114256329585&set=a.240973243110354.1073741830.100015930403968&type=3&theater

ΣΧΕΤΙΚΟ:
Ως προς την μετάσταση... 
αυτή δεν αναφέρεται στα γνήσια Ευαγγέλια, παρά μόνον στο απόκρυφο κείμενο Ιωάννου του Θεολόγου. 
Σημειωτέον, ότι στα ευαγγελικά κείμενα και επίσης και στα αποστολικά, ουδαμού αναφέρεται η Παναγία, ως μάνα του Χριστού. 
Ο ίδιος την προσαγόρευε, ως γυναίκα, καθότι η καθ' αυτό σχέση του ήταν μόνο με τον Πατέρα και όλες οι αναφορές του προς αυτόν απευθύνονται. 
Ακόμη και στη σχετική αναφορά στο "μακαρία η κοιλία η βαστάσασά σε και μαστοί ους εθήλασαν" (ύμνος προς την Παναγία), έσπευσε να την υποβαθμίσει με το "μακάριοι είναι οι ακούοντες τον λόγον του Θεού και φυλάσσοντες αυτόν".
http://xairete.blogspot.com/2018/08/1-2-3_14.html

ΝΕΟ ΣΧΟΛΙΟ, ΣΧΕΤΙΚΟ ΜΕ ΤΟ ΑΜΕΣΩΣ ΠΙΟ ΠΑΝΩ:
Ioannis Kyriakides
Ακριβως!
Και οι ακουοντες τον λογο του Θεου...
λατρευουν και προσκυνουν μονον Αυτον!
https://www.facebook.com/panagiotis.michalopoulos1/posts/1916902191705784

Πέμπτη 9 Αυγούστου 2018

1. ΔΙΑΒΑΖΩ: «Γιατί ανάβουμε κεριά και καντήλι στους τάφους των νεκρών;» 2. ΣΧΟΛΙΑΖΩ: «Και αγράμματοι είστε, και ανόητοι, και κακόδοξοι, και άθλιοι έμποροι της πίστεως μας!»

ΣΧΕΤΙΚΟ: 
Κυριακή, 12 Αυγούστου 2018

ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ: «1. ΔΙΑΒΑΖΩ: Γιατί ανάβουμε κεριά και καντήλι στους τάφους των νεκρών; 2. ΣΧΟΛΙΑΖΩ: Και αγράμματοι είστε, και ανόητοι, και κακόδοξοι, και άθλιοι έμποροι της πίστεως μας!»


ΜΑΛΑΚΙΑΣ ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑ:
Ο χρήστης Στεφ. Ελληνας κοινοποίησε 57 λεπτά πριν, ένα σύνδεσμο, της σελίδας «mimoupeisgr.blogspot.com»
Γιατί ανάβουμε κεριά και καντήλι στους τάφους των νεκρών; 

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=114360299501740&id=100027833114833
ΔΙΑΒΑΖΩ –ΣΧΟΛΙΑΖΩ:
Διαβάζω:
1. «To κανδήλι είναι σύμβολο και το φως που εκπέμπει συμβολίζει το φώς του Χριστού, την ίδια την παρουσία του Κυρίου στη ζωή μας, άλλα και την ελπίδα για την αιώνια ζωή, τη ζωή όπως λέγεται του ανεσπέρου φωτός.»
Σχολιάζω: 

α) Ποιος τα λέει αυτά, και από πότε η Εκκλησία του Χριστού έχει καντήλια, όπως και ο βουδισμός που στη δική του λατρεία τα είχε ανέκαθεν;
β) Όσο για το φως του Χριστού που λέτε, έχω να πω, ότι ένα είναι το φως το αληθινό, ο ίδιος ο Ιησούς Χριστός! Οτιδήποτε άλλο φως είναι κίβδηλο και ανθρώπινο! Και είναι βλάσφημο και ειδωλολατρικό να λέμε ότι κάποιο υλικό φως μπορεί να τον συμβολίσει να τον υποκαταστήσει στη ζωή μας τον Κύριο!
Διαβάζω:
2. «Ως σύμβολο λοιπόν το κανδήλι λειτουργεί στη ζωή των πιστών αναγωγικά, όπως και όλα τα άλλα είδη ευλαβείας• άναμμα κεριών, προσφορά θυμιάματος κ.τ.λ.»
Σχολιάζω:
Ποιος τα λέει και αυτά; 

Δεν είχαμε κεριά και καντήλια στην πρώτη Εκκλησία. 
Αυτά μπήκαν μετά στη λατρεία μας, επί Βυζάντιου όταν ανακατεύτηκαν οι χριστιανοί με τους παγανιστές -ελληνιστές, του λεγομένου Ελληνο-Βουδιστικού πολιτισμού!
Διαβάζω:
3. «Στην Πάλαια Διαθήκη ο θεός προστάζει το Μωυσή να συμβουλέψει τον αδελφό του ως εξής: Δώσε εντολή στον Ααρών και τους υιούς του ν’ ανάψουν ακοίμητο λυχνάρι… από το απόγευμα μέχρι το πρωί μπροστά στον Κύριο με προσοχή αυτό πού ορίζεται από το νόμο και είναι αιώνιο σ’ όλες τις γενεές σας!»
Σχολιάζω:
Πού το λέει αυτό η Παλαιά Διαθήκη; 

Και γιατί λέγεται ακοίμητο λυχνάρι, αν καίει μόνο για φωτισμό από το απόγευμα που βραδιάζει μέχρι το πρωί που ξημερώνει;
Διαβάζω:
4. «Η συνήθεια της τοποθετήσεως των κανδηλιών στους τάφους και τα σπίτια αποτελεί πράξη ευλάβειας των χριστιανών που «ευαρεστεί τον Θεόν και τους Αγίους κι ανακουφίζει μαζί τις ψυχές των πεθαμένων».
Σχολιάζω:
Τι λέτε ρε!

Βλέπει ο θεός το καντήλι και ευχαριστιέται; 
Το βλέπουν οι Άγιοι και χαίρονται; 
Το αισθάνονται αναμμένο και οι ψυχές των πεθαμένων και ανακουφίζονται; Από τι ανακουφίζονται;
Διαβάζω:
5. «Για το άναμμα των κεριών στους τάφους των κεκοιμημένων αναφερόμενος ο Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης λέει ότι: «ανάπτονται κεριά δια την συγχώρησιν των αμαρτιών των ταύτης προσφερόντων, όσον γάρ αυταί ανάπτουσιν εις τον Θεόν και εις τους Αγίους, τοσούτον συγχωρούνται αι αμαρτίαι εκείνων είτε ζώντων είτε κεκοιμημένων, ως είπεν ο Μάρτυς Δημήτριος εις τον αυτού προσμονάριον, τον τας λαμπάδας κλέπτοντα», όπως αναφέρει το dogma.
Σχολιάζω:
Καλά! Αν κάτι λέει η ιστοσελίδα dogma, είναι και δόγμα της Εκκλησίας! Χα!
Και τι μαλακίες είναι αυτές που αποδίδονται στον Άγιο Νικόδημο τον Αγιορείτη ότι αν καίγεται ένα κερί καιει και τις αμαρτίες ζωντανών και πεθαμένων, και ότι τάχα το λέει αυτό και ο Άγιος Δημήτριος και ο μπάρμπας μου ο ψεύτης; 

Αν δεν ήταν αστείο όλο αυτό, θα μπορούσε να είναι και σατανικό, παγανιστικό, μαύρη μαγεία και βουντού!
Διαβάζω:
6. Και ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός συμβούλευε: «Αδελφοί μου, να μη λυπάσθε δια τούς αποθαμένους σας, αλλά, αν αγαπάς τον αποθαμένον σου, κάμε ό,τι ημπορέσης δια την ψυχήν του• σαρανταλείτουργα, μνημόσυνα, λειτουργίες, κερί, λιβάνι, λάδι, νηστείες, προσευχές, ελεημοσύνη. Βάνει ο Θεός την ευσπλαγχνίαν του και τον σώνει τον αποθαμένον σας και τον βάνει εις τον Παράδεισον ή είναι ελαφροτέρα η κολασίς του.»
 
Σχολιάζω:
α) Λέει τέτοιες μαλακιές, και, ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός
Με κεριά και λιβάνια, συγκινείται ο θεός και σώζει τον πεθαμένο μας; 
Δεν το γνώριζε αυτό το κόλπο ο Χριστός, όταν έλεγε την παραβολή με τον πλούσιο και τον φτωχό Λάζαρο, όταν έλεγε ότι μετά θάνατον δεν υπάρχει μετάνοια, και ότι χάσμα υπάρχει ανάμεσα σε σωσμένους και μη, και κανένας δεν μπορεί να περάσει από τη μια μεριά στην άλλη; 
β) Θα βγάλουμε τώρα ψεύτη και τον Χριστό, για να ενισχύσουμε το θρησκεμπόριο των παπάδων με τα μνημόσυνα και τα τρισάγια κλπ;
γ) Και πώς όλα αυτά τα παγανιστικά βγάζουν κάποιον από την κόλαση, ή του δίνουν μια καλύτερη θέση εκεί; 

Δεν ξέρετε ότι κόλαση δεν υπάρχει ακόμα για τις ψυχές και για κανέναν; Θα ανοίξει μετά τη Δευτέρα Παρουσία, στην τελική κρίση, με την ανάσταση των νεκρών!
δ) Και αγράμματοι είστε, και ανόητοι, και κακόδοξοι, και άθλιοι έμποροι της πίστεως μας!
https://mimoupeisgr.blogspot.com/2017/12/blog-post_71.html

ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΑ:
Panagiotis Michalopoulos
1. ΔΙΑΒΑΖΩ: «Γιατί ανάβουμε κεριά και καντήλι στους τάφους των νεκρών;» 
2. ΣΧΟΛΙΑΖΩ: «Και αγράμματοι είστε, και ανόητοι, και κακόδοξοι, και άθλιοι έμποροι της πίστεως μας!»
Ειρήνη Παπαφιλίππου 
Καλο
Panagiotis Michalopoulos
Θοδωρης Μιχαηλιδης
Όλα για τα λεφτά τα κανουν!!!
Panagiotis Michalopoulos 
ΟΛΑ
https://www.facebook.com/panagiotis.michalopoulos1/posts/1908437375885599 

Ioannis Kyriakides 
Απλα μια αλλη κακοδοξια!
https://www.facebook.com/groups/721265688083440/permalink/847239862152688/

Τρίτη 17 Ιουλίου 2018

Αν είσαι και, παπάς… με την αράδα σου θα πας!.. Να περιμένεις την παραλαβή... (Όπως διαβάζω, «Ἐνόψει τοῦ Δεκαπενταυγούστου, η Ἱερά Μονή Ἁγίας Τριάδος Σπαρμοῦ Ὀλύμπου, και το Βιβλιοπωλεῖο ΛΥΔΙΑ», προσφέρει -με το αζημίωτο βέβαια, αυτόν τον «χρυσοκέντητον Ἐπιτάφιον τῆς Θεοτόκου».)

ΔΙΑΒΑΖΩ:
ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ 4Ε 
6 Ιουλίου
https://www.facebook.com/tv4egr/photos/a.223129311091932.53294.169038056501058/1988373187900860/?type=3&theater
ΣΧΟΛΙΑΖΩ:
Αν είσαι και, παπάς… με την αράδα σου θα πας!.. Να περιμένεις την παραλαβή... 
1. Όπως διαβάζω,  «Ἐνόψει τοῦ Δεκαπενταυγούστου, η Ἱερά Μονή Ἁγίας Τριάδος Σπαρμοῦ Ὀλύμπου, και το Βιβλιοπωλεῖο ΛΥΔΙΑ», προσφέρει -με το αζημίωτο βέβαια, αυτόν τον «χρυσοκέντητον  Ἐπιτάφιον τῆς Θεοτόκου». 
2. Πρόκειται περί «ἁγιογραφίας τῆς Κοιμήσεως» της, αποτυπωμένης «σέ ὕφασμα, χρυσοκέντημα σέ βελοῦδο», σε δυο μεγέθη: 100X80 (300ευρώ) καί 75Χ60 (200ευρώ). 
3. Η παράσταση αυτή, είναι παρμένη από το απόκρυφο –πορνό ευαγγέλιο «του Ιακώβου»… 
4. Η δε σχετική τελετή στο ναό – το βράδυ της παραμονής της μεγάλης γιορτής, θυμίζει Μ. Εβδομάδα -με αυστηρή νηστεία… Και έχει όλα αυτά τα χριστιανο-βουδιστικά στοιχεία,  αφού εκτός από τον επιτάφιο (το πιο πάνω εικονο-πανί), έχει και τον τάφο (το βουδιστικό κουβούκλιο, το στολισμένο με λουλούδια), έχει και τα σχετικά… εγκώμια! 
5. Το ύφασμα και το κουβούκλιο, τα λατρεύουμε και τα προσκυνάμε κανονικά –βουδιστικά… Με τα σχετικά παρελκόμενα, τα επίσης βουδιστικά κεριά –λιβάνια, και καντήλια… Κανονικά, σαν γνήσιοι σύγχρονοι βουδιστοχριστιανοί, νεο-ειδωλολάτρες! 
ΝΕΟ ΣΧΟΛΙΟ:
Ioannis Kyriakides 
Δηλαδη,
εμεινε τιποτε που...
να μην το προσκυνουμε;
xairete.blogspot.gr 

ΤΙΠΟΤΕ!
https://www.facebook.com/groups/721265688083440/permalink/824098557800152/

Τρίτη 10 Ιουλίου 2018

Η δεύτερη συνέχεια της ανάρτησης για τα θυσιαστήρια θυμιάματος .

ΓΡΑΨΑΜΕ:
Στην αρχή, έχουμε το φαινόμενο με τον Κάιν και τον Άβελ, τα παιδιά του Αδάμ και της Εύας, που εντελώς αυθαίρετα (δεν υπήρχε και η πολεοδομία τότε), τους κατέβασε η κούτρα και έφτιαξαν θυσιαστήρια… Και ο ένας –ο κτηνοτρόφος, έκαιγε πάνω στο δικό του (τη δική του προσωπική εκκλησία) κάποια ζώα του για προσφορά, για να πάει η τσίκνα και ο καπνός ψηλά στο θεό, που τώρα ήταν μακριά τους μετά το διωγμό από τον παράδεισο της Εδέμ… Και ο άλλος –ο γεωργός, έκαιγε για τον ίδιο σκοπό στη δική του μεριά, κάποια από τα σιτηρά του! Το γεγονός αυτό, και ο συναγωνισμός για το ποιου ο καπνός πάει πιο ψηλά, έγινε αφορμή για τον πρώτο φόνο. Ο ένας αδελφός σκότωσε τον άλλον από αντιζηλία… θρησκευτικής φύσεως! 
Ήταν ο πρώτος φανατισμός, ο πρώτος Ταλιμπανισμός! Το αρχαϊκό αντριλίκι, του νταή, του ψευτόμαγκα: να τις βγάλουμε έξω στο θυσιαστήριο τις πίστεις μας, να τις μετρήσουμε πια είναι πιο μακριά σε ύψος καπνού! Ποια η ορθόδοξη και ποια η ετερόδοξη.


Η δεύτερη συνέχεια της ανάρτησης…

Απολογητική θεολογία: 1. Όταν οι άθρησκοι, οι άθεοι, οι αιρετικοί, και γενικά οι εκτός Εκκλησίας άνθρωποι, μας κατηγορούν εμάς τους ορθόδοξους χριστιανούς… 2. Όταν μας λένε ότι δεν είμαστε χριστιανική θρησκεία αλλά ένα προϊόν εβραϊκής μετάλλαξης, με βουδιστικά στοιχεία, κυρίως… 3. Όπως τα κεριά, τα λιβάνια, τα κομποσκοίνια, οι εικόνες, το φωτοστέφανο, η προσκύνηση, το χειροφίλημα, τα λείψανα, τα ανθοστολισμένα κουβούκλια με τις ομπρέλες στις λιτανείες, και το βουδιστικό επίσης κωλοδάχτυλο ευλογίας… 4. Πώς θα απολογηθούμε; Πώς θα απαντήσουμε για να τους αποστομώσουμε; 5. Ας αρχίσουμε σήμερα από το λιβάνισμα, το θυμίαμα, το θυμιατό, και θα πάμε και παρακάτω αργότερα.


Αλλά τα πρωτόγονα και πρόχειρα αυτά θυσιαστήρια των δυο αδελφών εξελίχτηκαν αργότερα, και η κατασκευή του πρώτου μεγάλου θυσιαστηρίου, έγινε με οδηγίες από τον ίδιο το θεό, στον Μωυσή, και έχουμε έτσι την πρώτη λατρεία την Εβραϊκή.
 

Διαβάζω στο βιβλίο της Εξόδου (κεφάλαιο 30)
ΚΑΙ ποιήσεις θυσιαστήριον θυμιάματος ἐκ ξύλων ἀσήπτων· 

2 καὶ ποιήσεις αὐτὸ πήχεως τὸ μῆκος καὶ πήχεως τὸ εὖρος, τετράγωνον ἔσται, καὶ δύο πήχεων τὸ ὕψος· ἐξ αὐτοῦ ἔσται τὰ κέρατα αὐτοῦ. 3 καὶ καταχρυσώσεις αὐτὰ χρυσίῳ καθαρῷ, τὴν ἐσχάραν αὐτοῦ καὶ τοὺς τοίχους αὐτοῦ κύκλῳ καὶ τὰ κέρατα αὐτοῦ, καὶ ποιήσεις αὐτῷ στρεπτὴν στεφάνην χρυσῆν κύκλῳ. 4 καὶ δύο δακτυλίους χρυσοῦς καθαροὺς ποιήσεις ὑπὸ τὴν στρεπτὴν στεφάνην αὐτοῦ, εἰς τὰ δύο κλίτη ποιήσεις ἐν τοῖς δυσὶ πλευροῖς· καὶ ἔσονται ψαλίδες ταῖς σκυτάλαις, ὥστε αἴρειν αὐτὸ ἐν αὐταῖς. 5 καὶ ποιήσεις σκυτάλας ἐκ ξύλων ἀσήπτων καὶ καταχρυσώσεις αὐτὰς χρυσίῳ. 6 καὶ θήσεις αὐτὸ ἀπέναντι τοῦ καταπετάσματος τοῦ ὄντος ἐπὶ τῆς κιβωτοῦ τῶν μαρτυρίων, ἐν οἶς γνωσθήσομαί σοι ἐκεῖθεν. 7 καὶ θυμιάσει ἀπ᾿ αὐτοῦ ᾿Ααρὼν θυμίαμα σύνθετον λεπτόν· τὸ πρωΐ πρωΐ, ὅταν ἐπισκευάζῃ τοὺς λύχνους, θυμιάσει ἐπ᾿ αὐτοῦ, 8 καὶ ὅταν ἐξάπτῃ ᾿Ααρὼν τοὺς λύχνους ὀψέ, θυμιάσει ἐπ᾿ αὐτοῦ· θυμίαμα ἐνδελεχισμοῦ διὰ παντὸς ἔναντι Κυρίου εἰς γενεὰς αὐτῶν. 9 καὶ οὐκ ἀνοίσεις ἐπ᾿ αὐτοῦ θυμίαμα ἕτερον, κάρπωμα, θυσίαν· καὶ σπονδὴν οὐ σπείσεις ἐπ᾿ αὐτοῦ. 10 καὶ ἐξιλάσεται ἐπ᾿ αὐτοῦ ᾿Ααρὼν ἐπὶ τῶν κεράτων αὐτοῦ ἅπαξ τοῦ ἐνιαυτοῦ· ἀπὸ τοῦ αἵματος τοῦ καθαρισμοῦ καθαριεῖ αὐτὸ εἰς γενεὰς αὐτῶν· ἅγιον τῶν ἁγίων ἐστὶ Κυρίῳ. 11 Καὶ ἐλάλησε Κύριος πρὸς Μωυσῆν λέγων· 12 ἐὰν λάβῃς τὸν συλλογισμὸν τῶν υἱῶν ᾿Ισραὴλ ἐν τῇ ἐπισκοπῇ αὐτῶν, καὶ δώσουσιν ἕκαστος λύτρα τῆς ψυχῆς αὐτοῦ Κυρίῳ, καὶ οὐκ ἔσται ἐν αὐτοῖς πτῶσις ἐν τῇ ἐπισκοπῇ αὐτῶν. 13 καὶ τοῦτό ἐστιν ὃ δώσουσιν ὅσοι ἂν παραπορεύωνται τὴν ἐπίσκεψιν· τὸ ἥμισυ τοῦ διδράχμου, ὅ ἐστιν κατὰ τὸ δίδραχμον τὸ ἅγιον· εἴκοσιν ὀβολοὶ τὸ δίδραχμον, τὸ δὲ ἥμισυ τοῦ διδράχμου εἰσφορὰ Κυρίῳ. 14 πᾶς ὁ παραπορευόμενος εἰς τὴν ἐπίσκεψιν ἀπὸ εἰκοσαετοῦς καὶ ἐπάνω, δώσουσι τὴν εἰσφορὰν Κυρίῳ. 15 ὁ πλουτῶν οὐ προσθήσει καὶ ὁ πενόμενος οὐκ ἐλαττονήσει ἀπὸ τοῦ ἡμίσους τοῦ διδράχμου ἐν τῷ διδόναι τὴν εἰσφορὰν Κυρίῳ ἐξιλάσασθαι περὶ τῶν ψυχῶν ὑμῶν. 16 καὶ λήψῃ τὸ ἀργύριον τῆς εἰσφορᾶς παρὰ τῶν υἱῶν ᾿Ισραὴλ καὶ δώσεις αὐτὸ εἰς τὸ κάτεργον τῆς σκηνῆς τοῦ μαρτυρίου, καὶ ἔσται τοῖς υἱοῖς ᾿Ισραὴλ μνημόσυνον ἔναντι Κυρίου ἐξιλάσασθαι περὶ τῶν ψυχῶν ὑμῶν. 17 Καὶ ἐλάλησε Κύριος πρὸς Μωυσῆν λέγων· 18 ποίησον λουτῆρα χαλκοῦν καὶ βάσιν αὐτῷ χαλκῆν, ὥστε νίπτεσθαι· καὶ θήσεις αὐτὸν ἀνὰ μέσον τῆς σκηνῆς τοῦ μαρτυρίου καὶ ἀνὰ μέσον τοῦ θυσιαστηρίου καὶ ἐκχεεῖς εἰς αὐτὸν ὕδωρ, 19 καὶ νίψεται ᾿Ααρὼν καὶ οἱ υἱοὶ αὐτοῦ ἐξ αὐτοῦ τὰς χεῖρας καὶ τοὺς πόδας ὕδατι. 20 ὅταν εἰσπορεύωνται εἰς τὴν σκηνὴν τοῦ μαρτυρίου, νίψονται ὕδατι καὶ οὐ μὴ ἀποθάνωσιν· ἢ ὅταν προσπορεύωνται πρὸς τὸ θυσιαστήριον λειτουργεῖν κα’Ι ἀναφέρειν τὰ ὁλοκαυτώματα Κυρίῳ, 21 νίψονται τὰς χεῖρας καὶ τοὺς πόδας ὕδατι· ὅταν εἰσπορεύωνται εἰς τὴν σκηνὴν τοῦ μαρτυρίου, νίψονται ὕδατι, ἵνα μὴ ἀποθάνωσι· καὶ ἔσται αὐτοῖς νόμιμον αἰώνιον, αὐτῷ καὶ ταῖς γενεαῖς αὐτοῦ μετ᾿ αὐτόν. 22 καὶ ἐλάλησε Κύριος πρὸς Μωυσῆν λέγων· 23 καὶ σὺ λάβε ἡδύσματα, τὸ ἄνθος σμύρνης ἐκλεκτῆς πεντακοσίους σίκλους καὶ κινναμώμου εὐώδους τὸ ἥμισυ τούτου διακοσίους πεντήκοντα καὶ καλάμου εὐώδους διακοσίους πεντήκοντα 24 καὶ ἴρεως πεντακοσίους σίκλους τοῦ ἁγίου καὶ ἔλαιον ἐξ ἐλαιῶν εἲν 25 καὶ ποιήσεις αὐτὸ ἔλαιον χρῖσμα ἅγιον, μύρον μυρεψικὸν τέχνῃ μυρεψοῦ· ἔλαιον χρῖσμα ἅγιον ἔσται. 26 καὶ χρίσεις ἐξ αὐτοῦ τὴν σκηνὴν τοῦ μαρτυρίου καὶ τὴν κιβωτὸν τῆς σκηνῆς τοῦ μαρτυρίου 27 καὶ πάντα τὰ σκεύη αὐτῆς καὶ τὴν λυχνίαν καὶ πάντα τὰ σκεύη αὐτῆς καὶ τὸ θυσιαστήριον τοῦ θυμιάματος 28 καὶ τὸ θυσιαστήριον τῶν ὁλοκαυτωμάτων καὶ πάντα αὐτοῦ τὰ σκεύη καὶ τὴν τράπεζαν καὶ πάντα τὰ σκεύη αὐτῆς καὶ τὸν λουτῆρα καὶ τὴν βάσιν αὐτοῦ 29 καὶ ἁγιάσεις αὐτά, καὶ ἔσται ἅγια τῶν ἁγίων· πᾶς ὁ ἁπτόμενος αὐτῶν ἁγιασθήσεται. 30 καὶ ᾿Ααρὼν καὶ τοὺς υἱοὺς αὐτοῦ χρίσεις καὶ ἁγιάσεις αὐτοὺς ἱερατεύειν μοι. 31 καὶ τοῖς υἱοῖς ᾿Ισραὴλ λαλήσεις λέγων· ἔλαιον ἄλειμμα χρίσεως ἅγιον ἔσται τοῦτο ὑμῖν εἰς τὰς γενεὰς ὑμῶν. 32 ἐπὶ σάρκα ἀνθρώπου οὐ χρισθήσεται, καὶ κατὰ τὴν σύνθεσιν ταύτην οὐ ποιήσετε ὑμῖν ἑαυτοῖς ὡσαύτως· ἅγιόν ἐστι καὶ ἁγίασμα ἔσται ὑμῖν. 33 ὃς ἂν ποιήσῃ ὡσαύτως, καὶ ὃς ἂν δῷ ἀπ᾿ αὐτοῦ ἀλλογενεῖ, ἐξολοθρευθήσεται ἐκ τοῦ λαοῦ αὐτοῦ. 34 καὶ εἶπε Κύριος πρὸς Μωυσῆν· λάβε σεαυτῷ ἡδύσματα, στακτήν, ὄνυχα, χαλβάνην ἡδυσμοῦ καὶ λίβανον διαφανῆ, ἴσον ἴσῳ ἔσται· 35 καὶ ποιήσουσιν ἐν αὐτῷ θυμίαμα, μυρεψικὸν ἔργον μυρεψοῦ, μεμιγμένον, καθαρόν, ἔργον ἅγιον. 36 καὶ συγκόψεις ἐκ τούτων λεπτὸν καὶ θήσεις ἀπέναντι τῶν μαρτυρίων ἐν τῇ σκηνῇ τοῦ μαρτυρίου, ὅθεν γνωσθήσομαί σοι ἐκεῖθεν· ἅγιον τῶν ἁγίων ἔσται ὑμῖν. 37 θυμίαμα κατὰ τὴν σύνθεσιν ταύτην οὐ ποιήσετε ὑμῖν ἑαυτοῖς· ἁγίασμα ἔσται ὑμῖν Κυρίῳ· 38 ὃς ἂν ποιήσῃ ὡσαύτως ὥστε ὀσφραίνεσθαι ἐν αὐτῷ, ἀπολεῖται ἐκ τοῦ λαοῦ αὐτοῦ.
ΔΙΑΒΑΖΩ:
Το σχέδιο τής Σκηνής
Η Σκηνή ήταν μια έξυπνη, προκατασκευασμένη κατασκευή που μπορούσε να μετακινηθεί κατά βούληση. Η κατασκευή της ήταν έργο συνεργασίας μεταξύ του Θεού και του λαού. Ο Κύριος έδωσε τα σχέδιά της (Έξ.25:9) και ο λαός τα υλικά (Έξ.25:3-7), προσφέροντας με πρόθυμη καρδιά (Έξ.25:2). Οι προσφορές τους ήταν χρυσός, ασήμι, χαλκός, πολύτιμα πετράδια, λινά υφάσματα και βαφές από την Αίγυπτο, τρίχες από κατσίκια και δέρματα κριαριών από τα κοπάδια τους, δέρματα δελφινιών από την Ερυθρά Θάλασσα και ξύλο σιττίμ (ακακία) απ’ το Σινά.
Το χάλκινο θυσιαστήριο βρισκόταν στην εξωτερική αυλή, ακριβώς μέσα απ’ την πύλη και απέναντι από τη Σκηνή (Έξ.40:6). Τα ζώα για θυσία προσφέρονταν στο θυσιαστήριο αυτό και το αίμα τους χυνόταν για τις αμαρτίες τού λαού. Το χάλκινο θυσιαστήριο απεικονίζει το εξιλαστήριο έργο τού Μεσσία στο σταυρό, με το οποίο όλοι που θέτουν τη πίστη τους στο χυμένο αίμα Του δικαιώνονται και παίρνουν τη συγχώρηση των αμαρτιών (Ρωμ.3:24-25). Όπως ήταν αδύνατο για τους Ισραηλίτες να έρθουν στην παρουσία του Θεού χωρίς τη θυσία στο χάλκινο θυσιαστήριο, έτσι και σήμερα είναι αδύνατον οι άνθρωποι να έρθουν στην παρουσία τού Θεού χωρίς το έργο τού σταυρού.
Ο χάλκινος νιπτήρας ήταν στην αυλή ανάμεσα στο χάλκινο θυσιαστήριο και τη Σκηνή. Ο νιπτήρας ήταν μόνον για τους ιερείς, που έπρεπε να πλυθούν, πριν εισέλθουν στη Σκηνή. Καθώς πλένονταν στον νιπτήρα, καθρέπτες αντανακλούσαν τις εικόνες τους, θυμίζοντας τους ότι ο Θεός τους έβλεπε. Ο νιπτήρας αναφέρεται στον Μεσσία ως τον αγιασμό μας. Σαν πιστοί – ιερείς, πρέπει να θυμόμαστε ότι ο Μεσσίας μας αγίασε για τη διακονία Του και μας αγιάζει με το να μας καθαρίζει από την καθημερινή μόλυνση τής αμαρτίας, «με το λουτρό τού νερού διαμέσου τού λόγου Του» (Εφεσ.5:26).
Απ’ τον νιπτήρα οι ιερείς έκαναν λίγα βήματα προς τη Σκηνή, παραμέριζαν τη κουρτίνα κι έμπαιναν μέσα στα Άγια, όπου μπορούσαν να έχουν κοινωνία με το Θεό.

http://loveforzion.blogspot.com/2011/09/blog-post_25.html


ΣΧΟΛΙΑΖΩ:
Από τα πιο πάνω, φαίνεται ότι τα θυσιαστήρια εκείνα, δεν έχουν καμιά σχέση με τα σημερινά λιβανιστήρια με τα κουδουνάκια και το λιβάνι με τα οποία τα Διακάκια –- χανουμάκια -γιουσουφάκια, λιβανίζουν σαν δαιμονισμένα τον Αλή Πασά, τον Δεσπότη- μητροπολίτη τους, στο Δεσποτικό θρόνο.
Εκείνα τα θυσιαστήρια, έχουν αντικατασταθεί από την αγία τράπεζα του ναού, όπου τελείται η αναίμακτη θυσία, το μυστήριο της θείας ευχαριστίας.
Τα λιβανίσματα, είναι ένα εβραϊκό πισωγύρισμα!

Απολογητική θεολογία: 1. Όταν οι άθρησκοι, οι άθεοι, οι αιρετικοί, και γενικά οι εκτός Εκκλησίας άνθρωποι, μας κατηγορούν εμάς τους ορθόδοξους χριστιανούς… 2. Όταν μας λένε ότι δεν είμαστε χριστιανική θρησκεία αλλά ένα προϊόν εβραϊκής μετάλλαξης, με βουδιστικά στοιχεία, κυρίως… 3. Όπως τα κεριά, τα λιβάνια, τα κομποσκοίνια, οι εικόνες, το φωτοστέφανο, η προσκύνηση, το χειροφίλημα, τα λείψανα, τα ανθοστολισμένα κουβούκλια με τις ομπρέλες στις λιτανείες, και το βουδιστικό επίσης κωλοδάχτυλο ευλογίας… 4. Πώς θα απολογηθούμε; Πώς θα απαντήσουμε για να τους αποστομώσουμε; 5. Ας αρχίσουμε σήμερα από το λιβάνισμα, το θυμίαμα, το θυμιατό, και θα πάμε και παρακάτω αργότερα.

ΔΙΑΒΑΖΩ:
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=277601436119556&id=207383659808001
ΣΧΟΛΙΑΖΩ:
Απολογητική θεολογία:  
1. Όταν οι άθρησκοι, οι άθεοι, οι αιρετικοί, και γενικά οι εκτός Εκκλησίας άνθρωποι, μας κατηγορούν εμάς τους ορθόδοξους χριστιανούς… 
2. Όταν μας λένε ότι δεν είμαστε χριστιανική θρησκεία αλλά ένα προϊόν εβραϊκής μετάλλαξης, με βουδιστικά στοιχεία, κυρίως… 
3. Όπως τα κεριά, τα λιβάνια, τα κομποσκοίνια, οι εικόνες, το φωτοστέφανο, η προσκύνηση, το χειροφίλημα, τα λείψανα, τα ανθοστολισμένα κουβούκλια με τις ομπρέλες στις λιτανείες, και το βουδιστικό επίσης κωλοδάχτυλο ευλογίας… 
4. Πώς θα απολογηθούμε; Πώς θα απαντήσουμε για να τους αποστομώσουμε; 
5. Ας αρχίσουμε σήμερα από το λιβάνισμα, το θυμίαμα, το θυμιατό, και θα πάμε και παρακάτω αργότερα.

Βέβαια –για να λέμε και του στραβού (που μας επικρίνει) το δίκιο, είναι αλήθεια ότι στην πρώτη Εκκλησία, την Αποστολική, την Εκκλησία των πρώτων χριστιανών, την Εκκλησία του Χριστού, όπως την ξέρουμε από την Καινή Διαθήκη, από τα ευαγγέλια, από τις επιστολές και από τις πράξεις, δεν υπάρχει καμιά αναφορά για κεριά, καντήλια και θυμιάματα.
Αυτό μάλιστα για το λιβάνισμα που εξετάζουμε σήμερα, το βλέπουμε στην εβραϊκή θρησκεία, στην Πάλαια Διαθήκη αρχικά, και το βλέπουμε τέλος και στη σημερινή Εκκλησία, την λεγόμενη και «του κώλου», αυτήν δηλαδή των εσχάτων χρόνων,  όπως δυστυχώς μεταλλάχτηκε από χριστιανική σε εβραιο-βουδιστική!
Στην αρχή, έχουμε το φαινόμενο με τον Κάιν και τον Άβελ, τα παιδιά του Αδάμ και της Εύας, που εντελώς αυθαίρετα (δεν υπήρχε και η πολεοδομία τότε), τους κατέβασε η κούτρα και έφτιαξαν θυσιαστήρια… Και ο ένας –ο κτηνοτρόφος, έκαιγε πάνω στο δικό του (τη δική του προσωπική εκκλησία) κάποια ζώα του για προσφορά, για να πάει η τσίκνα και ο καπνός ψηλά στο θεό, που τώρα ήταν μακριά τους μετά το διωγμό από τον παράδεισο της Εδέμ… Και ο άλλος –ο γεωργός, έκαιγε για τον ίδιο σκοπό στη δική του μεριά, κάποια από τα σιτηρά του! Το γεγονός αυτό, και ο συναγωνισμός για το ποιου ο καπνός πάει πιο ψηλά, έγινε αφορμή για τον πρώτο φόνο. Ο ένας αδελφός σκότωσε τον άλλον από αντιζηλία… θρησκευτικής φύσεως! 

Ήταν ο πρώτος φανατισμός, ο πρώτος Ταλιμπανισμός! Το αρχαϊκό αντριλίκι, του νταή, του ψευτόμαγκα: να τις βγάλουμε έξω στο θυσιαστήριο τις πίστεις μας, να τις μετρήσουμε πια είναι πιο μακριά σε ύψος καπνού! Ποια η ορθόδοξη και ποια η ετερόδοξη
Συνεχίζεται…


ΣΧΕΤΙΚΟ:
ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΤΑ ΠΙΟ ΠΑΝΩ:
Ioannis Kyriakides 
Μηπως ομως αυτοι που κατηγορουν ειναι οι πραγματικοι ορθοδοξοι χριστιανοι;
https://www.facebook.com/groups/721265688083440/permalink/817786955097979/

ΣΧΕΤΙΚΟ:
Τρίτη, 10 Ιουλίου 2018

Η δεύτερη συνέχεια της ανάρτησης για τα θυσιαστήρια θυμιάματος.

Πέμπτη 5 Ιουλίου 2018

1. Μπράβο! Εδώ ο Χριστός, α) δεν ευλογεί με το κωλοδάχτυλο! Αν μάλιστα… β) δεν τον έκαναν και ξανθό γαλανομάτη, αν γ) δεν του κρεμούσαν και βουδιστικά καντήλια, αν δ) δεν υπήρχαν τα επίσης βουδιστικά φωτοστέφανα, και αν ε) δεν έγραφαν στη μητέρα του, αυτό το «ΜΡ ΘΟΥ» (Μητέρα θεού)… 2. Τότε, θα ήταν περισσότερο καλή αυτή η εικόνα! 3. Η οποία βέβαια, ούτε βουδιστικά κεριά και λιβάνια χρειάζεται, ούτε και βουδιστική προσκύνηση! Χα!

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Θεοδοσια Ιωαννιδου
55 λεπτά πριν 

ΣΧΟΛΙΑΖΩ:
Panagiotis Michalopoulos 
1. Μπράβο! 
Εδώ ο Χριστός, α) δεν ευλογεί με το κωλοδάχτυλο
Αν μάλιστα… β) δεν τον έκαναν και ξανθό γαλανομάτη, αν γ) δεν του κρεμούσαν και βουδιστικά καντήλια, αν δ) δεν υπήρχαν τα επίσης βουδιστικά φωτοστέφανα, και αν ε) δεν έγραφαν στη μητέρα του, αυτό το «ΜΡ ΘΟΥ» (Μητέρα θεού)… 
2. Τότε, θα ήταν περισσότερο καλή αυτή η εικόνα! 
3. Η οποία βέβαια, ούτε βουδιστικά κεριά και λιβάνια χρειάζεται, ούτε και βουδιστική προσκύνηση
Χα!
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=305831393291205&set=a.240973243110354.1073741830.100015930403968&type=3&theater

Παρασκευή 6 Απριλίου 2018

Είναι αυτό που λέμε… «ο αλευράς αλευρώνεται, άρα ο μουσικός…» Έτσι και ο πρωτομάρτυρας Στέφανος –το ίδιο αισχρά και γελοία, αγιογραφείται σαν διακάκι –γιουσουφάκι κάποιου Μητροπολίτη, με το θυμιατό στο χέρι!

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Dimitrios Mourlas 
στη δημόσια ομάδα Studio Of Byzantine Iconography
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10208849456587658&set=gm.970973856382840&type=3&theater
ΣΧΟΛΙΑ:
Panagiotis Michalopoulos 
ΠΟΙΟΣ ΑΓΙΟΣ ΕΙΝΑΙ;
Dimitrios Mourlas 
Ο Άγιος Στεφανος
Panagiotis Michalopoulos 

ΛΙΒΑΝΙΖΕΙ;
https://www.facebook.com/groups/421300528016845/permalink/970973856382840/
ΔΙΑΒΑΖΩ:
ΣΧΕΤΙΚΟ:
https://www.facebook.com/dimitriosmourlas
ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΑ:
Θωμάς Μιχούλης 
8/4/2018 3:40 π.μ.
Παναγιώτη λυπάμαι αλλά δεν ξέρεις τι λες...
Ο Άγιος Στέφανος ήταν διακονος της εκκλησίας.
Επειδή δεν γνωρίζεις κάποια πράγματα σε παρακαλω να είσαι πιο προσεκτικός.

Panagiotis Michalopoulos 
Ήταν διακονος της εκκλησίας, με... Λιβανιστήρι; 
Θωμάς Μιχούλης 
Ο χαρακτηρισμός "γιουσουφάκι" επειδή είναι δικός σου και βλάσφημος προς το πρόσωπο του Αγιου στον επιστρέφουμε όλοι οι αγιογράφοι.
Panagiotis Michalopoulos 
Γιουσουφάκια των παπάδων –ΚΑΙ- οι σημερινοί αγιογράφοι, αυτοί που πέφτουν δουλικά στα τέσσερα, και ζωγραφίζουν –για τριάντα αργύρια, ό,τι πιο βλάσφημο τους παραγγέλλουν οι ρασοφόροι εργοδότες τους!
Εγώ έγραψα:
«Έτσι και ο πρωτομάρτυρας Στέφανος –το ίδιο αισχρά και γελοία, αγιογραφείται σαν διακάκι –γιουσουφάκι κάποιου Μητροπολίτη, με το θυμιατό στο χέρι!»

https://www.facebook.com/groups/421300528016845/permalink/1434128886733999/
ΔΙΑΒΑΖΩ:
ΣΧΕΤΙΚΟ:
Θωμάς Μιχούλης
(φωτο προφίλ)
Τόπος διαμονής: Αθήνα
https://www.facebook.com/thomas.michoulis
ΝΕΟ ΣΧΟΛΙΟ:
Panagiotis Michalopoulos
Ενημερώθηκα από το ηλεκτρονικό μου ταχυδρομείο, ότι ο συνομιλητής μου Θωμάς Μιχούλης, έγραψε ένα ακόμα σχόλιο (8 Απριλίου 3:11 π.μ) στην ανάρτηση μου εδώ, στη δημόσια ομάδα «Studio Of Byzantine Iconography», της οποίας είμαστε μέλη. .
Έρχομαι όμως τώρα εγώ εδώ (τώρα ξύπνησα, 9:45 π.μ.), και δεν το βλέπω. Δεν βλέπω ούτε τα προηγούμενα σχόλια του. Πληροφορούμαι ότι μετά από το σχόλιο του αυτό, με μπλόκαρε!
Ήθελε φαίνεται να έχει ο «κύριος» αυτός –ο αισχρός υβριστής μου, τον τελευταίο λόγο στη συζήτηση μας, χωρίς να έχει απάντηση.
Αν με ξεμπλοκάρει, θα λάβει μια ακόμα πληρωμένη απάντηση -το αναγιωγράφητο αυτό… «γιουσουφάκι» -επαγγελματίας ζωγράφος εικόνων!

https://www.facebook.com/groups/421300528016845/permalink/1434128886733999/

Πέμπτη 15 Μαρτίου 2018

ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΒΟΥΔΑ, ΚΑΙ ΟΧΙ ΧΡΙΣΤΟΥ!

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Αιτωλός Θωμάς
5 ώρες πριν   

ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΠΑΙΔΕΣ ΣΤΗΝ ΚΑΜΙΝΟ ΤΟΥ ΠΥΡΟΣ
Στην Βαβυλῶνα ζοῦσαν ὡς αἰχμάλωτοι τρεῖς εὐλαβεῖς Ἰσραηλῖτες παῖδες. Βασιλιᾶς ταῆς Βαβυλῶνας ἐκείνη την ἐποχή ἦταν ὁ Ναβουχοδονόσορας. Ὁ Ναβουχοδονόσορας διέταξε ὅλους τους κατοίκους τοῦ βασιλείου του να πέσουν και να τον προσκυνήσουν. Ἐπειδή ὅμως οἱ τρεῖς παῖδες ἀρνήθηκαν να ὑπακούσουν στην ἐντολή τοῦ Βασιλιᾶ λέγοντας ὅτι μόνον τον ἀληθινό Θεό προσκυνοῦμε και λατρεύουμε, έκεῖνος διέταξε να τους ρίξουν μέσα στη φωτιά για να καοῦ ζωντανοί. [...]

ΣΧΟΛΙΑ:
Panagiotis Michalopoulos 

ΣΗΜΕΡΑ -ΑΝ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ, ΠΡΟΣΚΥΝΑΜΕ ΞΟΑΝΑ - ΕΙΔΩΛΑ -ΤΟΤΕΜ...
ΕΙΚΟΝΕΣ- ΛΕΙΨΑΝΑ... 
ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΒΟΥΔΑ, ΚΑΙ ΟΧΙ ΧΡΙΣΤΟΥ!
Μαρια Γκιουρτζιάν
Οι εικόνες στην ορθόδοξη χριστιανική πίστη "εις το πρωτότυπο διαβαίνουν", δηλ. ασπαζόμαστε τον άγιο/αγία που απεικονίζουν. Τον ίδιο ασπασμό δίνουμε και στα λείψανα των αγίων

Panagiotis Michalopoulos
ΕΙΧΕ ΕΙΚΟΝΕΣ, Η ΠΡΩΤΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ; 

ΕΙΧΕ ΛΕΙΨΑΝΑ, ΚΕΡΙΑ, ΛΙΒΑΝΙΑ, ΚΑΝΤΗΛΙΑ, ΚΑΙ ΚΟΜΠΟΣΧΟΙΝΙΑ; 
ΕΙΧΕ ΤΙΠΟΤΕ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ, ΤΑ ΒΟΥΔΙΣΤΙΚΑ;
Μαρια Γκιουρτζιάν 
Δεν ξερω αν γνωρίζετε ότι μια από τις αιρέσεις που ταλαιπώρησαν το σώμα του Χριστού, δηλ. την Εκκλησία Του, ήταν και η ΕΙΚΟΝΟΜΑΧΙΑ...
Προσοχή στους λογισμούς σάς...
Panagiotis Michalopoulos 
Ξέρετε τι κατάληξη, τι «εξέλιξη», είχε στο βυζάντιο η λατρεία των εικόνων; Τι εξτρεμιστικά πράγματα γίνονταν; Έξυναν το χρώμα και κοινωνούσαν με αυτό! Όπως κάνουμε σήμερα με το χώμα από τον τάφο του γ. Παΐσιου.
Ξέρετε ποια ήταν τα επιχειρήματα αυτών που θεωρούσαν την λατρεία των εικόνων ειδωλολατρία; Δεν ξέρετε, διότι κάηκαν όλα τα γραπτά τους, κάηκαν μαζί και αυτοί από τη μανία των διωκτών αυτοκρατόρων –ειδωλολατρών στην ουσία, οι οποίοι ταύτιζαν τη λατρεία αυτή με την δική τους λατρεία. Μη ξεχνάτε ότι αυτοί ήταν οι αρχηγοί της Εκκλησίας, αυτοί συγκαλούσαν Συνόδους, αυτοί προέδρευαν εκεί, και απέβαλαν την άποψη τους.
Η λατρεία των εικόνων επιβλήθηκε από μια αυτοκράτειρα τέρας, με σκληρούς διωγμούς, φρικτά βασανιστήρια και δολοφονίες των αντιφρονούντων. Αυτός ήταν ο θρίαμβος της Ορθοδοξίας μας.
Μη ξεχνάμε ακόμα, ότι εκκλησιαστικοί Άγιοι πατέρες, ήταν και οι δολοφόνοι του ιερού Χρυσόστομου. Ήταν οι διώκτες του, που τον οδήγησαν στην εξορία και στο θάνατο κατά αυτήν την πορεία του.

Ε, λοιπόν… Οι δολοφόνοι αυτοί, έχουν ανακηρυχτεί Άγιοι, από την «Εκκλησία» μας!
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=180178302769222&set=a.113535892766797.1073741826.100023311605728&type=3&theater
ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΑ:
Μαρια Γκιουρτζιάν 
Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα περί εικόνων θα σας προτεινα να διαβάσετε τι περί εικόνων γράφει στα κείμενα του ο μακαριστός πατέρας Αυγουστίνος Καντιωτης
Panagiotis Michalopoulos 

Γράψαμε
(Σάββατο, 10 Μαρτίου 2018)
Στον απόηχο των χθεσινοβραδινών «χαιρετισμών»: 

«Δεν θα κατασκευάσεις για σένα είδωλα και κανενός είδους ομοίωμα. 
Δεν θα τα προσκυνάς ούτε θα τα λατρεύεις».
http://xairete.blogspot.gr/2018/03/blog-post_22.html

ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΑ:
Ioannis Kyriakides 
Η πραγματικη αιρεση ειναι η εικονολατρεια!
https://www.facebook.com/panagiotis.michalopoulos1/posts/1724837657578906

Παρασκευή 9 Φεβρουαρίου 2018

Διαφημίσεις -εμπορικών σελίδων, στο facebook…

ΔΙΑΒΑΖΩ:
ΣΧΟΛΙΑΖΩ:
Τι γίνεται, ρε;
Εμπόριο θρησκείας, και, το ψυχοσάββατο;
Έκαναν τέτοια πράγματα οι πρώτοι χριστιανοί, η πρώτη Εκκλησία –μετά την Πεντηκοστή, η Εκκλησία η Αποστολική;
Τι γίνεται, ρε;
Εμπόριο ψυχών με μνημόσυνα, με βουδιστικά κεριά- λιβάνια, και με κόλλυβα;
Πώς ξεκίνησαν όλα αυτά; Από τον μεσαίωνα; Από τα συγχωροχάρτια του πάπα των παπικών;
ΣΧΕΤΙΚΟ:
Από πότε αρχίσαμε να έχουμε καντήλια στην χριστιανική πίστη, στην εκκλησία, στην λατρεία; 
Από πότε κεριά και λιβάνια; 
Από πότε εικόνες με φωτοστέφανο; 
Από πότε κομποσκοίνια; 
Από πότε προσκύνηση, χειροφίλημα και ευλογία με το δάχτυλο;
http://xairete.blogspot.gr/2016/02/blog-post_60.html

Τετάρτη 7 Φεβρουαρίου 2018

Τι γίνεται, ρε;

Τι γίνεται, ρε;
Εμπόριο θρησκείας, και, το ψυχοσάββατο;
Έκαναν τέτοια πράγματα οι πρώτοι χριστιανοί, η πρώτη Εκκλησία –μετά την Πεντηκοστή, η Εκκλησία η Αποστολική;
Τι γίνεται, ρε;
Εμπόριο ψυχών με μνημόσυνα, με βουδιστικά κεριά- λιβάνια, και με κόλλυβα;
Πώς ξεκίνησαν όλα αυτά; Από τον μεσαίωνα; Από τα συγχωροχάρτια του πάπα των παπικών;

ΣΧΕΤΙΚΟ -ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ...
Κυριακή, 7 Φεβρουαρίου 2016 
Από πότε αρχίσαμε να έχουμε καντήλια στην χριστιανική πίστη, στην εκκλησία, στην λατρεία; 
Από πότε κεριά και λιβάνια; 
Από πότε εικόνες με φωτοστέφανο; 
Από πότε κομποσκοίνια; 
Από πότε προσκύνηση, χειροφίλημα και ευλογία με το δάχτυλο;
http://xairete.blogspot.gr/2016/02/blog-post_60.html

Δευτέρα 29 Ιανουαρίου 2018

Καλά κάνουν λοιπόν κάποιοι και μας αποκαλούν Εβραιο-Χριστιανούς! Η θυσία του Χριστού, δεν αρκεί. Θέλουμε να έχουμε αρχιερείς, σαν τους γραμματείς και φαρισαίους που σταύρωσαν τον Χριστό! Θέλουμε και τα λιβανιστήρια των εβραίων! Θέλουμε και θυσίες ζώων! Έθιμο, που διατηρείται ακόμα σε διάφορα πανηγύρια (σφάζουν δημόσια τον ταύρο), όπως στο προσκύνημα του Ταξιάρχη στο Μανταμάδο στη Λέσβο, και αλλού!

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ...
http://xairete.blogspot.gr/2017/01/blog-post_521.html
Διαβάζω, και σχολιάζω:
Η Elaionora Papadopoulou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.

ΔΙΑΒΑΖΩ:
«Τι συμβολίζει το θυμιατό και το θυμίαμα σύμφωνα με τους Αγίους της Ορθόδοξης Εκκλησίας. 1. Το θυμίαμα εν πρώτοις συμβολίζει την προσευχή, που ανεβαίνει προς τον θρόνον του Θεού. "Κατενθυνθήτω η προσευχή μου ως θυμίαμα ενώπιόν Σου". Είναι η ορμή της ψυχής προς τα άνω.»
ΣΧΟΛΙΑΖΩ:
Ποιος Άγιος της Ορθόδοξης Εκκλησίας, είπε αυτό το «Κατενθυνθήτω»;
Όπως ξέρουμε δε…Το θυμίαμα στη λατρεία του Θεού εχρησιμοποιείτο και από τους Εβραίους και από τους ειδωλολάτρες. Ήταν δείγμα αναγνώρισης της υπερέχουσας αξίας του Θεού, ήταν σύμβολο υποταγής και αφοσίωσης.
Και οι ειδωλολάτρες χρησιμοποιούσαν θυμίαμα στη λατρεία τους, όπως οι αρχαίοι Έλληνες, οι Αιγύπτιοι, οι Φοίνικες, οι Ασσύριοι, οι Βαβυλώνιοι κλπ. (Ας θυμηθούμε και τις περιπτώσεις αγίων χριστιανών μαρτύρων που, επειδή δεν εδέχθησαν να ρίψουν θυμίαμα εμπρός στα είδωλα, εθυσιάσθησαν οι ίδιοι.)
Θυμίαμα προσεφέρετο και προς τον Ρωμαίο Αυτοκράτορα, που ελατρεύετο ως Θεός. Το ίδιο συνέβαινε και για άλλους επιφανείς ανθρώπους που είχαν δοξασθή από τους ανθρώπους. Κατά τον ιστορικό Θεοδώρητο, ο Ιουλιανός Παραβάτης αξίωνε να του καίνε θυμίαμα.
Συμπέρασμα:
Και φωτοστέφανο λοιπόν είχαν οι διάφοροι μεγάλοι της αρχαιότητας και αξιωματούχοι του Βυζάντιου, και θυμίαμα έκαιγαν γι αυτούς! Αυτή είναι η ιερότητα αυτών των στοιχείων, που δεν είναι καν χριστιανικά, που δεν υπήρχαν στην πρώτη Εκκλησία.
Φωτοστέφανο δε, έχει και ο Βούδας, μαζί με το κομποσκοίνι που κρατά, μαζί με το κωλοδάχτυλο ευλογίας που κι αυτό του το κλέψαμε μαζί με τα κεριά, τα λιβάνια, τα καντήλια, το χειροφίλημα και την προσκύνηση, τα κουβούκλια στις εικόνες και τις τέντες στις λιτανείες… Όλα, στοιχεία της κιναιδικής βουδιστικής λατρείας που τα κλέψαμε, τα οικειοποιηθήκαμε!
Ακόμα ξέρουμε ότι…
«Ο Μωυσής υπακούοντας στον Θεό κατασκεύασε και τοποθέτησε στη Σκηνή του Μαρτυρίου Θυσιαστήριο του Θυμιάματος (Έξοδ. 30: 1-10). Ο τρόπος παρασκευής του Θυμιάματος διδάχθηκε από τον ίδιο τον Κύριο (Έξοδ. 30: 34-36). Η προσφορά Θυμιάματος στην Παλαιά Διαθήκη αποτελούσε εντολή του Θεού. Έπρεπε να προσφερθεί Θυμίαμα στην αρχή της ημέρας το πρωί και το βράδυ με το άναμμα των Λύχνων (Έξοδ. 30: 7-8).»
Καλά κάνουν λοιπόν κάποιοι και μας αποκαλούν Εβραιο-Χριστιανούς! 

Η θυσία του Χριστού, δεν αρκεί. Θέλουμε να έχουμε αρχιερείς, σαν τους γραμματείς και φαρισαίους που σταύρωσαν τον Χριστό! Θέλουμε και τα λιβανιστήρια των εβραίων! Θέλουμε και θυσίες ζώων! Έθιμο, που διατηρείται ακόμα σε διάφορα πανηγύρια (σφάζουν δημόσια τον ταύρο), όπως στο προσκύνημα του Ταξιάρχη στο Μανταμάδο στη Λέσβο, και αλλού!
ΔΙΑΒΑΖΩ:
«Γράφει ο Ι. Χρυσόστομος: "η ευχή ευωδεστέρα γίνεται, όταν θυμιατήριον η ψυχή γένηται και πυρ ανάπτη σφοδρόν". 

Γι’ αυτό και πρέπει να διδάσκουμε το λαό ότι, όταν προσεύχεται, καλόν είναι να καίει θυμίαμα στο σπίτι".»
ΣΧΟΛΙΑΖΩ:
Ο Ι. Χρυσόστομος, δεν λέει «να καίμε θυμίαμα στο σπίτι». Αυτό είναι τσόντα. 

Ο Άγιος παραλλήλισε την προσευχή με το θυμίαμα που πια δεν χρησιμοποιείται. 
Πουθενά στην πρώτη εκκλησία δεν έχουμε αναφορές για θυμιάματα! 
Οι αντίχριστοι δε, οι πλαστογράφοι, οι αγιογράφοι του κώλου, ακόμα και τον Πρωτομάρτυρα Στέφανο, τον αγιογραφούν με ένα τεράστιο λιβανιστήρι, επειδή είχε τον βαθμό του διακόνου!
ΔΙΑΒΑΖΩ:
«2. Συμβολίζει τις γλώσσες πυρός της Άγιας Πεντηκοστής, όταν ο Κύριος εξαπέστειλε στους Μαθητές Του το Πανάγιόν Του Πνεύμα «εν είδει πυρίνων γλωσσών».»
ΣΧΟΛΙΑΖΩ:
Μαλακία ασχολίαστη!
Διαβάζω:
«3. Το θυμιατήριον, που καίγονται τα κάρβουνα και τοποθετείται το θυμίαμα, συμβολίζει την κοιλίαν της Θεοτόκου, η οποία δέχθηκε στα σπλάγχνα της σωματικώς την Θεότητα, που είναι «πυρ κατανάλισκον», χωρίς να υποστή φθοράν ή αλλοίωση.»
Σχολιάζω:
Μαλακία μισο-ασχολίαστη! 

(τα κάρβουνα δεν καίγονται;)
ΠΗΓΗ:

greekpress. gr