Τρίτη 14 Μαΐου 2013

Καληνύχτα, καλό ξημέρωμα… (και τα ψάρια, που πιάσαμε…)


Τα θέματα μας, την ημέρα του πέρασε:


Βροντάδος Σύρου: Αντιγράφει το πασχαλινό έκτροπο του Βροντάδου Χίου. Το θέμα, το φωτογραφίζει ένας ευτραφής ρασοφόρος κατηχητής, το κάνει κάδρο, και κορδωμένος από υπερηφάνεια, το προσφέρει σαν δώρο στον Μητροπολίτη! Αίσχος!



"Ορθόδοξος" Επίσκοπος (!), λέει, είναι... ΚΑΙ ο αιρετικός που έχει απαχτεί στη Συρία... "Ορθόδοξος", ...σύμφωνα με τον Μητροπολίτη Σύρου!



Καλό μεσημέρι, καλή συνέχεια… Χαίρετε!



«Thebest»: Κάπου πήγα, κάποιον είδα, κάτι μου είπε να σου πω!



Τι να θέλει άραγε να πει ο... "ποιητής", Γέροντας Πορφύριος;



Στην υγειά σας! Κοπιάστε! Χαίρετε!



Καλημέρα! Ξεκινάμε σιγά – σιγά, και σήμερα… Θα τα λέμε λοιπόν, στην πορεία! Χαίρετε!



Μαρία Αλιφέρη (την θυμάστε την παρουσιάστρια;): Βγαίνει τώρα και ομολογεί ότι «ζυγίστηκε», τότε που μπορούσε να γεννήσει, και οι συνθήκες (καλοπέρασης;) της είπαν να κάνει έκτρωση!



Ξεβρακωθήκαμε και πάλι, από χαρά… Και άντε ξανά φιέστες, και τρέλες και πυροτεχνήματα! Μέσα στα άγρια μεσάνυχτα!.. (Δεν προλάβαμε δηλαδή να συνέλθουμε με αυτά, τα σχετικά με την Ανάσταση και το άγιο φως…)



«Ξενυχτάμε» απόψε... (ΔΙΑΒΑΖΕΤΑΙ)



Panagiotis Michalopoulos, είπε: Καλησπέρα Γεωργία μου! (ΔΙΑΒΑΖΕΤΑΙ)


Καληνύχτα, καλό ξημέρωμα, καλή εβδομάδα! (και η τράτα μας την Κυριακή, έπιασε…)

Δεν υπάρχουν σχόλια: