Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα BLOG-XAIRETISMATA. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα BLOG-XAIRETISMATA. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2013

Η stavroula, μου είπε... Το γνωρίζεις; Αυτόν τον μήνα, κλείνω 5 χρόνια ως σχολιάστρια, εδώ στο blog «χαίρετε» (απ’ το 2008)!


stavroula είπε... 
Το γνωρίζεις; 
Αυτόν τον μήνα, κλείνω 5 χρόνια ως σχολιάστρια, εδώ στο blog «χαίρετε» (απ’ το 2008)! 
Αρχίσαμε απ’ το παλιό, το Blog «XAIRETISMATA» (natapoume.pblogs.gr), βεβαίως – βεβαίως!.. 
:D 
19 Φεβρουαρίου 2013 - 1:49 π.μ. 
 http://xairete.blogspot.gr/2013/02/blog-post_7866.html 

ΣΧΕΤΙΚΑ:

Σταυρούλα: Χαίρομαι που είμαι εδώ, και που «τα λέμε»!..

η stavroula έγραψε
Παρασκευή, 9 Μαΐου 2008 6:28 πμ:

http://xairete.blogspot.gr/2009/11/blog-post_7511.html

Καλή σου μέρα, αγαπητή SANDRA! :-)

SANDRA
PANAGIOTH ONTOS SE LENE MIXALOPOULO H, TO EBALES ETSI SAN PSEYDONYMO???? SORRY, EILIKRINA APO PERIERGEIA SE ROATO DIOTI EINAI POLY SPANIO NA BLOGAREI KANEIS ME TON ONOMATEPONYMO TOU....DE TO EXO XANADEI....NA'SAI KALA KAI BRAVO GIA TIS APOPSEIS SOU....SYMFONOUME 1000%.
http://xairete.blogspot.gr/2010/07/sandra.html

ΣΧΕΤΙΚΟ:

Το Blog «XAIRETISMATA», σε ΑΠΟΛΟΓΙΑ!..


Βlogs ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ:
Γενική άποψη (χώρου-χωριού)...

ΣΧΕΤΙΚΟ: 
 Ανώνυμος είπε... 
Kύριε Μιχαλόπουλε σας είχαν εξαφανίσει από το Διαδίκτυο. Βλέπω πως επιστρέψατε. Καλώς ήλθατε. 
4 Αύγουστος 2008
http://xairete.blogspot.gr/2009/11/blog-post_7511.html

P. MICHALOPOULOS είπε... 
Παρασκευή, 1 Αύγουστος 2008

Στο παθφαιντερ, της Φαιστός, του Δημοσιογραφικού Οργανισμού Λαμπράκη (ΒΗΜΑ, ΝΕΑ, κ.λπ.), είχαμε έναν επισκέπτη το λεπτό, αλλά είχαμε και μια ιστορία 10 μηνών, με 3,700 αναρτήσεις θεμάτων και με 7.000 σχόλια!


Η επιτυχία όμως αυτή, είχε και τα αρνητικά της:
α) Ένα ολόκληρο πατριαρχείο (της Αφρικής) θύμωσε πολύ, και ένας αρχιεπίσκοπός του (ο Γιοχάνεσμπουργκ) με μέηλ απειλούσε εμμέσως πλην σαφώς, το σπίτι μου την οικογένεια μου και την ίδια μου τη ζωή!..
β) Ένας δεσπότης (ο Νέας Ιωνίας) με απείλησε με αγωγή, εδώ και μερικούς μήνες, διότι άπλα και μόνο περιέγραψα μια εκπομπή (του Καρατζαφέρη) που αναφερόταν στο πρόσωπο του!
γ) Μου απέκλεισαν πριν από δυο εβδομάδες, το πρώτο μου μπλογκ (τα «ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΑΤΑ», που είχε 60.000 επισκέπτες κάθε μήνα) χωρίς εξήγηση και χωρίς προειδοποίηση (ο κ. Λαμπράκης, για να προστατεύει τον Ιερώνυμο;) μου απέκλεισαν αμέσως , και, το δεύτερό μου μπλογκ (τα «ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΑΤΑΣΤΟΠ») που έστησα μετά μέσα σε 10 μέρες με επίλεκτα θέματα (ο κ. Λαμπράκης πάλι, για να προστατευτούν οι μασόνοι και οι ομοφυλόφιλοι;) και μάλιστα πριν από τον δεύτερο αυτόν αποκλεισμό ελάμβανα και περίεργα εσωτερικά μηνύματα (της διαχείρισης του παθ;), χωρίς ίχνη, μηνύματα με το στερεότυπο: «θα πεθάνεις»!..

4. Το νέο Ιστολόγιό μου, αυτό το ελεύθερο πλέον (το «ΧΑΙΡΕΤΕ»), είναι ήδη γνωστό στους εκατοντάδες παραλήπτες (εκκλησιαστικούς, δημοσιογράφους, κλπ) των ηλεκτρονικών μηνυμάτων μου. Από εκεί και πέρα, δεν έχω καμιά αγωνία αν θα έχει πολλούς ή λίγους επισκέπτες, διότι ο μόνος σκοπός μου είναι να εκφραστώ, να κάνω το καθήκον μου, να δώσω δηλαδή την μαρτυρία, την ομολογία της πίστης!..

http://p-michalopoulos.blogspot.com/2008/07/blog-post_2556.html

Κυριακή 17 Απριλίου 2011

ΣΧΟΛΙΟ ΣΤΟ ΘΕΜΑ: Ο Άγιος Γεώργιος, ο καταραμένος δράκος, και η βασιλοπούλα!!! (ΔΙΑΒΑΖΕΤΑΙ)

ΑΡΧΕΙΟ: Ανυπόταχτοι «Γαλάτες»!!..

ΕΤΟΣ 2007. (Από το εξαφανισμένο μου Ιστολόγιο, τα "χαιρετίσματα":)


Μπράβο Παναγιώτη!

http://xairete.blogspot.com/2010/02/blog-post_6216.html


Δευτέρα, 26 Νοεμβρίου 2007 9:15 μμ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:

Καλησπέρα Νίνα!

Σε ευχαριστώ που διαβάζεις το μπλογκ μου, και κατανοώ πλήρως τη σιωπή σου σε πολλά θέματά μου, και κυρίως σε αυτά που αναφέρομαι στον μακαριότατο αρχιεπίσκοπο Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ.κ. Χριστόδουλο. Τα οποία θέματα, φυσικό είναι να μη σε χαροποιούν όπως και εμένα άλλωστε δεν με χαροποιούν, αλλά με κάνουν να θλίβομαι βαθύτατα. Και επειδή θλίβομαι και επειδή πονάω την Εκκλησία μου (και την αγαπώ πέρα και πάνω από οτιδήποτε μάταιο του κόσμου τούτου, και φυσικά πάνω από κάποια πρόσωπα όσο λαμπρά και αν φαίνονται ότι είναι, ή όσο συμπαθή και αν μας είναι για τον άλφα ή βήτα λόγο) γι' αυτό λοιπόν και δεν σιωπώ, δεν βάζω το κεφάλι στη τρύπα σαν τη στρουθοκάμηλο, αλλά ανεβαίνω σε αυτό το βήμα και φωνάζω.

Το βήμα αυτό δεν είναι για να χαροποιεί, δεν είναι διασκεδαστικό αλλά πικρό τις περισσότερες φορές, πικρό σαν την αλήθεια που κάποιους ενοχλεί διότι θίγεται ο εγωισμός τους, ή διότι ελέγχονται για την αμετανοησία τους στο να σκανδαλίζουν τον πιστό λαό και να ασχημονούν πάνω στο σώμα της αγίας μας Εκκλησίας.

Βέβαια, για να είναι πιο προσιτά πολλά από τα γραφόμενα μου (για διάφορα εκκλησιαστικά θέματα), έχουν και μια γεύση (πικρού και πάλι) χιούμορ. Όπως τα δυο θέματα που ανάρτησα σήμερα, και στα οποία σε παραπέμπω όχι για να διασκεδάσεις αλλά για να κλάψεις και εσύ όπως και εγώ.

http://agiograffiti.blogspot.com/2008/08/blog-post_2489.html


ΣΧΟΛΙΟ ΣΤΟ ΘΕΜΑ:

Κυριακή 9 Ιανουαρίου 2011

BLOGxairete: Blogger Στατιστικές



ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ "ΧΑΙΡΕΤΕ"

Μάιος 2010 – Ιανουάριος 2011

Ανάγνωση θεμάτων ανά χώρα

Ελλάδα... 224.809

Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής... 9.772

Κύπρος... 7.489

Γερμανία... 2.375

Ηνωμένο Βασίλειο... 2.312

Καναδάς... 1.442

Ιταλία... 457

Γαλλία... 361

Αυστραλία... 300

Ολλανδία... 197



ΣΧΕΤΙΚΟ: 

Το Blog «XAIRETISMATA», σε ΑΠΟΛΟΓΙΑ!..


Βlogs ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ:
Γενική άποψη (χώρου-χωριού)...

Παρασκευή 12 Νοεμβρίου 2010

POIA palioparea ??? (ΑΡΧΕΙΟ)

Πέμπτη, 31 Ιουλίου 2008


Σε ευχαριστώ θερμά, αγαπητέ εν Χριστώ αδελφέ Μιχάλη...


Σε ευχαριστώ θερμά, αγαπητέ εν Χριστώ αδελφέ Μιχάλη, για την σκέψη σου αυτή να μου αφήσεις ένα σχόλιο με χαιρετισμό λόγω της αναχώρησης σου, ένα σχόλιο με ευχές, και, για το προσωπικό μου έργο. Σε ευχαριστώ, και πάλι, πολύ με συγκίνησες, φίλε!

Αυτά τα καλά σου λόγια, πολύ με στηρίζουν και με κάνουν να πιστεύω ότι δεν έχω μόνο σταυρωτές (π.χ. τους παλαιοημερολογίτες, π.χ. τους «δικούς» μου ρασοφόρους, που επιβουλεύονται και τη ζωή μου ακόμα, π.χ. και όλες τις άλλες τις απανταχού «χριστιανο»Φασιστικές δυνάμεις), δεν έχω μόνο σταυρωτές αλλά έχω και ένα Σίμωνα Κυρηναίο, τον αδελφό Μιχάλη!.. 

Να είσαι καλά! :-)

Εύχομαι λοιπόν και εγώ, ολόψυχα, τα ίδια:

Είθε ο εκ νεκρών Αναστάς Χριστός να σου χαρίζει υγεία και δύναμη. Καλή συνέχεια και στο δικό σου έργο, σε κάθε τομέα της ζωής σου!

«XAIRETISMATA»! :-)

Καλό ταξίδι, καλά να περάσεις, καλή επιστροφή!

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ


stavroula είπε: 
Euxomai olh h palioparea na episkeutei to neo istologio :)
 
P. MICHALOPOULOS είπε:  
POIA palioparea ???
 
stavroula είπε: 
Hra, Anastasia,Aggelos k olous pou sunantousa sta XAIRETISMATA!
 

P. MICHALOPOULOS είπε:

1. Η Ήρα, είχε (διέκοψε λέει) διασυνδέσεις με την ΟΟΔΕ που με καταδιώκει εδώ και χρόνια τώρα!.. 2. Η Ντίνα, έμπαινε μόνο για να με μαλώσει όταν έγραφα για τον Χριστόδουλο τον οποίον εκείνη έλεγε ότι τον πήγαινε ό,τι (προδοσίες κλπ) και αν έκανε!.. 3. Ο Άγγελος, ενδιαφερόταν μόνο για το μοναστήρι "τους" (το παλαιοημερολογίτικο) του Εσφιγμένου, εκμεταλλευόμενος (με την καλή έννοια) την μεγάλη δημοτικότητα του μπλογκ «χαιρετίσματα»!.. 4. Όλοι οι άλλοι; Ποιοι; Πού είναι τώρα; Σε «διακοπές», προφανώς!!!.. Ναι, η Αναστασία κάτι τέτοιο είχε δηλώσει ότι θα κάνει (ότι θα πάει διακοπές) τον άλλο μήνα!!!..:-)
 
Παναγιώτης
 
Υ.Γ.
Ο πιο ντόμπρος φαίνεται ότι ήταν ο Μιχάλης, του παλαιού και αυτός νομίζω, που με αποχαιρέτησε με πραγματικό φιλικό πνεύμα (φεύγοντας για τις διακοπές του), πριν συμβούν οι γνωστοί σε βάρος μου τραμπουκισμοί...
Ξέχασα και την Ζωή («Ρομφαία») που έχει δείξει καλή σχετικά εικόνα (του παλαιού εορτολογίου και αυτή), αν και στην ιστοσελίδα που έχει με κάποιον Γιάννη, στην «ορθοδοξία – φορουμαπ», μου φέρθηκαν όπως και οι υπόλοιποι εχθροί μου και αμείλικτοι διώκτες μου!!!..



Ο Μιχάλης είπε:
(27 Ιούλιος 2008 10:53 μμ)

«Παναγιώτη, χθες γύρισα από την άδεια μου (δεν είχα internet εκεί που πήγα) και διαβάζοντας τις απαντήσεις παραπάνω στεναχωρήθηκα διότι απ' ότι κατάλαβα δύο φορές μέσα στο μήνα σου σταμάτησαν το blog σου επειδή ήσουν ενοχλητικός για κάποιους. Εύχομαι καλή δύναμη στη νέα σου προσπάθεια και να ξέρεις ότι θα παρακολουθώ ανελλιπώς το xairete. Kαλό κουράγιο . Μιχάλης»

Παρασκευή 23 Ιουλίου 2010

Καλή σου μέρα, αγαπητή SANDRA! :-)

Σήμερα 08:48 από χρήστη SANDRA
KALHMERA PANAGIOTH MIXALOPOULE

Σήμερα 08:58 από χρήστη ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ
Καλή σου μέρα, αγαπητή SANDRA! :-)
http://xairete.blogspot.com/search/label/FOTO-XAIRETISMATA


Σήμερα 09:03 από χρήστη SANDRA
PANAGIOTH ONTOS SE LENE MIXALOPOULO H, TO EBALES ETSI SAN PSEYDONYMO???? SORRY, EILIKRINA APO PERIERGEIA SE ROATO DIOTI EINAI POLY SPANIO NA BLOGAREI KANEIS ME TON ONOMATEPONYMO TOU....DE TO EXO XANADEI....NA'SAI KALA KAI BRAVO GIA TIS APOPSEIS SOU....SYMFONOUME 1000%.

Σήμερα 10:22 από χρήστη ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ
Χαίρομαι που συμφωνούμε! Πράγματι, αυτό είναι το όνομα μου και το επώνυμο μου: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ (του Γεώργιου και της Διονυσίας, για να συμπληρώσω και τους γονείς μου). Είναι βλέπεις οι θέσεις μου τέτοιες, αυτές που κυρίως διατυπώνω για τα εκκλησιαστικά κυρίως θέματα, που μου επιβάλουν να μη κρύβομαι. Αν έγραφα ανώνυμα ή με ψευδώνυμο, θα μπορούσε κάποιος κακοπροαίρετος να με διαβάλει, εύκολα, να πει για παράδειγμα ότι είμαι κρυφός αιρετικός, εχθρός της εκκλησίας, κλπ.

Γράφω λοιπόν με πλήρη τα στοιχεία μου (ονοματεπώνυμο, διεύθυνση, τηλέφωνο) και αποκαλύπτω και την ιδιότητα μου, τη θρησκευτική, ότι είμαι δηλαδή πτυχιούχος κατηχητής της Αποστολικής Διακονίας (από την εποχή του αρχιεπισκόπου Ιερώνυμου Κοτσώνη, 1969). Αποκαλύπτω ακόμη ότι είμαι και χειροθετημένος «Αναγνώστης» (μικρός «κληρικός») από τότε που ήταν μητροπολίτης στη Φλώρινα ο Καντιώτης.

Γράφω δε, από παλιά. Γράφω από το 1980 (για θέματα τηλεόρασης τότε), τότε που έστειλα το πρώτο μου γράμμα στην Ελευθεροτυπία! Το 1987 μάλιστα, εξέδωσα και ένα βιβλίο, το «Γράμματα Διαμαρτυρίας» που κυκλοφόρησε και σε τρίτη έκδοση και εξαντλήθηκε γρήγορα, ένα βιβλίο με τη συλλογή των επιστολών μου αυτών, όσων δηλαδή είχαν δημοσιευτεί εκείνη την εποχή στον ημερήσιο και περιοδικό Τύπο, και είχαν μάλιστα τύχει μεγάλης προβολής (οι επιστολές)... Aπό το σαλόνι των εφημερίδων - κατάλληλα εικονογραφημένες - μέχρι και ως ... πρωτοσέλιδα άρθρα είχαν προβληθεί!..

Και φτάνουμε στην ηλεκτρονική εποχή, που τα γράμματα μου τα στέλνω (πιο εύκολα και πιο μαζικά) με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο. Η διεύθυνση μου, αυτή, άρχισε να έχει και "εισερχόμενα". Έτσι, γνώρισα και κάποια εκκλησιαστικά πρόσωπα με τα οποία αντάλλασα απόψεις ιδιωτικά... Μέχρι που (πριν 7 χρόνια περίπου) ανακάλυψα και κάποιες εκκλησιαστικές ιστοσελίδες που τις επισκεπτόμουν και κατέθετα σχόλια! Αναγκάστηκα όμως να τις επισκεφτώ όλες (αμέτρητες στον αριθμό) διότι δεν προλάβαινα να γράψω κάτι, και το διέγραφαν αμέσως. Εμένα δε, με αποκλείανε, με φίμωναν δια παντός! Έτσι, γυρνούσα από εδώ κι από εκεί, αλλά είχα παντού την ίδια τύχη! Δεν με ανέχονταν πουθενά, να γράφω και να ελέγχω τα σκάνδαλα που διέπρατταν τα διάφορα εκκλησιαστικά πρόσωπα, δεν με ανέχονταν να καυτηριάζω τα κακώς κείμενα, όπως είναι η ομοφυλοφιλία στο χώρο αυτό, και η εκμετάλλευση του θρησκευτικού συναισθήματος. Με έβριζαν και με διέγραφαν και μου στερούσαν (αποκλείοντας με) το δικαίωμα να τους απαντήσω. Αν μάλιστα έγραφα με ψευδώνυμο (το δοκίμασα κι αυτό) με καταλάβαιναν αμέσως και είχα, και, σαν «ανώνυμος» την ιδία τύχη, αφού το γράψιμο μου είναι (φαίνεται) μοναδικό!

Τα ίδια συνέβαιναν μετά, και σε κοσμικές σελίδες του ιντερνετ! Το μακρύ τους χέρι (όλων αυτών των διαπλεκομένων με τα σκάνδαλα και τους σκανδαλοποιούς) έφτανε μέχρι εκεί, και μου δημιουργούσε προβλήματα αποκλεισμού! Ακόμα και ένα μπλογκ (με πλήρη τα στοιχεία μου, πάλι) που το έφτιαξα (για να έχω κάποια ελευθερία) πριν τρία χρόνια σε χώρο του ΔΟΛ, το μπλογκ «χαιρετίσματα» το φθόνησαν διότι ήταν το πρώτο σε επισκεψημότητα (στο pathfinder)! Είχα τότε απειλές πάσης φύσεως, ακόμα και για τη ζωή μου. Ακόμα και από... Πατριαρχείο! Μέχρι που μια μέρα, χωρίς καμιά εξήγηση, χωρίς καμιά δικαιολογία, το μπλογκ αυτό απενεργοποιήθηκε από την εταιρία αυτή! Ένα μπλογκ που είχε μόνο 9 μήνες ζωή, με 6.500 αναρτήσεις και 15.000 σχόλια αναγνωστών! Ήταν μια προμελετημένη κίνηση των επίδοξων υποψήφιων δολοφόνων μου, ώστε ό,τι κάνουν εναντίον μου να γίνει "στη ζούλα"! Να μη γίνει δηλαδή γνωστό το όποιο χτύπημα μου ετοίμαζαν να διαπραχτεί - όπως τους βόλευε - στο σκοτάδι της εξαφάνισης μου, πλέον, από το Διαδίκτυο. Τότε (δυο χρόνια πριν) έφτιαξα στην Γκουγκλ το μπλογκ «χαίρετε». Έβαλα και έναν μετρητή επισκεπτών που τρελάθηκε αφού έφτασε σε λίγο χρονικό διάστημα (2 μηνών περίπου) να δείχνει 300.000 επισκέψεις!

Σήμερα 10:30 από χρήστη SANDRA
WOW!!!!OK PANAGIOTH EYXARISTO GIA THN APANTHSH NA'SAI KALA KAI SOU EYXOMAI OTI TO KALYTERO GIA TON DYSKOLO DROMO POU DIALEXES (FANTAZOMAI) THS DIAKONIAS. EILIKRINA POLY PARAXENO MOU FAINETAI KLIRIKOS KAI BLOGGER... MIA XARA TO BRISKO... SHMADIA TON KAIRON BLOGGERS PANTOU!!....KALH DYNAMH!

http://www.freegossip.gr/News.php?ID=12629

Σάββατο 24 Απριλίου 2010

ΑΡΧΕΙΟ: Αγαπητέ κ. Ιωάννη Καρδάση, χαίρετε!

ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΤΟ "ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΑΤΑ" ΜΕ ΤΙΤΛΟ:
Απευθύνθηκαν ο καθένας στον δικό του Θεό!

Ενώ, όπως είδαμε, ο κ. Βαρθολομαίος κηρύττει την ύπαρξη ενός μόνο Θεού, τον οποίον οι λαοί και οι θρησκείες λατρεύουν με διαφορετικό τρόπο, πρόσφατα άλλαξε και μίλησε για πολλούς Θεούς! Να τι δήλωσε σε πρόσφατο Διαθρησκειακό Περιβαλλοντικό συμπόσιο στη Γροιλανδία, όπου εκπρόσωποι δώδεκα θρησκειών προσευχηθήκαν για τη σωτηρία του Βορείου Πόλου και των παγετώνων του: «Απευθυνόμενοι ο καθένας από εμάς στον δικό του Θεό, προσευχηθήκαμε για την προστασία του πλανήτη και τη σωτηρία της ζωής»! (ΑΠΕ, 11.9.07).

Οι δηλώσεις αυτές του κ. Βαρθολομαίου γεννούν σε κάθε υγιώς και Ορθόδοξα σκεπτόμενο άνθρωπο τα εξής σοβαρά ερωτήματα:

Πιστεύει στα αλήθεια ο Πατριάρχης, ότι υπάρχουν περισσότεροι από ένας Θεοί; Εάν ναι, τότε έχει πάψει να είναι χριστιανός. Είναι πλέον αχρίστιανος.

Εάν παραδέχεται την ύπαρξη πολλών Θεών, δεν αρνείται το Σύμβολο της Πίστεως μας, στο πρώτο άρθρο του οποίου διακηρύττουμε πίστη «σε ένα Θεόν»;

Εάν όμως πιστεύει στην ύπαρξη του ενός και μόνου αληθινού Θεού, τότε ποιοι είναι αυτοί οι Θεοί, στους οποίους αναφέρεται; Τους θεωρεί ψευδείς και ανυπάρκτους, αλλά αναγκάζεται να αναφερθεί σε αυτούς από ευγένεια και σεβασμό στις θρησκείες των προσκεκλημένων του; Δεν είναι όμως αυτό ηθοποιία; Δεν είναι απόκρυψη της αλήθειας από τους πλανεμένους συνδαιτυμόνες του και εγκληματική εγκατάλειψη τους στο σκοτάδι της άγνοιας και της πλάνης τους; Δεν είναι αυτό κατάργηση της ιεραποστολής, άρνηση του Ευαγγελίου και κλείσιμο της Βασιλείας των ουρανών έμπροσθεν των ανθρώπων;

Εάν οι Θεοί αυτοί είναι ψευδείς και ανύπαρκτοι, τότε τι αναμένει ο κ. Βαρθολομαίος από τις προσευχές των προσκεκλημένων του σε αυτούς; Πώς θα επέμβουν για να σταματήσουν το λιώσιμο των πάγων και την καταστροφή του πλανήτη μας;

Μήπως θα ήταν προτιμότερο, αντί να διοργανώνει τα πολυέξοδα αυτά πανθρησκειακά συμπόσια, που παροργίζουν τον Θεό και σκανδαλίζουν τον λαό, να μετανοήσει για τον οικουμενισμό του και τις προδοσίες της Πίστεως που τον βαραίνουν, να κλειστεί στο κελί του, να γονατίσει, να υψώσει τα χέρια του στον ουρανό και να προσευχηθεί στον αληθινό Θεό, πρώτα για τη σωτηρία του εαυτού του και όλου του κόσμου και κατόπιν για τη σωτηρία του φυσικού περιβάλλοντος, που στο κάτω - κάτω είναι προφητευμένο ότι θα καταστραφεί;

(Από το περιοδικό «Ο Σταυρός»)



ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΤΟ "ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΑΤΑ" ΜΕ ΤΙΤΛΟ:

Αγαπητέ κ. Ιωάννη Καρδάση, χαίρετε!


2 Δεκεμβρίου 2007

Αγαπητέ κ. Ιωάννη Καρδάση, χαίρετε!


Έλαβα στοFORUMEPISKEPTHS@pathfinder.gr το μήνυμα σας και σας ευχαριστώ. Σας ευχαριστώ και για το ότι είστε αναγνώστης του ιστολογίου μου. Αλήθεια πώς το ανακαλύψατε;


Και έρχομαι στο θέμα μας. Λέτε πως διαβάσατε το θέμα με τίτλο «Απευθύνθηκαν ο καθένας στο δικό του Θεό!».

Όπως θα είδατε, το κείμενο το έχω πάρει από το περιοδικό «Ο Σταυρός» της ομώνυμης ορθόδοξης αδελφότητας που έχει ιδρύσει ο Σεβασμ. πρώην Φλωρίνης πατήρ Αυγουστίνος Καντιώτης. Εγώ, δεν είμαι θεολόγος αλλά μηχανικός! Θα σας παρακαλούσα λοιπόν να απευθυνθείτε στην πηγή του δημοσιεύματος, για να σας λύσουν τις απορίες σας.

Πάντως, διάβασα με ενδιαφέρον τα κείμενα σας. Αυτός ο αυτοκράτορας που μπήκε στον ναό έμεινε και μετά το «τας θύρας τας, θήρας»; Αν δεν έμεινε, τότε δεν υπάρχει, νομίζω, καμιά παράβαση από τον Μ. Βασίλειο. Παρά ταύτα, θα ήθελα να μου αναφέρετε τις πηγές σας για το περιστατικό αυτό.

Για τον Άγ. Ιωάννη της Κροστάνδης, που λέτε ότι «συνήθως ρωτούσε τους αλλόθρησκους για τις ανάγκες και τις δυσκολίες τους χωρίς να θίγει θέματα θρησκείας», δεν έχει να κάνει με τις συμπροσευχές που είναι το θέμα μας. Έτσι; Η φιλανθρωπία δεν πρέπει να κάνει διακρίσεις, και είναι γνωστή η παραβολή του Κυρίου για τον καλό Σαμαρείτη. "Έτερον εκάτερον", που λένε.

Το άλλο περιστατικό με την τατάρα (που ήτανε μουσουλμάνα) που λέτε, τι να πω; Μήπως ο άνθρωπος το έκανε από άγνοια; Τι μορφώσεως ήταν, και τι θέση είχε στην Εκκλησία;

Αυτά για την ώρα, και ελπίζω να τα ξαναπούμε.

Σας χαιρετώ,

Φιλικά και εγκάρδια,

Παναγιώτης Μιχαλόπουλος.


(Από το εξαφανισμένο μου μπλογκ, τα "χαιρετίσματα")



ΣΧΕΤΙΚΟ:


Το Blog «XAIRETISMATA», σε ΑΠΟΛΟΓΙΑ!..

Σάββατο 27 Φεβρουαρίου 2010

ΑΡΧΕΙΟ: Ανυπόταχτοι «Γαλάτες»!!..

ΕΤΟΣ 2007. (Από το εξαφανισμένο μου Ιστολόγιο, τα "χαιρετίσματα":)


Μπράβο Παναγιώτη!

Αστερίξ και Οβελίξ.
«Το 50 π.Χ. ολόκληρη η Γαλατία βρίσκεται υπό ρωμαϊκή κατοχή. Όλη; Όχι όλη! Ένα μικρό χωριό αντιστέκεται και θα αντιστέκεται για πάντα στους εισβολείς».

ΕΡΩΤΗΣΗ: Η κλασική αυτή εισαγωγή σε κάθε περιπέτεια του Αστερίξ θα μπορούσε άραγε να επαναληφθεί κάπου αλλού, σήμερα;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: ΝΑΙ!
...Στα Ιστολόγια του Παναγιώτη (Ελλάδα του 2007 μ.Χ.), θα βρείτε την αντίσταση στις... «λεγεώνες» του κακού (εκκλησιαστικού και όχι μόνο) κατεστημένου.



Βlogs ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ:
Γενική άποψη (χώρου-χωριού)...



ΣΧΕΤΙΚΟ:

ο Forum EPISKEPTHS (ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ) έγραψε Δευτέρα, 10 Δεκεμβρίου 2007 8:08 μμ:
 
Καλά Χριστούγεννα, αγαπητέ Μάριε!
Χαίρομαι που διαπιστώνεις ότι... «οι διαπιστώσεις μου είναι σωστές»! Προσθέτεις όμως: «...σε ότι αφορά τους άλλους»! Ποιοι είναι οι άλλοι; Ξένοι; Δεν ανήκουν στην Ορθόδοξη Εκκλησία της οποίας (υποτίθεται ότι) είναι ποιμένες; Να καταλάβω ότι είναι λύκοι μεταμορφωμένοι;
Ε, και λοιπόν; Οι λύκοι θα «φυλάνε» το μαντρί, και εμείς αμέριμνοι θα αγαπολογούμε; Αν λοιπόν (αγνοώντας όλα αυτά) εθελοτυφλούμε ως χριστιανοί σε τόσο μεγάλο βαθμό (τότε έχουμε χάσει από το οπτικό μας πεδίο τον Χριστό, την αληθινή Εκκλησία), ε, τότε καλύτερα να γιορτάζουμε σαν τους κοσμικούς τα Χριστούγεννα: μικρότερη αμαρτία θα κάνουμε!..
Εύχομαι να γεννηθεί στην καρδιά μας ο Χριστός (παρά ταύτα).
http://media2.feed.gr/filesystem/images/20061223/engine/assets_LARGE_t_420_65698_type11364.jpg

ο Marios Makris έγραψε   Δευτέρα, 10 Δεκεμβρίου 2007 8:46 μμ:
 
Ναι, ακριβώς, λύκοι, όσοι είναι λύκοι, γεννήματα εχιδνών. Παρακάτω, όμως, παρακάτω Παναγιώτη. Μην τους επιτρέπεις να σε πείσουν να τους μοιάσεις. Καταλαβαίνεις τι εννοώ. Αν θέλεις δώσε από το φως σου σε αυτούς, που το χρειάζονται. Αυτοί οι λύκοι είναι φανερό, δεν έρχονται εις εαυτόν. Δεν εννοώ να μη τα λες, εννοώ να ασχοληθούμε όσο μπορούμε με την διάδοση του πραγματικού νοήματος του Χριστού. Ο χρόνος σου είναι πολύτιμος.
http://marrios.pblogs.gr/2007/12/hristoygenna-hwris-hristo-opws-panta.html

Το Blog «XAIRETISMATA» 
(natapoume.pblogs.gr),
σε ΑΠΟΛΟΓΙΑ!..

Η ΑΠΟΛΟΓΙΑ ΜΟΥ (τα ακολούθα, περί τα 100, μηνύματά μου):

Το Blog «xairetismata», και το Ιslam.

Ο Μέγας Βασίλειος, Επίσκοπος Καισαρείας. (329-379 μ.Χ.)

Η Αγάπη:

Μου γράφουνε για την «εξέλιξη», και απαντώ:

Stauros Meggos, προς Forum EPISKEPTHS: Μπήκα να δω το προφίλ

Αγαπημένη έκφραση:
Η ελάχιστη γνώμη που αποκτήσαμε στους δρόμους της γης αυτούς τους χρόνους, μας έχει μάθει πως ο στερούμενος τα πάντα πλην του Χριστού, έχει το παν. Και ο έχων τα πάντα πλην του Χριστού, στερείται το παν.

«Το ν' αποσιωπάς την αλήθεια, είναι σαν να θάβεις χρυσάφι»!!

Καληνύχτα αδέλφια, συνταξιδιώτες στο διάστημα!

Εξ αρχής υπάρχει ο Λόγος.

The Galaxy Song: «Γενηθήτωφως» (Γεν. 1, 3).

Τους έδειξε τον ουρανό και είπε: Να ή πατρίδα μου!..

Παναγιώτης: «ο Κάρολος Ροβέρτος Δαρβίνος, μου είπε ότι..»

Η Βίβλος, και η εξελικτική θεωρία.

Εξελικτική θεωρία: Αμφισβητείται ακόμα και από εξελικτικούς!

Ο Επίσκοπος π. Νικ. Γκατζιρούλης, γράφει για τον Δαρβινισμό.

"Ο άνθρωπος κατάγεται από τον πίθηκο"!!!

Αναζητώντας, τον κατά Δαρβίνο «κοινό πρόγονο»!

Κάρολος Ροβέρτος Δαρβίνος.

Ανατολή: Σε 20 λεπτά. ΚΑΛΗΜΕΡΑ!

«Ποια ελευθερία αφήνει ο Θεός του Χριστιανισμού;»

Ο Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης.

Ο Άγιος Πατριάρχης Ιεροσολύμων Δοσίθεος.

Δημήτριος Μαντές, έγραψε.. Παναγιώτης Μιχαλόπουλος, έγραψε..

Η Κιβωτός του Νώε, στο Αραράτ!

Η Κιβωτός του Νώε, στο παρθενικό της ταξίδι!

Ο Νώε, η Κιβωτός, και ο φίλος μου ο κ. Δημήτριος Μαντές.

Αγαπητέ φίλε, κ. steve meaggos καλημέρα σας!

Πού θα βρεις πραγματική ελευθερία;

Ουράνιε Πατέρα μας!

Χριστός! Τι όνομα γλυκύ.»

Δεισιδαίμονας και προληπτικός: Τι βλάσφημο!

Με ρωτούν για την Μαγεία, και την Μαντεία. Και απαντώ:

Η Κάθαρση

Ο ιερωμένος, η δεξίωση και η πράσινη (χαρτοπαιχτική) τσόχα.

«SANTA» MOUTRA TOUS: Γελοιοποιούν το νόημα των Χριστουγέννων

Το τι ανοησία ακούω από αρχαιολάτρες, δεν περιγράφεται!

Ω(χ) «θεοί»!!!..

Αίτηση εγγραφής στο κλαμπ «Χαιρετίσματα»

Παραπλανητικό και ναρκωτικό των συνειδήσεων κήρυγμα!

Αγαπητέ κ. Ιωάννη Καρδάση, χαίρετε!

Ορθόδοξα clubs του Pathfinder

Ο ΓΕΡΩΝ ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ

Γέροντες της Ορθοδοξίας

Ιησούς Χριστός: Και τέλειος Θεός, και τέλειος άνθρωπος.

Παιδική ερώτηση: «Τι είναι Θεός;»

Ερώτηση (για «όνειρα και προφητείες»), και απάντηση.

Μου γράφουν, σχετικά με τον οικουμενισμό, και απαντώ.

Νίνα προς Παναγιώτη, για το μπλογκ «Χαιρετίσματα».

ΠΑΥΛΟΣ: «Είναι αίρεση και όχι Εκκλησία ο Παπισμός. Διάβολος»

Παπα-Χαράλαμπος: Ένα άλλο «αστέρι» του Άγιου Όρους!!!..

Το Τέρας, Αμάν!.. «Η ενορία κοντά σου»! Μπρρρρ

Κριτική βιβλίου του Γ. Ράτσιγκερ («πάπα»-Βενεδίκτου, 16ου).

Αγαπητή Νίνα, Το μπλοκ «Χαιρετίσματα», λέει πικρές αλήθειες!

Σχολιασμός βιβλίου Παΐσιου για τον γέροντά του «Παπα-Τυχώνα»

Ο Άγιος Γεώργιος, ο καταραμένος δράκος, και η βασιλοπούλα!!!

Η «ΚΑΛΥΨΗ» ΤΟΥ ΑΔΕΛΦΟΥ ΠΟΥ ΑΜΑΡΤΑΝΕΙ...

ΠΕΡΙ ΠΑΝΘΕΪΣΜΟΥ, κ.λπ.

Φίλοι μου στον Καναδά: Πού να βρουν ναό να εκκλησιαστούν!

Οι «χριστιανοί» του Παπαθεμελή!..

ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΠΟΥ ΕΛΑΒΑ ΑΠΟ ΤΟΝ «ΠΑΠΑΘΕΜΕΛΗ»!!

«Κριτήριο της αληθείας», ...«Αρχηγός της σωτηρίας»!!!..

Η μασονία, δείχνει τα «φιλάνθρωπα» δόντια της!

ΒΟΜΒΑ ΑΡΧΙΕΡΕΩΣ: ΔΕΝ ΕΙΣΘΕ ΕΚΚΛΗΣΙΑ, ΕΙΣΘΕ ΑΙΡΕΣΗ...

«Κρίση» και «Κατάκριση». (Απάντηση στην ξενιτεμένη φίλη)

«Εθνικοί»: «Τα έχουν παίξει», για ένα... εκκλησάκι!!!..

«Υπάρχει Θεός τελικά?»: Σχόλιο, στο blog του κ. Άγγ. Χάλαρη.

Περιβάλλον, έγκλημα και αδιαφορία

Πλοίο είναι η Ορθόδοξη Εκκλησία.

Ο κ. Άνθιμος, και τα κορίτσια που σκανδαλίζουν.

Οι καμπάνες στην... «πολιτισμένη» Ελλάδα!!!..

«Φτύστο να μην αβασκαθεί»!!!..

Είναι αισχρή η λέξη «πουριτανισμός»;

Με ρωτάτε τι πιστεύω για τη νηστεία;

Τι είναι οι «Πεντηκοστιανοί»;

Πιστεύετε στο «μάτι»;

Forum: «Ποιος είναι χριστιανός ορθόδοξος;»

Ποιος είναι ο αιρετικός;

«Ορθόδοξοι» Μαριολάτρες!

Συμπαράσταση στον π Ευθύμιο Τρικαμηνά

Pathfinder FORUMS - Χριστιανισμός - ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ.

Δεν τους ενδιαφέρει το Ευαγγέλιο, αλλά μόνο ο γέροντας!..

Να γιατί και οι χουντικοί πρέπει να έχουν τον «άγιο» τους!!!

Μετά τον «άγιο» Βησσαρίωνα, μας ετοιμάζουν τον «όσιο» Παΐσιο

«Απεβίωσε ο παπά - Σκορδάς». Ο Θεός να τον συγχωρήσει!..

Ως μισθωτή πόρνη θρησκευτική πόρνη, η Εκκλησία της Ελλάδος;

«ΑΣ ΦΩΝΑΞΟΥΜΕ ''ΑΝΑΞΙΟΣ''», ...ΚΑΙ ΑΣ ΜΑΣ ΜΑΚΕΛΕΨΟΥΝΕ!!!..

Παποστάσιο, ο ναός του Βατικανού...

ΙΤΑΜΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΑΠΑ

Ο ΙΟΣ ΜΕΤΑΔΟΘΗΚΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ

Η σαπίλα των παπικών κληρικών...

ΠΟΙΟΙ, «ΚΑΘΑΙΡΕΣΑΝ», ΠΟΙΟΝ;

ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΚΑΙ Η ΤΡΙΧΑ ΤΩΝ ΛΥΚΩΝ

Ανυπόταχτοι «Γαλάτες»!!..

ΚΑΠΕΛΑ ΣΙΞΤΙΝΑ

«Μπράβο» στη βλάστημη Έλενα Ακρίτα!

Τρίτη 10 Νοεμβρίου 2009

«XAIRETE», αλλά μη ξεχνάμε και τα «XAIRETISMATA»!

ΜΠΛΟΚΓ «XAIRETISMATA»: ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ

Καινούριο blog στον αέρα


4 Δεκεμβρίου 2007«ΜΠΛΟΓΚ» (ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ),
ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗΣ (ΔΙΑ)ΜΑΡΤΥΡΙΑΣ, ΜΕ ΤΙΤΛΟ: «XAIRETISMATA»

Δημιουργήθηκε (από τον Παναγιώτη Μιχαλόπουλο) στις 17-09-2007


XAIRETISMATA ... Η άποψή μας (και ό,τι μας κάνει εντύπωση), να λέγεται και να καταγράφεται.


Επισκέψεις (τις τελευταίες 30 μέρες): 58.650

Μάξιμουμ επισκέψεων: 4.500 ημερησίως.



ΣΧΟΛΙΟ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗ:


5 Φεβρουαρίου
Έλλην Πολίτης

Καλησπέρα αγαπητέ.Συγχαρητήρια για το blog σου, είμαι και εγώ ένας από τους καθημερινούς του επισκέπτες.Είναι ένα από τα αβανγκάρντ του Ελληνικού διαδικτύου που ρίχνει φως στην σημερινή Εκκλησία της Ελλάδος που έχει μετατραπεί σε έναν σύγχρονο πύργο της Βαβέλ.Μια Εκκλησία η οποία βαδίζει σε δρόμο ζαβό και επικίνδυνο με ηγεμόνες Ιαβέρηδες που μοιάζουν ένθρονοι καβαλάρηδες κρατώντας τα λάβαρα του οίκου τους, αναδεικνύοντας την δύναμη τους και αδιαφορώντας για τα πραγματικά τους καθήκοντα που είναι πνευματικά και κοινωνικά.Έκαναν τον μαβί λόγο του Ιησού κατάμαυρο, την Εκκλησία από οίκο της αγάπης, Ναβαρίνο! μόνο πόλεμο θυμίζει, την θεία λειτουργία θεία εμπορία...
Δεν υπάρχουν λόγια για την διαφθορά.Το blog σου εντοπίζει την γάγγραινα και την αναδυκνύει, είναι μια δάδα φωτός που μεταφέρεται στους επισκέπτες-δαδούχους και κάνει τον γύρω του Ελληνικού διαδικτύου.Όλα αυτά χρειάζονται για να τα κάνει κάποιος να είναι ο εαυτός του και
να έχει το θάρρος και την τόλμη να λέει την άποψη του πάνω σε θέματα που ακόμα είναι ταμπού στη σημερινή κοινωνία.Εύχομαι να γεμίσει ο τόπος πάρκα με όμορφους υάκινθους, να περιφέρονται άνθρωποι με καλό λόγο στο στόμα τους και όχι σκουπίδια, ερημιά και τσιμέντο.Εύχομαι να είσαι υγιής και να συνεχίσεις το έργο σου με τον ίδιο ζήλο.
Καλό βράδυ.

Ένας ανώνυμος Έλλην πολίτης.



ΣΧΕΤΙΚΟ ΘΕΜΑ:

Απάντηση σε σχόλιο

Δευτέρα 9 Νοεμβρίου 2009

Σταυρούλα: Χαίρομαι που είμαι εδώ, και που «τα λέμε»!..

η stavroula έγραψε
Παρασκευή, 9 Μαΐου 2008 6:28 πμ:

Το ότι ζούμε σε έναν κόσμο που «εν τω πονηρώ κείται» (συνεχώς διεφθαρμένο), είναι μια αδιαμφισβήτητη πραγματικότητα ...
Γι αυτό, είναι απαράδεκτο (και άδικο) να προσπαθείς να ζεις με ψευδαισθήσεις (in denial). Να προσπαθείς δηλαδή να πείσεις (να κοροϊδέψεις) τον εαυτό σου για κάτι που δεν υφίσταται. Ότι τάχα σε έναν χώρο που τον ζεις από μικρό παιδί (που είναι η Ορθόδοξη Εκκλησία) σε ένα χώρο όπου βρίσκεται ό,τι ιερό και όσιο από πλευράς ορθής πίστης (που είναι η ίδια σου η ύπαρξη σχετικά με το τι ειλικρινά είναι αυτό για το οποίο αξίζει να ζεις), ..ο χώρος της Πίστης σου, λοιπόν, της ελπίδας και της καταφυγής σου, ..ότι τάχα δεν παρουσιάζει κανένα πρόβλημα ως προς το ανθρώπινο στοιχείο του!

Απαράδεκτο, το να προσπαθείς να κρύψεις τα σκουπίδια κάτω από το χαλί. Αμαρτία μεγάλη, το να γίνεσαι συμμέτοχος στην διαφθορά, σιωπώντας! Ανοησία μεγάλη, το να προσπαθείς να κουκουλώσεις τη βρωμιά όταν η δυσοσμία φτάνει μίλια μακριά...

Κάτι τέτοιο (όλο αυτό το ψέμα και η υποκρισία) είναι αντίθετο με τη συνείδηση μας, και μας καθιστά ενόχους ενώπιον Εκείνου που είναι η Αλήθεια, ενώπιον Εκείνου που τόσο μας αγάπησε, και πρόσφερε θυσία τον εαυτό του για να μας σώσει από αυτόν ακριβώς τον φθαρτό και διεφθαρμένο κόσμο...

ΝΑΙ, θα ήταν ακόμα σκληρό, πολύ σκληρό εάν δυο, τρεις, κλπ «συνηγμένοι» αδυνατούσαν να έχουν τον Χριστό μαζί τους, να έχουν καθαρή και ανόθευτη Ορθόδοξη Πίστη...

Γι αυτό κ. Παναγιώτη, εγώ χαίρομαι που είμαι εδώ, και που «τα λέμε»!..

:)



(Από το εξαφανισμένο ιστολόγιο μου "ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΑΤΑ")




stavroula είπε...
Είναι αργά πλέον… αλλά πέρασα από τη γειτονιά!
Βλέπω ότι ανάρτησες κάποιο παλιό μου σχόλιο από τα παλιά
XAIRETISMATA, αν θυμάμαι καλά, τότε που διάβαζα τα άρθρα και η πίστη μου είχε κλονιστεί, ή μάλλον η πίστη μου σε ορισμένους που την εκπροσωπούν…
Όμως, το χιούμορ, οι όμορφες εικόνες, τα τραγούδια που αγαπήσαμε, και ιδιαίτερα η αγάπη για την αναζήτηση της αληθείας και η εμπιστοσύνη στον Κύριο, μας έκανε να καταλάβουμε ότι υπάρχει ελπίδα, ότι τίποτε δεν χάνεται…
Ακόμα κι αν αλλάξαμε ιστολόγια…
Χάρηκα λοιπόν που είμαι, και, εδώ και που τα λεμε, και, πάλι!
:)
7 Αύγουστος 2008 8:34 πμ


P. MICHALOPOULOS είπε...
:-)
7 Αύγουστος 2008 9:12 πμ



σχόλιο:

nespa45 είπε...

Πλάκα κάνεις; Σε αποκλείσανε και στο δεύτερο σου μπλογκ; Εδώ άλλοι βγάζουν τσοντοφωτογραφίες και κανείς δεν μιλάει…
11 Αύγουστος 2008 11:17 πμ

Ανώνυμος είπε...
Kύριε Μιχαλόπουλε σας είχαν εξαφανίσει από το Διαδίκτυο. Βλέπω πως επιστρέψατε. Καλώς ήλθατε.
4 Αύγουστος 2008 12:57 πμ
posted by press.gr@hotmail.com @ 12:39:00 πμ

Κυριακή 8 Νοεμβρίου 2009

ΑΡΧΕΙΟ - palioparea

Δευτέρα, 28 Ιουλίου 2008


Σε ευχαριστώ θερμά, αγαπητέ εν Χριστώ αδελφέ Μιχάλη...


Σε ευχαριστώ θερμά, αγαπητέ εν Χριστώ αδελφέ Μιχάλη, για την σκέψη σου αυτή να μου αφήσεις ένα σχόλιο με χαιρετισμό λόγω της αναχώρησης σου, ένα σχόλιο με ευχές, και, για το προσωπικό μου έργο. Σε ευχαριστώ, και πάλι, πολύ με συγκίνησες, φίλε!


Αυτά τα καλά σου λόγια, πολύ με στηρίζουν και με κάνουν να πιστεύω ότι δεν έχω μόνο σταυρωτές (π.χ. τους παλαιοημερολογίτες, π.χ. τους «δικούς» μου ρασοφόρους, που επιβουλεύονται και τη ζωή μου ακόμα, π.χ. και όλες τις άλλες τις απανταχού «χριστιανο»Φασιστικές δυνάμεις), δεν έχω μόνο σταυρωτές αλλά έχω και ένα Σίμωνα Κυρηναίο, τον αδελφό Μιχάλη!.. Να είσαι καλά! :-)

Εύχομαι λοιπόν και εγώ, ολόψυχα, τα ίδια:

Είθε ο εκ νεκρών Αναστάς Χριστός να σου χαρίζει υγεία και δύναμη. Καλή συνέχεια και στο δικό σου έργο, σε κάθε τομέα της ζωής σου!

«XAIRETISMATA»! :-)

Καλό ταξίδι, καλά να περάσεις, καλή επιστροφή!

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ


stavroula είπε: Euxomai olh h palioparea na episkeutei to neo istologio :)


P. MICHALOPOULOS είπε: POIA palioparea ???

stavroula είπε: Hra, Anastasia,Aggelos k olous pou sunantousa sta XAIRETISMATA!


P. MICHALOPOULOS είπε:
1. Η Ήρα, είχε (διέκοψε λέει) διασυνδέσεις με την ΟΟΔΕ που με καταδιώκει εδώ και χρόνια τώρα!..

2. Η Ντίνα, έμπαινε μόνο για να με μαλώσει όταν έγραφα για τον Χριστόδουλο τον οποίον εκείνη έλεγε ότι τον πήγαινε ό,τι (προδοσίες κλπ) και αν έκανε!..

3. Ο Άγγελος, ενδιαφερόταν μόνο για το μοναστήρι "τους" (το παλαιοημερολογίτικο) του Εσφιγμένου, εκμεταλλευόμενος (με την καλή έννοια) την μεγάλη δημοτικότητα του μλογκ «χαιρετίσματα»!..

4. Όλοι οι άλλοι; Ποιοι; Πού είναι τώρα; Σε «διακοπές», προφανώς!!!.. Ναι, η Αναστασία κάτι τέτοιο είχε δηλώσει ότι θα κάνει (ότι θα πάει διακοπές) τον άλλο μήνα!!!..:-)
Παναγιώτης
Υ.Γ.
Ο πιο ντόμπρος φαίνεται ότι ήταν ο Μιχάλης, του παλαιού και αυτός νομίζω, που με αποχαιρέτησε με πραγματικό φιλικό πνεύμα (φεύγοντας για τις διακοπές του), πριν συμβούν οι γνωστοί σε βάρος μου τραμπουκισμοί...
Ξέχασα και την Ζωή («Ρομφαία») που έχει δείξει καλή σχετικά εικόνα (του παλαιού εορτολογίου και αυτή), αν και στην ιστοσελίδα που έχει με κάποιον Γιάννη, στην «ορθοδοξία – φορουμαπ», μου φέρθηκαν όπως και οι υπόλοιποι εχθροί μου και αμείλικτοι διώκτες μου!!!..

http://xairete.blogspot.com/2008/07/blog-post_7190.html



Ο Μιχάλης είπε:
(27 Ιούλιος 2008 10:53 μμ)

«Παναγιώτη, χθες γύρισα από την άδεια μου (δεν είχα internet εκεί που πήγα) και διαβάζοντας τις απαντήσεις παραπάνω στεναχωρήθηκα διότι απ' ότι κατάλαβα δύο φορές μέσα στο μήνα σου σταμάτησαν το blog σου επειδή ήσουν ενοχλητικός για κάποιους. Εύχομαι καλή δύναμη στη νέα σου προσπάθεια και να ξέρεις ότι θα παρακολουθώ ανελλιπώς το xairete. Kαλό κουράγιο . Μιχάλης»

http://xairete.blogspot.com/2008/07/blog-post_7190.html