Τετάρτη 15 Μαΐου 2013

"Γιάννης κερνά, και Γιάννης πίνει"; Ή, ο Μητροπολίτης Κηφισιάς, ..."λιβανίζει" τον εαυτό του;

Διαβάζω στην ιστοσελίδα της Μητρόπολης Κηφισιάς (imkifissias.gr), και σε παρένθεση σχολιάζω:
 

Τρία χρόνια Επίσκοπος
Στις 14 Μαΐου 2013, ὁ Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας κ. Κύριλλος, ἐτέλεσε Ἀρχιερατική Θεία Λειτουργία… 

(Μπα! Ώστε Αρχιερατική, ε;  Και τι άλλη λειτουργία θα μπορούσε να τελέσει;)
 

…Στὸ Ἱερὸ Μητροπολιτικό Παρεκκλήσιο τοῦ Προφήτου Ἠλιοῦ τοῦ Ἐπισκοπείου, μὲ ἀφορμὴ τὴν συμπλήρωση τριῶν (3) ἐτῶν ἀπό τῆς εἰς Ἐπίσκοπον χειροτονίας του. 
(Γιόρτασε τα τρίτα γενέθλια του, ως μητροπολίτης! Είχε και τούρτα με τρία κεράκια;)

Συμπαραστατούμενος ἀπὸ Κληρικοὺς τῆς Μητροπόλεως. (Πάρτι, …συμπαράστασης!)
 

Ἔψαλλαν (όπως λέμε: "έλαβαν μέρος οι ηθοποιοί"…) ὁ Γενικός Ἀρχιερατικός Ἐπίτροπος, Αἰδεσ/τος Πρωτ. κ. Χρῖστος Κυριακόπουλος, καὶ Ἱεροψάλτες Ἱερῶν Ναῶν τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως. 
(Έγινε δηλαδή, μεγάλη μάζωξη ψαλτάδων!)

Εὐχόμαστε (εμείς ο Σεβασμιότατος;) ὁ Ἀναστὰς Κύριος νὰ ἐνισχύει τὸν Σεβασμιώτατο (εαυτό μας;) Ποιμενάρχη μας (πληθυντικός μεγαλοπρεπείας;) στὴν Ἀρχιερατική του Διακονία (Άντε ρε, πάντα τέτοια… Πάντα να ανταμώνουμε, σε επετείους και πανηγύρια!) ἐπ’ ὠφελείᾳ τοῦ Κλήρου καὶ τοῦ λαοῦ τῆς Μητροπόλεώς μας… (Του λαού, που ψοφάει για… Αρχιερατικές Θείες Λειτουργίες!)

Δεν υπάρχουν σχόλια: