Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα EKKLHSIASMOS. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα EKKLHSIASMOS. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Κυριακή 2 Δεκεμβρίου 2018

Παρακολουθήσαμε -σήμερα Κυριακή, άλλη μια θ. λειτουργία, «βυζαντινής» –όπως πάντα μεγαλοπρέπειας…

ΝΕΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ:
Panagiotis Michalopoulos
5 ώρες πριν
Παρακολουθήσαμε -σήμερα Κυριακή, άλλη μια θ. λειτουργία, «βυζαντινής» –όπως πάντα μεγαλοπρέπειας…
Δηλαδή, ακούσαμε πάλι νιαουρίσματα, μακρόσυρτους αμανέδες, ύμνους χωρίς ορθοφωνία, και όλα αυτά… στα αρχαία ελληνικά!
Ένα… «αα-ου,ου-εε-ιι-νε,νε» -κλπ, και όποιος κατάλαβε –κατάλαβε! Κάνεις δηλαδή!
Μείναμε όμως ευχαριστημένοι ότι επιτελέσαμε το καθήκον μας -εκκλησιαζόμενοι, μέσα σε αυτό το ιερό τάχα, στο πνευματικό τάχα, αυτό περιβάλλον… Μέσα στην καλή μαστούρα, από τα μακρόσυρτα κυρελέησον, τα νανουριστικά και ακατάληπτα μουρμουρίσματα –τροπάρια… Με το λιβάνισμα –κατάμουτρα, να μας αποτελειώνει!
Ωστόσο, μπορούσαμε να έχουμε –κατά μικρά διαστήματα, και κάπως πιο ανοικτά τα μάτια μας (τα κλείναμε πιο συχνά, υποκρινόμενοι τάση για ευσέβεια, αν και νοιώθαμε υπνωτισμένοι), και τότε είχαμε την πρόσθετη χαρά να παρακολουθήσουμε με ενδιαφέρον τον Μίκυ-Μάους μαέστρο… Τον ψάλτη να κουνάει τα χέρια του, για να διευθύνει αυτήν τη χορωδία –χασμωδία -κοροϊδία!
ΣΧΟΛΙΑ:
Stelios Mparmpathanasis 

Κατεστημένες στερεότυπες προσευχές χωρίς ουσία. Και η εκκλησία? Δηλαδή το σύνολο- πιστοι που την αποτελεί ΚΑΜΊΑ συμμετοχή.. Απλά το καθήκον της θρησκείας πήγαμε είδαμε ακούσαμε, κάναμε τον σταυρό μας και όλα μια χαρά.. πήρα και αντίδωρο τι άλλο θέλω? Και ακόμα ο Θεός δεν έλεγε υμάς.
Panagiotis Michalopoulos 

1. Και μακάρι να κάναμε τον σταυρό μας κανονικά, και όχι... μαντολίνο! Αν παρακολουθήσετε λειτουργία από την τηλεόραση, δεν θα δείτε κανέναν πιστό ή καμία πιστή να κάνει σωστά το σημείο του σταυρού. Σε ακολουθίες δε όπως παράκληση και χαιρετισμοί, και Μ. Εβδομάδα, που κάνουν ουρά για να προσκυνήσουν την εικόνα, θα δείτε ότι ούτε ένας –ούτε μια, δεν κάνουν κανονικά το σταυρό τους!
2. Εκτός δε από το μαγικό «αντίδωρο», που δεν το παίρνουμε μαζί μας να το φυλάξουμε στο σπίτι, αλλά πρέπει να το καταναλώνουμε επί τόπου, υπάρχει και το «δώρο», η αγία κοινωνία… Που γίνεται και αυτή μαγική, αφού την «φτιάχνει» ο ιερέας, ο Πανοραμίξ, ο μάγος της φυλής, από μόνος του, με δικά του μυστικά ξόρκια!
3. Το σωστό βεβαία, είναι να λέγεται καθαρά και εκφώνως η σχετική προσευχή, να την ακούει και να την καταλαβαίνει το εκκλησίασμα, το οποίο εκκλησίασμα πρέπει να συμμετέχει, και να απαντάει τρεις φορές ΑΜΗΝ, στο τριπλό ΑΜΗΝ, του ιερέα.
Διαφορετικά είναι άκυρο το μυστήριο.
4. Αλλά τι λέω! Όχι μόνο το ποίμνιο δεν συμμετέχει ενεργά, αλλά και αδιαφορεί ή αγνοεί τελείως τι συντελείται εκείνη τη στιγμή! Όχι μόνο δεν γονατίζει όπως πρέπει, αλλά πολλοί, ούτε και όρθιοι δεν ίστανται από σεβασμό, κάποιοι δε -οι ασεβέστατοι όλων, κάθονται και σταυροπόδι, και χασμουριούνται, και συζητούν!
5. Το σύγχρονο παπαδαριό, έβγαλε ένα φιρμάνι, ότι τάχα δεν πρέπει γονατίζουμε την Κυριακή διότι είναι μέρα χαράς και ανάστασης! Ωστόσο στο τέλος της λειτουργίας, κάνουν και ένα και δυο και τρία, και τέσσερα μνημόσυνα, άμα λάχει!
6. Στο τέλος ο Δρυΐδης, θα κοινωνήσει το ποίμνιο –από την μαρμίτα -σουπιέρα, για να κάνει ο πιστός και η πιστή και το παιδάκι… χρυσό δοντάκι!

Stelios Mparmpathanasis 
Πολύ καλά!
https://www.facebook.com/panagiotis.michalopoulos1/posts/2066331510096184
ΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΟ - ΤΑ ΚΑΛΑ ΠΑΙΔΙΑ

Τρίτη 6 Νοεμβρίου 2018

Τυχαίες εικόνες: 1. Ο «μπαρμα- Μητούσης, ο Κλούβιος και η Σουβλίτσα», και… 2. Ο Εκκλησιασμός.

ΔΙΑΒΑΖΩ:
ΔΙΑΒΑΖΩ:
πατήρ Χρήστος Πυτιρίνης 
30 Σεπτεμβρίου
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10217222232818975&set=pb.1565770721.-2207520000.1541466515.&type=3&theater

Τρίτη 23 Οκτωβρίου 2018

Σαν σήμερα (Παρασκευή, 23 Οκτωβρίου 2015): «Να εκκλησιάζεστε!..»

Panagiotis Michalopoulos 
23 Οκτωβρίου 2015
Να εκκλησιάζεστε! Είναι χρήσιμο! 

Στο ναό, θα δείτε πολλούς χρήσιμους για την ψυχή σας συμβολισμούς. 
Θα δείτε τον Χριστό στην εικόνα, να ευλογεί με το κωλοδάχτυλο -σαν μητροπολίτης… 
Θα δείτε και ψηλά στο θρόνο του μητροπολίτη, το περιστέρι που διαφημίζεται σαν ενσάρκωση του αγίου πνεύματος! 
(και μετά μαλώνουμε με τους μη χριστιανούς διότι βλαστημούν! 
Ποιο μεγάλη βλασφημία από αυτήν -την παπαδική, δεν υπάρχει!)
http://xairete.blogspot.gr/2015/10/blog-post_75.html


ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΑ -ΣΗΜΕΡΑ:
Ioannis Kyriakides 
Τωρα; σωθηκαμε στα σιγουρα!
xairete.blogspot.gr

Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2018

Σήμερα - Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2018 – Γ΄ ΛΟΥΚΑ - Το Αποστολικό Ανάγνωσμα… (Διαβάζουμε ότι ο Απόστολος Παύλος, αναγκάστηκε να δημοσιοποιήσει ένα θαύμα που του συνέβη πριν από… 14 χρόνια! Δεν ήταν κυρά Κατίνα ο Απόστολος, όπως κάτι σύγχρονοι κωλόγεροι, που έβγαιναν κάθε μέρα και διαλαλούσαν θαύματα, όπως ο γέροντας Παΐσιος, όπως ο Ιάκωβος Τσαλίκης, όπως ο Νεκτάριος Βιτάλης κλπ. Κυρά Κατίνα δε, και νέα αγία αθανασία Αιγάλεω, μας πρόεκυψε πρόσφατα και αυτή η μαντάμ Βασιλική Πλεξίδα, η αρχιλοχίας που σώθηκε από την πτώση του ελικοπτέρου.)

ΠΡΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ Β' 12´ 1 - 9. 
Καυχᾶσθαι δὴ οὐ συμφέρει μοι· ἐλεύσομαι γὰρ εἰς ὀπτασίας καὶ ἀποκαλύψεις Κυρίου. 
Οἶδα ἄνθρωπον ἐν Χριστῷ πρὸ ἐτῶν δεκατεσσάρων· 
εἴτε ἐν σώματι οὐκ οἶδα εἴτε ἐκτὸς τοῦ σώματος οὐκ οἶδα, ὁ Θεὸς οἶδεν· 
ἁρπαγέντα τὸν τοιοῦτον ἕως τρίτου οὐρανοῦ. 
καὶ οἶδα τὸν τοιοῦτον ἄνθρωπον· εἴτε ἐν σώματι εἴτε ἐκτὸς τοῦ σώματος οὐκ οἶδα, ὁ Θεὸς οἶδεν· ὅτι ἡρπάγη εἰς τὸν παράδεισον καὶ ἤκουσεν ἄρρητα ῥήματα, ἃ οὐκ ἐξὸν ἀνθρώπῳ λαλῆσαι. 
ὑπὲρ τοῦ τοιούτου καυχήσομαι, ὑπὲρ δὲ ἐμαυτοῦ οὐ καυχήσομαι εἰ μὴ ἐν ταῖς ἀσθενείαις μου. 
ἐὰν γὰρ θελήσω καυχήσασθαι, οὐκ ἔσομαι ἄφρων· ἀλήθειαν γὰρ ἐρῶ· φείδομαι δὲ μή τις εἰς ἐμὲ λογίσηται ὑπὲρ ὃ βλέπει με ἢ ἀκούει τι ἐξ ἐμοῦ.

Κυριακή 24 Ιουνίου 2018

ΩΡΑ ΓΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ;

ΕΝΑΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ:
Ειρήνη Αμεραλη
Διαχειριστρια ομάδας

3 ώρες πριν
Καλημέρα ώρα για καφέ τσιγάρο ν ανοίξει το μάτι


Panagiotis Michalopoulos
ΩΡΑ ΓΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ;
Ειρήνη Αμεραλη
Χαχα 

Χριστούγεννα και Πάσχα 
ώρα για καφέ και χαλάρωση 
καλημεεα
Panagiotis Michalopoulos
ΟΛΑ ΕΝΑ ΨΕΜΑ ΔΗΛΑΔΗ. 

ΔΙΟΤΙ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΗΤΑΝ ΑΛΛΗ ΕΠΟΧΗ -ΑΡΧΗ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ... 
ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΙΔΕ ΠΩΣ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΤΙ ΩΡΑ ΗΤΑΝ! 
Χα!
Ειρήνη Αμεραλη
Χαχα σωστα

Παρασκευή 26 Ιανουαρίου 2018

Panagiotis Michalopoulos, είπε: «Πρόσεχε πολύ, όταν βρίσκεσαι στην εκκλησία, είσαι παιδί, και ο παπάς σού ζητήσει να μπεις στο ιερό για να σε ντύσει παπαδάκι –βοηθό στη θ. λειτουργία!» (Γέρων Παναγιώτης, ο Αργυροπολίτης)

Επίσης, θα ήθελα να ήξερα αν στην εκκλησιαστική αυτή «ναυτική ιεραρχία» πληρώματος και ηγεσίας, αν δικαιούμαι και εγώ μια κάποια μικρή έστω «σαρδέλα», ένα μικρό «γαλόνι», απλού βαθμοφόρου, ως χειροθετημένος Αναγνώστης. Του ναύτη «δίοπου» να υποθέσω, ή του «Κελευστή» μια και έχω και δίπλωμα Κατηχητή;

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ...
http://xairete.blogspot.gr/2017/01/blog-post_23.html
ΔΙΑΒΑΖΩ:
Ο χρήστης π.Αθανάσιος Παπαευθυμίου, έγραψε...
23 Ιανουαρίου στις 10:02 μ.μ.
Χτες, μετανόησε ο Ζακχαίος, σιγά σιγά πρέπει να αρχίσουμε να μετανοούμε κι εμείς οι κληρικοί, και μετά από δυο τρεις Κυριακές να ακολουθήσουν και οι ''Άσωτοι'' απλοί Χριστιανοί
Τώρα όμως σειρά έχουμε οι ρασοφόροι! Εμείς που κρατάμε τα Ευαγγέλια, αλλά το λόγο μας δεν τον κρατάμε!
Μετάνοια, ταπεινότητα και συγχώρεση, για να δώσουμε το καλό παράδειγμα! 

Αλλιώς, στις εκκλησιές θα έρχονται όλο και λιγότεροι... 
Αμήν!
ΣΧΟΛΙΑ:
Panagiotis Michalopoulos 

Ποια πράγματα (πολλά και ποικίλα;), διώχνουν τους ανθρώπους από την εκκλησία;
Είναι αλήθεια ότι μόνο το 2% του ελληνικού πληθυσμού (οι βαπτισμένοι από μωρά ορθόδοξοι) εκκλησιάζεται τακτικά;
Και πόσοι από αυτούς ξέρουν κάτι παραπάνω για τον Χριστό, εκτός από το ότι ήταν το παιδί της Παναγίας; Πόσοι από αυτούς ξέρουν έστω και το σημείο του σταυρού, να το κάνουν σωστά;
Τι φταίει γενικά;
π.Αθανάσιος Παπαευθυμίου

Παναγιώτη, το ποσοστό, μάλλον, είναι λίγο μεγαλύτερο. Ίσως τριπλάσιο απ΄ ότι αναφέρεις, αλλά και πάλι είναι πολύ μικρό! 
Για κάποιους λόγους δεν πάει ο κόσμος στην εκκλησία, και βασικά δεν έρχονται στην εκκλησία νέοι άνθρωποι. 
Ίσως κάποτε πρέπει να ανοίξει μία συζήτηση. Όχι απαραίτητα για το τι διώχνει τον κόσμο , αλλά τι δεν φέρνει στην εκκλησία! 
Βέβαια, τον πρώτο λόγο τον έχετε εσείς το πλήρωμα της Εκκλησίας, εγώ με χαρά θα ακούσω κάθε γνώμη! Αμήν!
Panagiotis Michalopoulos 

Αυτό το ποσοστό, το 2%, το οποίο δεν αφορά και σε 100% πιστούς χριστιανούς, ούτε και σε πλειοψηφία από πολύ νέους ανθρώπους, το έχω δει να αναφέρεται επανειλημμένα. Το έχω δει, και σε κείμενα του μητροπολίτη Φλώρινας Αυγουστίνου Καντιώτη, το έχω δει και σε έρευνα του αρχιμανδρίτη Δανιήλ Αεράκη.
Panagiotis Michalopoulos 

Δυστυχώς, μόνο 2%, και όχι 6%, είμαστε οι ορθόδοξοι στην «ορθόδοξη» Ελλάδα. Οι λαϊκοί βέβαια, διότι οι ιερωμένοι εκκλησιάζονται πάντα, αφού αυτή είναι και η εργασία τους. Άραγε, πόσοι ιερείς αντιστοιχούν σε κάθε έναν τέτοιον τακτικά εκκλησιαζόμενο;
Panagiotis Michalopoulos 

Και βέβαια, ΔΕΝ πρέπει να κλείσουμε τα μάτια, στο «τι διώχνει τον κόσμο». Πώς δεν είναι απαραίτητο αυτό;
Αν φταίνε κάποιοι από μέσα, από την εκκλησία, αν είναι υπαίτιοι σκανδαλισμού και άξιοι να πάνε να πνιγούνε όπως λέει ο Κύριος, εμείς θα το αγνοήσουμε;
Αν φταίει ο επαγγελματισμός (με την κακή έννοια) των ποιμένων, η άποψη ότι η εκκλησία είναι «μαγαζί», και μάλιστα «γωνιακό», όπως έλεγαν τόσο ο Αρχιεπίσκοπος Σεραφείμ Τίκας όσο και ο Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος Παρασκευαΐδης, πάλι θα πούμε ότι όλα είναι καλά με τον ιερό κλήρο;

Panagiotis Michalopoulos 
Αναφερθήκατε δε, και στο «πλήρωμα της εκκλησίας», εννοώντας εμάς τους λαϊκούς. Το λεγόμενο, και… «χριστεπώνυμο πλήρωμα». Δηλαδή σαν να είναι ένα καράβι η εκκλησία και ο λαός είναι οι ναύτες, το κατώτερο προσωπικό, το «πλήρωμα». Ενώ οι ιερείς είναι το ηγετικό σώμα, οι βαθμοφόροι, οι καπεταναίοι να πούμε!
Αν είναι έτσι, τότε εγώ αυτό δεν το καλοκαταλαβαίνω.
Πώς μπορεί στο «χριστεπώνυμο πλήρωμα» της εκκλησίας να μη συμπεριλαμβάνονται και οι ιερωμένοι όλων των βαθμίδων; Από τον «αρχικελευστή» διάκο, τον «σημαιοφόρο» πρεσβύτερο ιερέα, μέχρι και τον «πλωτάρχη» μητροπολίτη και τον κυβερνήτη «αντιναύαρχο» πατριάρχη… 

Υποτίθεται δε ότι γενικός αρχηγός του επιτελείου, είναι ο «αρχιναύαρχος» Χριστός!
Αστειεύομαι βέβαια, διότι οι ιερείς είναι λειτουργοί, είναι ποιμένες, υπηρέτες του ποιμνίου, υπηρέτες των λαϊκών, με σκοπό να τους τρέφουν πνευματικά και όχι Βλάχοι τσοπαναραίοι ικανοί να τους αρμέγουν και να τους γδέρνουν.
ΥΓ
Α, ξέχασα!
1. Στις βαθμίδες αυτές που προανέφερα, ο νεωκόρος να θεωρείται άραγε
ότι είναι κάτι σαν... «μούτσος»; Χα!
2. Επίσης, θα ήθελα να ήξερα αν στην εκκλησιαστική αυτή «ναυτική ιεραρχία» πληρώματος και ηγεσίας, αν δικαιούμαι και εγώ μια κάποια μικρή έστω «σαρδέλα», ένα μικρό «γαλόνι», απλού βαθμοφόρου, ως χειροθετημένος Αναγνώστης. Του ναύτη «δίοπου» να υποθέσω, ή του «Κελευστή» μια και έχω και δίπλωμα Κατηχητή;

 
π.Αθανάσιος Παπαευθυμίου 
Παναγιώτη, έγραψα πιο πάνω ότι τον πρώτο λόγο τον έχουν οι λαϊκοί. Δεν ξέρω πολλά από πληρώματα καραβιών, όμως όσον αφορά την Εκκλησία, τον πρώτο ρόλο τον έχετε εσείς! Εσείς αποτελείτε την Εκκλησία, ο λαός. Εμείς, ο κλήρος, είμαστε αυτοί που κληρωθήκαμε να διακονούμε εσάς. Τα αξιώματα της Βασιλείας των Ουρανών, αυτά τα αξιώματα και μόνο αποδέχεται η εκκλησία, είναι πρόκληση για όλους μας λαϊκούς και κληρικούς! Τα άλλα αξιώματα δεν με ενδιαφέρουν. Αν τα ήθελα δεν θα γινόμουν ιερέας! Ευχαριστώ για την επικοινωνία!
Panagiotis Michalopoulos 

1. Την Εκκλησία, δεν την αποτελεί μόνον ο λαός. Την αποτελεί και ο κλήρος και ο λαός. Όλοι μαζί, ποιμένες και ποιμενώμενοι, αποτελούμε το σώμα της Εκκλησίας της οποίας κεφαλή είναι ο Χριστός!
2. Πώς κληρωθήκατε;
3. Ποια είναι τα αξιώματα της Βασιλείας των Ουρανών;
4. Κι εγώ σας ευχαριστώ για την επικοινωνία πάτερ, εκ μέρους των «Άσωτων, απλών Χριστιανών»! Χα!

ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΑ:
π.Αθανάσιος Παπαευθυμίου 
Αγαπητέ Παναγιώτη, εγώ παραμένω στο αρχικό μου σχόλιο...Μετάνοια, ταπεινότητα και συγχώρεση, για να δώσουμε το καλό παράδειγμα! Σε ό,τι αφορά εμένα!
π.Αθανάσιος Παπαευθυμίου 

Αν είσαι Αναγνώστης, όπως αναφέρεις, θα έπρεπε να έχεις ακούσει στην εκκλησία σου ότι τα αξιώματα της Βασιλείας των Ουρανών, είναι η αγιοσύνη, μια θέση στον Παράδεισο...
π.Αθανάσιος Παπαευθυμίου 

Μόνο που για όλα αυτά δεν αρκεί η κριτική διάθεση, με πολλή αγάπη, χρειάζεται όπως είπε και ο Χριστός: ΠΡΟΣΕΥΧΗ και ΝΗΣΤΕΙΑ! Να είσαι πάντα καλά!
ΑΠΑΝΤΩ:
Panagiotis Michalopoulos 

Για το πιο πάνω από τα τρία τελευταία σας σχόλια:
1. «Μετάνοια» σε τι ακριβώς θα κάνετε πάτερ; Πείτε μας και εμάς, για να εξακολουθήσουμε.
2. Αυτή η «ταπεινότητα», πώς μεταφράζεται; Στο να καθόμαστε να μας ταπεινώνουν; Ό,τι πει ο Δεσπότης;
3. Και συγχώρεση, σε ποιον θα δώσετε; Σε κάποιον που δεν θα σας τη ζητήσει;
Panagiotis Michalopoulos 

Για το μεσαίο σχόλιο σας:
Και ποια είναι η διαφορά ανάμεσα στον παράδεισο και στη βασιλεία των ουρανών;
Panagiotis Michalopoulos 

Για το τρίτο, το τελευταίο σας σχόλιο… διαβάζω και σε παρένθεση σχολιάζω:
«Μόνο που για όλα αυτά» 

(τα ποια;) 
«δεν αρκεί η κριτική διάθεση» 
(η διαπίστωση που κάνουμε για μια κατάσταση, η περιγραφή της, η αναφορά αντί για τη σιωπή, η διάγνωση μιας αρρώστιας, είναι κριτική διάθεση, Δηλαδή κουτσομπολιό;)
«με πολλή αγάπη, χρειάζεται όπως είπε και ο Χριστός: ΠΡΟΣΕΥΧΗ και ΝΗΣΤΕΙΑ!» 
(μα αυτά τα κάνουμε πάντα, και όχι μόνο σε ειδικές περιπτώσεις μεγάλων εορτών) 
«Να είσαι πάντα καλά!» 
(Ευχαριστώ! και εσείς καλύτερα πάτερ μου)
ΣΧΕΤΙΚΟ:
π.Αθανάσιος Παπαευθυμίου 
Special Education Teacher ...
στο Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων
Σπούδασε στην Παιδαγωγικη Ακαδημια Λαρισας
Στο παρελθόν: Γυμνάσιο Κρανέας

Τόπος διαμονής: Περιστέρι Αττικής
Τόπος καταγωγής: Peristéri, Attiki, Greece

https://www.facebook.com/profile.php?id=100014850753743
ΕΠΙΛΟΓΟΣ:
π.Αθανάσιος Παπαευθυμίου 
Παναγιώτη, δεν έχω δυστυχώς χρόνο για να συνεχίσω την ενδιαφέρουσα συνομιλία μας! 
Εύχομαι να είσαι καλά! 
Τις καθημερινές είμαι εκπαιδευτικός στην Αθήνα, τα Παρασκευοσαββατοκύριακά ταξιδεύω σε ένα νησί των Κυκλάδων στο οποίο λειτουργώ! 
Να είσαι καλά!
http://xairete.blogspot.gr/2017/01/blog-post_23.html

Πέμπτη 25 Ιανουαρίου 2018

Εδώ για παράδειγμα, στη πόρτα του ιερού, η εικόνα σε διδάσκει σπουδαία πράγματα...

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ...
http://xairete.blogspot.gr/2017/01/1-2-3_25.html
ΔΙΑΒΑΖΩ:
Η Σελίδα ღ Μια Εικόνα ღ Χίλιες Λέξεις ღ
Δημοσιοποίησε...
ΣΧΟΛΙΑΖΩ:
Να πηγαίνετε παιδιά στην εκκλησία…
Να λειτουργήστε τακτικά… 
Ακόμα και αν δεν καταλαβαίνετε τα αρχαία ελληνικά...
Θα μορφώνεστε εποπτικά από τις εικόνες.
Εδώ για παράδειγμα, στη πόρτα του ιερού, η εικόνα σε διδάσκει σπουδαία πράγματα: 
1. Ότι ο Χριστός ήταν ένας μακρυμάλλης χίπης… 
2. Ότι φορούσε αυτό το βουδιστικό πιάτο στο κεφάλι -σαν φωτοστέφανο… και 
3. Όταν αναστήθηκε ήταν άνοιξη και ζεστός καιρός, πρωί και με υγρασία… 
Και γι’αυτό φορούσε κάτι το πολύ ελαφρύ. 
Γυμνός, και με ένα άσπρο σεντόνι μόνο… 
Ριγμένο ανέμελα –ασύμμετρα, επάνω του… 
Εμφάνιση, σαν τον Χάρη Ζάβαλο, ένα πράγμα να πούμε!
http://xairete.blogspot.gr/2017/01/1-2-3_25.html

Πέμπτη 9 Νοεμβρίου 2017

Κυριακή 5 Νοεμβρίου 2017

Καλημέρα σας, και καλή Κυριακή! Το σημερινό ευαγγελικό ανάγνωσμα, είναι η Παραβολή με τον πλούσιο και τον Λάζαρο. Το δίδαγμα από την περικοπή αυτή είναι ότι τότε δεν είχαν ανακαλύψει το κόλπο με τα μνημόσυνα οι παπάδες ή τα μαγικά κομποσκοίνια που βγάζουν ψυχές από την κόλαση και τις πάνε στον παράδεισο, σε θέση ανάλογη με το πόσα κέρδη έχει το παγκάρι… Έτσι ο πλούσιος της παραβολής, «έφαγε πόρτα» από τον Αβραάμ, και έμεινε κολασμένος! (Ερωτηση: έχει μείνει τίποτε όρθιο στην Εκκλησία μας; Κάτι που να μην είναι σε αντίθεση με το λόγο του θεού;)

ΔΙΑΒΑΣΑ:
Ἡ παραβολὴ τοῦ πλουσίου καὶ τοῦ Λαζάρου - ΚΑΤΑ ΛΟΥΚΑΝ ΙϚ´ 19-31
Ἄνθρωπος δέ τις ἦν πλούσιος, καὶ ἐνεδιδύσκετο πορφύραν καὶ βύσσον εὐφραινόμενος καθ’ ἡμέραν λαμπρῶς. Πτωχὸς δέ τις ἦν ὀνόματι Λάζαρος, ὃς ἐβέβλητο πρὸς τὸν πυλῶνα αὐτοῦ ἡλκωμένος καὶ ἐπιθυμῶν χορτασθῆναι ἀπὸ τῶν ψιχίων τῶν πιπτόντων ἀπὸ τῆς τραπέζης τοῦ πλουσίου· ἀλλὰ καὶ οἱ κύνες ἐρχόμενοι ἐπέλειχον τὰ ἕλκη αὐτοῦ.

Ἐγένετο δὲ ἀποθανεῖν τὸν πτωχὸν καὶ ἀπενεχθῆναι αὐτὸν ὑπὸ τῶν ἀγγέλων εἰς τὸν κόλπον Ἀβραάμ· ἀπέθανε δὲ καὶ ὁ πλούσιος καὶ ἐτάφη. Καὶ ἐν τῷ ᾅδῃ ἐπάρας τοὺς ὀφθαλμοὺς αὐτοῦ, ὑπάρχων ἐν βασάνοις, ὁρᾷ Ἀβραὰμ ἀπὸ μακρόθεν καὶ Λάζαρον ἐν τοῖς κόλποις αὐτοῦ.
Καὶ αὐτὸς φωνήσας εἶπε· πάτερ Ἀβραάμ, ἐλέησόν με καὶ πέμψον Λάζαρον ἵνα βάψῃ τὸ ἄκρον τοῦ δακτύλου αὐτοῦ ὕδατος καὶ καταψύξῃ τὴν γλῶσσάν μου, ὅτι ὀδυνῶμαι ἐν τῇ φλογὶ ταύτῃ.

Εἶπε δὲ Ἀβραάμ· τέκνον, μνήσθητι ὅτι ἀπέλαβες σὺ τὰ ἀγαθά σου ἐν τῇ ζωῇ σου, καὶ Λάζαρος ὁμοίως τὰ κακά· νῦν δὲ ὧδε παρακαλεῖται, σὺ δὲ ὀδυνᾶσαι· καὶ ἐπὶ πᾶσι τούτοις μεταξὺ ἡμῶν καὶ ὑμῶν χάσμα μέγα ἐστήρικται, ὅπως οἱ θέλοντες διαβῆναι ἔνθεν πρὸς ὑμᾶς μὴ δύνωνται, μηδὲ οἱ ἐκεῖθεν πρὸς ἡμᾶς διαπερῶσιν. 
Εἶπε δέ· ἐρωτῶ οὖν σε, πάτερ, ἵνα πέμψῃς αὐτὸν εἰς τὸν οἶκον τοῦ πατρός μου·
Ἔχω γὰρ πέντε ἀδελφούς· ὅπως διαμαρτύρηται αὐτοῖς, ἵνα μὴ καὶ αὐτοὶ ἔλθωσιν εἰς τὸν τόπον τοῦτον τῆς βασάνου. Λέγει αὐτῷ Ἀβραάμ· ἔχουσι Μωϋσέα καὶ τοὺς προφήτας· ἀκουσάτωσαν αὐτῶν. Ὁ δὲ εἶπεν· οὐχί, πάτερ Ἀβραάμ, ἀλλ’ ἐάν τις ἀπὸ νεκρῶν πορευθῇ πρὸς αὐτοὺς, μετανοήσουσιν. Εἶπε δὲ αὐτῷ· εἰ Μωϋσέως καὶ τῶν προφητῶν οὐκ ἀκούουσιν, οὐδὲ ἐάν τις ἐκ νεκρῶν ἀναστῇ πεισθήσονται.

ΣΧΟΛΙΑΣΑ:
Panagiotis Michalopoulos
Καλημέρα σας, και καλή Κυριακή! 
Το σημερινό ευαγγελικό ανάγνωσμα, είναι η Παραβολή με τον πλούσιο και τον Λάζαρο. 
Το δίδαγμα από την περικοπή αυτή είναι ότι τότε δεν είχαν ανακαλύψει το κόλπο με τα μνημόσυνα οι παπάδες ή τα μαγικά κομποσκοίνια που βγάζουν ψυχές από την κόλαση και τις πάνε στον παράδεισο, σε θέση ανάλογη με το πόσα κέρδη έχει το παγκάρι… 
Έτσι ο πλούσιος της παραβολής, «έφαγε πόρτα» από τον Αβραάμ, και έμεινε κολασμένος! 
(Ερωτηση: έχει μείνει τίποτε όρθιο στην Εκκλησία μας; Κάτι που να μην είναι σε αντίθεση με το λόγο του θεού;)
ΕΛΑΒΑ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ:
Από τον χρήστη Κατά Ματθαίο 4/4 
Χαχαχα ωραία τοποθέτηση.
Καλημέρα! 
https://www.facebook.com/1567307123557982/photos/a.1567312920224069.1073741828.1567307123557982/1997393597215997/?type=3&theater
Σχετικό –σαν σήμερα:
Panagiotis Michalopoulos
(5 Νοεμβρίου 2016)

Τα αδέλφια μου, τα τέρατα του χριστιανο-φασισμού, του χριστιανο-Ταλιμπανισμού!..
Μερικοί «αδελφοί» και μερικές (με την καλήν την έννοια) «αδελφές», προσπαθώντας να παραστήσουν τους σοφούς δασκάλους σε μια δημόσια διαδικτυακή συζήτηση, βρίσκουν καμιά φορά τον δάσκαλο τους… Τότε, φανερώνονται πόσο γυμνοί είναι πνευματικά, σε μια συζήτηση με πιο καταρτισμένο αδελφό ή αδελφή που έχει κάτι άλλο να πει… Και… δαιμονίζονται!
Τότε, σπεύδουν να διαγράψουν τις ανεπιθύμητες απαντήσεις του άλλου προσώπου, αλλά κρατούν τα δικά τους τα σχόλια, κυρίως τα πιο αντιδραστικά και αισχρώς υβριστικά για τον «αντίπαλο»… Κρατούν επίσης, και τα πανόμοια κατάπτυστα σχόλια συμμάχων τους, που τους κάλεσαν επειγόντως για συμπαράσταση, για αβανταδόρους στον διάλογο όπου έβγαιναν ηττημένοι, ντροπιασμένοι…
Τον οποίον (αντίπαλο αδελφό) βέβαια, και διαγράφουν στη συνέχεια, π.χ. στο facebook, ή στην «ορθόδοξη» θρησκευτική σελίδα τους (του νέου ή του παλαιού ημερολογίου), ή κάποιου ετερόδοξου σάιτ, για να μην μπορεί να συνεχίσει τον διάλογο να μην μπορεί να υπερασπιστεί τον εαυτό του, και έτσι φιμωμένος να φαίνεται ότι τον αποστόμωσαν, και ότι δεν έχει ο «καημένος» να πει τίποτε άλλο. 

Αν μάλιστα τους στείλει την τελική του απάντηση ιδιωτικά, τότε αυτοί -ακόμα πιο δαιμονισμένοι, θα σπεύσουν και να τον μπλοκάρουν ακόμα. 
Φτάνουν δε συχνά και στο σημείο να ζητήσουν να αποκλειστεί τελείως ο ενοχλητικός (διότι ορθοτομεί την αλήθεια) αδελφός, από όλο το διαδίκτυο, και αν είναι δυνατόν να φυλακιστεί κιόλας, ή να τύχει και μιας φυσικής εξόντωσης για την οποίαν δεν προσεύχονται μόνον…
Στα 14 αυτά χρόνια που αρθρογραφώ -σχολιάζω κλπ, στα μέσα μαζικής δικτύωσης και στις διάφορες θρησκευτικές σελίδες, το βλέπω καθημερινά, να μου επιτίθεται... 

Αυτό το απαίσιο φίδι… 
Το τέρας του χριστιανο-φασισμού, του χριστιανο-Ταλιμπανισμού!..
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1224615787601098&set=a.134489906613697.25213.100001580668005&type=3&theater
ΣΧΕΤΙΚΟ:
Δημήτριος Παναγόπουλος : 
Κυριακή Ε’ Λουκά – Η Παραβολή του Πλουσίου και του πτωχού Λαζάρου

https://www.facebook.com/groups/KYRITSIS333990/permalink/1523780997713134/

Πέμπτη 10 Αυγούστου 2017

Βούτσης στην ΕΡΤ: Η μεταμνημονιακή Ελλάδα δεν μπορεί να είναι «ταλιμπάν της Ορθοδοξίας»

Διαβάζω:
Στην ΕΡΤ φιλοξενήθηκε ο Πρόεδρος της Βουλής, Νίκος Βούτσης ο οποίος μεταξύ άλλων, είπε:
Η αντιπολίτευση που υπήρξε και για τους 3 υπουργούς παιδείας ήταν πολεμική. 

Μιλάμε για πολιτική αντιπαράθεση σε λεπτά ζητήματα που δεν πρέπει να παίρνουν τέτοιες διαστάσεις. 
Η εποχή δεν μπορεί να είναι βαθύτατα συντηρητική. 
Η μεταμνημονιακή Ελλάδα δεν μπορεί να βασίζεται σε ατζέντα «Ελλάς Ελλήνων χριστιανών» ούτε «Πατρίς, θρησκεία, οικογένεια». 
Δεν είμαστε λαός ορθόδοξος. 
Η θρησκευτική συνείδηση είναι για κάθε άνθρωπο κάτι ιδιαίτερο. 
Είμαστε ένα σύγχρονο κράτος και όχι «ταλιμπάν της Ορθοδοξίας». 
Οι παραδόσεις σε πολύ μεγάλο βαθμό κρατούνται όσο τις κρατάει η εποχή τους».
ΠΗΓΗ: skai.gr

Σχολιάζω:
Η «Ελλάς των Ελλήνων χριστιανών», έχει μόνο το 2% του λαού της που εκκλησιάζεται τακτικά!
Το υπόλοιπο ποσοστό, δεν πολυ-γουστάρει να πατάει το πόδι του στην παπαδική εκκλησία!
Άντε και με το ζόρι σε κανένα γάμο και βάφτιση ή σε κηδεία!
Κάποιοι –η πλειοψηφία, είναι οι «χριστιανοί της λαμπαδούρας» όπως τους αποκαλούσε ο αρχιεπίσκοπος Σεραφείμ Τίκας, αυτός ο τράγος που ονόμαζε και την Εκκλησία ως… «γωνιακό μαγαζί»!
Αυτοί με τη «λαμπαδούρα», ήταν οι αγαπημένοι του χριστιανοί.
Είναι αυτό το υπόλοιπο των "πιστών", των «ορθόδοξων», των πανηγυριών…

Αυτό που δίνει πάντα το παρόν, «με την λαμπάδα του» -βεβαίως –βεβαίως, κάθε Πάσχα, στην Ανάσταση! 
Που θα πάει (την ώρα που βγαίνουν και τα φαντάσματα) στην εκκλησία...
Στο παραπέντε, τα μεσάνυχτα του Μ. Σαββάτου...
Θα ακούσει μέσα σε έναν δαιμονικό πανζουρλισμό από κροτίδες, βεγγαλικά και βαρελότα, το «Χριστός Ανέστη»...
Θα ακούσει μαζί και το «αναστήθηκε ο Χριστός και διασκορπίστηκαν οι εχθροί του», και θα υπακούσει πάραυτα, και θα… «διασκορπιστεί»!.. 
Θα φύγει –άρον, άρον δηλαδή, και θα τρέξει αμέσως στο σπίτι, για τη μαγειρίτσα! Χα!

Τρίτη 8 Αυγούστου 2017

Διαβάζω: «Πες τα, ρε Γαβρόγλου! Μόνον έτσι καταλαβαίνουν (με ποινές), αυτοί οι θρασύτατοι ρασοφόροι!!!»

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Ο χρήστης Giorgos Ftakas
Έγραψε (5 λεπτά πριν) –αναφερόμενος σε άρθρο της σελίδας WordPress

Λάβρος κατά πολιτικών και αυτοδιοικητικών ο Μητροπολίτης Σερβίων και Κοζάνης – «Ένας βόθρος είναι η Βουλή των Ελλήνων»
Giorgos Ftakas
Πες τα, ρε Γαβρόγλου! 
Μόνον έτσι καταλαβαίνουν (με ποινές), αυτοί οι θρασύτατοι ρασοφόροι!!!
Γαβρόγλου:
Γράφουν ότι καταργείται η προσευχή, όπως και οι σημαίες, τίποτα από αυτά δεν ισχύει, είπε και πρόσθεσε:
«Σημαίες προφανώς θα έχουμε στα σχολεία. Θα είναι μάλιστα υψωμένες στη διάρκεια όλης της χρονιάς».
Ωστόσο, για όλη αυτή την παραπληροφόρηση -την «πολιτική με τίτλους», όπως τη χαρακτήρισε- θα έπρεπε να υπάρχουν ποινές, πρόσθεσε ο κ. Γαβρόγλου καθώς «ο διάλογος με αυτόν τον τρόπο δεν υπηρετεί τη σημαία και την αριστεία».

https://www.facebook.com/giorgos.ftakas/posts/1534243879970256


ΓΡΑΨΑΜΕ ΣΧΕΤΙΚΑ:
Παρασκευή, 4 Αυγούστου 2017

Χαμός γίνεται τις μέρες αυτές. Ψευτo-Θεούσοι και ψευτο-θεούσες, θρησκόληπτοι –χριστιανο-φασίστες χριστιανο-Ταλιμπάν, παπάδες και δεσποτάδες ακροδεξιοί… Μαδάνε δημόσια τις όποιες τρίχες τους (φανερές και απόκρυφες) από αγανάκτηση, και χτυπούν και τρίβουν σαν πιπέρι κάτω στο πάτωμα τον ποπό τους, σε ένδειξη διαμαρτυρίας, διαδίδοντας σε κηρύγματα σε ναούς, κατά την Παράκληση, και σε διάφορες σελίδες στο διαδίκτυο, ότι τάχα η κυβέρνηση κατάργησε την πρωινή προσευχή στα σχολεία (κάτι το εντελώς ψευδέστατο) και ότι θα καταργήσει και την έπαρση της σημαίας με τον εθνικό ύμνο, ενώ πουθενά σε σχολείο δεν γίνεται κάτι τέτοιο για να καταργηθεί! Η σημαία στα σχολεία, κυματίζει συνεχώς, όπως και σε όλα τα δημόσια κτήρια!


ΔΙΑΒΑΖΩ ΣΧΕΤΙΚΑ:
Ειδικότερα το σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος για την οργάνωση και λειτουργία των νηπιαγωγείων και δημοτικών σχολείων του Κώστα Γαβρόγλου, στο άρθρο 3 παράγραφος 4 αναφέρει ότι θα κληρώνονται δύο μαθητές της ΣΤ΄ τάξης ως σημαιοφόροι, ο καθένας για ένα εξάμηνο, ενώ θα κληρώνονται και πάλι οι παραστάτες και υπεύθυνοι κατάθεσης στεφάνου.
Ειδικότερα, το άρθρο 3 παράγραφος 4 αναφέρει:
«Σημαιοφόροι, παραστάτες και υπεύθυνοι για την κατάθεση στεφάνου ορίζονται μαθητές της ΣΤ΄ τάξης. Σημαιοφόροι ορίζονται δυο μαθητές της ΣΤ΄ τάξης, ο ένας για το χρονικό διάστημα μέχρι 31 Ιανουαρίου και ο άλλος από 1η Φεβρουαρίου μέχρι το τέλος του διδακτικού έτους.
Η επιλογή σημαιοφόρων, παραστατών και υπευθύνων κατάθεσης στεφάνου πραγματοποιείται με κλήρωση ανάμεσα στο σύνολο των μαθητών της τάξης. Η κλήρωση διενεργείται παρουσία του συνόλου των μαθητών της ΣΤ΄ τάξης με ευθύνη του διευθυντή της σχολικής μονάδας ή του νόμιμου αναπληρωτή του και συντάσσεται σχετικό πρακτικό του Συλλόγου Διδασκόντων».
Εκκλησιασμός:
Αναλυτικότερα, στο άρθρο 3 και πάλι αλλά στην παράγραφο 7 αυτή τη φορά, το διάταγμα Γαβρόγλου αναφέρει:
«Εκκλησιασμός πραγματοποιείται κατά σχολείο ή τάξη με τη συνοδεία των εκπαιδευτικών ύστερα από σχετική απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων».

Προσευχή
Παράλληλα, στο άρθρο 18 του διατάγματος προβλέπεται ότι «πριν από την έναρξη των μαθημάτων πραγματοποιείται κοινή προσευχή των μαθητών και του διδακτικού προσωπικού στο προαύλιο του σχολείου με ευθύνη των εκπαιδευτικών που εφημερεύουν.
Η συμμετοχή των μαθητών άλλου δόγματος στην κοινή προσευχή δεν είναι υποχρεωτική. Ο διευθυντής του σχολείου ή ο αναπληρωτής του ή ο διδάσκων εκπροσωπώντας τον Σύλλογο Διδασκόντων του σχολείου προβαίνει σε πιθανές ανακοινώσεις-οδηγίες που αφορούν την εύρυθμη λειτουργία του σχολείου και τη μαθητική ζωή της συγκεκριμένης μέρας ή και σε γενικότερα θέματα».
Μάθημα θρησκευτικών
Το διάταγμα Γαβρόγλου στο άρθρο 11 προβλέπει ότι οι ώρες διδασκαλίας του μαθήματος των Θρησκευτικών στην Ε΄ και ΣΤ΄ τάξη του Δημοτικού θα είναι μία ώρα την εβδομάδα, όπως εξάλλου προέβλεπε και παλαιότερη απόφαση του υπουργού Παιδείας του περασμένου έτους.
Πηγή: protothema.gr


ΔΙΑΒΑΖΩ ΣΗΜΕΡΑ:
«Αποκλειστικό: Ο Αρχιεπίσκοπος καλεί σε «απολογία» τον Κοζάνης Παύλο για τα περί βόθρου στη Βουλή των Ελλήνων»
Με επιστολή του προς τον Μητροπολίτη Κοζάνη κ. Παύλο ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος ζητά να ενημερωθεί για το αληθές περιεχόμενο των πρόσφατων δήλωσεων του αναφορικά με την Βουλή των Ελλήνων, σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες του ΒΗΜΑΤΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ.

ΣΧΕΤΙΚΟ:
Υπ. Παιδείας: Δεν καταργείται ο εκκλησιασμός στα δημοτικά
ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ:
(07 Αυγούστου 2017, 10:53 μμ)
Δεν καταργείται ο εκκλησιασμός των μαθητών του δημοτικού, επιμένει το υπουργείο Παιδείας της Ελλάδας.
Σε ανακοίνωσή του, το υπουργείο Παιδείας αναφέρει ότι το «ΣτΕ όπως ομολογούν πια όλα τα ΜΜΕ, ενέκρινε τη διάταξη για την κλήρωση του σημαιοφόρου» και στρεφόμενο κατά ΜΜΕ σημειώνει πως «αφού συντήρησαν για λίγες μέρες το ένα ψέμα σήμερα αρχίζει νέο σίριαλ με νέο ψέμα περί δήθεν κατάργησης του εκκλησιασμού εκ μέρους του υπουργείου».
«Ας το επαναλάβουμε: το Προεδρικό Διάταγμα που εκσυγχρονίζει και εκδημοκρατίζει τη λειτουργία των δημοτικών σχολείων και Νηπιαγωγείων, αντικαθιστώντας ένα αναχρονιστικό Π.Δ. του 1998. Το Π.Δ., όπως άλλωστε όλα τα Προεδρικά Διατάγματα, ελέγχονται από το ΣτΕ, τις νομικές υπηρεσίες της Προεδρίας της Δημοκρατίας και υπογράφονται από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας. Οι κιτρινισμοί προφανώς στόχο έχουν όχι μόνον τον Υπουργό Παιδείας αλλά και τους πολιτειακούς και κρατικούς θεσμούς.Το παιχνίδι του κιτρινισμού όταν εμπλέκει τον Ανώτατο Πολιτειακό Άρχοντα και το Ανώτατο Δικαστήριο, απειλεί ευθέως την Δημοκρατία. Ας αναλογιστούν όλοι τις ευθύνες τους» υπογραμμίζει στην ανακοίνωσή του το υπουργείο Παιδείας.
Πηγή: news.in.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ
http://www.philenews.com/eidiseis/ellada/article/421327/yp-paideias-den-katargitai-o-ekklisiasmos-sta-dimotika

Κυριακή 30 Ιουλίου 2017

Ο Παΐσιος βέβαια, προφήτευε μια χούντα που θα κάνει και τον εκκλησιασμό υποχρεωτικό, και θα βγαίνει αναφορά στον οπλονόμο υπηρεσίας όποιος δεν έκανε την προσευχή του! Χα!

Κωλόγερου Παΐσιου, προφητειών, το ανάγνωσμα… Σοφία, πρόσχωμεν! («Μετά από χρόνια, μια μέρα αν δεν κάνεις προσευχή, θα σε κλείνουν φυλακή! Θα δίνης λογαριασμό στον άρχοντα αν προσευχήθηκες ή όχι! ..Θα έρθουν τα πράγματα στη θέση τους.»)

ΣΧΕΤΙΚΟ:
Να γιατί και οι χουντικοί πρέπει να έχουν τον «άγιο» τους!!!
http://kalogeropaisios.blogspot.gr/2008/08/blog-post_18.html


ΝΕΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ:
Ο Panagiotis Michalopoulos κοινοποίησε ένα σύνδεσμο, στη Δημοσια ομαδα «Ανεμος Ανατροπής» -ιστότοπος ειδήσεων και ΜΜΕ.
28 Ιουλίου στις 2:36 π.μ.
Τι χρειάζεται η πρωινή προσευχή, και, στο σχολείο;
Οι χριστιανοί μαθητές, δεν προλαβαίνουν να κάνουν την προσευχή τους από το σπίτι τους;

http://xairete.blogspot.gr/2017/07/blog-post_68.html

ΣΧΟΛΙΑ:
Μιχάλης Ρασιώτης 

Α ρε Αρχιμασωνοι, πουστηδες.
Panagiotis Michalopoulos
Eleni Doudoumi 
Δεν πατε καλα χωρις προσευχη
Panagiotis Michalopoulos 
ΠΡΟΣΕΥΧΗ, ΧΑΡΜΑ ΟΦΘΑΛΜΩΝ ΜΕ ΕΞΩ ΤΟΝ ΑΦΑΛΟ... 
ΟΠΩΣ ΕΞΩ ΚΑΙ Η ΚΙΛΟΤΑ ΣΤΙΣ ΠΑΡΕΛΑΣΕΙΣ!
Thodoris Tsiotikas
Οι δήθεν άθεοι μέχρι να πέσει το αεροπλάνο. Τρομάρα τους. 
Όλα τα λύσαμε, η προσευχή τους πείραξε.......
Panagiotis Michalopoulos 
ΚΑΙ ΟΙ ΔΗΘΕΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ, ΑΝ ΠΑΘΟΥΝ ΚΑΤΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ, ΦΩΝΑΖΟΥΝ ΓΙΑΤΡΟ, ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΝ ΠΑΠΑ! ΧΑ!
Thodoris Tsiotikas 
Εύχομαι να μη χρειαστεί, αλλά σύντομα θα ψάχνεις κι εσύ και όλοι μας από Άγιο μέχρις Παναγία........ Το αεροπλάνο Ελλάδα άρχισε ήδη να πέφτει..
Panagiotis Michalopoulos
Γιατί να ψάχνω "από Άγιο μέχρις Παναγία", στα διάφορα μεσιτικά γραφεία; Κανένας από αυτούς, δεν είναι θεός, ώστε να είναι πανταχού παρών για να με ακούσει και να με βοηθήσει. Δεν ξέρω δε ακόμα, αν και ο ίδιος ο Χριστός -ως δεσμευόμενος από την ανθρώπινη φύση του, μπορεί και αυτός να είναι πανταχού παρών. 
Έτσι, θα επικαλεστώ τον Τριαδικό Θεό, για να με βοηθήσει. 
Έχει έναν πολύ ωραίο σχετικό ύμνο η Εκκλησία μας, που λέει: «Η ελπίς μου ο Πατήρ, καταφυγή μου ο Υιός, σκέπη μου το Πνεύμα το Άγιον, Τριάς Αγία δόξα σοι!» 
Αντώνιος Παπακωνσταντίνου 
Η πρωινή προσευχή στα σχολεία υπενθυμίζει στους πάντες ότι η πλειοψηφία αυτού του λαού (και πάντως αυτοί που ίδρυσαν τα σχολεία από το υστέρημά τους) είναι ελληνορθόδοξοι πολίτες. Φυσικά όσοι δεν συμφωνούν με την πλειοψηφία έχουν το δικαίωμα να μη συμμετέχουν στη διαδικασία της προσευχής χωρίς καμιά επίπτωση στις σπουδές τους. Όλα τα υπόλοιπα είναι νεωτερισμοί που έχουν ως σημείο εκκίνησης τις γνωστές αδελφότητες ή στοές του "εκσυγχρονισμού".
Panagiotis Michalopoulos 

Ώστε η πρωινή προσευχή, (κ. Αντώνιος Παπακωνσταντίνου), είναι για ζήτω, για κράχτης, για επίδειξη! Κάτι σαν δημοψήφισμα ότι οι έλληνες είναι χριστιανοί! Χα!
Τότε, ας αφήσουν ελευθέρα τα παιδιά να αποφασίσουν αν θα συμμετάσχουν στο αναγκαστικό αυτό μάντρωμα της ομαδικής σχολικής προσευχής, όπως είναι σήμερα.
Αλλά και η πλειοψηφία των ελλήνων είναι τόσο ορθόδοξη, ώστε τακτικά εκκλησιάζεται μόνο το 2% του λαού! 

Ο Παΐσιος βέβαια, προφήτευε μια χούντα που θα κάνει και τον εκκλησιασμό υποχρεωτικό, και θα βγαίνει αναφορά στον οπλονόμο υπηρεσίας όποιος δεν έκανε την προσευχή του! Χα!
https://www.facebook.com/groups/anemosanatropis/permalink/767775246758778/

ΣΧΕΤΙΚΟ:
Αντώνιος Παπακωνσταντίνου
(φωτο προφίλ)
Εισαγωγική κάρτα
Pulmonologist spec. in allergy & proteomics
Medical Director στην εταιρεία IDEA Athens Medical Diagnostic Laboratories
Πρώην Professor στην εταιρεία TEI ATHINAS
Πρώην Επιμελητής στην εταιρεία ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΝΟΣΗΜΑΤΩΝ ΘΩΡΑΚΟΣ "ΣΩΤΗΡΙΑ"
Medicine • National and Kapodistrian University of Athens
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Τόπος καταγωγής: Αθήνα

https://www.facebook.com/profile.php?id=100003908649335
ΝΕΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ:
Ο Panagiotis Michalopoulos, κοινοποίησε ένα σύνδεσμο, στη Δημοσια ομαδα «Ανεμος Ανατροπής» -ιστότοπος ειδήσεων και ΜΜΕ.
28 Ιουλίου στις 3:41 π.μ.
9 ΣΧΟΛΙΑ:
1. Panagiotis Michalopoulos
Γιατί ανάγλυφο ασημένιο πουκάμισο στην εικόνα του αγίου Παντελεήμονα;
Γιατί κρύβουν την αγιογραφία;
Για να αποκτήσει –με το πολύτιμο μέταλλο, μεγαλύτερη αξία η εικόνα;
Επιτρέπεται να προσκυνάμε ανάγλυφα εικονίσματα, γιατί όχι και αγάλματα;
Και μάσκες ακόμα, σαν αυτή με τον αρχάγγελο στην Λέσβο;
2. Γιώργος Καψάλας
Αγαπητε μου τι ειναι αυτα που λες ??
Εαν δεν σου αρεσει μην προσκυνας καμια Ιερη εικονα.
Δεν ειμαστε ειδολολατρες να προσκυναμε αγαλματα.
Ειμαστε Χριστιανοι Ορθοδοξοι και Ελληνες.
Δεν θα επεκταθω σε θεολογικα ζητηματα καθολου γιατι δεν θα καταλαβεςι τιποτα !!
Kαι απλα σου αναφερω τα λογια του Χριστου. Οστις γαρ θελητε οπιισω μου ακολουθητο μοι. Οσοι θελετε...
Εσεις προφανως δεν θελετε αρα μην ακολουθειτε και μην κουραζετε το μυαλουδακια σας με τετοιες αποριες ....
3. Panagiotis Michalopoulos
Πρώτα από όλα να σου πω Γιώργο, ότι δεν είναι ωραίο αυτό που λες, το… «δεν θα επεκταθώ σε θεολογικά ζητήματα καθόλου γιατί δεν θα καταλάβεις τίποτα !!», διότι είναι πολύ εγωιστικό αυτό, το να φαντάζεσαι δηλαδή σαν κάποιον σπουδαίο τον εαυτό σου, και όλους εμάς άσχετους!
4. Panagiotis Michalopoulos
Βλέπω Γιώργο στο προφίλ σου -να λες, ότι σπούδασες σε ένα «Πρόγραμμα ιερατικών και θεολογικών θεμάτων». Τι είναι αυτό; Σεμινάριο για παπάδες;
Κάνε αν θες μια προσπάθεια να μας πεις τι έμαθες εκεί σχετικά με την προσκύνηση των εικόνων. Θα προσπαθήσουμε να καταλάβουμε! Χα!
5. Panagiotis Michalopoulos
Μας γράφεις Γιώργο -στο απαντητικό σου σχόλιο: «Εαν δεν σου αρεσει, μην προσκυνας καμια Ιερη εικονα».
Να υποθέσω λοιπόν ότι εσύ προσκυνάς μια ιερή εικόνα διότι… «έτσι σου αρέσει»; Αυτό είναι το μόνο επιχείρημα σου;
6. Γιώργος Καψάλας
Ειναι πανεπιστημιο πεντε ετων αγαπητε μου αυτο που σπουδασα σε επιπεδο θεολογικης και εχω δικαιωμα να διδαξω θρησκευτκα και φιλοσοφικα μαθηματα σε λυκειο η εαν το θελησω να γινω ανωτερος κληρικος !! Ετσι για να ενημερωνεσε. εαν εχεις και εσυ τα κοτσια διαβασε περνα 64 μαθηματα ζησε 5 χρονια στην επαρχια παρε πτυχιο θεολογικης και μετα τα ξαναλεμε για του παπαδες που δεν ειναι παπαδες αλλα ιερεις.
7. Panagiotis Michalopoulos
Τι λες Γεώργιε; Έχεις δικαίωμα να διδάξεις και θρησκευτικά, με την επαγγελματική σχολή που έβγαλες, χωρίς να είσαι και παπάς; Και δεν ξέρεις ότι αυτό απαγορεύεται από τους ιερούς κανόνες, που επιτρέπουν την κατήχηση μόνο σε κληρικούς, από τον βαθμό του Αναγνώστη και πάνω;
Στο μεταξύ μάθε, ότι εγώ είμαι ήδη κληρικός -εδώ και πολλές δεκαετίες, χειροθετημένος Αναγνώστης! Έτσι για να γνωριζόμαστε σιγά –σιγά!
ΥΓ
Και εξήγησε μου αν θες: όταν λες ότι οπότε θέλεις γίνεσαι ανώτερος κληρικός, τι εννοείς;
8. Γιώργος Καψάλας
Δεν θα κανω καμια προσπαθεια φιλε μου . Εαν θελεις να μαθεις για τις Ιερες εικονες και το τι προσκυναμε σε παροτρυνω να διαβασεις την δογματικη που διδασκομαστε στα πανεπιστημια ενα βιβλιο περιπου 500 σελιδες ετσι ωστα να καταλαβεις απο την αρχη ...
9. Panagiotis Michalopoulos
Ένα βιβλίο, Γεώργιε, ακόμα και μέσα σε 5.000 σελίδες να επιχειρηματολογεί υπέρ του να προσκυνάμε τοτέμ, είδωλα, λείψανα παπικής (και όχι μόνο) προέλευσης, δικέφαλους αετούς, πλαστικές παντόφλες Παΐσιου, κλπ, δεν μπορεί να αντικαταστήσει –να καταργήσει αυτές λίγες λέξεις από τον λόγο του θεού, που λέει: «Κύριον τoν Θεόν σου προσκυνήσεις καὶ αυτώ μόνω λατρεύσεις»!
Αλλά η θρησκεία που σε δίδαξαν Γεώργιε για βιοπορισμό, εκεί στη σχολή, δεν είναι η αληθινή πίστη, δεν είναι η αποκάλυψη του θεού, αλλά είναι σατανικά τεχνάσματα, είναι αντίθεα -ανθρωπινά, εντάλματα…
Δεν είναι ο λόγος του θεού, αλλά το τι είπε ο κάθε γερο-παραλυμένος καλόγερος του αγίου όρους… Είναι όλα τα βουδιστικής προέλευσης εξαρτήματα σας, όπως τα κομποσκοίνια, τα καντήλια, τα κεριά, τα λιβάνια, τα φωτοστέφανα, τα χειροφιλήματα και η προσκύνηση!
Είναι η μαγική λατρεία, όπου ο Άγιος Φανούριος φανερώνει, το ρύζι ριζώνει, ο Άγιος Προκόπιος φέρνει προκοπή, και ο Άγιος ελευθέριος ελευθερώνει!
Είναι τα παπαδικά εργαλεία της σιμωνίας, του εμπορίου των μυστηρίων… Είναι τα μνημόσυνα, τα τρισάγια στα οποία κυνηγάτε σαν τρελοί στα νεκροταφεία για τα τυχερά σας... Εσείς οι παπάδες (και όχι ιερείς), οι δημόσιοι υπάλληλοι της κρατικής εκκλησίας, που δεν έχετε καμία σχέση με Χριστό παρά μόνο με χρυσό, με αργύρια!

https://xairete.blogspot.gr/2016/07/blog-post_614.html
ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΑ:
Αντώνιος Παπακωνσταντίνου 
Ως απλός πιστός δεν συμφωνώ με τις απόψεις που διατυπώνει ο Panagiotis Michalopoulos. Υπάρχουν ορισμένα στοιχεία της παράδοσης στην Ορθοδοξία που χρειάζονται αναθεώρηση με επιστροφή στις ρίζες. Αυτό όμως πρέπει να γίνει σταδιακά και χωρίς να δημιουργήσει αντιθέσεις, αναταραχή και "εμφύλιο πόλεμο". Επαναλαμβάνω: Η άποψη ενός απλού πιστού...
Panagiotis Michalopoulos 

Διάβασα με πολύ προσοχή το σχόλιο του απλού πιστού, του χρήστη «Αντώνιος Παπακωνσταντίνου» το σχετικό με τις απόψεις που διατυπώνει πιο πάνω ο Panagiotis Michalopoulos, απλός πιστός επίσης, παλαίμαχος «Κατηχητής» της Αποστολικής Διακονίας της Εκκλησίας της Ελλάδος… Αλλά και Ορθόδοξος κληρικός, αφού έχει χειροθετηθεί «Αναγνώστης», από τα νιάτα του.
https://www.facebook.com/groups/anemosanatropis/permalink/767796643423305/