Κυριακή 5 Νοεμβρίου 2017

Τι σχέση έχουν τα θρησκευτικά και ο εκκλησιασμός με τη σημαία της μαθητικής παρέλασης;

ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΟΥ
Αθανάσιος Τσακάλης
Αθανάσιος Τσακάλης 
Panagiotis Michalopoulos 
Τι σχέση έχουν τα θρησκευτικά και ο εκκλησιασμός με τη σημαία της μαθητικής παρέλασης;
Joanna Argyropoulou

Γιατι πολυ απλα τυχαινει,η σημαια να εχει σε δυο σημεια κ τον σταυρο. Τον σταυρο που δηλωνει την θρησκεια της Ελλαδας. Αυτα τα,δυο, σημαια- θρησκεια, συνδεονται. Εναν πηγαιναμε εμεις, οι χριστιανοι εννοω ,σε μουσουλμανικη χωρα, θα μας αφηναν, αναρωτιεμαι, ν ' αγγιξουμε' κατι απο την θρησκεια τους????? Θα τολμουσαμε !!!??????? Απλη απορια.!
Panagiotis Michalopoulos 

Καλησπέρα, Ιωάννα!
Σε ποια δυο σημεία έχει η σημαία μας, τον Σταυρό του Χριστού μας;
1. Αν τον "ένα", εννοείς αυτόν στο κοντάρι, πάει αυτό, δεν υπάρχει πια, διότι τον κατάργησε η μασονική απριλιανή χούντα των συνταγματαρχών («Ελλάς ελλήνων χριστιανών»), το 1967, και τον αντικατέστησε με μια μπαλίτσα.
2. Τον "άλλον" –στο πανί, δεν τον πείραξαν! Αυτόν τον θέλει και η χιτλερική «χρυσή αυγή» (τι αυτός, τι ο αγκυλωτός;), διότι απλά δεν είναι ο χριστιανικός ανισοσκελής σταυρός, αλλά ο παγανιστικός ισοσκελής αρχαιοελληνικός!
3. Όπως καταλαβαίνετε καλή μου φίλη, δεν θα «άγγιζε» τίποτε από τη θρησκεία μας ο μικρός που κληρώθηκε για σημαιοφόρος!
Joanna Argyropoulou 

Δεν μου απαντησατε ομως στο αλλο μερος της ερωτησης μου. Σε μουσουλμανικη χωρα, θα αγγιζαμε εμεις οι χριστιανοι, κατι δικο τους????? ..........Εεεε;;;;;;;;;;;Δεν μου αλλαζετε γνωμη με ολα αυτα που μου απαντησατε!!!!! Ειμαστε ηλιθιοι σαν λαος, διχασμενοι κ αλαλουμ, γι αυτο γινονται ολα αυτα που γινονται!!!!!.....Ποιος ο λογος να βαλουν ,παιδι, μαθητη απο αλλη χωρα, να κρατησει την σημαια μας κυριε Παναγιωτη? Ελληνοπουλα δεν εχουμε;;;;; Για να τον ευχαριστησουν για κατι; Γιατι ξερει την ιστορια μας; Για να νοιωσει καλα; Γιατι;;;;;;; Δεν μπορει να κατσει στα σχολεια μας, κ να εκπαιδευτει, κ να μαθει πεντε πραγματα, πρεπει σονει.κ ντε να κανει κ παρελαση? Δεν το καταλαβαινω αυτο,προσωπικα σαν μητερα μαθητη κ εγω, που τα βλεπω απο αλλημερια, με συγχωρειτε ,ειναι πολυ ' κουλα ' ολα αυτα!!!!!! Κ δεν ειμαι ρατσιστρια. Σημειωστε το αυτο. Προσωπικα, τους λυπαμαι ολους αυτους, κ στην συνοικια μου, στα σχολεια μας, κ οι γονεις κ τα,παιδια μας, τα,στηριζουμε κ τα βοηθουμε! Αλλα μεχρι εκει!!!! Μην τρελλαθουμε κιολας!!!!! Σας παρακαλω τωρα!!!''
Panagiotis Michalopoulos 

Καλή σου μέρα, αγαπητή Ιωάννα, και καλή εβδομάδα να έχουμε!

Panagiotis Michalopoulos

1. «Δεν μου απαντησατε ομως στο αλλο μερος της ερωτησης μου. Σε μουσουλμανικη χωρα, θα αγγιζαμε εμεις οι χριστιανοι, κατι δικο τους?????»
Α) Σας εξήγησα ότι δεν έχει τίποτε το ορθόδοξο χριστιανικό η σημαία μας (όπως κακώς νομίζατε ότι έχει), και κατέληξα με το: «όπως καταλαβαίνετε καλή μου φίλη, δεν θα "άγγιζε" τίποτε από τη θρησκεία μας ο μικρός που κληρώθηκε για σημαιοφόρος!»
Β) Οι χώρες δεν έχουν θρησκεία, αλλά οι άνθρωποι της. Οι θρησκείες δεν είναι κρατικές ή εθνικές, αλλά παγκόσμιες. Σε μια «μουσουλμανική χώρα», όπως την λέτε, θα υπάρχουν σίγουρα και εκεί χριστιανοί. Στη Συρία για παράδειγμα ο Πρόεδρος της –αν και μουσουλμάνος, τρέφει μεγάλη εκτίμηση για αυτούς, εκκλησιάζεται σε ναούς χριστιανικούς, και προστατεύει τα μοναστήρια από επιθέσεις φονταμενταλιστών!
Γ) Η Ελλάδα πάλι, ήταν κάποτε ειδωλολατρική! Ήρθε ο απόστολος Παύλος εδώ και κήρυξε, κλπ. Σήμερα, θεωρείται ορθόδοξη χριστιανική χώρα, λόγω του νηπιοβαπτισμού. Στην πραγματικότητα όμως, μόνο το 2% του πληθυσμού της εκκλησιάζεται τακτικά, και από αυτούς οι περισσότεροι τυπολατρικά!
Panagiotis Michalopoulos 

2. «Ποιος ο λογος να βαλουν ,παιδι, μαθητη απο αλλη χωρα, να κρατησει την σημαια μας κυριε Παναγιωτη? Ελληνοπουλα δεν εχουμε;;;;;»
Και στα σχολεία –όπως και σε κάθε οργανισμό, εφαρμόζονται για την διοικητική λειτουργία τους, κάποιες ειδικές διατάξεις, κάποιοι κανονισμοί. Στην περίπτωση της παρέλασης και του σημαιοφόρου, ισχύει τώρα το σύστημα της κλήρωσης. Έτσι λοιπόν, οι δάσκαλοι του Δημοτικού σχολείου της Δάφνης, έβαλαν μεν στην κληρωτίδα και το όνομα του αλλοδαπού μαθητή, για να παραστήσουν τους νομιμόφρονες… Όταν όμως κληρώθηκε αυτός που δεν ήθελαν, και αυτή η εκλογή διαδόθηκε και σχολιαζόταν, φοβήθηκαν, μετάνιωσαν, και μεθόδευσαν μια δεύτερη εκλογή, αποκλείοντας τον μαθητή που είχε κερδίσει το ρόλο του σημαιοφόρου... Και αυτόν, τον έκαναν -εξευτελιστικά… ταμπελοφόρο! Η πρόφαση του διδακτικού προσωπικού και του συλλόγου γονέων ήταν ότι ο μαθητής σαν αλλόθρησκος είχε εξαιρεθεί από το μάθημα των θρησκευτικών και από τον εκκλησιασμό. Γι αυτό και εγώ ρώτησα αρχικά «τι σχέση έχουν τα θρησκευτικά και ο εκκλησιασμός με τη σημαία της μαθητικής παρέλασης;» και στη συνέχεια της συζήτησης μας, σας εξήγησα ότι η σημαία δεν είναι θρησκευτικό σύμβολο! Ούτε βέβαια και η επίσημη δοξολογία στο ναό θεωρείται εκκλησιασμός, που αν ήταν θα έπρεπε τάχα γι αυτό να αποκλειστεί ο μικρός Αμίρ, να μπει αυτός εκεί μέσα με τη σημαία! 

Panagiotis Michalopoulos 
ΔΙΑΒΑΖΩ:
Άκου μικρέ Αμίρ, για να μαθαίνεις.
1. Πρώτα θα μπεις σε μια κλήρωση για να κρατήσεις την ελληνική σημαία στην παρέλαση. Οι πιθανότητες να κληρωθείς εσύ είναι ελάχιστες αλλά, εάν σπάσει ο διάολος το ποδάρι του και κληρωθείς, δεν πρόκειται να κρατήσεις την ελληνική σημαία στην παρέλαση διότι είσαι Αφγανός και μουσουλμάνος και στην κληρωτίδα βάζουμε το όνομά σου μόνο για ξεκάρφωμα.
2. Εάν στενοχωρηθείς και το βουλώσεις, έχει καλώς. Εάν στενοχωρηθείς και δεν το βουλώσεις, θα έρθουμε μέσα στη νύχτα και θα σου σπάσουμε τα τζάμια με πέτρες ώστε να τρομοκρατηθείς και να πας από εκεί που ήρθες.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1590689910993682&set=a.134489906613697.25213.100001580668005&type=3&theater


Sotirios Lazos 
Αλλα λογια να αγαπιομαστε εισαι ρε φιλε ....εδω και πολλα χρονια η σημαια ως συμβολο του κρατους (αναγνωρισιμο)ειναι και συμβολο της πιστης και της ορθοδοξιας ,τωρα αν εσυ δεν σε πειραζει ....ας δοσουμε σε καθε μεταναστη στο χερι και στο σπιτι απο μια σημαια ετσι ωστε να εκπροσωπουν το ελληνικο εθνος,την πατριδα,τα συνορα μας,ολες τις αξιες που μαθαμε μικροι ,αλλα οχι την ορθοδοξια...
Panagiotis Michalopoulos 

Σας ρωτώ:
Ο Έλληνας συμμαθητής του 11χρονου πρόσφυγα, αυτός που σε δεύτερη κλήρωση του πήρε τη σημαία… Αυτός λοιπόν… Τι να ξέρει άραγε, από ορθοδοξία;
ΥΓ
Εσείς, τι ξέρετε από ορθοδοξία;
Πείτε μας αν θέλετε, έστω και με δυο λόγια.
Ευχαριστώ!

Joanna Argyropoulou 
Ο Ελληνας συμμαθητης ,που πηρε την σημαια ,ειναι ΕΛΛΗΝΑΣ ,
τι δεν καταλαβαινετε σε ολο αυτο????????
Panagiotis Michalopoulos

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=380613872371304&id=100012680826196

ΝΕΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ:
Panagiotis Michalopoulos
54 λεπτά πριν
Τι σχέση έχουν τα θρησκευτικά και ο εκκλησιασμός με τη σημαία της μαθητικής παρέλασης;

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1590965970966076&set=a.134489906613697.25213.100001580668005&type=3&theater
ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΑ:
Αθανάσιος Τσακάλης
Αθανάσιος Τσακάλης 
(6 Νοεμβρίου στις 1:49 μ.μ.)
Για Παναγιωτη Μιχαλοπουλο...... τι εχε4ις να σχολιασεις για το δημοσιευμα που επικαλουμαι στο παρον σχολιο.......θα περιμενω την θεση σου.....https://asimpiestos.blogspot.com/2017/11/blog-post_1.html
«Τον έπιασαν για κατοχή και πώληση ναρκωτικών και η συγκυβερνηση…
asimpiestos.blogspot.com
Panagiotis Michalopoulos 

Χαίρετε!
Μου ζητάτε να σχολιάσω το πολιτικό σχόλιο ενός πολιτικού προσώπου όπως είναι η κ. Ραχήλ Μακρή; Μα, εγώ δεν είμαι κομματικοποιημένος, δεν είμαι καν πολιτικός σχολιαστής. Είμαι απλά ένας φτωχός εκκλησιαστικός σχολιαστής –από καθήκον, ως κληρικός της ορθόδοξης Εκκλησίας! Αν το θέλετε πολύ όμως, θα μπορούσα ευχαρίστως να σχολιάσω αυτήν την ίδια την κυρία, τον βίο και της τον δημόσιο, με ηθικά κριτήρια. Να σχολιάσω και το εβραϊκό της όνομα, και γιατί την είπαν Ραχήλ και όχι Λεία! Χα!
Καλό σας απόγευμα, φίλτατε!

Αθανάσιος Τσακάλης 
PANAGIOTI .....
παρουσιαζεστε , ως κληρικος ...
ενω στην φωτο στο προφιλ σου, δηλωνεις αλλο......
Panagiotis Michalopoulos 

Αμφισβητείτε το ότι είμαι κληρικός;
Αθανάσιος Τσακάλης 

στο προφιλ σας ...δεν το γραφετε .....
και η φωτο σας δεν καταδικνυουν αυτο που δηλωνετε...
Panagiotis Michalopoulos 

κ. Αθανάσιε Τσακάλη,
Στο προφίλ μου, αναφέρω μόνο τα επαγγελματικά μου, τα τεχνολογικά, και όχι την εκκλησιαστικά διαβαθμισμένη θρησκευτική μου ιδιότητα. Δεν είμαι επαγγελματίας κληρικός! Χα!
Ούτε και ο βαθμός μου είναι τέτοιος που να απαιτεί ράσα εκτός ναού!

Αθανάσιος Τσακάλης
καλα .....επειδη πιστευω στην δημοκρατια ( που δεν εχει η χωρα μας) , σας αφηνω να συνεχισετε να γραφετε την γνωμη σας....
ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΚΛΗΡΙΚΟΣ ....
Panagiotis Michalopoulos

1. Και κληρικός είμαι… Αναγνώστης, χειροθετημένος από τα νιάτα μου -δια χειρός Επισκόπου Αυγουστίνου, σε λαμπρή τελετή στον μητροπολιτικό ναό της Φλώρινας…
Και κήρυκας της Εκκλησίας, επομένως, από τότε…
2. Και διδάσκαλος – παιδαγωγός, παλαίμαχος Κατηχητής, πτυχιούχος, αριστούχος της Αποστολικής Διακονίας της Εκκλησίας της Ελλάδος, με περγαμηνή από το χέρι του τότε αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος Ιερωνύμου του Α΄. 

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=380613872371304&id=100012680826196
ΑΡΧΕΙΑΚΟ: 
Κυριακή, 7 Αυγούστου 2011
Eleni Karvounari
ti simeni anagnostis;;;;;;;;;;;;calt​is;
Panagiotis Michalopoulos
OXI, ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΨΑΛΤΗΣ, ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΜΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ...

Panagiotis Michalopoulos
ΔΙΑΒΑΖΩ:
Ο Αναγνώστης, είναι αυτόνομος βαθμός κατώτερου κληρικού, του οποίου η διακονία έχει να κάνει με την ανάγνωση αγιογραφικών κειμένων, τα οποία αναγιγνώσκονται στις χριστιανικές ακολουθίες
Η χειροθεσία κάποιου σε αναγνώστη γίνεται από τον Επίσκοπο με την ανάγνωση ειδικής ευχής. Ο κύριος λόγος της δημιουργίας αυτής της ειδικής τάξης κληρικών ήταν η ανάγκη για πρόσωπα με εξειδικευμένη καλλιέργεια στην ανάγνωση των Γραφών.
Στα πρωτοχριστιανικά χρόνια ο αναγνώστης εκφωνούσε και τον Απόστολο και το Ευαγγέλιο. Ο Ιουστίνος ο Μάρτυρας στην Απολογία του κάνει αναφορά στη συνήθεια της δημόσιας ανάγνωσης από τα «ἀπομνημονεύματα τῶν ἀποστόλων ἢ τὰ συγγράμματα τῶν προφητῶν» από τους πρώτους Χριστιανούς.
Άλλο επίσης χαρακτηριστικό της σπουδαιότητας του ρόλου του αναγνώστη στην εκκλησία, αλλά και της κοινωνικής αποδοχής και σεβασμού που απολαμβάνε, είναι το γεγονός, ότι έως και σήμερα στην Επτάνησο τον αναγνώστη τον αποκαλούν κατά το τοπικό ιδίωμα «abate» που στα ιταλικά σημαίνει ηγούμενος, ίσως γιατί στα μοναστήρια τα του αναγνώστη τα απαγγέλει συχνά ο προεστώς, δηλαδή ο ηγούμενος. Οι αναγνώστες ευλογούνταν από τον Επίσκοπο για να διαβάζουν και να υπομνηματίζουν τις Γραφές, στη διάρκεια της Θείας Λειτουργίας. Επίσης αναλάμβαναν κατηχητικό ρόλο και εκφωνούσαν ποιμαντικές ομιλίες προς την τοπική κοινότητα. Στα καθηκόντά τους περιλαμβανόταν και η συμμετοχή στην υμνολογία. Στην Εκκλησία της Ελλάδος, σήμερα, είναι ο μοναδικός, από τους πολλούς παλαιότερους, βαθμός κατώτερου κληρικού που εξακολουθεί να υφίσταται.
(Από τη Βικιπαίδεια)

http://xairete.blogspot.gr/2011/08/4-2011-panagiotis-michalopoulos.html

ΣΧΕΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ:
https://xairete.blogspot.gr/2016/11/blog-post_59.html 

ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΔΑΣΗΣ, είπε... 
6 Νοεμβρίου 2016 - 12:09 μ.μ
Συγγνώμη, που παρεμβαίνω:
Ένας μη κληρικός δεν μπορεί να κατηγορεί έναν κληρικό ως "άθεο και άσχετο", καθ΄ην στιγμήν, σύμφωνα με τους Κανόνες της Εκκλησίας επιτρέπεται στον κληρικό να κηρύττει τον Λόγο Του Θεού, ενώ η Εκκλησία απαγορεύει τούτο σε έναν μη κληρικό.

P. MICHALOPOULOS είπε...
6 Νοεμβρίου 2016 - 4:05 μ.μ.
Ευχαριστώ θερμά για την παρέμβαση, φίλτατε κ. Καρδάση μας!
Καλό σας βράδυ! Χαίρετε!

Ανώνυμος είπε...
7 Νοεμβρίου 2017 - 12:25 π.μ.
Ο αναγνώστης είναι ψάλτης..Όχι βαθμός ιεροσύνης 

P. MICHALOPOULOS είπε...
7 Νοεμβρίου 2017 - 12:28 π.μ.
ΠΟΙΜΑΝΤΙΚΟ ΕΡΓΟ
    Ο ρόλος του Αναγνώστου στην Εκκλησία μας σήμερα
    Στην ορθόδοξη ιδιαίτερα Λατρεία, κεντρικότατη θέση κατέχει η αναγνώση των αγιογραφικών, και όχι μόνον, κειμένων.
    Τούτο διαπιστώνεται από το γεγονός ότι από τα αρχαία χριστιανικά χρόνια η εκκλησία επιλέγει ορισμένα χαρισματούχα πρόσωπά που τους αναθέτει το ιερό αυτό έργο δια χειροθεσίας.
    Σε πολλά αρχαία συναξάρια συναντούμε αγίους, χαρισματούχους άνδρας οι οποίοι, πολλές φορές μαρτύρησαν κατά την περίοδο των διωγμών, και οι οποίοι είχαν σαν διακόνημα να φυλάττουν τα ιερά κείμενα για να μην πέσουν στα χέρια ειδωλολατρών και απίστων, να αναγινώσκουν το περιεχόμενο τους στις λατρευτικές συνάξεις, αλλά άκομα και να διδάσκουν το περιεχόμενο της πίστης με την πρώτη ευκαιρία, δίκην ανεπίσημης κατηχήσεως.
    Ένα από τα τόσα παραδείγματα, αποτελεί ο νεαρός αναγνώστης Τιμόθεος από την Θηβαϊδα της Αιγύπτου, ο οποίος μαρτύρησε μαζί με την σύζυγό του Μαύρα στον διωγμό του Διοκλητιανού.
    Αλλά και αργότερα, στους βυζαντινούς χρόνους και στην τουρκοκρατία το αξίωμα του αναγνώστου ήταν πολύ σημαντικό και το ελάμβαναν χαρισματούχα μέλη της Εκκλησίας, που είχαν ιδιαίτερη κλήση και έφεση στα ιερά γράμματα και τάλαντο στην ανάγνωση και την απαγγελία των Γραφών και των ιερών κειμένων.
    (Από την ιστοσελίδα της Αρχιεπισκοπής Αθηνών)

    ΣΗΜΕΙΩΣΗ:
    Για... να ευλογήσουμε λίγο και τα γένια μας (αν και δεν έχουμε!) δεδομένου ότι ο υπεύθυνος του Ιστολογίου αυτού (ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ), έχει χειροθετηθεί Αναγνώστης από νεαρής ηλικίας, όταν ακόμα υπηρετούσε τη θητεία του στο Πολεμικό Ναυτικό, το 1969.
http://p-michalopoulos.blogspot.gr/2008/08/blog-post_07.html

 
P. MICHALOPOULOS είπε...
7 Νοεμβρίου 2017 - 2:01 π.μ.
Ο Αναγνώστης, είναι ορθόδοξος κληρικός, και όχι ψάλτης.
Ο βαθμός αυτής της ειδικής ιεροσύνης, κρατάει από τα πρωτοχριστιανικά τα χρόνια.
Ποιος είναι ο ρόλος του Αναγνώστη;
(φωτο: Ο Αναγνώστης Παναγιώτης Μιχαλόπουλος – Κατηχητής, Διαχειριστής του ιστολογίου «Χαίρετε».)
http://xairete.blogspot.gr/2017/11/blog-post_70.html


Διαγραφή

...κάποιοι που νομίζουν ότι τάχα έχουν θεό μέσα τους επειδή είναι ρασοφόροι, επειδή ντύνονται με εντυπωσιακά άμφια και παριστάνουν τους βυζαντινούς αυτοκράτορες! Χα!

Παρασκευή, 6 Νοεμβρίου 2015

 ΣΧΕΤΙΚΟ:
Panagiotis Michalopoulos 
Έλαβα το ακόλουθο e-mail, μήνυμα:
Δευτέρα, 6 Νοεμβρίου 2017. Στις 3:04 μ.μ.
Από: jspg@otenet.gr
ΚΕΕΡΦΑ-ΚΙΝΗΣΗ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗ ΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΑΠΕΙΛΗ
Θέμα: Υπήρξε ρατσιστικός αποκλεισμός σε βάρος του Αμίρ για την σημαία;
ΔΙΑΒΑΖΩ:
Η ρατσιστική επίθεση φασιστοειδών με μπουκάλια και πέτρες στο σπίτι του Αμίρ, του μαθητή του 6ου δημοτικού σχολείο Δάφνης, ο οποίος κληρώθηκε να κρατήσει την σημαία στην παρέλαση, προκαλεί οργή και αγανάκτηση για το θράσος και το δολοφονικό μένος σε βάρος ανθρώπων κατατρεγμένων από τους πολέμους.
Αυτές οι επιθέσεις είναι συμπλήρωμα της καμπάνιας της Χρυσής Αυγής ενάντια στην κλήρωση για τους σημαιοφόρους και τους παραστάτες στα δημοτικά σχολεία, που έδειξε το χυδαίο πρόσωπο της στην Σαντορίνη με τα τάγματα εφόδου να καταδιώκουν γονείς και μαθητές.
Από πέρυσι, οι νεοναζί της Χρυσής Αυγής επιχειρούν να πατήσουν πόδι στα σχολεία με μια χυδαία ισλαμοφοβική εκστρατεία μίσους κατά των προσφυγόπουλων. Ο υπόδικος Λαγός μάλιστα μπούκαρε με το τάγμα του, χτυπώντας εκπαιδευτικούς στο σχολείο του Ικονίου. Αυτή η εκστρατεία μίσους έσπασε τα μούτρα της όταν βρέθηκε αντιμέτωπη με την μαζική ενωτική, αντιφασιστική και αντιρατσιστική δράση των σωματείων των εκπαιδευτικών, των συλλόγων γονέων αλλά και όλης της αριστεράς που ακύρωσε τα σχέδια τους.
Η πολιτική της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ με την επιλογή της ένταξης στην απογευματινή ζώνη έστρωνε το έδαφος στη Χρυσή Αυγή για να στοχοποιεί τα προσφυγόπουλα ενώ παραβίαζε την αρχή της ισότιμης πρόσβασης στην παιδεία για τα προσφυγόπουλα. Την ίδια ώρα, η κυβέρνηση αρνιόταν να διαθέσει προσωπικό για την στελέχωση τάξεων υποδοχής, όπως άλλωστε ήταν υποχρεωμένη, κάτι που συνεχίζει ακόμη και στις μέρες μας, έστω και αν αναγκάστηκε να μεταφέρει τα προσφυγόπουλα στη πρωινή ζώνη. Η συνολική πολιτική της, με την εφαρμογή της ρατσιστικής συμφωνίας ΕΕ-Τουρκίας, πνίγει πρόσφυγες στη Μεσόγειο, φυλακίζει στα στρατόπεδα και εγκλωβίζει στα νησιά χιλιάδες. Σε όλη την Ευρώπη, αυτές οι πολιτικές φούντωσαν τα πανιά των ακροδεξιών.
Το γεγονός ότι ο Αμίρ παρέλασε με ταμπέλα και όχι με την σημαία, την οποία τελικά πήρε από τον Τσίπρα σε μια ενέργεια απύθμενης υποκρισίας ανοίγει ερωτηματικά για το πώς συνέβη κάτι τέτοιο. Όμως, σε κάθε περίπτωση δεν δικαιούται να κουνάει το δάχτυλο της ορθής ερμηνείας των νόμων και των εγκυκλίων η κυβέρνηση που φροντίζει να πατάει σε δύο βάρκες αφήνοντας περιθώρια για ενέργειες που οδηγούν αντικειμενικά σε ρατσιστικούς αποκλεισμούς. Πολύ περισσότερο, δεν μπορεί να απειλεί με διώξεις εκπαιδευτικών όταν η ίδια συντηρεί το καθεστώς των εθνικιστικών και ρατσιστικών παρελάσεων, κληρονομημένων από τη δικτατορία Μεταξά και τη χούντα. Ας τις καταργήσει επιτέλους για να ξεφορτωθούμε από την σαβούρα του παρελθόντος.
Η δημιουργική ασάφεια της σχετικής εγκυκλίου για την κλήρωση σημαιοφόρων αφήνει τα περιθώρια για «ερμηνείες» που οδηγούν σε ρατσιστικούς αποκλεισμούς με την προβολή του κριτηρίου του εκκλησιασμού ως προϋπόθεση για να κρατήσει τη σημαία ένα παιδί διαφορετικού θρησκεύματος.
Είναι φανερό ότι οι διευθυντές της περιοχής της Δάφνης, οι οποίοι δηλώνουν ότι «δεν υπάρχει πρόβλεψη του νομοθέτη για αλλόθρησκους, πως θα παραστούν στη δοξολογία με τη σημαία" εφαρμόζουν κριτήριο που οδηγεί στον ρατσιστικό αποκλεισμό στην περίπτωση αυτή του Αμίρ. Είναι μια «τυπολατρεία» που θρέφει τον αποκλεισμό με βάση το θρήσκευμα.
Πρόκειται για συγκεκριμένο ολίσθημα που κάθε προσπάθεια να ερμηνευτεί αλλιώς δεν βοηθάει, αλλά πισωγυρίζει τους εκπαιδευτικούς και πρώτα από όλα τους ίδιους που αγκαλιάζουν τα προσφυγόπουλα στα σχολεία. Αυτό δεν έχει ναι μεν αλλά, χρειάζεται να είναι χωρίς προϋποθέσεις ξεκάθαρα. Διαφορετικά, οι ρατσιστικές εκστρατείες της δεξιάς και της ακροδεξιάς θα δικαιώνονται από την πίσω πόρτα ενώ το κίνημα έχει δώσει μάχες για να τις πετάξουμε από την μπροστινή πόρτα, κάτι που αρνείται επίμονα η κυβέρνηση και για αυτό συντηρεί τις παρελάσεις.
Η αριστερά που δίνει τη μάχη για να σώσει το δημόσιο σχολείο από τις περικοπές των μνημονίων χρειάζεται να δώσει αποφασιστικά την μάχη κατά των ρατσιστικών αποκλεισμών με πρόσχημα την σημαία μέχρι να καταργηθούν οι παρελάσεις. Oι ηγεσίες των συνδικάτων χρειάζεται να μπουν μπροστά και όχι να αναπαράγουν επιλογές που πισωγυρίζουν τις καταχτήσεις των εκπαιδευτικών που βρέθηκαν χρόνια στη πρώτη γραμμή της υποδοχής των προσφυγόπουλων και των παιδιών των μεταναστών. Αγωνιζόμαστε για ένα σχολείο που χωράει όλα τα παιδιά, ντόπιων, μεταναστών και προσφύγων, ανεξάρτητα από την εθνική καταγωγή, την θρησκεία, το χρώμα του δέρματος. Ένα σχολείο που ο κάθε Αμίρ χωράει , με ίσα δικαιώματα και χωρίς ρατσιστικούς αποκλεισμούς.
Πέτρος Κωνσταντίνου, 

συντονιστής της ΚΕΕΡΦΑ
https://www.facebook.com/panagiotis.michalopoulos1/posts/1591886977540642?pnref=story

Δεν υπάρχουν σχόλια: