Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου 2013

Η απολογία του πατρός Διονυσίου (της Μητρόπολης Γόρτυνος και Μεγαλοπόλεως): «Μεταμφιέστηκα σε γυναίκα, διότι ήθελα να ηρεμήσει η ψυχή μου, και να κλάψω για τις αμαρτίες μου!»

 
Τετάρτη, 27 Νοεμβρίου 2013

Λούγκρα, ο Αρχιμανδρίτης της Πελοποννήσου, ο φίλος του αρχιεπισκόπου Ιερώνυμου; (Σχόλια)

 Η απολογία του πατρός Διονυσίου
 (της Μητρόπολης Γόρτυνος και Μεγαλοπόλεως):  
«Μεταμφιέστηκα σε γυναίκα, διότι ήθελα να ηρεμήσει η ψυχή μου, και να κλάψω για τις αμαρτίες μου!»

Διαβάζω:
06.12.2013 | 17:12
Τι λέει ο διάκονος που είδαμε σε φωτογραφίες με γούνα, μακιγιάζ και στρας;;;

Ο Διάκονος της Μητρόπολης Γόρτυνος και Μεγαλοπόλεως, μίλησε σήμερα αποκλειστικά στην εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου «Μίλα»,  και ισχυρίστηκε ότι οι φωτογραφίες είναι τραβηγμένες όταν είχε μεταμφιεστεί σε γυναίκα για το καρναβάλι. 

«Πριν 5 χρόνια ντύθηκα και πήγα σε καρναβάλι, τότε δεν άνηκα στην Ελληνική Εκκλησία . 
Ήθελα να ηρεμήσει η ψυχή μου, να κλάψω για τις αμαρτίες μου. 
Δεν αντέχω τόσο διασυρμό και ψεύδη προς το πρόσωπό μου. 
Θέλω ο κόσμος να με συγχωρέσει για τα αμαρτήματά μου και να προσεύχονται για εμένα»

http://www.tlife.gr/Article/news-papasgouna/0-9-55158.html

athensmagazine.gr

Τετάρτη, 4 Δεκεμβρίου 2013

Γνωστοποιήθηκε το όνομα του ιερωμένου με το νυφικό και με τη γούνα, από την ίδια την Μητρόπολη που υπηρετεί… Πρόκειται για ιερο-Διάκονο τελικά (και όχι Αρχιμανδρίτη), για τον πατέρα Διονύσιο Γιαννακάκη (Ιερά Μονή Ισιώματος Καρυών), της Ιεράς Μητροπόλεως Γόρτυνος και Μεγαλοπόλεως….

Δεν υπάρχουν σχόλια: