Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα STAVROPROSKYNHSI-EORTH. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα STAVROPROSKYNHSI-EORTH. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Κυριακή 11 Μαρτίου 2018

Τι τρώμε σήμερα, την μεγάλη αυτή εορτή της Κυριακής της Σταυροπροσκυνήσεως, της περιόδου αυτής της σαρακοστής; Ό,τι κι ό,τι; Όχι βέβαια! Λοιπόν, επιτρέπεται το λάδι λόγω Κυριακής. Αλλά και τα αναίμακτα θαλασσινά, όπως γαρίδες, καραβίδες, αστακοί κλπ… Να ζήσει η φτωχολογιά! Α, ξεχάσαμε και το χαβιάρι!..

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1612371975494912&id=957904554274994
Τι τρώμε σήμερα, την μεγάλη αυτή εορτή της Κυριακής της Σταυροπροσκυνήσεως, της περιόδου αυτής της σαρακοστής; 
Ό,τι κι ό,τι; Όχι βέβαια! 
Λοιπόν, επιτρέπεται το λάδι λόγω Κυριακής. 
Αλλά και τα αναίμακτα θαλασσινά, όπως γαρίδες, καραβίδες, αστακοί κλπ… 
Να ζήσει η φτωχολογιά! 
Α, ξεχάσαμε και το χαβιάρι!..

ΠΟΥ ΤΑ ΕΓΡΑΨΕ ΑΥΤΑ Ο ΑΓΙΟΣ; ΣΕ ΠΟΙΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ;

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Ο χρήστης Νοερά καρδιακή προσευχή κοινοποίησε τη δημοσίευση του χρήστη Ένωση Ελληνορθόδοξων Ιστότοπων.
4 ώρες πριν
Ένωση Ελληνορθόδοξων Ιστότοπων
6 ώρες πριν
Τώρα σᾶς λέγω νὰ κάμητε τοῦτο· νὰ πάρετε ὅλοι ἀπὸ ἕνα κομπολόγιον, καὶ τὸ κομπολόγιόν σας νὰ ἔχῃ τριαντατρία σπυριά, καὶ νὰ προσεύχεσθε καὶ νὰ λέγητε τὸ «Κύριε Ἰησοῦ Χριστέ, Υἱὲ καὶ Λόγε τοῦ Θεοῦ τοῦ ζῶντος, διὰ τῆς Θεοτόκου καὶ πάντων σου τῶν Ἁγίων ἐλέησόν με τὸν ἁμαρτωλὸν καὶ ἀνάξιον δοῦλόν σου».

https://www.facebook.com/1135058819925929/photos/a.1487619821336492.1073741829.1135058819925929/1526035687494905/?type=3&theater
ΣΧΟΛΙΑ:

Panagiotis Michalopoulos 
ΠΟΥ ΤΑ ΕΓΡΑΨΕ ΑΥΤΑ Ο ΑΓΙΟΣ; ΣΕ ΠΟΙΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ;
Νοερά καρδιακή προσευχή

Panagiotis Michalopoulos 
Ήμουν στην ιεραποστολή του Σταυρού τότε. Κρατούσα το βιβλιοπωλείο, Ζωοδόχου Πηγής 44, στα Εξάρχεια, όταν ο πατήρ Αυγουστίνος Καντιώτης έγραψε το βιβλίο αυτό που το τυπώσαμε εκεί, στα μηχανήματα (λινοτυπικής) του υπογείου του ίδιου κτηρίου της αδελφότας… Εκεί το βιβλιοδέσαμε, και το πουλούσα εγώ στο βιβλιοπωλείο.
Το ερώτημα όμως παραμένει. Ο άγιος έζησε επί τουρκοκρατίας. Δεν έγραψε κανένα βιβλίο ο ίδιος. Οι διδαχές του μεταδίδονταν από στόμα σε στόμα. Ο π. Αυγουστίνος βρήκε πράγματι λόγια που είχε πει ο άγιος;
https://www.facebook.com/noerakardiakhproseyxh/posts/555486281473715 
https://www.facebook.com/1135058819925929/photos/a.1487619821336492.1073741829.1135058819925929/1526035687494905/?type=3&theater

Σάββατο 10 Μαρτίου 2018

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΙΔΩΛΟ;

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Ο χρήστης Iερός Ναός Αγίου Γεωργίου Κολινδρού πρόσθεσε 4 νέες φωτογραφίες.
1 ώρα πριν · Kolindrós
Έτοιμος ο Σταυρός της ενορίας μας , στολισμένος με άνθη για την μεγάλη εορτή τής Σταυροπροσκυνήσεως. Οι κύριες ετοίμασαν τα μπουκετάκια με τα άνθη τα οποία θα μοιραστούν στους πιστούς αύριο στο τέλος τής θείας Λειτουργίας. Χρόνια Πολλά και ευλογημένα, ο τίμιος Σταυρός του Κυρίου μας να είναι βοήθειά μας.

ΣΧΟΛΙΑ:
Panagiotis Michalopoulos 
Τι γιορτάζουμε ΑΥΡΙΟ, Κυριακή της σταυροπροσκυνήσεως; Τον σταυρό του Χριστού λέει, στήνοντας τον σαν τοτέμ, -τάχα για να τον τιμήσουμε... προσκυνώντας τον!
Αν όμως ήμασταν απλά χριστιανοί, τότε και απλά θα ευχαριστούσαμε τον Κύριο –τον σωτήρα μας για τη σταυρική του θυσία!
Ας κάναμε δε, και μια φορά παραπάνω ΑΥΡΙΟ, το σημείο του σταυρού, τιμής ένεκεν!
Αλλά με ευλάβεια, σωστά, και όχι μαντολίνο!
Ποιος παπάς όμως ενδιαφέρεται να σε διδάξει το πώς θα κάνεις σωστά τον σταυρό σου; Κανένας! Σε βλέπει πώς πας και προσκυνάς, πώς κάνεις -με μια μαλακισμένη κίνηση -το σταυρό σου τάχα, και δεν του καίγεται καρφί! Στα παπάρια του παπά, αν ξέρεις, ή αν δεν ξέρεις, ή αν κοροϊδεύεις.
ΑΥΡΙΟ λοιπόν, όλοι εμείς οι... σύγχρονοι χριστιανοί, οι... τάχα ορθόδοξοι και οι... κάτοχοι της μόνης αλήθειας –τρομάρα μας… Εμείς που έχουμε αντιγράψει τα πάντα από την κιναιδική βουδιστική λατρεία, ακόμα και την προσκύνηση (από εκεί την κλέψαμε και αυτήν)... ΑΥΡΙΟ, έχουμε μια ακόμα ευκαιρία για να πάμε σαν καλοί βουδιστές στην εκκλησιά και να προσκυνήσουμε είδωλα… ΑΥΡΙΟ, Και οι παπάδες, έχουν άλλη μια ευκαιρία για να γεμίσει με χρήμα το παγκάρι του γωνιακού τους μαγαζιού!

Χρόνια πολλά!
Iερός Ναός Αγίου Γεωργίου Κολινδρού 
Αγαπητέ μου ο Σταυρός δεν είναι είδωλο. Η προσκύνηση του Σταυρού μεταβαίνει στον Ιησού Χριστό. Όσο για το αν διδάσκουν οι ιερείς το πώς γίνεται το σημείο του Σταυρού... έρχου και ίδε .Χρόνια Πολλά και ευλογημένα.
Panagiotis Michalopoulos 
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΙΔΩΛΟ;
Iερός Ναός Αγίου Γεωργίου Κολινδρού 
Ο Σταυρός πάντος ΟΧΙ
Panagiotis Michalopoulos 
Κύριον τον Θεόν σου προσκυνήσεις και Αυτόν μόνον να λατρεύσεις! 
(Ματθαίος. 4: 10) 
 Ου ποιήσεις σεαυτώ είδωλον, ουδέ παντός ομοίωμα. Ου προσκυνήσεις αυτοίς, ουδέ μη λατρεύσεις αυτοίς. 
(Έξοδος 20:4)
Iερός Ναός Αγίου Γεωργίου Κολινδρού 
Μέγας Βασίλειος 
«η της εικόνος τιμή επί το πρωτότυπον διαβαίνει»
Panagiotis Michalopoulos 
η της εικόνος τιμή... 
Iερός Ναός Αγίου Γεωργίου Κολινδρού 
Ουκ ήλθον δικαίους "σώσαι, αλλά αμαρτωλούς , 
Panagiotis Michalopoulos 
Διαβάζω ολόκληρη τη φράση:
«ου χρείαν έχουσιν οι υγιαίνοντες ιατρού, αλλ οἱ κακώς έχοντες• ουκ ελήλυθα καλέσαι δικαίους, αλλά αμαρτωλούς εις μετάνοιαν» (Λουκ. ε', 31-32).
Σχολιάζω:
Δεν δικαιολογεί το κουτσουρεμένο ρητό (που μου αντιπαραθέσατε), τη συμπεριφορά της κυρίας -στη φωτο, στα τέσσερα. 

Δεν την κάλεσε ο Κύριος να σέρνεται, να περπατά σαν ζώο τετράποδο –σαν τάμα προς την παπική Μεγαλόχαρη, για να ελκύσει το έλεος του. 
Και η μετάνοια που ζήτα ο Χριστός, δεν είναι αυτό το βαθύ ανατολίτικο σκύψιμο που ζητάτε εσείς από τους πιστούς όταν ασπάζονται το χέρι σας. 
Το ρητό μιλεί για μετάνοια, για αλλαγή νου -του αμαρτωλού ανθρώπου. Ο οποίος αν αποκτήσει νουν Χριστού, δεν θα παραβαίνει και τη δεύτερη εντολή του δεκαλόγου που απαγορεύει τα είδωλα και την προσκύνηση τους.
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=611769005832849&id=542178922791858
Iερός Ναός Αγίου Γεωργίου Κολινδρού
Αγίου Γεωργίου 1, Κολινδρός
Kolindrós, Pieria, Greece
Κλήση 2353 031269

Μπράβο στις κυρίες…

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Ο χρήστης Ιερός Ναός Παναγίας Φανερωμένης Νέας Ηρακλείτσας πρόσθεσε 4 νέες φωτογραφίες.
1 ώρα πριν
Οι συνεργάτιδες κυρίες της ενορίας προετοιμάζουν τα άνθη που θα μοιραστούν χάριν ευλογίας αύριο στους πιστούς, στην μεγάλη ημέρα της Σταυροπροσκυνήσεως! 

Κυριαρχεί το δεντρολίβανο αυτή την ημέρα.
https://www.facebook.com/panagiairaklitsa/photos/pcb.998189293671581/998189167004927/?type=3&theater
ΣΧΟΛΙΑ:

Λευκή Σερδαρη 
Μπράβο στις κυρίες
Ελενη Αρβανιτιδου 

Μπράβο συγχαρητήρια άλλωστε δεν είναι η πρώτη φορά που προσφέρουν αυτές οι κυριες μπραβο τους και παλι
Panagiotis Michalopoulos 

1. Μπράβο στις κυρίες… 
2. Στις απανταχού κυρίες των εκκλησιών, των πανηγυριών και των ιερών προσκυνημάτων μας… 
3. Είναι χάρμα οφθαλμών άλλωστε, και, το να τις βλέπουν τα ξελιγωμένα γερόντια –κυρίως (και όχι μόνον οι παπάδες), όταν σκύβουν -οι ευλογημένες, και προσκυνούν! Χα!
https://www.facebook.com/panagiairaklitsa/posts/998189293671581

Τι γιορτάζουμε την Κυριακή της Σταυροπροσκυνήσεως; (δυο τυχαίες εικόνες)

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Ιερός Ναός Προφήτου Ηλιού Παγκρατίου
6 λεπτά πριν - Athens
Τι γιορτάζουμε την Κυριακή της Σταυροπροσκυνήσεως;

ΣΧΟΛΙΑΖΩ:
Panagiotis Michalopoulos
https://www.facebook.com/inpip.gr/photos/a.227534727731850.1073741830.173558099796180/368274643657857/?type=3&theater

Παρασκευή 24 Μαρτίου 2017

«Κυρά» λοιπόν, (όχι κυράτσα), το όνομα της Παναγίας της Ρόδου! Το επώνυμο της: «Παναγιά η Τσαμπίκα»! Γιόρταζε δε, την Κυριακή της Σταυροπροσκυνήσεως… Να την προσκυνάμε λοιπόν και αυτήν -την «κυρά» μας, και «κόρωνα στο κεφάλι μας»… Και ας παίζουμε και το κρυφτούλι μαζί της, προσπαθώντας να την ασπαστούμε, έτσι που είναι κρυμμένη… Σκεπασμένη, από πάνω με δυο σειρές από κουρτίνες, και στη μέση έχει και μια πετσέτα κρεμασμένη, με λουλούδια επάνω! Σκέτο καρα-κυτσαριό, δηλαδή! Καρναβαλικός χριστιανισμός Ρόδου, και πάσης Ελλάδος –άμα λάχει, να πούμε!

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Η Ioanna Paschou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.
16 Μαρτίου στις 9:16 μ.μ.
ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΣΑΜΠΙΚΑ Η ΚΥΡΑ,Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΣ ΡΟΔΟΥ! ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΣ ΣΤΑΥΡΟΠΡΟΣΚΥΝΗΣΗΣ! 

http://oiaggeloitoufwtos.blogspot.gr/2015/03/blog-post_15.html
ΣΧΟΛΙΑΖΩ:

Panagiotis Michalopoulos 
Πω, πω! Κουρτίνες, λουλούδια… 
Και τι δεν της έχουν κρεμάσει! 
Και αυτό στη μέση, τι είναι κρεμασμένο στο σχοινάκι; Πετσετάκι; 
Και με όλα αυτά σκεπασμένη η εικόνα, και κρυμμένη, πού θα βρουν στόχο οι πιστοί για να την ασπαστούν;
https://www.facebook.com/ioanna.paschou.3/posts/404270949933253?pnref=story


ΣΧΕΤΙΚΟ: 
Πέμπτη, 31 Μαρτίου 2016

Γιατί, …«κυρά –Παναγιά»; «Δέσποινα – Παναγιά», είναι το σωστό! Δεν παντρεύτηκε!

Κυριακή 19 Μαρτίου 2017

Τι γιορτάζουμε σήμερα, Κυριακή της σταυροπροσκυνήσεως; Τον σταυρό του Χριστού λέει, στήνοντας τον σαν τοτέμ, -τάχα για να τον τιμήσουμε... προσκυνώντας τον!

Τι γιορτάζουμε σήμερα, Κυριακή της σταυροπροσκυνήσεως; Τον σταυρό του Χριστού λέει, στήνοντας τον σαν τοτέμ, -τάχα για να τον τιμήσουμε... προσκυνώντας τον!
Αν όμως ήμασταν απλά χριστιανοί, τότε και απλά θα ευχαριστούσαμε τον Κύριο –τον σωτήρα μας για τη σταυρική του θυσία!
Ας κάναμε δε, και μια φορά παραπάνω σήμερα, το σημείο του σταυρού, τιμής ένεκεν!
Αλλά με ευλάβεια, σωστά, και όχι μαντολίνο!
Ποιος παπάς όμως ενδιαφέρεται να σε διδάξει το πώς θα κάνεις σωστά τον σταυρό σου; Κανένας! Σε βλέπει πώς πας και προσκυνάς, πώς κάνεις -με μια μαλακισμένη κίνηση -το σταυρό σου τάχα, και δεν του καίγεται καρφί! Στα παπάρια του παπά, αν ξέρεις, ή αν δεν ξέρεις, ή αν κοροϊδεύεις.
Σήμερα λοιπόν, όλοι εμείς οι... σύγχρονοι χριστιανοί, οι... τάχα ορθόδοξοι και οι... κάτοχοι της μόνης αλήθειας –τρομάρα μας… Εμείς που έχουμε αντιγράψει τα πάντα από την κιναιδική βουδιστική λατρεία, ακόμα και την προσκύνηση (από εκεί την κλέψαμε και αυτήν)... ΣΗΜΕΡΑ, έχουμε μια ακόμα ευκαιρία για να πάμε σαν καλοί βουδιστές στην εκκλησιά και να προσκυνήσουμε είδωλα… ΣΗΜΕΡΑ, Και οι παπάδες, έχουν άλλη μια ευκαιρία για να γεμίσει με χρήμα το παγκάρι του γωνιακού τους μαγαζιού!
Χρόνια πολλά!

ΣΧΕΤΙΚΟ:
Παρασκευή, 20 Μαρτίου 2015 

Την «ξέσχισαν» πάλι απόψε, και την ορθοδοξία, και την Παναγία, στους χαιρετισμούς… χοροστατούντος (στο «ξεπαρθένεμα») του μητροπολίτη Νέας Σμύρνης κ. κ. Συμεών!

Κυριακή 3 Απριλίου 2016

Επίκαιρη ερώτηση, με αφορμή τη σημερινή εορτή της σταυροπροσκυνήσεως: Μετά την σταύρωση του Χριστού, και τις τριήμερες διακοπές της ψυχής του στον Άδη, πού ήταν ήδη ο μετανοημένος ληστής; Αυθημερόν –τσιφ, στον παράδεισο;

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Θεοχάρης Σαρίκας μαζί με Evaggelos Peppas και 43 ακόμη.
11 ώρες πριν
Γ’ Κυριακή των Νηστειών
Ο Σταυρός στην Ιστορία της Ανθρωπότητας
του
Θεοχάρη Νικ. Σαρίκα
Θεολόγου

ΣΧΟΛΙΑ:
Panagiotis Michalopoulos 
Ερώτηση: γιατί μετά τη σταύρωση του ο Χριστός χρειάστηκε να περάσουν τρεις μέρες για να αναστηθεί;
Θεοχάρης Σαρίκας 

Αυτό ήταν το σχέδιο του Θεού. Εξάλλου ο Ίδιος το είχε πει και στους μαθητές του. «Ιδού αναβαίνομεν εις Ιεροσόλυμα και ο υιός του ανθρώπου παραδοθήσεται τοις αρχιερεύσι… και κατακρινούσιν αυτόν θανάτω… και αποκτενούσιν αυτόν, και τη Τρίτη ημέρα αναστήσεται». Στη διάρκεια δε των τριών ημερών είχε κατεβεί στον Άδη και κήρυξε στους πεθαμένους...
Panagiotis Michalopoulos 

Περίεργο που η ψύχη του Χριστού, χρειάστηκε παραμονή τριών ήμερων στον Άδη για να κηρύξει στους πεθαμένους...
Ξέρουμε, ότι όταν κάποιος πεθάνει, περνά στην αιωνιότητα η ψυχή, εκεί δηλαδη που δεν συμβαδίζει ο χρόνος με τον δικό μας.
Ο ίδιος μάλιστα ο Χριστός, στο Σταυρό, διαβεβαίωσε τον έναν από τους δυο ληστές, ότι από την ίδια κιόλας μέρα, θα είναι μαζί του στον παράδεισο!
Όχι μετά από τρεις μέρες, όχι μετά 40, όχι μετά την Ανάληψη του, όχι μετά την Δευτέρα Παρουσία, αλλά… «Σήμερα»!..

Θεοχάρης Σαρίκας 
Δεν ήξερα ότι θα γινόταν σίριαλ η συζήτησή μας. 
Για τον ληστή κάνει μια εξαίρεση και τον βάζει στον παράδεισο σήμερα. 
Δεν χρειάζεται να περάσει πάλι από κρίση, γιατί τον έκρινε ήδη ο Ίδιος ο Κύριος πάνω στον σταυρό. 
Δηλαδή δεν θα τον ακολουθήσει σήμερα μόνον στο θάνατο, αλλά και στον παράδεισο, στον οποίο ο κύριος ως Θεός βρίσκεται πάντοτε. 
Panagiotis Michalopoulos 
Έκανε την ιδια εξαίρεση, και στην Παναγία όταν πέθανε κι αυτή;
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=680629618746266&set=a.226089054200327.1073741826.100003977022329&type=3&theater

ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΑ:
Θεοχάρης Σαρίκας
4 Απριλίου στις 7:43 π.μ.
Προς Panagiotis Michalopoulos . 

Η Παναγία όχι μόνο είχε κριθεί, αλλά είχε και επιλεγεί από τον Θεό, πολύ πριν. "Και εισελθών ο άγγελος προς αυτήν είπε: χαίρε, κεχαριτωμένη ο Κύριος μετά σου. ευλογημένη συ εν γυναιξί" (Λουκ. α', 28). Όταν η Παναγία επισκέφτηκε την Ελισάβετ, τότε η Ελισαβετ, φωτισμένη από το Άγιο Πνεύμα, της λέει: "Ευλογημένη συ εν γυναιξι και ευλογημένος ο καρπός της κοιλίας σου. Και πόθεν μοι τούτο ίνα .ελθη η μήτηρ του Κυρίου μου προς με...". Ο προφήτης Ησαϊας 800 χρόνια προ Χριστού προφητεύει: "Ιδού η Παρθένος εν γαστρί έξει και τέξεται υιόν και καλέσουσιν το όνομα αυτού Εμμανουήλ, ο εστι μεθερμηνευόμενον μεθ' ημών ο Θεός" (Ματθ. α, 23, Ησ. ζ', 14). Σε ποια εξαίρεση, λοιπόν, αναφέρεσαι; Να μάθεις να διαβάζεις ζωστά τις Γραφές κι να μην τις παρερμηνεύεις... 
Panagiotis Michalopoulos 
Νευράκια, νευράκια, φίλε; Γιατί;
Εγώ ρωτώ καλοπροαίρετα, για να μαθαίνω. Δίνω αφορμή σε σοφό, όπως εισαι εσύ που «διαβάζεις σωστά τις Γραφές -και δεν τις παρερμηνεύεις», για να γίνω σοφότερος. Αυτός είναι και ο σκοπός της φιλίας μας εδώ. Εσύ όμως από χθες δυσανασχετείς με τις απλές ερωτήσεις μου, και δηλώνεις μετανοιωμένος που άνοιξες συζητηση μαζί μου, ότι δηλαδη έγινε σήριαλ –όπως λες!
 
Panagiotis Michalopoulos
Εγώ, ποια παρερμηνεία έκανα; Σε ρώτησα για τον ληστή, και μου είπες ότι εκείνος μπήκε με εξαίρεση στον Παράδεισο. Σε ρώτησα αν έγινε εξαίρεση και για την Παναγία, αν μπήκε και αυτή χωρίς τελική κρίση (δευτέρα παρουσία) στον παράδεισο, και ενοχλήθηκες ξανά και σχεδόν με βρίζεις! 
 Panagiotis Michalopoulos 
Δική σου είναι η ανάρτηση αυτή στην οποία κάνουμε διάλογο, δική σου η σελίδα, δική σου και η απόφαση να γίνουμε φίλοι. Μπορείς λοιπον οποία στιγμή θέλεις, να διακόψεις και τη συζητηση και τη φιλία μας.
Μέχρι τότε, εγώ, αν έχω απορίες θα συνεχίσω ρωτώ, το ίδιο καλοπροαίρετα –πάντα!

 Panagiotis Michalopoulos 
Στα σημερινά, τώρα:
Λες ότι «η Παναγία όχι μόνο είχε κριθεί, αλλά είχε και επιλεγεί από τον Θεό, πολύ πριν». Μα φίλε, και τον Ιούδα επέλεξε ο θεός -ο Χριστός, για μαθητή του, που τον έστελνε μάλιστα και σε αποστολές, για να κηρύττει και να κάνει θαύματα… αλλά αυτό δεν τον έσωσε τον Ιούδα, τον μαθητή που τον πρόδωσε, και για τον οποίον ο Κύριος είπε ότι καλύτερα να μην είχε γεννηθεί!
Ξέρουμε ακόμα ότι σαν άνθρωπος, μόνον ο Χριστός είναι αναμάρτητος, άρα μόνον αυτός (που είναι και ο μεγάλος Κριτής ζώντων και νεκρών), είναι αναμάρτητος. Όλοι οι άλλοι, όλοι εμείς οι αμαρτωλοί, κρινόμαστε! Θεωρείτε λοιπον ότι είναι αναμάρτητη η Παναγία; Ότι είχε κληρονομήσει πριβέ θέση στον παράδεισο, ακόμα και πριν να γεννηθεί;
Αυτά, και καλημέρα σας, και καλή εβδομάδα!

Θεοχάρης Σαρίκας
Kaνένας δεν είναι αναμάρτητος, παρά μόνον ο Θεός.
Θεοχάρης Σαρίκας 

Δεν σου έκανα φίλο...
Panagiotis Michalopoulos 

Ναι έχετε δίκιο. Έχω από χθες ένα φίλο -που τον έχουμε κοινό, και στη σελίδα εκείνου είδα την ανάρτηση σας αυτή, και τη σχολίασα.
Δεν πειράζει. Ας μη γίνουμε φίλοι! Να είστε καλά! Δεν πρόκειται να σας ενοχλήσω ξανά!
Μη σας βάλω και σε πειρασμό να με μπλοκάρετε κιόλας!
Αντίο «φίλε»!

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=680629618746266&set=a.226089054200327.1073741826.100003977022329&type=3&theater

Από τον Αδάμ στον Χριστό, και στη σημερινή Κυριακή της Σταυροπροσκυνήσεως (συζητώ με την Κυρά Σούλα)

 Δεν πιστεύω στα τυφλά, δεν προσκυνώ είδωλα!
ΣΧΟΛΙΑ:
Κυρά Σούλα
Η γυναίκα πλάστηκε από το πλευρό του άντρα, για να είναι ισοδύναμη…
Panagiotis Michalopoulos

Δηλαδη η Εύα, πλάστηκε από το πλευρό του Αδάμ, και ο Αδάμ πλάστηκε από το χώμα; 
Τότε στις σχετικές εικόνες -ημίγυμνοι, γιατί έχουν και οι δυο αφαλό;
Κυρά Σούλα 

τι εννοεις καλε μου παναγιωτη ;;;;
Panagiotis Michalopoulos 

Εννοώ -καλή μου Σούλα, ότι για να ζωγραφίζονται με αφαλό, ή οι αγιογράφοι κάνουν λαθος, αφού ο αφαλός παραπέμπει σε γέννα, ή ο Αδάμ και η Εύα δεν πλάστηκαν, ή αυτοί τουλάχιστον δεν ήταν οι πρωτόπλαστοι αλλά κάποιοι μεταγενέστεροι που αυτοί μπήκαν πρώτοι στον παράδεισο. Καταλάβατε;
Κυρά Σούλα 

ααααα καταλαβα τι θες να πεις.......
εγω πιστευω και δεν ερευνω παναγιωτη μου...!!!
Panagiotis Michalopoulos 

ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΕΙ ΑΥΤΟ;
Panagiotis Michalopoulos 

ΕΙΝΑΙ Η ΠΙΣΤΗ ΤΥΦΛΗ;
Κυρά Σούλα 

μου αρεσει πολυ η φωτογραφεια που ανεβασες στην σελιδα σου, για τη σημερινή εορτή...
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1061788540550491&set=a.134489906613697.25213.100001580668005&type=3&theater
...και χαιρομαι που πιστευεις!..
Panagiotis Michalopoulos 

Δεν πιστεύω στα τυφλά, δεν προσκυνώ είδωλα!
Σήμερα: Κυριακή της Σταυροπροσκυνήσεως
http://xairete.blogspot.gr/search/label/STAVROPROSKYNHSI-EORTH


Κυρά Σούλα 
μονο που πας στην εκκλησια αυτο μου φτανει.
καλημερα να εχεις !!!
Panagiotis Michalopoulos 

Καλή σου μέρα, καλή μου φίλη!
Να τα λέμε! Χαίρετε!
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1634396230144953&set=a.1387638891487356.1073741828.100007237748238&type=3&theater

Σάββατο 2 Απριλίου 2016

Μια σπάνια φωτογραφία (του 1965): Ο Μίκης Θεοδωράκης, ο Γιώργος Ζαμπέτας και η λατέρνα. (Ο μεν Μίκης είχε χρηματίσει και ψάλτης σε εκκλησία, και γνώριζε έτσι και από στολισμό εικόνων… Ο δε Γιώργος ήξερε και από λιβάνι… καλοψημένο!

Τα μάθατε; Μόλις έφτασαν στην εκκλησία του αγίου Ελευθέριου στο Μαρούσι, διάφορα ιερά προσωπικά αντικείμενα του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού… Κειμήλια από το αρχείο της Παναγίας μας, που τα φύλαγε με ευλάβεια, από την Σταύρωση Του… Όπως, κομμάτι από τον Σταυρό, το ακάνθινο στεφάνι, μερικά καρφιά, η χλαμύδα του εμπαιγμού Του από τον Πιλάτο, το σώβρακο με το οποίο έμεινε πάνω στον Σταυρό, και το Λαξευμένο μάρμαρο από τον τάφο Του. Προσοχή - προσοχή: Όσοι πιστοί, πρέπει να σπεύσουμε στο ναό για να τα λατρέψουμε δεόντως. (Σημείωση: Η υποδοχή των λειψάνων αυτών -και του μαρμάρου βέβαια- δεν έγινε με τιμές αρχηγού κράτους, για ένα έκαστο από αυτά –ξεχωριστά… Αλλά συνολικά –πακέτο, για όλα μαζί, όπως ήταν τοποθετημένα σε ένα περίτεχνο κιβώτιο, στολισμένο –σαν επιτάφιος, με λουλούδια!) Χα!

ΔΙΑΒΑΖΩ:
O χρήστης Χρηστος Ρηγας, δημοσίευσε στην ανοιχτή ομάδα "η δύναμη της ορθόδοξης θρησκείας, και της Ελλάδας μας"...
21 ώρες πριν

Υποδοχη Αχραντων Παθων του Ιησου Αγιος Ελευθεριος Μαρουσι 1*6 Απριλιου
ΣΧΟΛΙΑ:

Panagiotis Michalopoulos 
ΔΗΛΑΔΗ;
Χρηστος Ρηγας 

Καλησπερα σας Και καλο μηνα 
Απο σημερα μεχρι και της 6 Απριλιου τα Αχραντα του Χριστου θα βρισκωνται στον Ναο του Αγιου Ελευθεριου Μαρουσι
Panagiotis Michalopoulos

TI EINAI AYTA?
Χρηστος Ρηγας 

Καλημερα σας 
Το Τυμιο ξυλο Η Ιερα Χλαμυδα Το Ακανθινο Στεφανι Και το Λαζευμενο μαρμαρο απο τον ταφο του Κυριου
Panagiotis Michalopoulos 

ΘΑ ΛΑΤΡΕΥΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΑΡΜΑΡΑ ΤΩΡΑ;
Χρηστος Ρηγας 

Κυριε Παναγιωτη δεν μπορω να απαντησω 
Καλη σας ημερα
https://www.facebook.com/groups/1712309635650177/permalink/1720758314805309/

ΣΧΟΛΙΑΖΩ:
Τα μάθατε;
Μόλις έφτασαν στην εκκλησία του αγίου Ελευθέριου στο Μαρούσι, διάφορα ιερά προσωπικά αντικείμενα του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού… Κειμήλια από το αρχείο της Παναγίας μας, που τα φύλαγε με ευλάβεια, από την Σταύρωση Του…
Όπως, κομμάτι από τον Σταυρό, το ακάνθινο στεφάνι, μερικά καρφιά, η χλαμύδα του εμπαιγμού Του από τον Πιλάτο, το σώβρακο με το οποίο έμεινε πάνω στον Σταυρό, και το Λαξευμένο μάρμαρο από τον τάφο Του.
Προσοχή - προσοχή: Όσοι πιστοί, πρέπει να σπεύσουμε στο ναό για να τα λατρέψουμε δεόντως.
(Σημείωση: Η υποδοχή των λειψάνων αυτών -και του μαρμάρου βέβαια- δεν έγινε με τιμές αρχηγού κράτους, για ένα έκαστο από αυτά –ξεχωριστά… Αλλά συνολικά –πακέτο, για όλα μαζί, όπως ήταν τοποθετημένα σε ένα περίτεχνο κιβώτιο, στολισμένο –σαν επιτάφιος, με λουλούδια!) Χα!

ΤΟ ΠΑΚΕΤΟ

Σάββατο 8 Αυγούστου 2015

14 Σεπτεμβρίου: Σκύψε ευλογημένη!

Ι.Ν. Αγίας Παρασκευής Ανακάσης
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=405906132809881&set=pb.100001714921305.-2207520000.1438990402.&type=3&theater

Κυριακή 15 Μαρτίου 2015

Κυριακή 14 Σεπτεμβρίου 2014

Τι γίνεται τελικά με αυτό «τό εὐλογημένο κλαδί τοῦ βασιλικοῦ», που η νοικοκυρά το πήρε κατευθείαν «ἀπό τά χέρια τοῦ ἱερέα»; Αφού δηλαδη ολοκληρωθεί αυτή η διαδικασία με το ζύμωμα, πού καταλήγει μετά;

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Ιωαννης Πανταζης
7 hrs ago
ΤΟ ΠΡΟΖΥΜΙ ΤΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ
Ἀρκετές νοικοκυρές πιστές ἀκόμη στίς παραδόσεις μας, ζυμώνουν στό σπίτι τους καί συνεχίζουν νά συντηροῦν ἕνα εὐλογημένο ἔθιμο. Αὐτό γίνεται δύο φορές τό χρόνο, στή γιορτή τῆς Ὑψώσεως τοῦ Τιμίου Σταυροῦ, 14 Σεπτεμβρίου καί τήν Γ΄ Κυριακή τῶν Νηστειῶν, δηλαδή τῆς Σταυροπροσκυνήσεως.
Ποιό εἶναι αὐτό; Ἡ παρασκευή νέου προζυμιοῦ.
Πῶς γίνεται αὐτή;
Οἱ νοικοκυρές παίρνουν ἕνα κλαδί βασιλικό ἀπό τά χέρια τοῦ ἱερέα. Σ’ ἕνα δοχεῖο βάζουν λίγο χλιαρό νερό. Μετά ρίχνουν μόνο ἀλεύρι καί ἀνακατεύουν μέχρι νά γίνει πηκτός χυλός καί ἀπό πάνω βάζουν σέ σχῆμα σταυροῦ τό εὐλογημένο κλαδί τοῦ βασιλικοῦ.


Ερώτηση:
Τι γίνεται τελικά με αυτό «τό εὐλογημένο κλαδί τοῦ βασιλικοῦ», που η νοικοκυρά το πήρε κατευθείαν «ἀπό τά χέρια τοῦ ἱερέα»; 
Αφού δηλαδη ολοκληρωθεί αυτή η διαδικασία με το ζύμωμα, πού καταλήγει μετά;
3 mins ago
Νόμιζα πως θα μου πουν ότι το κλαρί αυτό, το βάζουν –μετά, στα εικονίσματα…
Έλαβα όμως, τις ακόλουθες απαντήσεις:

Eleni Apostolos Tsirolika

Παναγιώτη, εγω το ξερενα, και έβαζα πάνω στο θυμιατο, οταν θυμιαζω. Όλο το χρόνο έχω.

Ιωαννης Πανταζης
βασιλικος ειναι μπορει και στο φαγητο να το βαλεις..

Eleni Apostolos Tsirolika
Έτσι.Στα μακαρόνια με κιμά παραδείγματος χάρη.

 
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=709840919110277&set=a.140920542668987.30911.100002531267026&type=1&theater

Κυριακή 23 Μαρτίου 2014

Χαίρετε, και καλό μεσημέρι… Καλή συνέχεια στην Κυριακή της Σταυροπροσκυνήσεως! (με την ευκαιρία: πώς τα περάσατε σήμερα στην εκκλησία;)

Ιερά Μητρόπολις Βεροίας, Ναούσης και Καμπανίας, shared a link. 
7 mins ago
http://imverias.blogspot.gr/2014/03/blog-post_9696.html

Καλημέρα, καλή Κυριακή! Ξεκινάμε κανονικά -για σήμερα, αργότερα, μετά την εκκλησία… Μαζί ξανά σε λίγο, με τον πρωινό καφέ… Τα ξανάλεμε! Χαίρετε!

Προς το ξημέρωμα, της εορτής… (Γ΄Κυριακή των Νηστειών - της Σταυροπροσκυνήσεως)

Οι πιστοί: 
«Τον σταυρόν σου προσκυνούμεν, Δέσποτα, και την άγίαν σου άνάστασιν δοξάζομε».
Ο Κύριος: 
«Εις κρίμα εγώ εις τον κόσμον τούτον ήλθον»
(Ιωαν. 9, 39)

Παρασκευή 21 Μαρτίου 2014

Είστε από αυτούς που λατρεύουν «τον Χριστό στα Σπάτα»; Τότε ελάτε! Φέρτε και το αμάξι σας, να το διαβάσουμε! Μάλιστα, στο διαρκές πανηγύρι μπροστά στο ναό, μπορείτε να αγοράσετε χάντρες για το μάτι, και εικόνες συγχρόνων γεροντο-μάγων αγίων, όπως του Πορφύριου, του Τσαλίκη, του Παΐσιου, και δεν συμμαζεύεται! Στο βιβλιοπωλείο δε το ναού, διατίθεται και η «αγία επιστολή»! Χα!

Διαβάζω:
στην "Πεμπτουσία"
37 mins ago
Αγιορείτικο τριήμερο στα Σπάτα

Ομάδα αγιορειτών πατέρων της Ιεράς Μεγίστης Μονής Βατοπαιδίου με επικεφαλής τον Πανοσιολογιώτατο καθηγούμενο γέροντα Εφραίμ, θα επισκεφθούν  την Μητρόπολη Μεσογαίας και Λαυρεωτικής,  με την ευκαιρία της Κυριακής της Σταυροπροσκυνήσεως, από την Παρασκευή 21 έως την Κυριακή 23 Μαρτίου. 
Οι πατέρες θα συμμετάσχουν στις ακολουθίες του Ιερού Προσκυνήματος του Χριστού στα Σπάτα.

pemptousia.gr