Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα SYMFWNO-SYMBIWSHS-OMOFYLOFILWN. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα SYMFWNO-SYMBIWSHS-OMOFYLOFILWN. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τρίτη 22 Δεκεμβρίου 2015

Άρχισαν να εκδηλώνονται: Με το σύμβολο υπερηφάνειας των ομοφυλόφιλων στο πέτο εμφανίστηκε σήμερα στο βήμα της Ολομέλειας, ο Ευκλείδης Τσακαλώτος, … προκειμένου να υποστηρίξει τις προωθούμενες διατάξεις για την επέκταση του συμφώνου συμβίωσης και στα ζευγάρια του ίδιου φύλου.

ΔΙΑΒΑΖΩ:
2 ώρες, πριν
Με το σύμβολο υπερηφάνειας των ομοφυλόφιλων στο πέτο εμφανίστηκε σήμερα στο βήμα της Ολομέλειας στο βήμα της Ολομέλειας, ο Ευκλείδης Τσακαλώτος, ...
προκειμένου να υποστηρίξει τις προωθούμενες διατάξεις για την επέκταση του συμφώνου συμβίωσης και στα ζευγάρια του ίδιου φύλου.
http://www.protothema.gr/politics/article/538603/tsakalotos-gia-sumfono-sumviosis/
 Σύμφωνο συμβίωσης ομοφυλοφίλων
(9 αναρτήσεις) 

Πριν γίνει κυβέρνηση ο ΣΥΡΙΖΑ, τότε που με αφορμή την εκλογή προέδρου της Δημοκρατίας προκαλούσε την πτώση τής τότε κυβέρνησης (Ν.Δ. – ΠΑΣΟΚ), μπούκαρε μια μέρα στο γραφείο του Τσίπρα στη βουλή ο Βενιζέλος, και του είπε: «Μικρέ, βιάζεσαι να γίνεις πρωθυπουργός! Θα σε γαμήσουν αυτοί εκεί έξω!». Μετά, είδαμε έναν πρωθυπουργό να γυρίζει 100% αλλαγμένος μετά από εκείνη τη μεγάλη νύχτα «διαπραγμάτευσης» εκεί έξω. Έναν Τσίπρα που από «όχι» ελληνικό, είχε γίνει «ναι» γερμανικό! (Τι του έκαναν και τον μετάλλαξαν; Πόσο μεγάλη σχέση έχει αυτό τώρα, και με το νόμο υπέρ των πούστηδων και κολομπαράδων;»

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Ο Νακος Μαρουγκας κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.
19 ώρες πριν

Διήμερο πένθος κήρυξε ο Αμβρόσιος για το σύμφωνο συμβίωσης. 
Οι καμπάνες των Ιερών Ναών της πόλης του Αιγίου χτυπούν πένθιμα

ΣΧΟΛΙΑ:

Nikos Kokkinos 
re nako fantazese ikous anoxis gia adelfes;
tha to doume ke afto me to mialo pou koubalame.
Panagiotis Michalopoulos 

Οι γερμανοί, αυτοί που μας επιβάλουν όλους αυτούς τους νόμους, έχουν οίκους ανοχής, ακόμα και για κτηνοβάτες! Υπάρχει μάλιστα και επιχείρηση εδώ στην Ελλάδα -λέει σχετικό ρεπορτάζ, που φροντίζει και εξάγει εκεί σκυλιά που τα έχει μαζέψει εδώ, αποκλειστικά για μια τέτοια χρήση! Έχουν μάλιστα δημοσιευτεί και φωτογραφίες με σκυλιά σε άθλια κατάσταση, που σέρνονται πια -με φρυκτή πληγή από πίσω, μετά από την χρησιμοποίηση τους σε τέτοιους γερμανικούς οίκους.
Προχθές μάλιστα στην τηλεόραση μας, εμφανίστηκε και ο Βασίλης Λεβέντης ο οποίος δήλωσε ότι θα στηρίξει την κυβέρνηση στο θέμα αυτό -του συμφώνου για τους ομοφυλόφιλους, και έστειλε μήνυμα να μη στενοχωριέται ο Τσίπρας ακόμα και αν διαφωνεί ο Καμμένος, διότι αυτός και το κόμμα του θα είναι μαζί του να μπορεί ψηφήσει ό,τι θέλει, διότι αυτό του το ζήτησε ο ίδιος ο γερμανός πρέσβης!
https://www.facebook.com/nakosmarougkas/posts/734262500040729

 Σύμφωνο συμβίωσης ομοφυλοφίλων
(8 αναρτήσεις) 

Κυριακή 20 Δεκεμβρίου 2015

ΔΙΑΒΑΖΩ: Είστε ρατσιστές, ρε! Γιατί αυτός ο ανθρωπάκος, να μην μπορεί να υιοθετήσει ένα παιδάκι;;; Θα πρέπει να ντρέπεστε παλιο-φασίστες!

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Ο Zaxarias Stauropoulos κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.
28 λεπτά πριν

Είστε ρατσιστές, ρε! 
Γιατί αυτός ο ανθρωπάκος, να μην μπορεί να υιοθετήσει ένα παιδάκι;;; 
Θα πρέπει να ντρέπεστε παλιο-φασίστες!
ΣΧΕΤΙΚΟ:

Σάββατο 19 Δεκεμβρίου 2015

Μητροπολίτης Πειραιώς: «Παύω οποιαδήποτε σχέση, με όποιον ψηφίσει το σύμφωνο συμβίωσης!»

ΣΧΟΛΙΑ:
Panagiotis Michalopoulos
Niki Katsoura 
Αυτό τι σημαίνει για εμάς τους πολίτες?
Panagiotis Michalopoulos 

Σημαίνει κάτι, για τις σχέσεις Εκκλησίας και Πολιτείας! Ο Σεβασμιότατος, απευθύνεται προειδοποιητικά –και κυρίως σε πολιτικούς που δηλώνουν ορθόδοξοι χριστιανοί, και τους λέει: «Αν ψηφίσετε ομοφυλοφιλία, εγώ σαν Επίσκοπος δεν θέλω να σας ξαναδώ στα μάτια μου, και το ίδιο να κάνετε και εσείς για εμένα! Τέρμα!»
Niki Katsoura 

Εκκλησία και πολιτεία είναι διαφορετικοί θεσμοί και δεν εφάπτονται!
Πρέπει να γίνει ο διαχωρισμός ΑΜΕΣΑ και οι εκκλησία δεν πρέπει ούτε να τους ορκίζει γιατί το πρώτο που κάνουν είναι να καταπατούν τους όρκους τους και δεν τηρούν ούτε τις εντολές ουτε της αξίες και τις διδαχές των πατέρων..
Με πολύ σεβασμό στην κουβέντα μας Παναγιώτη
Panagiotis Michalopoulos 

Έτσι είναι -όπως τα λέτε, αγαπητή Νίκη!
Το σύστημα αυτό που επικρατεί στις σχέσεις τους, είναι ένα σύστημα όπου η Εκκλησία βρίσκεται ΑΠΟ ΚΑΤΩ από ένα κράτος που νομοθετεί για λογαριασμό της, ένα κράτος επιβήτορα της Εκκλησίας, ένα κράτος -κατά κανόνα, διεφθαρμένο. 

Έτσι έχουμε σαν αποτέλεσμα να γίνεται η Εκκλησία, ακόμα πιο διεφθαρμένη και από αυτό το κράτος! Ήμουν νέος και γέρασα πια, από τότε που άκουσα τον πατέρα Αυγουστίνο να βροντοφωνάζει για χωρισμό, και για ελεύθερη και ζωντανή Εκκλησία!
Τώρα η Εκκλησία αυτή, θέλει να εμφανίζεται σαν εξουσία κοντά στην εξουσία, και γι αυτό πάει και ορκίζει τους πολιτικούς, οι οποίοι πάλι (αν και ψεύτες, και κλέφτες, και βλάσφημοι και αντίχριστοι), μεγαλοπιάνονται από αυτήν την φανφάρα, και προβάλλονται –εκτός από λαοπρόβλητοι, και ως… θεοπρόβλητοι, ακόμα! Βυζάντιο δηλαδη, με τους δεσποτάδες να τους ορκίζουν ντυμένοι σαν αυτοκράτορες!
Και φυσικά τον όρκο γενικά, τον απαγορεύει ρητά και κατηγορηματικά ο ίδιος ο Χριστός στο Ευαγγέλιο του, το οποίο αυτοί οι λεχρίτες (παπάδες και πολιτικοί) το καταπαυτούν ξεδιάντροπα σε αυτήν την τελετή!
ΥΓ
Και εγώ σας σέβομαι, και εγώ χάρηκα για την κουβέντα μας! Χαίρετε!

https://www.facebook.com/niki.katsoura/posts/1069508029735652

Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου 2015

Ερμαφρόδιτη συγκυβέρνηση: Ρήγμα στις σχέσεις ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, προκαλεί η επέκταση του συμφώνου συμβίωσης, που θα περιλαμβάνει τώρα, και πούστηδες (με κολομπαράδες), και λέσβιες. Στήριξη στην κυβέρνηση, δίνει περιχαρής ο Βασίλης Λεβέντης διότι λέει του το ζήτησε ο γερμανός πρέσβης! Χα!

ΔΙΑΒΑΖΩ:
(Πέμπτη, 17 Δεκεμβρίου 2015 7:36 μμ)
Αγεφύρωτο ιδεολογικό χάσμα
Ρήγμα στις σχέσεις ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ προκαλεί το σύμφωνο συμβίωσης

 
Σε τεντωμένο σχοινί κινούνται οι σχέσεις των κυβερνητικών εταίρων, με τις εξελίξεις επί του νομοσχεδίου για το σύμφωνο συμβίωσης ομόφυλων ζευγαριών να αναδεικνύουν το ιδεολογικό χάσμα μεταξύ ΣΥΡΙΖΑ και ΑΝΕΛ, αλλά και το γεγονός ότι το Μαξίμου θα πρέπει να υπολογίζει στις ψήφους της αντιπολίτευσης για να περάσει από τη Βουλή σημαντικές προοδευτικές μεταρρυθμίσεις.
Χαρακτηριστικά είναι τα σχόλια στους διαδρόμους της Βουλής ότι ο ΣΥΡΙΖΑ θα πρέπει να δει προσεκτικά τη στήριξη από τα κόμματα της δημοκρατικής αντιπολίτευσης. «Αν δεν κάνουν τις αλλαγές που προτείνουμε, τότε θα χάσουν τις ψηφοφορίες σε συγκεκριμένα άρθρα. Χωρίς εμάς θα ηττηθούν» ελέχθη από στελέχη της Δημοκρατικής Συμπαράταξης.
Στη συνεδρίαση της αρμόδιας επιτροπής, την Τετάρτη, το νομοσχέδιο για το σύμφωνο συμβίωσης ομόφυλων ζευγαριών ψήφισαν επί της αρχής οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, του ΠΑΣΟΚ, του Ποταμιού και της Ένωσης Κεντρώων.  Οι Ανεξάρτητοι Έλληνες το καταψήφισαν, όπως επίσης το ΚΚΕ και η Χρυσή Αυγή, ενώ η ΝΔ επιφυλάχθηκε για την Ολομέλεια ως προς την ψήφο που θα επιλέξει.
Αναφερόμενη στη στάση του συγκυβερνώντος κόμματος, η εκπρόσωπος των ΑΝΕΛ Μαρίνα Χρυσοβελώνη δήλωσε στο Mega ότι το νομοσχέδιο «αποτελεί προπομπό για την υιοθεσία ανηλίκων από ομόφυλα ζευγάρια, κάτι για το οποίο είμαστε αντίθετοι γιατί προσκρούει στις θρησκευτικές και πατριωτικές πεποιθήσεις των Ελλήνων».
Σε ανάλογο ύφος ήταν και οι δηλώσεις, την Τετάρτη, στη Βουλή του ειδικού αγορητή των ΑΝΕΛ Κώστα Κατσίκη -δηλώσεις που προκάλεσαν την έντονη αντίδραση του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Σπύρου Λάππα.   

Ο Κ.Κατσίκης υποστήριξε ότι πρόκειται για ένα σύμφωνο που θα ανοίξει τον δρόμο ώστε και τα ομόφυλα ζευγάρια να προβαίνουν σε γάμους και υιοθεσίες παιδιών και προχώρησε σε ένα ομοφοβικό ξέσπασμα, λέγοντας ότι η ομοφυλοφιλία «προσκρούει στις χριστιανικές αντιλήψεις» και «αφορά μία μικρή ομάδα σεξουαλικά παρεκτρεπόμενων».  
Παράλληλα ισχυρίστηκε ότι το δικαίωμα σε ένα ομόφυλο ζευγάρι να αναθρέψει παιδί «παραβιάζει την αρχή της ομαλής ψυχολογικής ανάπτυξης». «Η ελληνική οικογένεια δεν θα καταστραφεί. Δεν είναι δυνατό να πληγεί από ζευγάρια με ποικίλους σεξουαλικούς προσανατολισμούς» είπε.
Άμεση και έντονη ήταν η αντίδραση του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Σπύρου Λάππα, ο οποίος απάντησε ότι «παρεκτρεπόμενοι είναι μόνο αυτοί που παραβιάζουν τους νόμους και κανείς άλλος». Επισήμανε επίσης ότι «ισονομία και ισοπολιτεία σημαίνει να υπερασπιζόμαστε και τον έναν διαφορετικό».
http://www.philenews.com/el-gr/eidiseis-ellada/45/290897/rigma-stis-scheseis-syriza-anel-prokalei-to-symfono-symviosis

Τρίτη 15 Δεκεμβρίου 2015

Υπέρ του Αμβρόσιου ο μητροπολίτης Θεσσαλονίκης για όσα είπε για το σύμφωνο συμβίωσης! ΔΙΑΒΑΖΩ: Άνθιμος για ομοφυλόφιλους: «Ούτε τα ζώα δεν έχουν τέτοιες διαθέσεις!»

Υπέρ του Αμβρόσιου ο μητροπολίτης Θεσσαλονίκης για όσα είπε για το σύμφωνο συμβίωσης
ΔΙΑΒΑΖΩ:
Άνθιμος για ομοφυλόφιλους: «Ούτε τα ζώα δεν έχουν τέτοιες διαθέσεις»
Θέση υπέρ των όσων είπε ο Μητροπολίτης Καλαβρύτων Αμβρόσιος σχετικά με το σύμφωνο συμβίωσης των ομόφυλων ζευγαριών πήρε προχθες από το βήμα μάλιστα της εκκλησίας ο Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης Άνθιμος.
Ο Άνθιμος ιερούργησε προχθες Κυριακή στον Ιερό Ναό της Παναγίας Δεξιάς, και αναφερόμενος στο σύμφωνο είπε:

"Πότε υπήρξε τέτοιο φαινόμενο 2015 χρόνια να παντρεύεται άνδρας τον άνδρα και γυναίκα την γυναίκα; Αλλά και να θέλουν το δικαίωμα να έχουν ξένα παιδιά, για να τα μεγαλώσουν, και να τους πουν τι; 
Ούτε τα ζώα δεν έχουν τέτοιες διαθέσεις... Κύριε Ελέησον!"
Επίσης σύμφωνα με το thestival.gr, αναφέρθηκε και στην επίθεση που εξαπέλυσαν προς τον Μητροπολίτη Καλαβρύτων για τις δηλώσεις που έκανε σχετικά με το θέμα, τις οποίες και ο κ. Άνθιμος χαρακτήρισε «σκληρές», παρόλα αυτά όμως αναρωτήθηκε και ο ίδιος: «Το νομοθέτημα όμως δεν είναι σκληρό;» 
«Ο κ. Αμβρόσιος μην ξεχνάμε ότι είναι Μητροπολίτης στα Καλάβρυτα, στον τόπο όπου ξεκίνησε η επανάσταση του 1821 για να αποκτήσουμε εμείς την ελευθερία! Αν δεν υπήρχε ο Παλαιών Πατρών Γερμανός και οι ήρωες, δεν θα είχαμε εμείς σήμερα κράτος», υπογράμμισε ο Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης.
Πηγή: lifo.gr

Παρασκευή 11 Δεκεμβρίου 2015

Επίθεση του μπλόγκερ Αμβρόσιου, στον Κώστα Φαλελάκη (την «χήρα» σύντροφο του μακαρίτη ηθοποιού Μηνά Χατζησάββα), ειδικά στην ηθοποιό και πολιτικό Άννα Βαγενά, και γενικά σε όλους τους πολιτικούς που τάσσονται υπέρ του συμφώνου συμβίωσης των ομοφυλοφίλων. (ο μητροπολίτης, επικαλέστηκε πληροφορίες που έλαβε από το μπλογκ «χαίρετε», του Παναγιώτη Μιχαλόπουλου)

Το ιστορικό…
1. Όταν πριν από λίγες μέρες είδα τον όνομα Χατζησάββας σε αναφορές φίλων μου στο facebook (έχω πάνω από 2.000 φίλους εκεί), ρώτησα με περιέργεια ποιος είναι αυτός. "Ένας γνωστός ηθοποιός", μου απάντησαν, "που πέθανε"!
2. Μετά, κάποια συγγενής του μακαρίτη –φίλη μου στο facebook, ανέβασε στη σελίδα της ένα μήνυμα,
σχετικό με τον αιφνίδιο θάνατο και για την κηδεία τού 68 αυτού άνθρωπου, και έλεγε ότι ήταν παρόντες όλοι οι συνάδελφοι του. 
Τη συλλυπήθηκα, και τη ρώτησα αν του έγινε τουλάχιστον θρησκευτική κηδεία. Μου απάντησε ότι έγινε πολιτική κηδεία, διότι αυτή ήταν η επιθυμία του. Τότε για να την παρηγορήσω της είπα ότι "ελπίζω να πίστευε τουλάχιστον όπως συνέβη και με τον Χαρίλαο Φλωράκη που και σε εκείνον έγινε πολιτική κηδεία", αλλά δεν έλαβα απάντηση στο σχόλιο μου αυτό.
3. Την άλλη μέρα της κηδείας, διάβασα για τις δηλώσεις ενός κυρίου Κώστα Φαλελάκη, που συστηνόταν ως σεξουαλικός σύντροφος του μακαρίτη ηθοποιού, και τότε μπήκα στο νόημα του τι παιζόταν!
4. Στη συνέχεια, 
είδα στο facebook, και την σχετική ανάρτηση από τη φίλη μου την κ. Άννα Βαγενά, ανάρτηση συμπαράστασης προς τον κ. Κώστα Φαλελάκη, στην οποία δήλωνε ακόμα ότι στη μνήμη του συναδέλφου της, θα δώσει αγώνα -στη βουλή, για να επεκταθεί το σύμφωνο συμβίωσης και στα ομοφυλόφιλα ζευγάρια.
5. Όλη αυτήν την εμπειρία μου, την μετέφερα -με μια δική μου ανάρτηση, στο προσωπικό μου ιστολόγιο, το «χαίρετε», του οποίου καθημερινός αναγνώστης φαίνεται ότι είναι και ο συνάδελφος μπλόγκερ, ο μητροπολίτης Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ. Αμβρόσιος!
Έτσι λοιπόν έλαβε και εκείνος την είδηση, και μετά έγραψε κι αυτός τα δικά του –στο μπλογκ του, με τον δικό του τρόπο βέβαια, αυτόν που πάντα προκαλεί και τις πιο έντονες αντιδράσεις.
Έτσι έγινε και τώρα με τον Σεβασμιότατο, και είχαμε πάλι μεγάλο σάλο τόσο σε όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όσο και στα ΜΜΕ, αλλά και στον Τύπο με άρθρα και με γελοιογραφίες ακόμα!
Αυτά!

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Από τα ΜΜΕ σήμερα 4 Δεκεμβρίου 2015 πληροφορηθήκαμε, ότι απεβίωσε ο ηθοποιός Μηνάς Χ....βας. 
Διαβάζουμε λοιπόν σε κάποιο ιστότοπο:
«Πολλοί δεν γνώριζαν καν ότι ήταν ομοφυλόφιλος. Με αφορμή όμως την κηδεία του, βγήκε και τον ξεφώνησε, ότι είναι τέτοιος, ο εραστής του (από πάνω ή από κάτω;) ο νεαρός Κώστας Φαλ.....κης, .......μαινόμενος που ο Νόμος δεν του επέτρεψε να παντρευτεί τον ηθοποιό με τον οποίο συζούσε τα τελευταία 25 χρόνια!» 
(βλ. "xairete.blogspot.gr" 04.12.2015).
Στη συνέχεια στο προσκήνιο προέβαλε μια άλλη ηθοποιός και Βουλευτής, θαυμάστρια και φίλη του αποθανόντος, η κα Άννα Β..., η οποία, απευθυνομένη πρός τον νεκρό, είπε και τα εξής: «Στη μνήμη της προσωπικής σου αγωνίας, θα βοηθήσω να περάσει το σύμφωνο συμβίωσης από τη Βουλή των Ελλήνων»!!!!!
Καταγγέλλουμε, λοιπόν, απερίφραστα το θράσος αυτού του πολιτικού προσώπου! Καταγγέλλουμε αυτή την ενέργεια και την καταδικάζουμε χωρίς δισταγμό! Η ομοφυλοφιλία είναι εκτροπή από τους Νόμους της φύσεως! Είναι κοινωνικό κακούργημα! Είναι αμαρτία! Όσοι, λοιπόν, είτε την βιώνουν, είτε την υποστηρίζουν δεν είναι φυσιολογικοί άνθρωποι! Είναι αποβράσματα της Κοινωνίας!
Αίγιον, 4 Δεκεμβρίου 2015
+ ο ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ
 http://attikanea.blogspot.gr/2015/12/blog-post_363.html

Εμείς δεν τον ξέραμε καθόλου τον μακαρίτη ηθοποιό Μηνά Χατζησάββα, και πολλοί, δεν γνώριζαν καν και το ότι ήταν ομοφυλόφιλος. Με αφορμή όμως την κηδεία του, βγήκε και τον ξεφώνησε ότι είναι τέτοιος, ο εραστής του (από πάνω ή από κάτω;), ο νεαρός Κώστας Φαλελάκης, για την προβολή του ίσως, αλλά και μαινόμενος που ο νόμος δεν του επέτρεψε να παντρευτεί τον ηθοποιό με τον οποίο συζούσε τα τελευταία 25 χρόνια! Στο μεταξύ η φίλη του Μηνά, ηθοποιός και πολιτικός Άννα Βαγενά, έκανε δήλωση «στη μνήμη του», ότι θα τον φτιάξει τον σχετικό νόμο…

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ

Παρασκευή 4 Δεκεμβρίου 2015

Εμείς δεν τον ξέραμε καθόλου τον μακαρίτη ηθοποιό Μηνά Χατζησάββα, και πολλοί, δεν γνώριζαν καν και το ότι ήταν ομοφυλόφιλος. Με αφορμή όμως την κηδεία του, βγήκε και τον ξεφώνησε ότι είναι τέτοιος, ο εραστής του (από πάνω ή από κάτω;), ο νεαρός Κώστας Φαλελάκης, για την προβολή του ίσως, αλλά και μαινόμενος που ο νόμος δεν του επέτρεψε να παντρευτεί τον ηθοποιό με τον οποίο συζούσε τα τελευταία 25 χρόνια! Στο μεταξύ η φίλη του Μηνά, ηθοποιός και πολιτικός Άννα Βαγενά, έκανε δήλωση «στη μνήμη του», ότι θα τον φτιάξει τον σχετικό νόμο…

ΣΧΟΛΙΑ:
Σοφία Κατωμέρη
Ειπαμε ο καθενας κανει οτι θελει στην κρεββατοκαμαρα του αλλα μην προσπαθουν να μας πεισουν οτι στο φιναλε οσοι ειμαστε στην απεναντι μερια να νοιωθουμε οτι ειμαστε κι ανωμαλοι, αντε γιατι το παραχεσατε το θεμα...
Ευάγγελος Νάστος 

Για πιο πραγμα μιλας;
Σοφία Κατωμέρη 

Μηνας Χατζησαββας..
Panagiotis Michalopoulos 

Μηνας Χατζησαββας..
http://xairete.blogspot.gr/search/label/MHNAS-XATZHSABBAS
Σοφία Κατωμέρη 

Ολη του την ζωη δεν εδωσε δικαιωμα ο Χατζησαββας και μετα θανατον το εμαθε ολη η Ελλαδα απο εναν -μια- που δηλωνει παραπονεμενη,,
https://www.facebook.com/sofiniko/posts/10204002968594089
ΣΧΟΛΙΑ:
Efi Mami 
ΤΩΡΑ ΠΑΕΙ ΠΕΘΑΝΕ 
ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΙΣΘΕΣΗ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΚΡΗΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΕΝΑ
Ο ΘΕΟΣ ΘΑ ΜΑΣ ΚΡΗΝΕΙ ΚΑΤΑ ΤΑ ΕΡΓΑ ΜΑΣ 
Panagiotis Michalopoulos 
Ποιος τον έκρινε τον μακαρίτη; Τον εραστή του κρίνουμε, που τον κάρφωσε, που τον ξεφώνησε ότι είναι ομοφυλόφιλος, κάτι που εμείς δεν το ξέραμε! 
Και γενικά εμείς σχολιάζουμε και κρίνουμε, με βάση αυτήν ακριβώς την κρίση του θεού, αυτήν που περιέχεται στην βίβλο, και η οποία κρίση είναι καταδικαστική για την ομοφυλοφιλία. 
Εσείς κυρία Έφη Μαμή, για ποια έργα του νομίζετε ότι θα τον κρίνει ο θεός; Για τα θεατρικά του, μήπως;
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1680968742172101&id=100007769733061
ΣΧΕΤΙΚΟ:
ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΔΑΣΗΣ
Ποιός είπε, ότι δεν έχουμε το δικαίωμα, αλλά και την υποχρέωση να κρίνουμε, δηλ. να ελέγχουμε;
Το "κρίνω" έχει πάρα πολλές ερμηνείες. Το λεγόμενο: "μην κρίνετε, ίνα μην κριθήτε" σημαίνει "μην κατακρίνετε, για να μην κατακριθείτε", δηλ. μην καταδικάζετε, για να μην καταδικαστείτε, καθότι η καταδίκη είναι αποκλειστικό προνόμιο του Θεού.
Λέει ο Απόστολος: "μη κατ' όψιν κρίνατε, αλλά την δικαίαν κρίσιν κρίνατε", δηλ. "μη κρίνετε επιφανειακά, αλλά να κρίνετε με δικαιοσύνη". Δεν λέει να μην κρίνετε (ελέγχετε), αλλά αυτό να το κάνετε με δίκαιο τρόπο.
Από την άλλη, λέμε για έναν που έφυγε από τη ζωή: "Ο αποθανών δεδικαίωται" και ενοούμε, ότι ο πεθαμένος δικαιώθηκε. Αλλά δεν λέμε ολόκληρη τη φράση: "Ο αποθανών δεδικαίωται της αμαρτίας", δηλ. ο πεθαμένος δεν αμαρτάνει πλέον. Αμαρτάνει εν ζωή και όχι μετά θάνατον.
Από την άλλη, η ομοφυλολοφιλία καταδικάζεται από τον Απόστολο ("..... ούτε αρσενοκοίται, βασιλείαν του Θεού ου κληρονομίσουσιν"), αλλά και από την Εκκλησία. Βέβαια οι κανόνες του Χριστού ισχύον για τους εντός της Εκκλησίας. Για τους εκτός της Εκκλησίας ισχύουν βέβαια οι νόμοι του Αντιχρίστου, όσο και εάν δεν θέλουν να το παραδεχτούν.
Από την άλλη, η όλη ομήγυρη ταιριάζει απόλυτα στο αρχαίο ρητό: "όμοιος ομοίω αεί πελάζει", δηλ. κατά το κοινώς λεγόμενο: "όμοιος στον όμοιο και κοπριά στα λάχανα".

Πέθανε στα 67 του από εγκεφαλικό, ο ηθοποιός Μηνάς Χατζησάββας. Κηδεύτηκε χθες πολιτικά –σύμφωνα με την επιθυμία του, στο Α΄ νεκροταφείο (ήταν όλοι οι συνάδελφοι του, εκεί), και στη συνέχεια έφυγε στο εξωτερικό για αποτέφρωση. (στη φωτο, ο νεαρός, είναι ο τελευταίος σύντροφος του Μηνά, ο Κώστας Φαλελάκης.)

ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΑ:
Άννα Βαγενά
Αθήνα, 3/12/2015 
Στο καλό Μηνάκο. 
Για μένα θα μείνεις πάντα το όμορφο λαμπερό αγόρι που γνώρισα στη Σχολή του Εθνικού Θεάτρου το 1966. Ο αγαπημένος μου συμμαθητής στα τρία χρόνια των σπουδών μας, τρία από τα ωραιότερα χρόνια της ζωής μου. Είμαι περήφανη που σε είχα "παρτενέρ” και φίλο. Ήσουν υπέροχος ηθοποιός και άνθρωπος. Στη μνήμη της προσωπικής σου αγωνίας, θα βοηθήσω να περάσει το σύμφωνο συμβίωσης από τη Βουλή των Ελλήνων. 
Σε φιλώ,
Άννα
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1517637675229370&set=a.1393890284270777.1073741827.100009494558221&type=3&theater

ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΑ ΠΙΟ ΠΑΝΩ, ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ ΑΝΝΑΣ:
Ρεγγίνα Ρωμανού 
ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ .... ΟΜΩΣ ΔΟΣΕ ΜΟΥ ΠΙΣΩ ΤΟ ΤΑ 30 ΕΥΡΩ ΠΟΥ ΥΠΕΓΡΑΨΕΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΑΡΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΠΗΡΙΚΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ,,,, ΣΕ ΕΙΧΑ ΚΑΙ ΣΕ ΕΧΩ ΣΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΣΑΝ ΗΘΟΠΟΙΟ ΟΜΩΣ ΣΑΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΕΠΙΤΡΕΨΕ ΜΟΥ ΝΑ ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ......
Maria-Aggeliki Panagopoulou 

Αιωνία του η μνήμη
Eleni Boyrdantonaki 

ΑΝΝΑ ΜΟΥ ΣΥΓΝΩΜΗ ,,ΑΛΛΑ Ο ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΜΑΣ ..ΕΠΛΑΣΕ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΝΔΡΑ,, ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΑΣΘΕΝΕΙΑ ..
ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΜΙΑ ΑΣΘΕΝΕΙΑ ΑΝΤΙ ΝΑ ΤΗΝ ΘΕΡΑΠΕΥΣΟΥΜΕ ,,ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΠΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΗ Ο ΘΕΟΣ ΜΑΣ ΧΑΡΙΣΕ ..ΝΑ ΤΗΝ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ,,,ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΛΟΓΟΥ ΧΑΡΙ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΑΡΚΙΝΟ ,,ΚΑΤΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΗΚΟ ..
Ο ΚΑΡΚΙΝΟΣ ΣΚΟΤΩΝΕΙ ΤΟ ΣΩΜΑ ...Η ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ,,,,ΜΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΘΑ ΦΥΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΕΔΩ,, ΜΗ ΓΕΝΗΤΟ ΜΙΑ ΑΡΩΣΤΗ ΨΥΧΗ ...ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ...ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΣΩΡΙΝΟ ,,,ΕΚΕΙ ΤΟ ΠΑΝΤΟΤΕΙΝΟ ...
ΤΙ ΠΑΘΑΜΕ ,,Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΑΝΑΠΑΥΣΗ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΟΥ ΥΠΕΡΟΧΟΥ ΑΥΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ,, ΑΛΛΑ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΤΕ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΑΝΝΑ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΜΙΑΣ ΑΣΘΕΝΕΙΑΣ ,,, 
ΚΑΠΟΤΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΘΑ ΦΥΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΜΑΣ ΣΠΙΤΙ ..ΕΔΩ ΠΕΡΝΑΜΕ ΑΠΟ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ...ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΙ ΦΥΣΙΚΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΙ ΝΟΜΙΜΟΙ .. 
Ο ΝΟΜΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΣΘΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΝΟΜΟΣ ,,ΟΠΩΣ ΟΤΑΝ ΒΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΦΩΤΙΑ ΚΑΙ ΚΑΙΓΟΜΑΣΤΕ ,,ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ Η ΦΩΤΙΑ ΕΑΝ ΚΑΟΥΜΕ ,,ΟΥΤΕ ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΤΙΜΩΡΕΙ ,,,, ΑΛΛΑ Ο ΝΟΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΟΣ .....
ΣΚΕΨΟΥ ΑΝΝΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΒΑΖΕΙΣ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΟΥ ,,ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ ,,ΠΟΣΟΥΣ ΠΑΡΑΣΥΙΡΕΙΣ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΣΟΥ ,,,,, 
ΟΛΟΙ ΘΑ ΑΠΟΛΟΓΗΘΟΥΜΕ ΚΑΠΟΤΕ ,,, Ο ΘΕΟΣ ΒΟΗΘΟΣ ,,,
ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΜΕ ΠΟΛΥ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΣΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΙΤΕΧΝΙΚΗ ΣΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ,,ΚΑΙ ΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΝΝΑ ΜΟΥ .....ΟΤΑΝ ΗΜΟΥΝ 20 ΕΤΩΝ ΣΕ ΓΝΩΡΙΣΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΩΗΝ ΑΝΤΡΑ ΣΟΥ ΤΟΝ ΛΟΥΚΙΑΝΟ ,,ΕΙΣΑΙ ΕΝΑ ΥΠΕΡΟΧΟ ΑΤΟΜΟ ΠΟΛΥ ΤΑΛΑΝΤΟΥΧΑ ΚΑΙ ΜΕ ΧΙΟΥΜΟΡ ,,ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΜΕ ΘΥΜΑΣΕ ..ΤΩΡΑ ΕΙΜΑΙ ΣΤΑ 53 ..ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΣΕ ΘΥΜΑΜΑΙ ΚΑΙ ΣΕ ΘΑΥΜΑΖΩ ,,,
ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΧΕΣ ,,ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ 
ΜΕ ΑΓΑΠΗ ,,,
Panagiotis Michalopoulos 

MΠΡΑΒΟ ΕΛΕΝΗ.
Panagiotis Michalopoulos 
Πέθανε στα 67 - 69 του -από εγκεφαλικό, ο ηθοποιός Μηνάς Χατζησάββας. Κηδεύτηκε χθες πολιτικά –σύμφωνα με την επιθυμία του, στο Α΄ νεκροταφείο (ήταν όλοι οι συνάδελφοι του, εκεί), και στη συνέχεια έφυγε στο εξωτερικό για αποτέφρωση. 
(στη φωτο, ο νεαρός, είναι ο τελευταίος σύντροφος του Μηνά, ο Κώστας Φαλελάκης.) 
http://xairete.blogspot.gr/2015/12/67.html
ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΑ:
Θεοφανης Ευσταθιου
4 Δεκεμβρίου στις 12:59 π.μ.
Ηταν δικαιωμα του να ζει, οπως επιθυμουσε! μπραβο αννα βαγενα! θα σε ψηφισω αν μπορω, γιατι ψηφιζω στη κορινθια!
Panagiotis Michalopoulos
Διαβάζω: 
Επίθεση στον Κώστα Φαλελάκη, σύντροφο (τα τελευταία 25 χρόνια) του μακαρίτη Μηνά Χατζησάββα, λίγη ώρα μετά την κηδεία του ηθοποιού, έγινε από τον Φαήλο Κρανιδιώτη.
Panagiotis Michalopoulos
Διαβάζω: 
Το απόγευμα της ημέρας της πολιτικής κηδείας του ηθοποιού, ο Φαήλος Κρανιδιώτης και στέλεχος της ΝΔ έγραψε στο λογαριασμό του στο Facebook: 
«Μεγάλος ηθοποιός ο Χατζησάββας. Τον έχω δει στο θέατρο κι όποτε έβλεπα στην τηλεόραση πως συμμετέχει σε σειρά, ήταν κίνητρο να την δω. 
Τώρα γιατί πρέπει να φάμε στη μάπα την αξύριστη «χήρα» του; 
Άμα ο εκλιπών ήθελε να μιλήσει για όλα αυτά, θα το είχε κάνει». 
Panagiotis Michalopoulos
Διαβάζω: 
Αφορμή για την εν λόγω ανάρτηση του Φαήλου Κρανιδιώτη αποτέλεσαν τα όσα είπε ο Κώστας Φαλελάκης χθες, ο οποίος, αποχαιρετώντας τον άνθρωπο της ζωής του, περιέγραψε τόσο τη γνωριμία τους και την κοινή τους πορεία, όσο και τα γραφειοκρατικά προβλήματα που συνάντησε μετά τον ξαφνικό θάνατό του.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1517637675229370&set=a.1393890284270777.1073741827.100009494558221&type=3&theater  
 TO ZEYΓAΡI
Panagiotis Michalopoulos
Εμείς δεν τον ξέραμε καθόλου τον μακαρίτη ηθοποιό Μηνά Χατζησάββα, και πολλοί, δεν γνώριζαν καν και το ότι ήταν ομοφυλόφιλος. Με αφορμή όμως την κηδεία του, βγήκε και τον ξεφώνησε ότι είναι τέτοιος, ο εραστής του (από πάνω ή από κάτω;), ο νεαρός Κώστας Φαλελάκης, για την προβολή του ίσως, αλλά και μαινόμενος που ο νόμος δεν του επέτρεψε να παντρευτεί τον ηθοποιό με τον οποίο συζούσε τα τελευταία 25 χρόνια! Στο μεταξύ η φίλη του Μηνά, ηθοποιός και πολιτικός Άννα Βαγενά, έκανε δήλωση «στη μνήμη του», ότι θα τον φτιάξει τον σχετικό νόμο…
Mariana Tsantali 
Μάλιστα!!! 
τι άλλο θα ακούσουμε???
Mariana Tsantali 
Σοδομα και Γόμορρα!!! 
Τι να κάνει και ο θεός έτσι που γίναμε???
Σοφία Κατωμέρη
Τον εβγαλε ντουντουκα μετα θανατον η ξεφωνημενη.
ενω οσο ζουσε πολυ λιγοι το ηξεραν,,
Eleni Demetriou 
τα εν οικω μη εν δημω!
Panagiotis Michalopoulos 

Αυτό να το πείτε στον νεαρό εραστή του μακαρίτη… Στην αποκαλούμενη πια και… «αξύριστη χήρα»! Σε αυτήν που τον ξεφώνησε, αρχίζοντας από το νοσοκομείο, και φτάνοντας μέχρι και την κηδεία! Που καθόταν σαν κότα και την πήδαγε -για 25 ολόκληρα χρόνια (από τότε που ήταν ακόμα παιδί;), ο γερο-κόκορας, ο …«εκλεκτός» ηθοποιός –φίλος της Άννας Βαγενά, ο κύριος Μηνάς, που πέθανε στο νοσοκομείο -από εγκεφαλικό, προχθές, στα 70 χρόνια του. (έκανε ακόμα τρελό σεξ με τον «σύντροφο» του, που τον είχε σπιτώσει;)
Να το πείτε λοιπόν στον «σύντροφο», που τώρα ξεσπάθωσε, και βγήκε στο κλαρί (στα ΜΜΕ) και ζητάει απεγνωσμένα δικαίωση, αναγνώριση, πανελλήνια προβολή… (και, κληρονομικά δικαιώματα;) 

Eleni Demetriou 
Ντροπη!
https://www.facebook.com/panagiotis.michalopoulos1/posts/988945894501423

Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου 2015

Πέθανε στα 67 του από εγκεφαλικό, ο ηθοποιός Μηνάς Χατζησάββας. Κηδεύτηκε χθες πολιτικά –σύμφωνα με την επιθυμία του, στο Α΄ νεκροταφείο (ήταν όλοι οι συνάδελφοι του, εκεί), και στη συνέχεια έφυγε στο εξωτερικό για αποτέφρωση. (στη φωτο, ο νεαρός, είναι ο τελευταίος σύντροφος του Μηνά, ο Κώστας Φαλελάκης.)

Εμείς δεν τον ξέραμε καθόλου τον μακαρίτη ηθοποιό Μηνά Χατζησάββα, και πολλοί, δεν γνώριζαν καν και το ότι ήταν ομοφυλόφιλος. Με αφορμή όμως την κηδεία του, βγήκε και τον ξεφώνησε ότι είναι τέτοιος, ο εραστής του (από πάνω ή από κάτω;), ο νεαρός Κώστας Φαλελάκης, για την προβολή του ίσως, αλλά και μαινόμενος που ο νόμος δεν του επέτρεψε να παντρευτεί τον ηθοποιό με τον οποίο συζούσε τα τελευταία 25 χρόνια! Στο μεταξύ η φίλη του Μηνά, ηθοποιός και πολιτικός Άννα Βαγενά, έκανε δήλωση «στη μνήμη του», ότι θα τον φτιάξει τον σχετικό νόμο…

http://www.fimes.gr/2015/12/minas-xatzisavvas-kostas-falelakis-syntrofos/
Σχόλιο:
Η Αιμιλία Παγώνα, έγραψε (7 ώρες πριν):
Λυπάμαι για το θάνατο του εκλεκτού ηθοποιού, λυπάμαι όμως και για τους θανάτους εκλεκτών επίσης ηθοποιών οι οποίοι δεν μπορούσαν να δουλέψουν, γιατί δεν ήταν ομοφυλόφυλλοι. Αυτό βέβαια δεν ομολογείται ούτε εκφράζεται, από τα αμέτρητα κανάλια και τους άπειρους δημοσιογράφους και ηθοποιούς...... 

Ξέρετε, υπάρχουν και στη ζωή άνθρωποι που δεν είναι ομοφυλόφυλλοι....! 
Γι'αυτό, λίγη σεμνότης στην οργή..., γιατί αν ξεκινήσει, θα ξεκινήσει πιά, από Ψηλά...... 
Είς μνήμην...
https://www.facebook.com/emily.pagonas/posts/1717524108463922?pnref=story 
Panagiotis Michalopoulos
Πέθανε στα 67 του από εγκεφαλικό, ο ηθοποιός Μηνάς Χατζησάββας.

Κηδεύτηκε χθες πολιτικά –σύμφωνα με την επιθυμία του, στο Α΄ νεκροταφείο (ήταν όλοι οι συνάδελφοι του, εκεί), και στη συνέχεια έφυγε στο εξωτερικό για αποτέφρωση. 
Θα προτιμούσα σαφώς έναν Χατζησάββα, με διαφορετικές προτιμήσεις.., αλλά η επιβίωση στο θέατρο είναι σκληρό πράγμα... λυπάμαι.!! Μην το κάνουμε και σημαία, τάχα πεποιθήσεων... έλεος
Α΄ νεκροταφείο, χθες. 
Στη φωτο, ο νεαρός, είναι ο τελευταίος σύντροφος του Μηνά, ο Κώστας Φαλελάκης.

Κυριακή Ξανθοπούλου
ΞΕΦΤΙΛΙΚΙΑ.........

το δε ηχητικο απο το βιντεο, δεν παιζεται......
ουτε σταγονα ΝΤΡΟΠΗΣ δεν τους εχει μεινει.....
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1680968742172101&id=100007769733061
ΔΙΑΒΑΖΩ ΣΧΕΤΙΚΑ:
Συγκλονίζει ο Κώστας Φαλελάκης: 

Το μήνυμα για το σύμφωνο συμβίωσης με τον Μηνά Χατζησάββα 
[video με τον επικήδειο, από τον εραστή του νεκρού ηθοποιού, στο Α΄ νεκροταφείο, χθες το μεσημέρι.]
ΣΧΕΤΙΚΟ:
Φωτογραφία: 
Μηνάς Χατζησάββας - Άννα Βαγενά, στον Χορό της Δραματικής Σχολής του Εθνικού Θεάτρου το 1968.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1517637675229370&set=a.1393890284270777.1073741827.100009494558221&type=3&theater