Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα GRIGORIS-GERASIMIDIS. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα GRIGORIS-GERASIMIDIS. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2011

Προς τα Trolls: Your Days Are Numbered

Το τόξο του Αγιου Θεραποντα Ερυθρων Αττικης

ΔΙΑΒΑΖΩ:

Απο χθες Παρασκευη 21 Οκτωβριου,αρχισαν να ερχονται καποια e-mail στην ηλεκτρονικη διευθυνση του Ιερου ΙΔ. παρεκκλησιου Αγιου Θεραποντα. Το e-mail της Ιστοσελιδας του Αγιου Θεραποντα Ερυθρων Αττικης ειναι agiostherapon@gmail.com . ο "αποστολεας" του αλλου e-mail παρουσιαζεται
grigorism3@gmail.com και τα στοιχεια που βγαινουν στην δηλωση του, ειναι ως "γρηγορης ελευθ".
Ο Γρηγόρης, ...
 
...και τα αδέλφια του (φανατικοί παλαιοημερολογίτες;) ανώνυμοι υβριστές.


ΣΧΕΤΙΚΟ:

Ο «Γρηγόρης», το troll (των φανατικών παλαιοημερολογιτών;) που πάει και χώνει παντού την ουρά του…

Κυριακή 30 Οκτωβρίου 2011

Ο «Γρηγόρης», το troll (των φανατικών παλαιοημερολογιτών;) που πάει και χώνει παντού την ουρά του…

ΔΙΑΒΑΖΩ:

Απο χθες Παρασκευη 21 Οκτωβριου,αρχισαν να ερχονται καποια e-mail στην ηλεκτρονικη διευθυνση του Ιερου ΙΔ. παρεκκλησιου Αγιου Θεραποντα. Το e-mail της Ιστοσελιδας του Αγιου Θεραποντα Ερυθρων Αττικης ειναι agiostherapon@gmail.com . ο "αποστολεας" του αλλου e-mail παρουσιαζεται
grigorism3@gmail.com και τα στοιχεια που βγαινουν στην δηλωση του, ειναι ως "γρηγορης ελευθ".

Στην αρχη μου ζητησε "εαν γινεται, να συνομιλουμε μεσω e-mail περι πνευματικων θεματων"
(Την ιδια ακριβως τακτικη του, την ειχε εφαρμοσει και σε αλλο Ορθοδοξο Ιστολογιο". Ευκολα διαπιστωνεται αυτο, αν στην μηχανη αναζητησησς www.google.gr γραψει καποιος το grigorism3@gmail.com)

Με μεγαλη μας χαρα, δεχτηκαμε να συνομιλησουμε με τον "γρηγορη". Συγκεκριμενα μεσα απο το γρηγορο chat που παρεχεται απο το gmail.com.

ΠΑΡΑΘΕΤΟΥΜΕ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΔΙΑΛΟΓΟ ΑΥΤΟΛΕΞΗ ΟΠΩΣ ΕΓΙΝΕ, ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΩΝ ΕΡΥΘΡΩΝ (ΚΡΙΕΚΟΥΚΙ) ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ, ΟΤΙ Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΘΕΡΑΠΟΝΤΟΣ, ΜΑΛΛΟΝ ΕΝΟΧΛΕΙ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΤΟΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΑΠΕΙΛΕΣ ΚΑΠΟΙΩΝ, ΓΙΑΤΙ Η ΧΑΡΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΜΑΣ ΚΑΙ Η ΕΥΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΓΕΡΟΝΤΩΝ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΜΑΣ ΦΥΛΑΚΕΣ.

(ΟΠΩΣ ΘΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ, Η ΕΙΡΩΝΙΑ ΚΑΙ Η ΕΠΑΡΣΗ ΥΠΕΡΤΕΡΟΥΝ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΜΕΝΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΜΑΣ)
(ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΠΕΜΒΕΙ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ;;;)
Ο ΚΤΗΤΩΡ


ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 21 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
04:06 μ.μ γρηγόρης:
Χαίρετε, θα ήθελα να σας ρωτήσω αν γίνεται να συνομιλούμε μέσω e-mail

ΟΡΘ.ΜΑΡΤ.ΕΡΥΘΡΩΝ : καλησπερα σας

γρηγόρης: kalispera


6:26 μ.μ. ΟΡΘ.ΜΑΡΤ.ΕΡΥΘΡΩΝ : θα μπορουσα να σας φανω χρησιμος σε κατι?

6:28 μ.μ. γρηγόρης: οχι αλλα εάν θέλετε να επικοινωνούμε περί θεματων πνευματικών.

ΟΡΘ.ΜΑΡΤ.ΕΡΥΘΡΩΝ : ειστε Ορθοδοξος?

6:29 μ.μ. γρηγόρης: αυτη η ερώτηση ήταν προσβλητική.

6:31 μ.μ. ΟΡΘ.ΜΑΡΤ.ΕΡΥΘΡΩΝ : Δεν το καταλαβα.. Σας προσεβαλε μια ερωτηση που αφορα στο Δογμα της εναρξης πνευματικων θεματων?

6:33 μ.μ. γρηγόρης: εσείς τι νομίζεται, οτί δεν είμαι ορθόδοξος; τωρα πρέπει να φύγω, βιάζομαι. Θα τα πούμε αργότερα. Εντάξει;

ΟΡΘ.ΜΑΡΤ.ΕΡΥΘΡΩΝ : εσεις γνωριζετε καλυτερα. Να ειστε καλα και να εχετε την ευχη του Αγιου

γρηγόρης: γειά σας

ΟΡΘ.ΜΑΡΤ.ΕΡΥΘΡΩΝ: kalhspera

10:21 μ.μ. γρηγόρης: τι κάνετε

10:22 μ.μ. ΟΡΘ.ΜΑΡΤ.ΕΡΥΘΡΩΝ : Δοξα τω Θεω, μια χαρα. Εσεις?

γρηγόρης: και γω καλά

10:23 μ.μ. ΟΡΘ.ΜΑΡΤ.ΕΡΥΘΡΩΝ : χαιρομαι

10:28 μ.μ. γρηγόρης: είστε κληρικός;

ΟΡΘ.ΜΑΡΤ.ΕΡΥΘΡΩΝ : Λαικος ειμαι. Εσεις?

10:29 μ.μ. γρηγόρης: και γω λαίκος

ΟΡΘ.ΜΑΡΤ.ΕΡΥΘΡΩΝ : μαλιστα..
10:30 μ.μ. ασχολειστε με την Εκκλησια να υποθεσω?

10:31 μ.μ. γρηγόρης: kako einai?

ΟΡΘ.ΜΑΡΤ.ΕΡΥΘΡΩΝ : σας επεκρινα για κατι?

10:32 μ.μ. γρηγόρης: τέλος πάντων.

10:33 μ.μ. ΟΡΘ.ΜΑΡΤ.ΕΡΥΘΡΩΝ : μου στειλατε ενα mail και ζητησατε να συζητησουμε για πνευματικα θεματα... Η σταση σας δεν δειχνει κατι τετοιο. Μπορειτε να μου πειτε τι ακριβως θελετε?

10:37 μ.μ. γρηγόρης: τι στάση θέλετε δηλ;

10:38 μ.μ. ΟΡΘ.ΜΑΡΤ.ΕΡΥΘΡΩΝ : Δεν μου απαντησατε στην ερωτηση μου που σας εκανα. Ειστε Ορθοδοξος η οχι?

10:39 μ.μ. γρηγόρης: βρε, βρε ,βρε. η περιέργεια σκότωσε τη γάτα. Ναι, ορθόδοξος είμαι.

[...]

6:21 μ.μ γρηγόρης: ΣΕ ΣΥΧΑΘΗΚΑ. ΜΗΝ ΜΟΥ ΞΑΝΑΣΤΕΙΛΕΙΣ. ΑΝΤΕ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ Η ΥΠΟΜΟΝΗ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ.

11:26 μ.μ ΟΡΘ.ΜΑΡΤ.ΕΡΥΘΡΩΝ : ΝΑ ΣΕ ΣΙΧΑΘΕΙ Ο ΘΕΟΣ ... ΤΑ ΕΙΔΑ ΤΑ ΚΑΤΟΡΘΩΜΑΤΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟ BLOG XAIRETE

ΣΑΒΒΑΤΟ 22 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ

10:34 π.μ γρηγόρης ΕΑΝ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΓΩ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ. ΚΟΨΕ ΤΗΝ ΣΥΖΗΤΗΣΗ. ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΘΛΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΕΝΑΝ ΠΑΝΑΘΛΙΟ ΣΥΝΟΜΙΛΙΤΗ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ.

10:35 π.μ γρηγόρης: ΠΑΝΑΘΛΙΕ ΣΚΑΣΕ.

10:36 π.μ γρηγόρης: ΜΗΝ ΜΟΥ ΞΑΝΑΣΤΕΙΛΕΙΣ ΡΕ ΧΑΜΕΝΕ

15:00 μ.μ ΟΡΘ.ΜΑΡΤ.ΕΡΥΘΡΩΝ :
1.ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΕΣΕΙΣ ΣΤΕΙΛΑΤΕ ΠΡΩΤΟΣ E-MAIL ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΕΡΥΘΡΩΝ ΚΑΙ ΖΗΤΗΣΑΤΕ ΔΙΑΛΟΓΟ.
2.ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ "ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ"? ΜΕ ΑΠΕΙΛΕΙΤΕ?
3.ΑΝ ΔΕΝ ΖΗΤΗΣΕΤΕ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΓΡΑΨΕΙ, ΘΑ ΒΓΑΛΩ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΔΙΑΛΟΓΟ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΕΡΥΘΡΩΝ, ΦΥΣΙΚΑ ΘΑ ΑΠΟΤΑΝΘΩ ΣΤΗΝ ΔΙΩΞΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ, ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΑΠΕΙΛΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΑΜΠΟΥΚΙΣΜΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΘΕΣΗ ΕΔΩ.

15:36 μ.μ γρηγόρης:
Σας ζητώ να με συγχωρέσετε. Σας παρακαλώ πολύ συγχωρέστε με. Σας ζητώ συγνώμη. Σας παρακαλώ πάρα πολύ, γιατί έχετε όρεξη για μπλεξίματα;

http://agiostherapon.blogspot.com/2011/10/blog-post_22.html




ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΤΙΚΕΤΑ:



Διαβάζω:

Στη γλώσσα του Διαδικτύου, η λέξη τρολ ή τρολλ (troll) περιγράφει κάποιον χρήστη του Ίντερνετ με πονηρά προκλητικές, σκόπιμα ανόητες ή επιτηδευμένα εκτός θέματος θέσεις και απόψεις σε μία online ανοιχτή κοινότητα, όπως ένα φόρουμ συζήτησης, ταχυδρομική λίστα, chat room ή μπλογκ, με πρωταρχική πρόθεση να προκαλέσει…
Χιουμοριστική απεικόνιση ενός τρολλ

ΣΧΕΤΙΚΟ:

Το τόξο του Αγιου Θεραποντα Ερυθρων Αττικης

Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2011

ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ: "Καλημέρα, καλή εβδομάδα!" ("Ανακρισούλα, ανακρισούλα;")


Ανώνυμος: εσύ παναγιώτη μήπως εχεις σχέση με κανέναν φάνη μιχαλόπουλο;

Παναγιώτης: Όχι! Ποιος είναι αυτός;

Ανώνυμος: αυτός έγραψε κάτι για τον άγιο κοσμά τον αιτωλό αν δεν κάνω λάθος. πόσες αναρτήσεις έχεις στο xairete;

Παναγιώτης: 7.000

Ανώνυμος: Ο μακαριστός πατήρ αυγουστίνος καντιώτης κατά την αποψή σου ήταν καλός;

Παναγιώτης: Ήταν πνευματικός μου… Αρχιμανδρίτης αυτός τότε στην Αθήνα, και εγώ νεαρός σπουδαστής Σιβιτανιδείου.
Αργότερα, σαν Επίσκοπος, με χειροθέτησε Αναγνώστη, σε τελετή στο μητροπολιτικό ναό στη Φλώρινα.

Ανώνυμος: είστε και κατώτερος κληρικός με λίγα λόγια ε;

Παναγιώτης: "με λίγα λόγια"

Ανώνυμος: να ζήσεις παναγιώτη. εκκλησιάζεσαι πουθενά τώρα;

Παναγιώτης: "πουθενά"???

Ανώνυμος: εκκλησιάζεσαι ή δεν εκκλησιάζεσαι;

Παναγιώτης:
Ντίνος Ηλιόπουλος (στην ταινία «φωνάζει ο κλέφτης»), προς τον Νικήτα Πλατή: «Ανακρισούλα, κ. Αστυνόμε

http://xairete.blogspot.com/2011/09/d_5076.html

- Ανακρισούλα, κ. Αστυνόμε;



ΣΧΕΤΙΚΟ:

Γρηγόρης Γερασιμίδης είπε...


Γρηγόρης Γερασιμίδης είπε...
Αριστερό κλικ στη φωτογραφία, σας πάει στο θέμα...

Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2011

Γρηγόρης Γερασιμίδης είπε...

ΣΧΟΛΙΟ ΣΤΟ ΘΕΜΑ:

Χαίρετε! :D (καλωσορίζουμε τον καιρό τον φθινοπωρινό)

Γρηγόρης Γερασιμίδης είπε...

πρόσεξε ρε σατανά γιατί για οτιδήποτε πας να γράψεις ξανά για εμένα θα υπάρχουν δικαστήρια ΞΑΝΑ ΕΙΔΟΠΟΙΟΥΜΑΙ

http://xairete.blogspot.com/2011/09/d_19.html

Χαίρετε! :D (καλωσορίζουμε τον καιρό τον φθινοπωρινό)

Σάββατο 3 Σεπτεμβρίου 2011

Γρηγόρης Γερασιμίδης: Χαίρετε, θα ήθελα να σας ρωτήσω αν γίνεται να συνομιλούμε μέσω e-mail.

Σάββατο, 3 Σεπτέμβριος 2011, 17:14
grigorism3@gmail.com
Προς: michalopoulos_p@yahoo.gr

Γρηγόρης Γερασιμίδης: Χαίρετε, θα ήθελα να σας ρωτήσω αν γίνεται να συνομιλούμε μέσω e-mail.
Παναγιώτης: Βεβαίως και γίνεται! Πολύ ευχαρίστως! Χαίρετε! :D

Γρηγόρης Γερασιμίδης: Εσείς δεν είστε που έχετε μία ιστοσελίδα που λέγεται «χαίρετε»;
Παναγιώτης: Μάλιστα.

Γρηγόρης Γερασιμίδης: και κοροϊδεύετε τους παπάδες;
Παναγιώτης: παπάδες (463 αναρτήσεις)

Γρηγόρης Γερασιμίδης: είσαι παλαιοημερολογίτης;
Παναγιώτης: είμαι νεοημερολογίτης

Γρηγόρης Γερασιμίδης: Αφού βρίζεις τους παπάδες του νέου. Πως γίνεται να είσαι νεοημερολογίτης;
Τα ίδια σκατά με τα δικά μας (της τοπικής εκκλησίας της Ελλάδος) και η ορθόδοξη εκκλησία της Αμερικής…

Παναγιώτης: Παλαιό Εορτολόγιο (100 αναρτήσεις)

Γρηγόρης Γερασιμίδης: Ανήκεις τελικά στην επίσημη εκκλησία; Τότε γιατί βρίζεις;
Παναγιώτης: Τον έλεγχο τον λέτε βρισιά; Έβριζε και ο Χριστός, τότε;

Γρηγόρης Γερασιμίδης: Αυτό τι σημαίνει βρισιά ή έλεγχος; «Τα ίδια σκατά με τα δικά μας (της τοπικής εκκλησίας της Ελλάδος) και η ορθόδοξη εκκλησία της Αμερικής…»
Παναγιώτης: Τα σκατά, τα λέμε σκατά! Όπως τα σύκα – σύκα, και τη σκάφη – σκάφη!

Γρηγόρης Γερασιμίδης: Δεν σε καταλαβαίνω τι εννοείς.

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhdKf7qDbmWrdQTLq34z5JhSvYazWAGe9gC95oHgmNmPl-A2fpGg8RY-pgahRLRoBCUoi6fwfnwk33GCJzD6fhoc2zmVb6LvKc1aLzSA-PWdmDB-aNFj2yX2Q3glaADL_2cN00ckmugsI4/

Δεν σε καταλαβαίνω τι εννοείς. Δεν σε καταλαβαίνω τι εννοείς. Δεν σε καταλαβαίνω τι εννοείς. Δεν σε καταλαβαίνω τι εννοείς. Δεν σε καταλαβαίνω τι εννοείς.