Πέμπτη 16 Μαΐου 2013

Τι το ωραίο είδε (χθες, ημέρα νηστείας), και εκστασιασμένος αναφώνησε «Ω, ρε, μάνα μου!», ο Μητροπολίτης Μαντινείας (αυτός που μοιάζει με τον Διονύση Σαββόπουλο);

- Ω, ρε, μάνα μου!
ΔΙΑΒΑΖΩ:
Την Τετάρτη 15 Μάιου 2013, στις 7 το απόγευμα, άνοιξαν οι πύλες της έκθεσης «Αργολίδα 2013», που διοργανώνει το Επιμελητήριο Αργολίδας, στο χώρο της Ένωσης Αγροτικών Συνεταιρισμών, στην παραλιακή λεωφόρο Ναυπλίου- Νέας Κίου. 
Τα εγκαίνια της έκθεσης, τέλεσε ο Μητροπολίτης Μαντινείας - Κυνουρίας και τοποτηρητής Αργολίδος Αλέξανδρος με τον Θεοφιλέστατο επίσκοπο Επιδαύρου κ.Καλλίνικο. 
argolikeseidiseis.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: