Ο χρήστης Τυχικός - Περιοδικό Χριστιανικής Αλήθειας πρόσθεσε μια νέα φωτογραφία.
Panagiotis Michalopoulos
Η θεωρία της εξέλιξης δεν λέει ότι καταγόμαστε από τον πίθηκο αλλά ότι και τα δυο είδη έχουν κοινό πρόγονο.
Panagiotis Michalopoulos
Η άλλη θεωρία λέει ότι καταγόμαστε από τον Αδάμ και την Εύα, που έκαναν… δυο αγόρια!
Τυχικός - Περιοδικό Χριστιανικής Αλήθειας
ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η "ΑΛΛΗ ΘΕΩΡΙΑ" ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΑΝΑΦΕΡΕΣΤΕ.
ΑΝ ΟΜΩΣ ΥΠΟΝΟΕΙΤΕ ΤΗΝ ΒΙΒΛΟ, ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΟΤΙ "ΕΚΑΝΑΝ ...ΔΥΟ ΑΓΟΡΙΑ" ΑΛΛΑ ΟΤΙ:
«εγένοντο δε αι ημέραι Αδάμ ας έζησε μετά το γεννήσαι αυτόν τον Σηθ έτη επτακόσια και εγέννησεν .υ.ι.ο.ύ.ς. .κ.α.ι. .θ.υ.γ.α.τ.έ.ρ.α.ς.» (Γέν. 5:4).
Panagiotis Michalopoulos
Τα πρωτότοκα παιδιά τους, ήταν δυο αγόρια. Ο Κάιν και ο Άβελ.
Όταν ο Κάιν σκότωσε τον Άβελ, δεν υπήρχε (εκτός από τη μητέρα του) καμιά άλλη γυναίκα στο σπίτι του (αδελφή δηλαδή) για να την «γνωρίσει» και να κάνει με αυτήν οικογένεια, και έφυγε και πήγε αλλού και βρήκε και «γνώρισε» μιαν άλλη.
Πού πήγε; Στο δάσος με τις μαϊμούδες;
Panagiotis Michalopoulos
Η γέννηση του Σηθ, λέει η βίβλος, χαιρετίστηκε από την Εύα, σαν αντικατάσταση –από τον θεό, του Άβελ που έχασε…
Στο μεταξύ, παντρευόταν ο Κάιν, …σε άλλη γη σε άλλα μέρη!
Τυχικός - Περιοδικό Χριστιανικής Αλήθειας
ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ Η ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΣΑΣ, ΕΠΙΤΡΕΨΤΕ ΜΟΥ ΝΑ ΕΧΩ ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ.
ΠΡΙΝ Η ΓΕΝΕΣΗ ΓΡΑΨΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΗΘ, ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΙ ΤΑ ΑΚΟΛΟΥΘΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΕΡΕΥΝΗΤΗ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ:
17 και .έ.γ.ν.ω. .Κ.α.ϊ.ν. .τ.η.ν. .γ.υ.ν.α.ί.κ.α. .α.υ.τ.ο.ύ. και συλλαβούσα έτεκε τον Ενώχ και ην οικοδομών πόλιν και επωνόμασε την πόλιν επί τω ονόματι του υιού αυτού Ενώχ
18 εγεννήθη δε τω Ενώχ Γαϊδαδ και Γαϊδαδ εγέννησε τον Μαιήλ και Μαιήλ εγέννησε τον Μαθουσαλά και Μαθουσαλά εγέννησε τον Λάμεχ
19 και .έ.λ.α.β.ε.ν. .ε.α.υ.τ.ώ. .Λ.ά.μ.ε.χ. .δ.ύ.ο. .γ.υ.ν.α.ί.κ.α.ς. όνομα τη μιά Αδδά και όνομα τη δευτέρα Σελλά
20 και έτεκεν Αδδά τον Ιωβήλ ούτος ην πατήρ οικούντων εν σκηναίς κτηνοτρόφων
21 και όνομα τω αδελφώ αυτού Ιουβάλ ούτος ην ο καταδείξας ψαλτήριον και κιθάραν
22 Σελλά δε και αυτή έτεκε τον Θοβέλ και ην σφυροκόπος χαλκεύς χαλκού και σιδήρου αδελφή δε Θοβέλ Νοεμά
23 είπε δε Λάμεχ ταις εαυτού γυναιξίν Αδδά και Σελλά ακούσατέ μου της φωνής γυναίκες Λάμεχ ενωτίσασθέ μου τους λόγους ότι άνδρα απέκτεινα εις τραύμα εμοί και νεανίσκον εις μώλωπα εμοί
24 ότι επτάκις εκδεδίκηται εκ Καϊν εκ δε Λάμεχ εβδομηκοντάκις επτά
ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΗΘ:
25 έγνω δε Αδάμ Εύαν την γυναίκα αυτού και συλλαβούσα έτεκεν υιόν και επωνόμασε το όνομα αυτού Σηθ λέγουσα εξανέστησε γαρ μοι ο θεός σπέρμα έτερον αντί Άβελ ον απέκτεινε Καϊν.
Panagiotis Michalopoulos
Η γέννηση του Σηθ, λέει η βίβλος, χαιρετίστηκε από την Εύα, σαν αντικατάσταση –από τον θεό, του Άβελ που έχασε… Στο μεταξύ, παντρευόταν ο Κάιν, …σε άλλη γη σε άλλα μέρη!
Τυχικός - Περιοδικό Χριστιανικής Αλήθειας
ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΑΣ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ ΜΑΣ.
Panagiotis Michalopoulos
o.k.
https://www.facebook.com/tyxikos.gr/photos/a.620307621348375.1073741828.620198174692653/1450676401644822/?type=3&theater
ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΑ:
Ο Panagiotis Michalopoulos κοινοποίησε ένα σύνδεσμο, στη Δημόσια Ομάδα Άνεμος Ανατροπής (ισότοπος ειδήσεων ΜΜΕ)
1. Η θεωρία της εξέλιξης δεν λέει ότι καταγόμαστε από τον πίθηκο αλλά ότι και τα δυο είδη έχουν κοινό πρόγονο.
2. Η άλλη θεωρία λέει ότι καταγόμαστε από τον Αδάμ και την Εύα, που έκαναν… δυο αγόρια!
Βασίλης Σταμάτης
Ας υποθέσουμε ότι ο Κρίνος που έδωσε ο Άγγελος στη Μαρία είναι μεταφορική αλληγορική έννοια τότε όταν λένε ότι η Εύα αποκόπηκε από το πλευρό του Αδάμ τότε Το πιθανότερο είναι ότι πρόκειται για την κόρη του Αδάμ, ο οποίος είναι αιμομίκτης
Spyros Defteraios
Υποτίθεται ότι μετά το μακελειό Κάιν αβελ η Εύα έκανε κόρη που μετά συνουσιαστηκε με τον φονιά. Ούτε στο φωσκολο τέτοιες μαλακιες
Fanis Theos
Ολοι είστε φουλ μαλακια..ο αδαμ και η ευα εκαναν και άλλα παιδια δεν αναφέρονται αναφέρονται στην αγια γραφή γιατι δεν έπαιξαν καπιον σοβαρο ρόλο και κόψτε της ειρωνείες ...
Spyros Defteraios
Της ειρωνείες . Ωραία ελληνικα
Panagiotis Michalopoulos
Φαίνεται ότι ο Αδάμ και η Εύα, δεν ήταν -αυτοί, οι πρωτόπλαστοι. Ήταν απλά ένα ξεχωριστό ζευγάρι, απόγονοι των πρωτόπλαστων που αγαπούσαν τόσο πολύ τον θεό και ήθελαν να θεωθούν, να ζήσουν μαζί του. Για αυτούς λοιπόν έφτιαξε ο θεός τον Παράδεισο μέσα στον οποίον θα ήσαν αθάνατοι διότι εκεί υπήρχε το δέντρο της Ζωής. Η προειδοποίηση από τον θεό –που ήθελε να τους δοκιμάσει, ήταν ότι θα πέθαιναν αν έτρωγαν από έναν απαγορευμένο καρπό. Το κακό έγινε, αλλά ο θεός δεν τους θανάτωσε! Τους έδωσε παράταση, και βγήκαν -σαν θνητοί πλέον, εκτός παραδείσου.
Εκεί έξω, έκαναν δυο παιδιά, δυο αγόρια, τον Κάιν που ήταν γεωργός και τον Άβελ που ήταν κτηνοτρόφος. Το φονικό, έγινε για θρησκευτικούς λόγους, και ο Κάιν σκότωσε τον Άβελ. Έτσι έμειναν τρεις στο σπίτι. Ο αδελφοκτόνος και οι γονείς του.
Μετά από το φονικό ο Κάιν φεύγει από το σπίτι, και πάει σε άλλη γη, και εκεί παντρεύεται και κάνει οικογένεια μεγάλη. Δηλαδή βρήκε γυναίκα, από τον κόσμο που είχε αυξηθεί και πληθύνει (σύμφωνα με την εντολή του θεού), δηλαδή από τους πραγματικούς πρωτόπλαστους.
Στη συνέχεια, μεγάλωσε και η οικογένεια των γονιών του Κάιν. Η μητέρα του η Εύα και ο Αδάμ ο πατέρας του, αποκτούν νέο παιδί, τον Σηθ. Η Εύα, δοξάζει τότε τον θεό, διότι με το παιδί αυτό αναπληρώθηκε το κενό από την απώλεια του Άβελ.
Τόσο απλά!
Antonios Forlidas
Είναι γνωστό ότι μόλις αποκαλυφθεί ότι υπάρχει ζωή στά εκατομμύρια πλανήτες, τότε όλες οί θρησκείες πού μιλάνε γιά επιγειους θεούς, θά καταρρεύσουν σάν χάρτινος πύργος.
Panagiotis Michalopoulos
Για να δούμε τι ζωή θα είναι αυτή, τι πλάσματα θα έχει, και με ποιον πολιτισμό. Θα έχει κόσμο με θρησκεία; Κόσμο με πίστη ανώτερη από αυτήν που δίδαξε ο Χριστός; Η Αγία Γραφή πάντως, δεν φοβάται καθόλου μια τέτοια ανακάλυψη. Κάπου ο λόγος του θεού λέει ότι στους έσχατους καιρούς θα έχουμε κάποια σημάδια από τα αστέρια. Τι να εννοεί; Τους εξωγήινους; Καθόλου απίθανο!
Ήμουν νεαρός σπουδαστής, όταν οι ρώσοι έστειλαν τον Γκαγκάριν να πετάξει γύρω από τη Γη. Οι άθεοι τότε πανηγύριζαν και έλεγαν ότι τώρα θα αποδειχτεί ότι δεν υπάρχει θεός! Ο ίδιος ο αστροναύτης (το μυρμήγκι που βγήκε από την τρύπα του), έκανε δηλώσεις αλαζονείας όταν επέστεψε στη γη, και έλεγε ειρωνικά ότι εκεί ψηλά –πάνω από τα σύννεφα, δεν είδε ούτε το θεό, ούτε αγγέλους, ούτε καν μια φτερούγα από άγγελο! Μετά, …σκοτώθηκε σε τροχαίο, σε αυτοκινητιστικό δυστύχημα!
https://www.facebook.com/groups/anemosanatropis/permalink/763871073815862/
10 σχόλια:
Αγαπητέ κε Παναγιώτη, επειδή επικαλείστε την κρίση των αναγνωστών, για άλλη μια φορά θα παραθέσω κάποιες τοποθετήσεις μου, αν και στο παρελθόν τα ξανασυζητήσαμε (και διαφωνήσαμε) ώστε να κρίνει έκαστος ανεπηρέαστος αναγνώστης, ελεύθερα.
α) Στην αρχή της Γενέσεως η Π.Δ. αφηγείται "με επάλληλους κύκλους". Εξιστορεί γενικευμένη περίληψι της ιστορἰας κι έπειτα επανέρχεται σε λεπτομέρειες του παρελθόντος κι έπειτα επανέρχεται σε εξειδικευμένες επεξηγηματικές λεπτομέρειες του παρελθόντος. Κάνει χρονικά άλματα εμπρός και πίσω.
β) Η διδασκαλία της Πίστεως της Π.Δ. αλλά και της Κ.Δ. (του Κυρίου, των Αποστόλων, των Πατέρων των πρώτων αιώνων, της Εκκλησίας) είναι ξεκάθαρα η Δημιουργία από τον Δημιουργό θεό: εκ του μηδενός του σύμπαντος κόσμου, των ζώων και φυτών κατά γένος και είδος (και όχι η εξέλιξις μεταξύ των ειδών) και η δημιουργία (το "πλάσιμο") ενός πρώτου ζεύγους ανθρώπων , πρώτα του Αδάμ, έπειτα εκ του Αδάμ της Εύας των πρωτοπλάστων των οποίων απόγονοι κι έπειτα εκ του Νώε και των Σήμ, Χαμ και Ιάφεθ απόγονοι είμαστε όλοι οι άνθρωποι. Είναι σαφής αυτή η διδασκαλία με δογματικές επεκτάσεις, βασιζόμενη στη Βίβλο (Π.Δ. και Κ.Δ.) και καταγεγραμμένη πολλαπλώς. Καταγεγραμμένη είναι και η γενεαλογία του Κυρίου. Αν χανόταν το βιβλίο της Γενέσεως, τα περί Αδάμ και Εύας των πρωτοπλάστων, του προπατορικού αμαρτήματος που βάρυνε την ανθρωπότητα (τους απογόνους Αδάμ και Εύας), Διαβόλου πειραστού ως όφεως, κ.λπ. είναι πάλι γραμμένα σε άλλα βιβλία της Π.Δ., της Κ.Δ. και αποσπάσματα χωρίων σε άλλα συγγράμματα.
γ) Εξ ίσου σαφής όμως είναι και η διδασκαλία για την αποκτήνωση των ανθρώπων που δεν θέλουν να ζήσουν σαν θεοί (κατ'εικόνα και καθ΄ ομοίωσιν του Θεού") αλλά θέλουν να ζουν σαν κτήνη: "Ἄνθρωπος, ἐν τιμῇ ὢν οὐ συνῆκεν. παρεσυνεβλήθη τοῖς κτήνεσιν τοῖς ἀνοήτοις καὶ ὡμοιώθη αὐτοῖς". Δηλαδή όποτε ο άνθρωπος απομακρύνθηκε από τον Θεό έγινε σαν κτήνος. Αν θα έπρεπε να πιστέψω στην θεωρία της εξελίξεως, θα πίστευα ότι κάποια συνομοταξία πιθήκων ή χιμπατζήδων ή υπανθρώπων προήλθε από αποκτηνωμένο άνθρωπο, ανέπτυξε τρίχωμα και υλική παχυδερμία, ή πνευματική παχυδερμία και απάνθρωπη σατανική κακότητα κ.λπ. Αλλά δεν πιστεύω στην εξέλιξη μεταξύ των ειδών, μόνο στην κληρονομικότητα. Προφανώς με το Βιβλικό χωρίο "παρεσυνεβλήθη τοῖς κτήνεσιν τοῖς ἀνοήτοις καὶ ὡμοιώθη αὐτοῖς" δίνεται και η εξήγηση ποιοι είναι οι υιοί, τα τέκνα του θεού και ποιες είναι οι θυγατέρες των ανθρώπων, ποιοι είναι πνευματικοί και ποιοι σαρκικοί (ή σαρκικού φρονήματος) άνθρωποι "καὶ εἶπε Κύριος ὁ Θεός· οὐ μὴ καταμείνῃ τὸ πνεῦμά μου ἐν τοῖς ἀνθρώποις τούτοις εἰς τὸν αἰῶνα διὰ τὸ εἶναι αὐτοὺς σάρκας" κ.α.
δ) ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Το κείμενο της Παλαιάς Διαθήκης που αγοράζουμε από τα βιβλιοπωλεία και βάσει του οποίου διαλεγόμεθα, δεν είναι εις πάντα το κείμενο της μετάφρασης των Ο΄ διότι σε κάποια σημεία είναι πολύ φθαρμένο, λόγω φθοράς των χειρογράφων που αντιγράφει, ή ολόκληρα κομμάτια κειμένου είναι σε άλλες θέσεις, ή και σε άλλα βιβλία της Π.Δ.. Αυτό οφείλεται στο ότι ούτε η Ορθόδοξη Εκκλησία ούτε κάποιο Πανεπιστήμιο ή χριστεπώνυμη "ομολογία" έχουν κάνει κριτική έκδοση του κειμένου της Παλαιάς Διαθήκης συγκρίνοντας και αξιολογώντας όλα τα αρχαία χειρόγραφα ώστε να αποκαταστήσουν τα λάθη και φθορές των χειρογράφων. Η Παλαιά Διαθήκη που αγοράζουμε είναι ανατυπώσεις από προτεσταντικές ή παπικές εκδόσεις με αρκετά λάθη διότι βασίστηκαν σε τυχαία και μη ποιοτικά χειρόγραφα χωρίς αποκατάσταση και κριτική έκδοση κειμένου. Γι' αυτό ενώ η Κ.Δ. λέει ότι "αυτό το είπε ο τάδε προφήτης της Π.Δ." στο φθαρμένο κείμενο της Π.Δ. που αγοράζουμε ως ανατύπωση προτεσταντικών πρόχειρων εκδόσεων, βλἐπουμε ή ότι το είπε άλλος προφήτης, ή ότι δεν υπάρχει. Διότι, ή έχουν φθαρεί τα χειρόγραφα που ανατυπώνουν οι εκδότες χωρίς να κάνουν κριτική έκδοση από 1000 χειρόγραφα και να αποκαταστήσουν τα λάθη φθοράς, αντιγραφικά, κακόδοξα, μεταθέσεως σελίδων κ.α.
ε) Αντίθετα με την Π.Δ. η Ορθόδοξη Εκκλησία και μόνο αυτή κατέχει, παραδίδει και εκδίδει το γνήσιο κείμενο της Καινής Διαθήκης κατόπιν κριτικής εκδόσεως από χειρόγραφα, που έκανε επιτροπή του Πατριαρχείου του 1904. Δηλαδή έχουμε το κείμενο της Καινής Διαθήκης σε άριστιη κατάσταση, το πρωτότυπο όπως το έγραψαν οι Απόστολοι (εκτός από δυο τρία "νόθα χωρία" ἐνα εκ των οποίων είναι η παραβολή της μοιχαλίδος που ο Β.Αντωνιάδης δεν ήθελε να το δημοσιεύσει αλλά τον πίεσε η επιτροπή!.
στ) Επίσης για την Παλαιά Διαθήκη η Ορθόδοξη Εκκλησία έχει σε πολύ καλή κατάσταση κειμένου τα βιβλία που χρησιμοποιεί στις ακολουθίες, όπως οι Ψαλμοί και Αναγνώσματα Προφητών.
ζ) Αν κάποτε αποκατασταθεί με κριτική έκδοση εκ των χειρογράφων το κείμενο της Παλαιάς Διαθήκης της Ελληνικής μετάφρασης των Ο΄ θα έχει θέση πρωτοτύπου διότι και το σημερινό μασοριτικό έχει σφάλματα και φθορές κειμένου. Ο Κύριος Ιησούς Χριστός, οι Απόστολοι και η πρώτη Εκκλησία χρησιμοποιούσαν και την Ελληνική μετάφραση των Ο΄ ως πρωτότυπο κείμενο της Π.Δ.
Κατόπιν των ανωτέρω είναι εύκολο να κατανοήσει κάποιος ότι ο Αδάμ και η Εύα είχαν πολλούς γιους και θυγατέρες εκ των οποίων, εφόσον δεν απαγορευόταν τότε ο γάμος μεταξύ αδελφού και αδελφής προήλθαν οικογένειες και απόγονοι, όπως περιγράφεται σε επάλληλους πρωθύστερους και επεξηγηματικούς κύκλους (είτε συνειδητά ή και λόγω φθοράς και μεταθέσεως σελίδων χειρογράφων) στην Παλαιά Διαθήκη.
Επισκέπτης
Σας ευχαριστώ θερμά, φίλτατε!
Κι εγώ ευχαριστώ θερμότατα για τη δημοσίευση των σχολίων μου, αγαπητέ Παναγιώτη, αδελφέ εν Κυρίω.
Δε φτάνει που δεν έχουμε καλής ποιότητας κείμενο της Π.Δ., διαβάζουμε και τις "τσόντες" τμημάτων κειμένων ή και ολόκληρων βιβλίων που έβαλαν κάποιοι αρχαίοι παραποιητές ως δήθεν γνήσιο κείμενο ή βιβλία της Αγ.Γραφής. Δεν ντρέπονται λίγο. Στην αρχή του ΔΑΝΙΗΛ οι θεομπαίχτες έχουν βάλει ως "τσόντα" ένα πορνό παραμὐθι με τίτλο "Σωσάννα"! Ούτε οι ηλικίες των εκατοντάδων ετών των βιβλικών προσώπων "βγαίνουν". Πρόκειται ή περί σκόπιμης παραποιήσεως ή περί λαθών μεταφράσεως ή περί φθοράς του κειμένου ή αντιγραφικών λαθών των χειρογράφων. Το χειρότερο, είναι ότι με τις πρόχειρες εκδόσεις της Π.Δ. που κυκλοφορούν, δηλ. τις ανατυπώσεις προτεσταντικών ή παπικών εκδόσεων, εκδίδονται ως δήθεν γνήσια βιβλία της Παλαιάς Διαθήκης και κάποια βιβλία "μαϊμού" που δεν ανήκουν στα Κανονικά θεόπνευστα βιβλἰα της Π.Δ.! Κάστανα από την αρχαιότητα κύριε Παναγιώτη! Δεν τους έφτανε λ.χ. το γνήσιο βιβλίο της Π.Δ. "Παροιμίες Σολομώντος το επονομαζόμενο Σοφία", έγραψαν και τα νόθα: "Σοφία Σολομώντος", "Σοφία Σειράχ" τα οποία, επειδή εκδίδονται με τις πρόχειρες ανατυπώσεις των προτεσταντικών και παπικών εκδόσεων εθιστήκαμε επί δεκαετίες οι Ορθόδοξοι να τα υπερασπιζόμαστε ως δήθεν γνήσια βιβλία της Αγίας Γραφής. Ο Μ.Αθανάσιος δεν τα συμπεριλαμβάνει στον Κανόνα των γνησίων και θεὀπνευστων βιβλίων της Βίβλου αλλά τα κατατάσσει στα "αναγινωσκόμενα" (δηλ. μπορείς να τα διαβάσεις διότι δεν είναι και βλαβερά ή πρόστυχα). Αλλά δεν ανήκουν στην Αγία Γραφή. Άντε να τα πεις στους σούπερ ορθοδόξους προσκυνητές ματογιαλιών, πλαστικών παντοφλών και καστάνων ... θα σε περάσουν για ... αιρετικό, ενώ εκείνοι είναι οι πραγματικά αιρετίζοντες!
Επισκέπτης
Άντε να τα πεις στους σούπερ ορθοδόξους προσκυνητές ματογιαλιών, πλαστικών παντοφλών και καστάνων ...
Χα!
Με την σπάνια αυτή ευκαιρία, την μέγιστη ευλογία να σας έχουμε μαζί μας φίλτατε, θα ήθελα να σας ρωτήσω και κάτι σχετικό με την καινή διαθήκη.
Συγκεκριμένα, με το κατά Ματθαίο ευαγγέλιο το μόνο που περιγράφει την Ανάσταση του Χριστού και άλλων πρόσωπων την ίδια ώρα…
Πόσο αληθινό ή πόσο πλαστό είναι, και, αυτό το κομμάτι;
Μην υπερβάλλετε για την ελαχιστότητά μου θεολογικώτατε κε Μιχαλόπουλε, εσείς που μαθητεύσατε στους γίγαντες της Ορθοδοξίας.
Νόθα κείμενα στην Κ.Δ. είναι ελάχιστα, η περικοπή της μοιχαλίδος γυναικὀς, Ἰω 8,3-11, το Α΄Ἰω 5,7-8 και ελάχιστα άλλα χωρία που τυπώνονται με πλάγια γράμματα στην επίσημη έκδοση της Εκκλησίας, όπως το Πρξ 8,37. Σε άλλες εκδόσεις, ανατυπώσεις εκ του εξωτερικού, υπάρχουν αρκετά λάθη. Το καλύτερο αρχαίο κείμενο της Κ.Δ. είναι της κριτικής εκδόσεως του Πατριαρχείου Κων/λεως του 1904 με επιμέλεια του Β.Αντωνιάδου.
Δεν ξέρω συνεπώς κάτι αρνητικό για το Μθ.κη(28)1-20῎ προφανώς είναι κείμενο γνήσιο. Αν βρω κάτι άλλο θα σας ενημερώσω. Δεν περιγράφει όμως την ώρα της Ανάστασης αλλά τα γεγονότα κάποιες ώρες μετά την Ανάσταση, όταν πήγαν η Μαρία η Μαγδαληνή και η άλλη Μαρία στο άδειο αλλά ακόμα σφραγισμένο μνημείο: Όταν πριν από λίγες ώρες ο Κύριος είχε ήδη αναστηθεί μυστικώς, ο τάφος όμως ήταν ακόμα σφραγισμένος, ο λίθος ήταν στη θέση του και οι στρατιώτες φύλαγαν αμέριμνοι, αδιάλειπτα, διότι νόμιζαν ότι μέσα υπάρχει ο νεκρός αφού δεν είχαν κοιμηθεί καθόλου (Έπειτα οι πρεσβύτεροι τους πλήρωσαν με ικανά αργύρια και τους είπαν να πουν ψέμματα ότι κοιμήθηκαν και οι μαθητές έκλεψαν τον Κύριο, ώστε να διαψευστεί η Ανάστασις! Αφού κοιμόταν πώς είδαν ποιοί κι εάν έκλεψαν; ΧΑ!). Μια πολύ καλή εξήγηση των γεγονότων του κειμένου που ενδιαφέρεστε υπάρχει εδώ: http://www.symbole.gr/litlif/theho/leas/1126-evmsat
Επισκέπτης.
1. «θεολογικώτατε κε Μιχαλόπουλε, εσείς που μαθητεύσατε στους γίγαντες της Ορθοδοξίας…»
Τον καιρό εκείνο φίλτατε, σπούδαζα παράλληλα και σε τεχνικές σχόλες… Και φαίνεται ότι έτσι τα "κατάφερα" και τελικά τα έκανα όλα... κουλουβάχατα!
Άλλωστε οι "γίγαντες", δεν μου τα έμαθαν και όλα! Μάλλον έχω χάσει μαθήματα!
Αλλά και να τα είχα μάθει όλα, πού να τα θυμάμαι πια; Έχουν περάσει -από τότε, πάνω από πέντε δεκαετίες, και μάλλον θα θέλει ένα καλό φρεσκάρισμα η μνήμη μου, και σε αυτά τα θέματα... Αφού –να φανταστείτε, πολλές φορές ξεχνώ -τη μια μέρα, ακόμα και το τι φαγητό είχα μόλις την προηγούμενη μέρα!
2. «Δεν ξέρω συνεπώς κάτι αρνητικό για το Μθ.κη(28)1-20῎ προφανώς είναι κείμενο γνήσιο.»
Τα βλέπετε που μπερδεύτηκα και πάλι;
Είχα την εντύπωση ότι ο Ματθαίος λέει τα σχετικά παραμυθία με το πώς αναστήθηκε ο Χριστός, ενώ η αυθαιρεσία είναι μόνο σε κάποιους αγιογράφους…
Σε εκείνους που δείχνουν τον άγγελο να ανοίγει τον τάφο, για να βγει τότε ο Χριστός, ο οποίος πετάγεται με ένα σεντόνι και μια σημαία και ευλογώντας με το κωλοδάχτυλο σαν ελληνορθόδοξος παπάς και μητροπολίτης… Με παραστάτες άλλους δυο αγγέλους… Και –στο ίδιο έργο -της Ανάστασης, να έχουμε θεατές, και, τις μυροφόρες γυναίκες, αλλά και τους στρατιώτες που φύλαγαν τον τάφο και οι οποίοι έντρομοι πέταξαν τα σπαθιά και τις ασπίδα τους... Ενώ ταυτόχρονα -στο ίδιο το σκηνικό, έβγαιναν από τον τάφο τους διάφορα ζόμπι για να επαληθεύει έτσι το «καλή ανάσταση» και «κακή ανάσταση»!
Και όλα αυτά βέβαια, στις δώδεκα η ώρα -ακριβώς, πριν την Κυριακή... Τα μεσάνυκτα που όλη η φύση ησυχάζει, αλλά και την ώρα που βγαίνουν τα φάντασμα... Ώρα ορθόδοξης Ανάστασης, δηλαδή… Ή και δώδεκα το μεσημέρι του Μ. Σαββάτου –ώρα Ιερουσαλήμ, που ο ελληνορθόδοξος πατριάρχης πάει με τους αιρετικούς συναδέλφους του και βγάζει από τον τάφο ένα υποκατάστατο του Χριστού, ένα άλλο φάντασμα, μια άλλη θεότητα, το λεγόμενο άγιο φως που το υποδεχόμαστε με τιμές αρχηγού κράτους στο αεροδρόμιο!
Συγγνώμη λοιπόν φίλτατε, για την προηγούμενη ανόητη ερώτηση μου!
Έπρεπε πριν σας ρωτήσω για τον Ματθαίο, να είχα διαβάσει και εγώ ξανά τη σχετική περιγραφή.
Σας ευχαριστώ και πάλι που έχετε την καλοσύνη και μου ανοίγετε τα μάτια, που συγκαταβαίνετε, που ασχολείστε με την αφεντιά μου!
Χαίρετε -χαίρετε!
Δημοσίευση σχολίου