Παρασκευή 30 Μαρτίου 2018

Ο κ. Παναγιώτης Νούνης (φωτο) κύπριος θεολόγος, έχει αναλάβει εργολαβικά το ρόλο του δικηγόρου του διαβόλου. Του κυπρίου παπά που υιοθέτησε ένα κοριτσάκι 4 ετών, την Έλενα και που μαζί με την πρεσβύτερα του το κακοποιούσαν σωματικά και ψυχολογικά. Το κοριτσάκι διαμαρτυρόταν αλλά οι τοπικοί παράγοντες έκριναν ότι έπρεπε να μένει εκεί στην οικογένεια του παπά! Αποδείχτηκε μετά, καθώς το κοριτσάκι μεγάλωνε και μπορούσε να εξηγήσει περισσότερα, ότι ο παπάς το κακοποιούσε και σεξουαλικά. Κανένας δεν του συμπαραστάθηκε. Κοπέλα πια η Έλενα και μακριά από το σπίτι αυτό, έκανε δημόσιες διαμαρτυρίες, όταν έβλεπε φωτο με τον παπά μαζί με παιδιά. Δεν ήθελε να έχουν και άλλοι την τύχη της. Έγινε δικαστήριο, ο παπάς καταδικάστηκε, αλλά η τοπική Εκκλησιά τον υποστήριξε. Δεν έκανε λέει, ούτε πορνεία ο παπάς, ούτε και μοιχεία, αλλά… «συγκυλισμό», κάτι που για την εκκλησία είναι απλή υπόθεση, χάδι, κάτι λίγο πιο πάνω από το να βαράει κανείς μαλακία μόνος του! Κάτι λέει, που δεν είναι άξιο να κατακριθεί ο ιερέας! Μετά από αυτά, η κοπέλα αυτοκτόνησε! Τώρα ο κ. Παναγιώτης Νούνης, τον υποστηρίζει στο facebook, και σε μια άλλη σελίδα του. Μας λέει ότι δεν πρέπει σε καμιά περίπτωση να κρίνουμε και κατακρίνουμε έναν ιερέα, είτε έκανε κάτι, είτε δεν έκανε! Υπάρχει λέει μυστήριο γύρω από τις πράξεις του, τι ακριβώς έκανε με τον συνγκυλισμό! (σ.σ. δηλαδή αν ήταν τελείως γυμνοί, με το κορίτσι στο κρεβάτι; Αν της τον ακουμπούσε μόνο από πίσω; Αν της τον έβαζε στο αιδοίο σαν πινέλο μέχρι να εκσπερματίσει; Αν της το έγλυφε; Αν την έβαζε να του κάνει και τσιμπούκι;)

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Ο Παναγιώτης Νούνης κοινοποίησε έναν σύνδεμο
16 ώρες πριν

ΘΕΜΑ:  Δρ. Νικολαΐδης: Απέτυχαν όλοι στην υπόθεση της Έλενας
Τελευταία Ενημέρωση: 29 Μαρτίου 2018, 7:30 πμ  

Η εξέλιξη της ιστορίας της 29χρονης Έλενας Φραντζή, ήταν «ένα τραγικό συμβάν, ένα αποτέλεσμα αστοχιών, λαθών και παραλείψεων σειράς ανθρώπων και θεσμών, πέραν από τους φυσικούς δράστες». Αυτό σημειώνει ο δρ Γιώργος Νικολαΐδης, ο Ψυχίατρος που συνέταξε πριν από μερικά χρόνια τις εκθέσεις που αφορούσαν την Έλενα Φραντζή.
Ο δρ Νικολαΐδης, Ψυχίατρος στο Ινστιτούτο Υγείας του Παιδιού στην Αθήνα και Πρόεδρος της Επιτροπής για τη Σύμβαση Λαζαρότε που αφορά τη σεξουαλική κακοποίηση παιδιών, μίλησε στον ACTIVE 107.4 & 102.5 και την εκπομπή ΑΤΖΕΝΤΑ με την Άντρη Δανιήλ, σημειώνοντας ότι η πιο πάνω τοποθέτησή του προκύπτει από το γεγονός ότι «αυτό το κορίτσι προφανώς δεν έλαβε την υποστήριξη και την ενίσχυση και προστασία που χρειάζεται ένα παιδί – θύμα, το οποίο έχει ζήσει στην παιδική του ηλικία μία τόσο τραυματική εμπειρία και βρήκε το κουράγιο να την αποκαλύψει».
Ερωτηθείς εάν ο ίδιος όταν εξέταζε την υπόθεση είχε πεισθεί από τη μαρτυρία της Έλενας, απάντησε ότι εκείνο που είπε και υπέγραψε τότε, αυτό λέει και σήμερα (στηριζόμενος στα συμπεράσματα της έκθεσης): «Το κορίτσι υπόκειτο σε ψυχολογική και σωματική βία και σωματική βία και σε παραμέληση, η έκθεσή της Έλενας σχετικά με τη σεξουαλική παραβίαση και η εξιστόρησή της είχε χαρακτηριστικά αληθούς μνήμης και μαρτυρίας -και όχι φαντασίωσης και υποβολής-», ανέφερε ο γιατρός. 

Επιπρόσθετα, ανέφερε ότι ειδικά στο κομμάτι που αφορά σεξουαλική κακοποίηση που έλαβε χώρα 15 χρόνια πριν από την εξέταση και όντας μόνο ο δράστης και το θύμα, «δεν μπορεί κανείς επιστημονικά να είναι 100% βέβαιος για το τι ακριβώς συνέβη και τι δεν συνέβη».
Και στις δύο σχετικές του εκθέσεις ο δρ. Νικολαΐδης τότε κατέληγε σε έκκληση προς την Εκκλησία, όπως στηρίξει την Έλενα γιατί, όπως ανέφερε, δεν είχε κανένα κοινωνικό στήριγμα και ήταν ένα κορίτσι πάρα πολύ επιβαρυμένο συναισθηματικά. «Με λύπη μου σήμερα διαπιστώνω πόσο τραγικά επίκαιρη ήταν η τελευταία έκκληση μου το 2011 να στηριχθεί το παιδί», είπε χαρακτηριστικά ο δρ. Νικολαΐδης.
Σε ερώτηση κατά πόσο ένα τετράχρονο παιδί δύναται να θυμάται λεπτομέρειες μίας τραυματικής εμπειρίας που βίωσε, ο γιατρός απάντησε καταφατικά. «Φυσικά και μπορεί να θυμάται. Υπάρχουν και κάποια στοιχεία, κάποια κριτήρια για να διακρίνει κάποιος τις ακριβείς και αληθείς μνήμες από τις φαντασιώσεις και τις υποβολιμαίες μνήμες», σημείωσε.
Τέλος, ο δρ. Νικολαΐδης επεσήμανε: «Επειδή η συζήτηση τώρα επικεντρώνεται στην Εκκλησία και σε ένα ιερέα, εγώ πιστεύω ότι ήταν σωρεία αστοχιών από θεσμούς. Απέτυχαν όλοι εξ αποτελέσματος».
Επιμέλεια: Ευαγγελία Σιζοπούλου
http://www.philenews.com/koinonia/eidiseis/article/506008/dr-nikolaidis-apetychan-oloi-stin-ypothesi-tis-elenas
ΔΙΑΒΑΖΩ:

Ο Παναγιώτης Νούνης σχολιάζει τον πιο πάνω σύνδσμο...
16 ώρες πριν
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ ΕΠΑΝΩ ΣΕ «ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ» ΓΝΩΜΑΤΕΥΣΕΙΣ
Του Παναγιώτη Π. Νούνη

Αντιγράφω το πιο πάνω δημοσιεύμα για να αντιληφθείτε την δημοσιογραφική και άλλου είδους προπαγάνδα καθώς και την απάτη αλλά παράλληλα και την μεγίστη αντίφαση που υφίστανται οι δηλώσεις των «ειδικών»:
«Το κορίτσι υπόκειτο σε ψυχολογική και σωματική βία και σωματική βία και σε παραμέληση, η έκθεσή της Έλενας σχετικά με τη σεξουαλική παραβίαση και η εξιστόρησή της είχε χαρακτηριστικά αληθούς μνήμης και μαρτυρίας -και όχι φαντασίωσης και υποβολής-», ανέφερε ο γιατρός.
Επιπρόσθετα, ανέφερε ότι ειδικά στο κομμάτι που αφορά σεξουαλική κακοποίηση που έλαβε χώρα 15 χρόνια πριν από την εξέταση και όντας μόνο ο δράστης και το θύμα, «ΔΕΝ μπορεί κανείς ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ να είναι 100% βέβαιος για το τι ακριβώς συνέβη και τι δεν συνέβη».
Ο Ψυχίατρος της μακαρίτισσας (η οποία ήτο χρήστης ναρκωτικών) πιστοποιεί ως ειδήμων ότι «γεγονότα» που έλαβαν χώρα προ 15-20 χρόνια όταν εκείνη ήτο σχεδόν 4 ετών «είχαν χαρακτηριστικά αληθούς μνήμης» και «όχι φαντασίωσης και υποβολής».
Νομίζω κάπου εδώ θα πρέπει να γίνει κάποιος αποσαφηνισμός, ότι ενδέχεται, εικάζω, μια ανάμνηση να έχει χαρακτηριστικά «αληθούς μνήμης» αλλά κατ΄ουσίαν να είναι συνέπεια μιας «ψευδούς μνήμης», μιας και εφ΄ όσον γνωρίζουμε ότι η Μνήμη είναι άκρως αναξιόπιστο εργαλείο για την αποκάλυψη και ανεύρεση της αλήθειας διότι εμπλουτίζει μνήμες και αναμνήσεις απο τά όνειρα και τις φαντασιώσεις μας.
Πρώτον: Αν θέλουμε εμπιστευόμαστε την προσωπική γνώμη του εν λόγω Ψυχιάτρου. Αν μας ενδιαφέρει η αλήθεια πρέπει να αμφισβητούμε και να αμφιβάλλουμε συνεχώς ότι δύναται να αμφισβητηθεί. Αν εξετάζετο η Ελένη απο 5-15 άλλους Ψυχιάτρους, δεν θα ομοφωνούσαν ποτέ αναμεταξύ τους και θα έβγαζαν 5-15 επιπρόσθετες Ψυχιατρικές γνωματεύσεις.
Δεύτερον: Κάντε ένα πείραμα, όσοι διαβάζετε αυτές τις γραμμές και προσπαθείστε παρακαλώ πολύ να καταγράψετε κάτω 2-3 έστω και ΜΙΑ απο τις αρνητικές αναμνήσεις σας όπου σας έτυχαν στην ηλικία των 3-4 ετών. Και μετά σκεφθείτε σοβαρά πόσο σίγουροι είστε, αν όντως έτσι έχουν γίνει τα πράγματα, και βρείτε μάρτυρες οικείους σας και συζητείστε το για να δείτε ότι θα υπάρξουν σίγουρα ασυμφωνίες, διότι ο κάθε άνθρωπος κατέγραψε διαφορετικά στη μνήμη του ένα αρνητικό γεγονός.
Τρίτον: Παράλληλα ο ίδιος Ψυχίατρος της κοπέλας φαίνεται να έρχεται να υποσκάπτει αφ΄εαυτού του κατά κάποιο περίεργο τρόπο την πρώτη του επιστημονική διάγνωση-γνώμη, και πιστοποιεί ότι κανένας ΔΕΝ μπορεί να είναι σίγουρος και βέβαιος 100%, επιστημονικά, για το τι ακριβώς συνέβει και τι δεν συνέβη.
ΕΡΩΤΗΜΑ: Δηλαδή, η επιστημονική διάγνωση του ότι οι αναμνήσεις της μακαρίτισσας είχαν χαρακτηριστικά «αληθούς μνήμης» δεν είναι 100% βεβαία και επιστημονικά τεκμηρειωμένη άποψη;
Ενδέχεται τα εν λόγω χαρακτηριστικά της «αληθούς μνήμης» να είναι και «μυθοπλασίες μνήμης» μιας και εφ΄ όσον ήτο χρήστης ναρκωτικών ή ένα άτομο με πλούσιο Ψυχοπαθολογικό υπόβαθρο;

(Του Παναγιώτη Π. Νούνη)
ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΑ:
Athina Andriotaki 

Εκεινο που μπορω να πω ειναι οτι η εκκλησια απο παντου διασυρετε !
Οτι καλο κανει δεν ακουγεται...
περιμενουν οτι ειναι εις βαρος της εκκλησιας να το διαλαλουν...
...και εγω αρχιζω να αμφιβαλω για αυτο το συμβαν...
οΘεος γνωριζει και η τιμωρια θα ειναι αναλογη σε ολους μας...
ενα παραπανω θα δωσει λογο για ολο το ποιμνιο του ο ιερεας που μας εκαμε ολους να νοιωσουμε ετσι για την εκκλησια...
και παλι ΕΑΝ το εκαμε!
Παναγιώτης Νούνης 

Η αμφιβολία είναι ισχυρότατο εργαλεία και όπλο για την αποκάλυψη της αλήθειας. 
Αθηνά μου ακόμη και άν το έκανε... 
όσοι θέλουμε να είμαστε γνήσιοι μαθητές του Χριστού μας, δεν έχουμε καμμία δικαιολογία και καμμία απο Θεού εξουσία να τον κρίνουμε, να τον κατακρίνουμε, και εν τέλει να τον λιθοβολήσουμε ή να τον εξοντώσουμε ηθικά και βιολογικά διότι ένα πολιτικό Δικαστήριο τον καταδίκασε και τον έβαλε φυλακή. 
Τα Δικαστήρια δικάζουν και καταδικάζουν σωρηδόν αθώους και γεμίζουν τις φυλακές απο σωρηδόν αθώους, αυτό μας το διδάσκει η Ιστορία, η Θεολογία, καθώς και η επιστήμη της Ψυχολογίας.
https://www.facebook.com/panagiotisnouni/posts/1668859486541016
ΣΧΟΛΙΑΖΩ:
Panagiotis Michalopoulos 

Διαβάζω:
Αποκαλύπτουμε τα πρακτικά της Ιεράς Συνόδου για τον ιερέα

Ο Μητροπολίτης Κύκκου λέγει ότι το παράπτωμα διά το oποιον κατηγορείται ο π. Στυλιανός Σάββα δεν είναι ούτε μοιχεία, ούτε πορνεία, αλλά “συγκυλισμός” και θα πρέπει να εξετάσωμεν τι οι ιεροί κανόνες διαλαμβάνωσιν εις την περίπτωσιν ταύτην. (Συγκυλισμός είναι η σωματική επαφή χωρίς συνουσία, όπως αναφέρεται στα λεξικά).
- Ο Επίσκοπος Λήδρας λέγει ότι επειδή ο ίδιος είναι μέλος της Ανακριτικής Επιτροπής, εκ των εξετάσεων και ερευνών, αι οποίαι διεξήχθησαν, δεν ευρέθη οιονδήποτε κώλυμα επισύρον την τιμωρίαν του συγκεκριμένου ιερέως.
 

http://www.philenews.com/koinonia/eidiseis/article/505730/stimeni-athoosi-sti-synodo
ΣΧΕΤΙΚΟ:
Παναγιώτης Νούνης
Πρώην Stuffer στην εταιρεία Lifegurding
Σπούδασε ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ στο Πανεπιστήμιο Κύπρου | University Of Cyprus
Σπούδασε Παιδαγωγικά στο Πανεπιστήμιο Κύπρου | University Of Cyprus
Σπούδασε Ποιμαντικη και Κοινωνικη Θεολογια στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Πήγαινε στο 9ο Λύκειο Αγίου Αντωνίου
Τόπος διαμονής: Επισκοπή Λεμεσού (χωριό)
Παντρεμένος
Τόπος καταγωγής: Θάσος
Διαχειρίζεται τη Σελίδα Ιστολόγιον Απολογητικά
https://www.facebook.com/panagiotisnouni
ΣΧΕΤΙΚΟ:

Ο Παναγιώτης Νούνης (Ιανουάριος 1981-20..) είναι Ελληνοκύπριος απόφοιτος θεολόγος/θρησκειολόγος της Ορθοδόξου Θεολογικής Σχολής, του Τμήματος Θεολογίας του Α.Π.Θ., συνεργάτης ιερών Μητροπόλεων και εκκλησιαστικός συγγραφέας της Εφημερίδας ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΤΥΠΟΣ και της Ιστοσελίδας ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΑ.
=Βιογραφικό=
Ο 'Παναγιώτης Νούνης' είναι ο πρωτότοκος υιός του Παύλου Νούνη (Πρώτης Σερρών) και της Παναγιώτας Ξενοφώντος (Λεμεσού) γεννήθηκε τον Γεννάρη του 1981 στη Καβάλα καθότι οι γονείς του διέμεναν στο χωριό Πρίνος της Θάσου. Ως νήπιο έχει μυηθεί και αναγεννηθεί στο χαριτώβρυτο Άγιο Μυστήριο του Βαπτίσματος και του Χρίσματος από τον ιερέα π. Αντώνιο Παπαφιλίππου στον Ιερό Ναό των Αγίων Αποστόλων στον Πρίνο της Θάσου κατά την 1η Αυγούστου 1981 σύμφωνα με το Κανονικό Τυπικό της Αγιωτάτης Ορθοδόξου Ανατολικής και Καθολικής Εκκλησίας με ανάδοχον την Θεοδώρα Τσιναρίδου.
Το 1984 περίπου εγκαταστάθηκαν οικογενειακώς στην πόλη Λεμεσού της Κύπρου. Το 1985 ακολουθεί θυελώδες διαζύγιον μεταξύ του πατέρα και της μητέρας του. Στην Κύπρο ο Παναγιώτης ολοκληρώνει (1986-1998) το Δημοτικό, το Γυμνάσιο και το Λύκειο κλάδος Κλασικό με γενικό βαθμό 'Καλά', ενώ παράλληλα, παρακολουθεί και βιώνει, τις Κατηχητικές Συνάξεις και κατασκηνώσεις του Μεγάλου Βασιλείου («Ο ΣΩΤΗΡ») και της Ιεράς Μητροπόλεως Λεμεσού.
Κατά την εφηβεία του και μετά από πολυποίκιλα αδιέξοδα οικογενειακά προβλήματα, παρατηρεί σε σημαδιακόν όνειρον την Ιερά Μονή Σταυροβουνίου, και σε ηλικία σχεδόν 15 ετών αποφασίζει να εγκαταλείψει οριστικά την μητρική εστία του όπου γιά πρώτη φορά στη ζωή του μεταβαίνει ποδηλατώντας στην Ιερά Μονή Σταυροβουνίου. Στο ιερό Κοινόβιο παραμένει και διαβιώνει, σχεδόν μόνιμα, μέχρι της αποφοιτήσεώς του από το Λύκειο.
Στην ιερά μονή Σταυροβουνίου, ο Παναγιώτης, συμμετέχει βέβαια σε όλην σχεδόν την πειθαρχική και Ησυχαστική ζωή των Μοναχών (ως άτυπα «Δόκιμος Μοναχός»), στις νυχθημερών ιερές Ακολουθίες, στά διακονήματα, τις παγκοινίες, στην αναστήλωση και συντήρηση της ιεράς Μονής, με μοναδική εξαίρεση, ότι κάθε πρωΐαν επήγαινε στη Λεμεσό για να ολοκληρώσει το Σχολείο του, και το μεσημέρι επέστρεφε στο Σταυροβούνι.

el.wikipedia.org

Δεν υπάρχουν σχόλια: