Πέμπτη 16 Μαΐου 2013

Είχαμε δουλειές στο σπίτι σήμερα… Δεν βγήκε η τράτα μας, ανοιχτά στο Ίντερνετ… Με πετονιά μόνο, και από την παραλία, πιάσαμε λίγα ψαράκια! Αύριο πάλι, κανονικά! Καληνύχτα σας!


Πιάσαμε λίγα ψαράκια…

Νέα αφιέρωση, στον μητροπολίτη Σύρου! Μετά το εικόνισμα, με την κόλαση από τα βαρελότα στην Ανάσταση… Τώρα, και, …Ύμνος! Το ψαλμικό: «θεός αν είναι, στις φλόγες να καείς!». (video) Βρε, πού πάμε, βρε!



Θαύμα ανεξήγητο; Ήταν τελικά, η «Παναγιά η Γοργόνα», αυτή που… (Δείτε το Video)



Στην υγειά μας, βρε παιδιά! Και… Κοπιάστε στον καφενέ (στα σχόλια των θεμάτων) του «χαίρετε»!



Τι το ωραίο είδε (χθες, ημέρα νηστείας), και εκστασιασμένος αναφώνησε «Ω, ρε, μάνα μου!», ο Μητροπολίτης Μαντινείας (αυτός που μοιάζει με τον Διονύση Σαββόπουλο);


Σε λίγο, ξημερώνει… Έτοιμοι για νέες πτήσεις… Καλημέρα σας, Χαίρετε!

Δεν υπάρχουν σχόλια: