Τρίτη 4 Δεκεμβρίου 2018

Χαράς ευαγγέλια!

ΝΕΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ:
Panagiotis Michalopoulos
1 ώρα πριν

1. Χαράς ευαγγέλια!
2. Προχθές -πρωτομηνιάτικα, έλαβα μέσα σε λίγα λεπτά, εκατοντάδες επανωτά μηνύματα από το Facebook, που με ενημέρωναν ότι διαγράφουν από τη δημοσιότητα, ένα –ένα τα μηνύματα μου στο προφίλ μου, όσα έχω κάνει εδώ και 7 ολόκληρα χρόνια!
3. Φαίνεται ότι κάποιοι (παπάδες;) έβαλαν το χέρι τους (με οργανωμένες αναφορές;) για αυτό και αυτό το (διαφορετικά ανεξήγητο) μπλόκο, που μου έγινε αυτόματα, με βάση προφανώς κάποιο αλγόριθμο του συστήματος.
4. Αυτόματα, εξαφανίστηκε και η ομάδα μου, με 1200 μέλη!
Αποδεκατίστηκε από αναρτήσεις και η σελίδα μου, και γι αυτό ζήτησα να διαγραφεί ολόκληρη, και να ησυχάσω.
5. Έκανα βέβαια ένσταση για να γίνει έλεγχος υποστηρίζοντας ότι κακώς θεωρήθηκαν όλα τα μηνύματα μου ως "σπαμ" ή ότι τάχα "παραβιάζουν (όλα συλλήβδην;) τους όρους της κοινότητας".
Αλλά γενικά, δεν είχα ελπίδα ότι θα μπορέσει να γίνει ποτέ έλεγχος σε πάνω από 1000 αναρτήσεις μου, και ότι θα δικαιωθώ.
6. Έτσι, με περισσή έκπληξη είδα πριν από λίγο, να με ενημερώνουν με μια επίσης ομαδική –σε ρυθμό πολυβόλου απάντηση, ότι είμαι σωστός και όλα μου τα ποσταρίσματα επανήλθαν!
7. Είδα ότι εμφανίστηκε και η ομάδα μου!
8. Είδα ότι δεν διέγραψαν ούτε τη σελίδα μου!
9. Ο άγιος Βασίλης ήρθε πολύ νωρίτερα για μένα! 

Αλληλούια!
Panagiotis Michalopoulos
Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΟΥ
Η ΟΜΑΔΑ ΜΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια: