Πέμπτη 16 Μαΐου 2013

Στην υγειά μας, βρε παιδιά! Και… Κοπιάστε στον καφενέ (στα σχόλια των θεμάτων) του «χαίρετε»!

Στην υγειά μας, βρε παιδιά! Και…
…Κοπιάστε στον καφενέ (στα σχόλια των θεμάτων) του «χαίρετε»!

Δεν υπάρχουν σχόλια: