Σάββατο 7 Δεκεμβρίου 2013

Απεγνωσμένοι Κωτσόβολος και Media Markt τώρα προσλαμβάνουν γυμνούς «αγγέλους» στα καταστήματα τους

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Σάββατο, 7 Δεκεμβρίου 2013
Απεγνωσμένοι Κωτσόβολος και Media Markt τώρα προσλαμβάνουν γυμνούς «αγγέλους» στα καταστήματα τους

Το επόμενο βήμα στις διαφημιστικές τους καμπάνιες που κινούνται γύρω από τους θηλυκούς «αγγέλους», στα πρότυπα της παλιάς τηλεοπτικής σειράς και κινηματογραφικής ταινίας «Οι Άγγελοι του Τσάρλι», κάνουν οι Κωτσόβολος και Media Markt προσλαμβάνοντας «εμφανίσιμες κοπέλες» οι οποίες θα εξυπηρετούν ολόγυμνες τους πελάτες στα καταστήματα, υποδυόμενες τους «αγγέλους» των διαφημίσεων.

Οι αγγελίες για τις θέσεις, που δημοσιεύθηκαν με πανομοιότυπη σύνταξη με διαφορά τριών λεπτών από τα δύο πολυκαταστήματα ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών, αναφέρουν: «Ζητούνται κοπέλες μέχρι 25 ετών, εμφανίσιμες, θελκτικές, με ύψος πάνω από 1.70 και ποσοστό σωματικού λίπους κάτω από 10%, για να στελεχώσουν την νέα ομάδα “αγγέλων” της καθημερινότητας. Απαραίτητο προσόν να αισθάνονται βολικά με το σώμα τους καθώς θα είναι πολύ συχνά γυμνές ανάμεσα σε πολύ κόσμο».

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι ιθύνοντες νόες πίσω από τη στρατηγική των εταιρειών μάχονται κυριολεκτικά «στήθος με στήθος» καινοτομώντας διαρκώς στις μεθόδους προώθησης του brand name τους, ενώ βασίζουν τις κινήσεις τους σε εκτενείς μελέτες της κοινωνικής και καταναλωτικής συμπεριφοράς των Ελλήνων.

Η σημαντικότερη παρατήρηση, τονίζουν, είναι η εντυπωσιακή συσχέτιση μεταξύ της απήχησης συσκευών κουζίνας, τηλεοράσεων ή κλιματιστικών και του μεγέθους στηθόδεσμου της πωλήτριας που εξυπηρετεί τον εκάστοτε πελάτη, ανεξάρτητα από το εάν ο πελάτης είναι άνδρας ή γυναίκα.

Παράλληλα, τις αποφάσεις των εταιρειών επηρεάζει η βαθιά απόγνωση στην οποία βρίσκονται λόγω της δραματικής μείωσης της ζήτησης που έχει επιφέρει η οικονομική κρίση, ενώ δεν προβλέπεται καμία αισθητή βελτίωση καθώς οδεύουμε προς την εορταστική περίοδο, σημειώνουν στο «Κουλούρι» υψηλόβαθμα στελέχη τόσο του Media Markt όσο και του Κωτσόβολου.

«Η κατάσταση είναι τέτοια που δεν μπορούμε να απορρίψουμε τίποτα που έχει πιθανότητες να αποδώσει. Το επιτελείο μας εξετάζει κάθε δυνατότητα, όσο χυδαία, υποτιμητική, σεξιστική ή αποκρουστική κι αν μοιάζει, αυτό δεν πρόκειται να μας εμποδίσει» επισημαίνουν χαρακτηριστικά με ένα στόμα και μια φωνή.
Στο πλαίσιο αυτό, είναι σίγουρο ότι πρέπει να περιμένουμε κι άλλες τολμηρές κινήσεις από τους δύο «γίγαντες» των «λευκών συσκευών».

Οι φήμες πάντως που είδαν το φως της δημοσιότητας και αναφέρουν πως ένας εκ των δύο πρόκειται να προσφέρει «δώρο» πεολειχία σε πελάτες που ξοδεύουν πάνω από 200 ευρώ σε μια αγορά, δεν έχουν μέχρι στιγμής επιβεβαιωθεί.

tokoulouri

http://revealedtheninthwave.blogspot.gr/2013/12/media-markt.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: