Αυτή η εκκλησία λοιπόν, ζήλεψε τα έκτροπα με τις ρουκέτες που γίνονται στο άλλο Βροντάδο, και ξεσάλωσε κι αυτή το φετινό Πάσχα…
Διαβάζω:
Τα παιδιά του Κατηχητικού Σχολείου της Ενορίας Αναστάσεως προσέφεραν στον Σεβασμιώτατο κ. Δωρόθεο Β', διά του Κατηχητού τους, Διακόνου Νικολάου Γαβαλά, φωτογραφία από την φετινή τελετή της Αναστάσεως, στην οποία αποτυπώνεται ενεργέστατα ο "πυρπολισμός" κυριολεκτικά του λόφου του Βροντάδου.
Πηγή:
Μητρόπολη Σύρου
ΣΧΕΤΙΚΟ:
Δευτέρα, 20 Απριλίου 2009


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου