Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα TO-POTAMI-STAVROS-THEODORAKHS. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα TO-POTAMI-STAVROS-THEODORAKHS. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Παρασκευή 18 Απριλίου 2014

Αυτή η Εκκλησία, η Εκκλησία του γέροντα Παστίτσιου, της μούμιας του Βησσαρίωνα, και της Μεγάλης Απάτης με το «άγιο φως», δεν είναι η Εκκλησία του Αρχηγού μας του Χριστού! Είναι η Εκκλησία, του κάθε… Αρχι-Μαλάκα! Χα!

HOT DOC shared a link. 
3 hrs ago
 
- Παρεμπιπτόντως: 
...Θα κατασπαράξω, και, το πουλί του Αγίου 
πρώην Αττικής Παντελεήμονα Μπεζενίτη, ...
αυτού δίπλα μου, αν πάει και από πίσω μoυ, 
και τολμήσει να μου το ακουμπήσει και εμένα! Χα!  

ΔΙΑΒΑΖΩ:
18 Απριλίου 2014 - 11:54
Το πασχαλινό παραλήρημα του μητροπολίτη Αμβρόσιου

Ότι ο μητροπολίτης Καλαβρύτων Αμβρόσιος είναι αμετροεπής είναι γνωστό. Ότι είναι ακροδεξιός και φίλα προσκήμενος στη νεοναζοστική Χρυσή Αυγή είναι επίσης γνωστό. Τώρα, με αφορμή τα όσα έγραψε ο Νίκος Δήμου για το Άγιο Φως, απέδειξε ότι σκέφτεται και με όρους Μεσαίωνα, καθώς αφού εξύβρισε με χυδαιότητα τον συγγραφέα, πρότεινε και τον αφορισμό του.

«Όποιον υβρίζει τόν γονηό μου, τον συγχωρώ! Αντιθέτως, όποιον υβρίζει τον Ουράνιο Πατέρα μου, τον Σωτήρα και Λυτρωτή μου, τον Χριστό, θα τον κατασπαράξω», αναφέρει ο Αμβρόσιος, σε γραπτή του δήλωση για τον Νίκο Δήμου, ξεχνώντας ακόμη και τα διδάγματα του Ιησού, το οποίο πιστεύει, ο οποίος σίγουρα δεν θα πρότεινε κάτι τέτοιο για οποιονδήποτε.  

Σε άλλο σημείο, ο κατά τ' άλλα "Άγιος" Καλαβρύτων, σχολιάζει πως ο Νίκος Δήμου, «έβγαλε αυτό, που έκρυβε μέσα του, δηλαδή την σαπίλα της ψυχής του, την ασέβεια πρός τόν Θεό».

Διαβάστε εδώ τη δήλωσή του μητροπολίτη

«Ξεπρόβαλε και πάλι ο αθεόφοβος, για να προσβάλει την αγία Ορθοδοξία μας!
Πρόκειται για το ανθρωπάκι, το δημοσιογράφο - στρεβλωτή και διαστρεβλωτή της αλήθειας δημοσιογράφο- Νίκο Δήμου!
Είπεν ο αθεόφοβος, ότι το Άγιο Φώς, το οποίο πηγάζει θαυματουργικά από τον Πανάγιο Τάφο του Χριστού μας, είναι μύθος, η δέ ευλαβική αποδοχή του εκ μέρους των ευσεβών χριστιανών, συνιστά ειδωλολατρείαν!
'Ετσι έβγαλε αυτό, που έκρυβε μέσα του, δηλ. την σαπίλα της ψυχής του, την ασέβεια πρός τόν Θεό! Και αυτό είναι φυσικό!
Ο καθένας μας, της ευκαιρίας δοθείσης, βγάζει αυτό, που έχει μέσα του! Έτσι, λοιπόν, ο σκύλος γαυγίζει!
Ο γάϊδαρος γκαρίζει! Ο βάτραχος κράζει κοάξ-κοάξ! Και ο άθεος βγάζει πρός τά έξω τη σαπίλα της ψυχής του!
Εάν υπήρχε στιβαρά εκκλησιαστική Διοίκηση, τότε θά είχε εκδώσει ΑΦΟΡΙΣΜΟ για το ασεβέστατο αυτό ανθρωπάκι.
Αφού όμως αυτό δέν έγινε, εμείς παρακαλούμε τόν Θεό νά σαπίσει τό στόμα του! Συγχωρήστε με, Αδελφοί καί Πατέρες!
Υποχρεούμεθα νά είμεθα ευγενείς πρός την αυτού μεγαλειότητα, τόν άνθρωπο, όχι όμως και πρός τά ανθρωπάκια!
Όποιον υβρίζει τόν γονηό μου, τον συγχωρώ! Αντιθέτως, όποιον υβρίζει τον Ουράνιο Πατέρα μου, τον Σωτήρα και Λυτρωτή μου, τον Χριστό, θα τον κατασπαράξω!». 


http://www.koutipandoras.gr/article/111997/pashalino-paralirima-toy-mitropoliti-amvrosioy

ΔΙΑΒΑΖΩ: Να γιατί ο Σταύρος Θεοδωράκης άνοιξε την πόρτα εξόδου από ''Το Ποτάμι'' για τον Νίκο Δήμου...

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Μ. Παρασκευή, 18.04.2014 | 11:34

Κάνει ο Σταύρος τον…σταυρό του;
 

Διαβάστε γιατί ο Σταύρος Θεοδωράκης άνοιξε την πόρτα εξόδου από ''Το Ποτάμι'' για τον Νίκο Δήμου μετά το περιβόητο άρθρο του.

Γράφει, ο Ανδρέας Μαραθιάς
Και ξαφνικά το πολιτικό τοπίο της χώρας λόγω και των ημερών του Πάσχα σείεται από αναφορές και δηλώσεις υπέρ και κατά του Αγίου Φωτός ως αρχηγού κράτους, αναδεικνύοντας τη θρησκόληπτη προσέγγιση των πολιτικών ενόψει εκλογών πρωτίστως.
[…]
Προφανώς οι θέσεις του συγγραφέως αποτελούν προσωπικές απόψεις καθώς τα θρησκευτικά πιστεύω του καθενός είναι αυστηρώς προσωπικά δεδομένα- κατ΄ εμέ- και παράλληλα υπάρχει η ελευθερία της έκφρασης και της λατρείας.
Η προσπάθεια όμως του πολιτικού κόσμου από την άκρα Δεξιά μέχρι το ΚΚΕ να πέσει πάνω στον κ. Δήμου όπως οι Ταλιμπάν κατά των απίστων παραπέμπει ευθέως σε διακομματικό θεοκρατικό καθεστώς με σκοπό την προσχηματική διάσωση των ιερών και οσίων της φυλής και κυρίως την παντοιοτρόπως εύνοια της Εκκλησίας.
 

Μέχρι και ο «νεωτεριστής» πολιτικός με το σακίδιο στην πλάτη Σταύρος Θεοδωράκης του νεοπαγούς κόμματος «Το Ποτάμι» αναγκάστηκε να μην καλύψει τις απόψεις του συνιδρυτικού στελέχους κ. Δήμου δίνοντας έτσι τα διαπιστευτήρια του στο χριστεπώνυμο εκλογικό σώμα, κάτω και από τις «πιέσεις» σύσσωμης της ελληνορθόδοξης πολιτικής τάξης.
 

Σ όσους είχαν απορία αν Σταύρος κάνει το σταυρό του λοιπόν, προφανώς και τον κάνει και είναι έτοιμος να ορκιστεί…. «Έλλην πολιτικός» εν έτει 2014 ενώπιον Θεού και Συντάγματος σύμφωνα με τα πολιτικά ήθη και έθιμα. 
Το ερώτημα όμως παραμένει και απαιτείται μια ξεκάθαρη απάντηση: Έως πότε Εκκλησία και Πολιτεία θα «διαπλέκονται» προς άγραν «ευεργετών» και «ψηφοφόρων» εκμεταλλευόμενοι ακόμη και τις υπαρξιακές-μεταφυσικές αναζητήσεις του ποιμνίου-εκλογικού σώματος.
http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=284140&catid=9

ΣΧΕΤΙΚΟ: 
Παρασκευή, 20 Απριλίου 2012

Πώς προήλθε η φράση… «Της ποuτ@ν@ς το κάγκελο» (ή… «της επί χρήμασι εκδιδομένης γυναικός το σιδηρούν κιγκλίδωμα» κατά τον Χάρρυ Κλυνν) ???

Πέμπτη 17 Απριλίου 2014

ΜΕΤΑ ΤΟ ΣΑΛΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΓΙΟ ΦΩΣ - Παραιτήθηκε από «το Ποτάμι» ο Νίκος Δήμου

ΕΘΝΟΣ On Line17/4/2014 -19:09
ΜΕΤΑ ΤΟ ΣΑΛΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΓΙΟ ΦΩΣ
Παραιτήθηκε από «το Ποτάμι» ο Νίκος Δήμου


Την παραίτησή του από μέλος του νέου κόμματος «Το Ποτάμι» του Σταύρου Θεοδωράκη ανακοίνωσε το απόγευμα ο συγγραφέας Νίκος Δήμου, μέσα από την ιστοσελίδα του. Η παραίτησή του έρχεται στον απόηχο των αντιδράσεων που προκάλεσε άρθρο του για το Αγιο Φως, το οποίο είχε χαρακτηρίσει «ειδωλολατρικό σύμβολο».
 
Στην ανάρτησή του ο κ. Δήμου αναφέρει χαρακτηριστικά τα εξής:  
«Ως όφειλα, έστειλα την παραίτησή μου. Δεν πήρα απάντηση, άρα έγινε δεκτή».

Στην ανάρτησή στο προσωπικό του ιστολόγιο, ο Νίκος Δήμου παραπέμπει στην παλαιότερη δημοσίευση που είχε κάνει την 1η Απριλίου και αναφέρει τα εξής:
«Τι γίνεται όταν ένας ανένταχτος διανοούμενος, που δρα και μιλάει δημόσια επί δεκαετίες, έχει διαμορφώσει δικό του αξιακό σύστημα, τρόπο σκέψης, γραφής και μία ξεκάθαρη ταυτότητα, ενταχθεί σε ένα νέο κόμμα που τώρα διαμορφώνει το δικό του προφίλ; Το κόμμα αυτό θέλει να είναι δημοκρατικό και ανοιχτό, όμως από την άλλη μεριά, μπορεί να το ταυτίσουν με τις απόψεις του νέου μέλους του – οι οποίες δεν είναι αναγκαστικά οι δικές του – π. χ. του αρχηγού, ή της πλειοψηφίας των μελών.
» Πάλι, ο διανοούμενος, από τη στιγμή που συντάσσεται με κόμμα, γίνεται στόχος των αντιπάλων παρατάξεων. Αυτά που έλεγε παλιά χωρίς συνέπειες, τώρα μετράνε τριπλά. Και δύσκολα μπορεί να αλλάξει απόψεις αντιφάσκοντας προς τον παλιό εαυτό του. Αν πάλι πάψει εντελώς να τοποθετείται, ή επιλέγει μόνο ανώδυνα θέματα, θα φανεί παράξενο. Άλλωστε είναι χρήσιμος κυρίως όταν εκφράζεται στα ουσιώδη και παίρνει θέση.»

Σε συνέχεια αυτού του αποσπάσματος, ο κ. Δήμου ανακοινώνει την παραίτησή του από το κόμμα του κ. Θεοδωράκη, αναφέροντας τα εξής:
«Δεν πέρασαν ούτε δεκαπέντε ημέρες και το ασυμβίβαστο επικυρώθηκε. Έγραψα κάτι το αντικληρικόν, ξεσηκώθηκαν τα Μέσα και ο αρχηγός αναγκάστηκε να «κρατήσει αποστάσεις» (ή, όπως έγραψε άλλο Μέσο, «με άδειασε»). Κι εγώ, ως όφειλα, έστειλα την παραίτησή μου. Δεν πήρα απάντηση, άρα έγινε δεκτή.
Όχι πως είχα κανένα αξίωμα – σκέτο μέλος ήμουνα. Αλλά είχα αναγγελθεί με την πρώτη ομάδα, το όνομά μου είναι γνωστό και τα Μέσα με ταύτισαν. Κι έτσι βρήκαμε τον μπελά μας και εγώ και το κόμμα.
» Εξακολουθώ να στηρίζω το Ποτάμι και να πιστεύω στον Σταύρο Θεοδωράκη. Λυπάμαι που άθελά μου του έκανα ζημιά. Αλλά ήταν πια πολύ αργά για να αλλάξω.»
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22767&subid=2&pubid=63994460

ΣΧΟΛΙΑ:

Marios Polyzoes
Η Ελλάδα έχει το προνόμιο να είναι φωτισμένη από το Άγιο φως εξασφαλισμένο από τον Κύριο κατά αποκλειστικότητα. Ολοι οι άλλοι λαοί είναι καταδικασμένοι στο σκοτάδι. Ακόμα και οι ορθόδοξοι μη Έλληνες. Ποιος είναι αυτός ο Δήμος (έτσι τον απεκάλεσε μια γειτόνισα μου) που θα αμφισβητήσει την αγιότητα του φωτός που κάνει τους έλληνες τους πιο φωτισμένους, τους πιο έξυπνους και προκομένους ανθρώπους πάνω στην Γη; 
Καλα κρασα Ελλάδα και του χρόνου να πληρωσεις ιπτάμενο δίσκο να φερει το φως κατ' ευθείαν και φρέσκο από τον Θεό χωρις μεσάζοντες και να γλυτωνουν και τις κλωτσοπατινάδες οι άγιοι της Ιερουσαλήμ.

Socrates Bahlas προς Marios Polyzoes

Βλέπεις, οι Χατζηνικολάου, οι Ευαγγελάτοι, και οι λοιποί Τρέμηδες, έχουν άλλη γνώμη. Έτσι κρατιέται ο κόσμος στα σκοτάδια του, Και αυτό δεν είναι σχήμα λόγου. http://www.koutipandoras.gr/article/111941/paraitithike-o-dimoy-apo-potami-epistoli-me-aihmes-kata-theodoraki

ΔΙΑΒΑΖΩ: Πρέπει δηλαδή να δουλευόμαστε μεταξύ μας για το δήθεν Άγιο Φως;

2 hrs ago
Είπατε κάτι για το Ιράν;  
ΔΙΑΒΑΖΩ:
April 16th, 2014
Πρέπει δηλαδή να δουλευόμαστε μεταξύ μας για το δήθεν Άγιο Φως;

“Σύμφωνα με μαρτυρίες πιστών [CITATION NEEDED], το Άγιο Φως είναι ένα σύνθετο φαινόμενο το οποίο εμφανίζεται στο θόλο εντός του Ναού της Αναστάσεως αλλά και κατ΄ άλλους έξω από αυτόν. Εμφανίζεται σαν λευκογάλανες οριζόντιες ταινιώδεις αστραπές, περιστρεφόμενες ανταύγειες ή κινούμενες φλόγες που κανείς δεν γνωρίζει από που προέρχονται…”
Στην πραγματικότητα οι περισσότεροι πιστοί που γνωρίζω μόνο για λόγους σεβασμού (και συμβολισμού) υποκρίνονται ότι πιστεύουν πως το Άγιο Φως όντως βγαίνει από μόνο του κάθε χρόνο την προκαθορισμένη ώρα.
Μπορεί ένα υποτιθέμενο θαύμα να ήταν πιστευτό ή ανεξήγητο το 500 ή το 1700 μΧ, αλλά σήμερα, με την πρόοδο της τεχνολογίας, με τις κάμερες και το ίντερνετ, το να συντηρείς ένα θρησκευτικό μύθο είναι μια πιο δύσκολη δουλειά.
Οι κάμερες και οι φωτογραφικές δεν επιτρέπονται κατά τη τελετή της αφής. Μόνο ο εκάστοτε Πατριάρχης επιτρέπεται να μπει στο σημείο που είναι τα κεριά. Μόνο αυτός ξέρει τι γίνεται. Η Εκκλησία θα είχε την ευκαιρία να παρουσιάσει σε ζωντανή μετάδοση ένα θαύμα, βουλώνοντας πολλά στόματα (και το δικό μου) και προσηλυτίζοντας εκατομμύρια νέους πιστούς (και εμένα), αλλά μπα. Προτιμά να μην το κάνει, να μην δημοσιοποιήσει το «θαύμα».
Τέλος πάντων, το θέμα δεν είναι το πώς εμφανίζεται το Άγιο Φως – αυτά έχουν γραφτεί κι εξάλλου στις θρησκείες το μεγαλύτερο ρόλο παίζουν οι συμβολισμοί, πράγμα απολύτως σεβαστό.
Για τους τρόπους που μπορεί να γίνεται η πιθανή απάτη έχουν γράψει και μιλήσει εκατοντάδες ειδικοί, ενώ ακόμα και το Πατριαρχείο ποτέ δεν έχει κάνει λόγο για θαυματουργή αφή του Φωτός (και ούτε πρόκειται να κάνει για ευνόητους λόγους) αφήνει όμως τους πιστούς να το υποψιάζονται, εδώ και αιώνες. Ενώ το Πατριαρχείο δεν υποστηρίζει ότι είναι θαύμα, αν το υποστηρίξει ο Νίκος Δήμου, ή εγώ, ξαφνικά είμαστε ανθρωπόμορφα τέρατα που δε σεβόμαστε τίποτα.
Σήμερα μάλιστα, με αφορμή μια αποστροφή σε άρθρο του Νίκου Δήμου, είδα στις ειδήσεις ατελείωτα ρεπορτάζ για το θέμα, τα οποία -ω, τι έκπληξη!- αποτελούνταν απο μπόλικους μαυροφορεμένους που έλεγαν ξανά και ξανά πόσο προσβλήθηκαν επειδή κάποιος δεν πιστεύει στα ψευτοθαύματά τους. Είδα ακόμα και τον Σταύρο Θεοδωράκη (άρχισε ήδη κι αυτός τις εκπτώσεις;!) να κρεμάει τον Δήμου, λέγοντας ότι δεν πρέπει να παίζουμε με το θρησκευτικό συναίσθημα ούτε απ’ τη μία ούτε απ’ την άλλη πλευρά, και να διευκρινίζει ότι ο Δήμου δεν είναι στέλεχος του Ποταμιού.
Μεταξύ μας όμως θα κοροϊδευόμαστε; 

Το Άγιο Φως είναι ένας συμβολισμός σπουδαίος (που απ’ αυτούς που κάνουν ότι δεν τον αντιλαμβάνονται και τον παίρνουν κυριολεκτικά καταντά όντως ειδωλολατρικός!), όπως και όλοι οι συμβολισμοί της Εκκλησίας. Οι συμβολισμοί παραπέμπουν σε πράγματα υψηλά, ωραία και γεμάτα αγάπη.
Αυτά πρέπει να κρατήσουμε, κι όχι όσα υποτιμούν τη νοημοσύνη μας.

Θα το ρωτάω κάθε χρόνο.
Ποιος πραγματικά πιστεύει ότι το Άγιο Φως χρειάζεται τιμές Αρχηγού Κράτους – και γιατί;

Νομίζαμε ότι είχαμε τρελά λεφτά – και χαρίζαμε λίμνες, οικόπεδα και παραλίες στα Βατοπέδια και στις εκκλησίες. Νομίζαμε ότι θα είχαμε λεφτά για πάντα. Και τώρα;
Έχει πλάκα το να βλέπεις τηλεπαρουσιαστές να λένε με κάθε σοβαρότητα ότι ξεκίνησε το ειδικό ναυλωμένο αεροπλάνο για να πάει στα Ιεροσόλυμα και να φέρει το φως με τιμές Αρχηγού Κράτους. Και αφού το φέρει στην Αθήνα ξεκινάει άλλη (πανάκριβη κι αυτή) επιχείρηση: να διασκορπιστεί το φως σε κάθε Μητρόπολη με ειδικές πτήσεις αεροπλάνων κι από κει νέα επιχείρηση προς κάθε γωνιά, πόλη, χωριό και νησί της Ελλάδας.

Αν πραγματικά ο Πρωθυπουργός πιστεύει ότι αυτό το φως έχει κάποια μαγική ιδιότητα και ότι χάρη σ’ αυτό θα γίνει κάτι χειροπιαστό και γι’ αυτό πρέπει κάθε χρόνο να επαναλαμβάνεται αυτή η ιεροτελεστία με τιμές Αρχηγού Κράτους εν ενεργεία και με έξοδα των πολιτών (και όχι της Εκκλησίας) πάω πάσο.
Αν όμως η ηγεσία της χώρας, που απ’ τη μια λέει ότι σχεδόν χρεοκοπήσαμε και ότι όλοι [κυρίως οι φτωχοί] πρέπει να κάνουν αιματηρές θυσίες, θέλει να ξοδεύει τόσα λεφτά για έναν συμβολισμό, νομίζω πως κάτι κάνει λάθος. Και οι συμβολικές κινήσεις έχουν τα όριά τους και τολμώ να πω πως βρήκα σουρεαλιστικές τις μεταδόσεις των καναλιών για την άφιξη μιας φλόγας (αμφιβόλου προελεύσεως) μ’ ένα ψιλοάδειο αεροπλάνο.

Και βρήκα τελείως κιτς τις φολκλορικές σκηνές με τους τσολιάδες, τους παπάδες, τους στρατιώτες και τα εμβατήρια καθώς ιερείς και πολιτικοί μας κατέβαζαν τη φλόγα απ’ το αεροπλάνο, ενώ οι Ελληνικές σημαίες ανέμιζαν και οι τηλεπαρουσιαστές δήλωναν (ψεύτικα) κατασυγκινημένοι απ’ την συγκλονιστική, κατανυκτική ιστορικότητα της σκηνής.
Ίσως βέβαια οι σκηνές αυτές να έδωσαν ελπίδα στους πιστούς. 

 
Πίστευα όμως ότι οι πιστοί δεν έχουν ανάγκη από τιμές αρχηγού κράτους και ειδικές πτήσεις ανά την επικράτεια για να νιώσουν Ανάσταση. Όσοι έχουν το Θεό μέσα τους τον βιώνουν και χωρίς τις πανάκριβες συμβολικές κινήσεις, χωρίς τα χρυσοποίκιλτα άμφια του Χριστόδουλου, χωρίς την Εκκλησιαστική περιουσία που μαζεύει και κρατάει η Εκκλησία εδώ και αιώνες “για μια δύσκολη στιγμή του Έθνους” (και που όταν έρχεται η δύσκολη στιγμή όχι μόνο δε μας τη δίνει αλλά δε θέλει κιόλας να φορολογηθεί σωστά – με καμία Παναγία!)
Το ενδιαφέρον είναι πως μια γνωστή μου θρησκευόμενη ήταν αυτή που μου είπε σε σχετική κουβέντα: «Εγώ που πιστεύω, την ίδια αγαλλίαση θα ένιωθα είτε ναύλωναν ειδικό αεροπλάνο για να φέρουν μια φλόγα στο νησάκι μου, είτε άναβε ο παπάς της εκκλησιάς μας μια λαμπάδα και μας έδινε το φως εκείνη τη στιγμή. Αν έχεις πίστη δε χρειάζεσαι τίποτα άλλο. Δε χρειάζεσαι περιττούς εντυπωσιασμούς.»
Υπήρχε μια περίοδος που (νομίζαμε ότι) είχαμε λεφτά ως κράτος. Τότε η Εκκλησία ίσως να ήταν η Ιερή μας Αγελάδα και θεωρούσαμε αυτονόητο ότι οι παπάδες πρέπει να πληρώνονται ως δημόσιοι υπάλληλοι. Κάποτε δεχόμασταν πως υπάρχει τεράστια εκκλησιαστική περιουσία αλλά παρ’ όλα αυτά εμείς έπρεπε να συνεισφέρουμε για την ανέγερση ναών (αυθαιρέτων και μη), και για τους φιλανθρωπικούς εράνους. 

Νομίζαμε ότι είχαμε τρελά λεφτά – και χαρίζαμε λίμνες, οικόπεδα και παραλίες στα Βατοπέδια και στις εκκλησίες. Νομίζαμε ότι θα είχαμε λεφτά για πάντα.
Κάναμε λάθος.

Αν δεχτούμε ότι το Άγιο Φως αξίζει τα λεφτά του και τις Τιμές Αρχηγού Κράτους εν Ενεργεία τότε ήρθε η ώρα να αρχίσει να παράγει έργο. Ή αν όχι αυτό το ίδιο, ας αρχίσουν να μας ξεχρεώνουν και αυτοί που κρατούν σφιχτά την περιουσία τους και δεν δέχονται να πληρώσουν ούτε καν (το δικό τους) λογαριασμό!
Είναι αλήθεια: υπήρχε μια εποχή που ο διαχωρισμός Εκκλησίας – Κράτους φάνταζε καταστροφικός. Δε ζούμε πια σε εκείνη την εποχή. 

Πηγη: lifo.gr
www.kar.org. gr

Πέμπτη 6 Μαρτίου 2014

Το ποτάμι, το ποτάμι!

Ακούσαμε στο Alpha Radio, στην εκπομπή των δημοσιογράφων  Δήμου Βερύκιου και Δημήτρη Σταυρόπουλου, μια συγκλονιστική συζήτηση μεταξύ τους… 
 Αύγουστος Κορτώ
Ένα διάλογο τους, αναφορικά με τον Αύγουστο Κορτώ και την ανοιχτή παραδοχή της ομοφυλοφιλίας του…
 Με αφορμή δηλαδή, τη δήλωσή του Αύγουστου Κορτώ για μη συμμετοχή στα ευρωψηφοδέλτια του «Ποταμιού» του Σταύρου Θεοδωράκη. 
Σταύρος Θεοδωράκης 
Είπε (ο Αύγουστος Κορτώ), ότι δεν θέλει να ασχοληθεί με την πολιτική, διότι είναι αφοσιωμένος στην εργασία του (τη συγγραφική) και… στον άντρα του!

Παρασκευή 19 Απριλίου 2013

Και στο οποίο βιβλίο του Γέροντα Πορφύριου, διαβάζουμε και την ακόλουθη διδαχή του...

Ο δημοσιογράφος Σταύρος Θεοδωράκης -στα πλαίσια της εκπομπής του «Οι άλλοι πρωταγωνιστές», πήγε στη Μονή Παναγίας Χρυσοπηγής Χανίων Κρήτης, και συζήτησε εκεί με την ηγουμένη Θεοξένη.
 

Έτσι, μάθαμε και το ότι μια από τις δραστηριότητες της Μονής αυτής, είναι και η έκδοση βιβλίων. Ένα από αυτά, λέει, είναι και το  αυτοβιογραφικό βιβλίο του Γέροντα Πορφύριου, που προέκυψε από συνεντεύξεις που του πήραν οι μοναχές.

Και στο οποίο βιβλίο, διαβάζουμε και την ακόλουθη διδαχή του Γέροντα:
 

«Ο Παράδεισος που είναι στον ουρανό ο ίδιος είναι κι εδώ στη γη. Εκεί όλες οι ψυχές είναι ένα, όπως η Αγία Τριάδα είναι τρία πρόσωπα, αλλά είναι ενωμένα κι αποτελούν ένα.
Κύριο μέλημά μας είναι να αφομοιωθούμε στον Χριστό, να ενωθούμε με την Εκκλησία.

Στην Εκκλησία γίνεται η θεία συνουσία, γινόμαστε ένθεοι.

Για να διατηρήσουμε την ενότητά μας, θα πρέπει να κάνομε υπακοή στην Εκκλησία, στους επισκόπους της.
Να μη δεχόμασθε να κατακρίνουν τους αντιπροσώπους της.
Και με τα μάτια μας να δούμε κάτι αρνητικό να γίνεται από κάποιον ιερωμένο, να μην το πιστεύομε, ούτε να το σκεπτόμαστε, ούτε να το μεταφέρομε.»


ΠΗΓΗ:
http://o-nekros.blogspot.gr/2013/04/blog-post_19.html


ΣΧΕΤΙΚΟ:

Γέροντας Πορφύριος: Είχε πράγματι χάρισμα διορατικό (και διουρητικό;)! Είχε καταλάβει τι είδους μπουρδέλο είναι η αυτή η Εκκλησία, και την παρομοίαζε με… «συνουσία»! Δίδαγμα: «-Σκύψε ευλογημένη! Τι σου κάνω παπαδιά;» «…-Με γαμάτε Σεβασμιότατε!» (γι αυτό λέει ο γέροντας: «Ακόμα κι αν σας πηδάνε, οι παπάδες, εσείς μην τους κατακρίνετε!»)



http://xairete.blogspot.gr/2013/03/blog-post_7736.html

Δευτέρα 9 Απριλίου 2012

MEGA TV: ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ - Άγιον Όρος: Γεύσεις, αρώματα, εκμυστηρεύσεις στο Περιβόλι της Παναγίας!


Οι Πρωταγωνιστές στο Άγιο Όρος 

Στο Άγιον Όρος θα ταξιδέψουν οι «Πρωταγωνιστές» την Κυριακή των Βαΐων.

Ο Σταύρος Θεοδωράκης και το συνεργείο της εκπομπής έζησαν για τέσσερις μέρες σε μονές, κελιά και σκήτες του Αγίου Όρους. 
Δοκίμασαν την αγιορείτικη κουζίνα, περιηγήθηκαν στους κήπους και στα αμπέλια και κυρίως κατέγραψαν τις διηγήσεις των μοναχών. 
Η μοναδικότητα της Αγιορείτικης φύσης, τα μυστικά της Αγιορείτικης κουζίνας, αλλά και ιστορίες από τη ζωή των μοναχών θα «ξεδιπλωθούν» σε αυτή τη εκπομπή.

http://www.gossip-tv.gr/Media/story/180828/Oi-Protagonistes-sto-Agio-Oros