Ξέρουμε ότι στο σπορ αυτό, επιδίδονται αδιάκοπα, και, οι ιερείς στις ενορίες…
Τώρα μαθαίνουμε ότι η τακτική αυτή, φουντώνει εκτάκτως, και, την ημέρα της εορτής του αγίου Χριστοφόρου, εθιμοτυπικά, διότι ο Άγιος θεωρείται προστάτης των οδηγών…
Το έθιμο αυτό, λέει, αναβιώνει και στο Ναύπλιο, στο εκκλησάκι του Αγίου Νεκταρίου, με τον ιερέα π. Ραφαήλ Βουγιούκα, επί το έργον!..
Σχετικό:
Ουρές αυτοκινήτων σχηματίζονται έξω από το ιερό προσκύνημα της Αναστάσεως του Χριστού στα Σπάτα. Οι οδηγοί των αυτοκινήτων ανοίγουν το καπό και ο ιερέας διαβάζει την ειδική ευχή για το αυτοκίνητο. Στη συνέχεια κάνει το ίδιο και για τον οδηγό. Ο ναός φημίζεται για τους αγιασμούς αυτοκινήτων. Ραντεβού πάντως δεν απαιτείται. Υπάρχει πάντα διαθέσιμος ιερέας από τις 7 το πρωί έως το βράδυ για να ευλογήσει αυτοκίνητο και οδηγό.
Αγιασμοί αυτοκινήτων δεν πραγματοποιούνται μόνο στα Σπάτα αλλά και σε άλλες περιοχές της Ελλάδας καθώς και σε εκκλησίες που φέρουν το όνομα του Αγίου Χριστοφόρου που είναι ο προστάτης άγιος των οδηγών.
http://www.madata.gr/diafora/stranges/49813.html
ΣΧΕΤΙΚΟ:
Τετάρτη, 20 Ιανουαρίου 2010


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου