Σάββατο, 5 Νοεμβρίου 2016
Όπως ξέρουμε για την Παναγία μας… Τρεις μέρες και τρεις νύχτες, μετά την «κοιμήση» της (τον θάνατο της), η Παναγία εξαφανίστηκε από το μνήμα της. Έτσι τουλάχιστον, μας λένε οι παπάδες μας, στο σχετικό κεφάλαιο του μαθήματος των θρησκευτικών τους. Πώς αποκαλύφθηκε αυτό; Πήγαν λέει κάποιοι στον τάφο τρεις μέρες μετά, χτύπησαν, δεν άκουσαν «εμπρός» από καμιά «κοιμισμένη», και τότε τον άνοιξαν και τον βρήκαν άδειο (φωτο). Και αυτό το φαινόμενο το λένε «μετάσταση»… Και έτσι –με αυτό το όνομα, το ψέλνουν στις εκκλησίες, στο απολυτίκιο της συγκεκριμένης γιορτής: «μετέστης προς την ζωήν, Μήτηρ υπάρχουσα της ζωής!» Ερώτηση: Τι σχέση να έχει άραγε όλο αυτό το πράγμα, με εξωγήινους, με ιπτάμενους δίσκους, και με λοιπά UFO; (δες σχετική αγιογραφία)
ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΔΑΣΗΣ, είπε...
Η κοίμηση της Θεοτόκου αναφέρεται σε ένα απόκρυφο κείμενο:
Αγίου Ιωάννου του Θεολόγου λόγος εις την κοίμησιν της αγίας Θεοτόκου.
Ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι διηγήσεις της ζωής και, ιδιαίτερα, της κοίμησης της Παναγίας, από τις οποίες σώζονται 67 χειρόγραφα με διάφορες παραλλαγές, σε πολλές γλώσσες: συριακή, κοπτική, αραβική, αιθιοπική, αρμενική, σλαβική κ.λπ. Το κυριότερο είναι το ανωτέρω, που τοποθετείται στον 5ο ή 6ο αιώνα και επηρέασε ιδιαίτερα την παράδοσή μας για τα γεγονότα της Κοίμησης της Παναγίας, την οποία γιορτάζουμε, όπως γνωρίζετε, στις 15 Αυγούστου.
Το περιεχόμενο του βιβλίου αυτού έγινε δεκτό από τους χριστιανούς και εκεί αναφέρεται η περίφημη μεταφορά των αποστόλων «επί νεφελών» για να παραστούν στην ταφή της Θεοτόκου, η απόπειρα κάποιων μεθυσμένων Ιουδαίων να βεβηλώσουν το άγιο σώμα Της κ.ά.
Από τα κείμενα αυτά ξέρουμε και για την ανάληψη της Θεοτόκου, καθώς και για την παράδοση της ζώνης Της (της Αγίας Ζώνης), κατά την ώρα της ανάληψής Της, στα χέρια του αγίου αποστόλου Θωμά.
Βέβαια, τα περί ιπτάμενων δίσκων δεν αναφέρονται, γιατί έλειπε η σχετική γραμματεία. Στις μέρες μας βέβαια είναι όλα πιθανά!
5 Νοεμβρίου 2016 - 10:11 μ.μ.
P. MICHALOPOULOS είπε...
:-)
5 Νοεμβρίου 2016 - 10:32 μ.μ.
ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΔΑΣΗΣ, είπε...
Συμπέρασμα:
Μέχρι τον 5ο αι. δεν γιορταζόταν, ούτε Κοίμηση, ούτε Μετάσταση.
6 Νοεμβρίου 2016 - 12:03 μ.μ.
P. MICHALOPOULOS είπε...
Μετά δηλαδή η Εκκλησία «εξελίχθηκε», μεταλλάχτηκε, κατάντησε να είναι πλέον μια… «εκκλησία για τα πανηγύρια»! Χα!
http://xairete.blogspot.gr/search/label/GIA-TA-PANHGYRIA
6 Νοεμβρίου 2016 - 4:42 μ.μ.
ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΔΑΣΗΣ, είπε...
Μα η διοικούσα Εκκλησία είναι μόνο για τα πανηγύρια και είναι αντίθετη του ευαγγελικού Λόγου. Ποιός γνωρίζει τι εστί Χριστός; Ρώτησα κάποτε και πήρα την απάντηση: "Μα ο γυιός της Παναγίας"!
6 Νοεμβρίου 2016 - 6:26 μ.μ.
P. MICHALOPOULOS είπε...
Ήταν …παιδί της μαμάς του!
Σαν άνθρωπος, δεν είχε πατέρα!
Ήταν όμως και θεός, και ως τέτοιος, δεν είχε μητέρα!
Μεγάλα μυστήρια, αυτά. Ποιος τα καταλαβαίνει;
6 Νοεμβρίου 2016 - 7:04 μ.μ.
http://xairete.blogspot.gr/2016/11/ufo.html
2 σχόλια:
Υποθέτω ότι ο κος Ι.Κ. θα περίμενε την απάντηση ότι "χριστός" σημαίνει ο έχων το χρίσμα από τον Θεό, όπως έπαιρναν το χρίσμα από τον αρχιερέα οι βασιλείς στην Π.Δ. και όπως αναφέρεται η λέξη χριστός, χριστός Κυρίου, Ιησούς ο χριστός στην Π.Δ. και Κ.Δ. κι όπως οι Χριστιανοί με το μυστήριο του χρίσματος και με την πίστη μας είμαστε κι εμείς χριστοί, εκλεκτοί του Κυρίου και Θεού. Το "μεσσίας" είναι η αντίστοιχη εβραϊκή λέξη που στα ελληνικά μεταφράζεται "χριστός" (και όχι μεσίτης, όπως είναι βέβαια μεσίτης μας ο Κύριος αλλά δεν το σημαίνει η λέξη αυτή). Ψιλά γράμματα θα μου πείτε, ποιος ασχολείται, αλλού είναι στραμμένο το κήρυγμα των σημερινών εκκλησιαστικών αλλά και το ενδιαφέρον των χιλιάδων θρησκευόμενων.
Επισκέπτης.
Καταπληκτική η ανάλυση σας, φίλτατε!
Πραγματικά, μια τέτοια απάντηση θα χαροποιούσε τον φίλο μας, τον κ. Καρδάση! Αλλά…
Ευχαριστούμε και πάλι!
Καληνύχτα σας, και καλό ξημέρωμα στη νέα εβδομάδα!
Χαίρετε!
Δημοσίευση σχολίου