Πέμπτη 19 Ιουλίου 2018

Ο φίλος Xristos Papapostolou, σχολίασε -πριν λίγο, μια περσινή ανάρτηση μου (σαν σήμερα –που την αναδημοσίευσα) σχετική με την αγία Μαρίνα και τον δράκο της.

Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ:
ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ:
Xristos Papapostolou
1. Τελικα νομιζω οτι τα... καρτουν.... 
ειναι πιο ευχαριστα....
και ευχαριστα περισσοτερο τα διαβαζα....
2. Δεν εχασα και κατι, απο τις.... αγιογραφιες..... 
τις... θαυματουργες -μη χεσω!
https://www.facebook.com/panagiotis.michalopoulos1/posts/1873228569406480
ΝΕΟ ΣΧΟΛΙΟ:
Xristos Papapostolou
γεια σου φιλε παναγιωτη!!!
1. ηδη ξερεις καλυτερα απο μενα οτι οι εικονες ειναι τοσο ασχημα ζωγραφισμενες....
ακομα και η κορη μου 8 χρονων εφτιαχνε πολυ καλυτερες και πιο ζωντανες ....αλλα και πολυ χαρουμενες ...εικονες....
2. εδω εχουμε να κανουμε με αχρηστους που δεν ξερουν που παν τα 4.....
και το κακο ειναι οτι τους ακολουθουν ολοι οι ....φοβισμενοι....
λες και ο θεος θα τους σωσει αν φιλουν τις αθλιες αυτες εικονες....
3. εχω πολλα να πω.... αλλα δεν εχει σημασια φιλε παναγιωτη... ξερω κι εγω αρκετα.... ομως.... τα εχεις πει εσυ σχεδον ολα.... και δεν θελω να επαναλαμβανομαι!!!
4. χαιρομαι για την τρομερη σου γνωσω και τη σοφια που σε διακρινει.....
γνωμη μου ειναι αυτη . ...και δεν περιμενω να σθμφωνησει οποιοσδηποτε......
5. να εισαι καλα φιλε και προ παντων πιστε συμμαχε του αληθινου θεου.... τουλαχιστον οπως εσυ τον πιστευεις..... και συμφωνω μαζι σου .... ΣΕ ΟΛΑ!!!.... ασχετα αν εγω πιστευω η οχι.... σημασια εχει οτι αποδεικνυεις τα οσα λες......
https://www.facebook.com/panagiotis.michalopoulos1/posts/1873228569406480
ΣΧΕΤΙΚΟ:
Έλενα Χαντζή‎  
17 Ιουλίου 2017
Η ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ...

Και όχι ..δεν ειναι ιστοριες απο το μαγαζάκι του τρόμου !
Ειναι ιστοριες αγιων
πασπαλισμένες με μπόλικη τρομοφαντασία
για μικρά και μεγάλα παιδιά ...
σπεύσατε στους ναούς για προσκύνημα !
Το κεράκι μην ξεχάσετε
γιατι ευχή χωρίς τον οβολό σας δεν έχει ...
δεν βγαίνουμε μανα μου έχουμε έξοδα ..EVLOΓΙCON!

https://www.facebook.com/groups/anemosanatropis/permalink/760771020792534/

Δεν υπάρχουν σχόλια: