Παρασκευή 17 Μαΐου 2013

Κοπιάστε κι εσείς! Εμείς, εδώ είμαστε και πάλι! Πιστοί στο καθημερινό μας ραντεβού, στο «χαίρετε»! Ξεκινάμε κανονικά με καφεδάκι στην υγειά σας πρώτα (χωρίς τσιγάρο, βέβαια), και μετά η βόλτα μας για κανένα ψαράκι στα ανοιχτά του Ίντερνετ! Θα τα λέμε, λοιπόν, όσοι πιστοί! Καλημέρα σας!

Δεν υπάρχουν σχόλια: