Τρίτη 14 Μαΐου 2013

Η απάντηση μου, σε παρατήρηση αναγνώστη του «χαίρετε», σχετικά με το διουρητικό χάρισμα του Γέροντα Πορφύριου…

ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ:


Τι να θέλει άραγε να πει ο... "ποιητής", Γέροντας Πορφύριος;


Ανώνυμος είπε...
Γράφεις :
" Γέροντας Πορφύριος: Είχε πράγματι χάρισμα διορατικό (και διουρητικό;)! ¨"
Με προσβάλλεις με αυτό που γράφεις, ΠΕΡΙΜΈΝΩ ΝΑ ΤΟ ΒΓΆΛΕΙΣ.

 Πραγματικά, φιλικά!
 
ΥΓ Δεν σε απειλώ βέβαια, απλά, αν δεν το βγάλεις, ο γέροντας Πορφύριος μπορεί να σε φέρει σε συναίσθηση...


P. MICHALOPOULOS είπε...

Να αφαιρεθεί λοιπόν, μια λέξη… Η λέξη «διουρητικό», που λέτε ότι… σας προσβάλει!
Έχετε μήπως καμία εταιρία με μεταλλικό νερό;

Τέλος πάντων, ας πούμε ότι φεύγει αυτή η λέξη, και μένει ατόφιο το υπόλοιπο κείμενο, με το οποίο προφανώς, δεν διαφωνείτε.
Μένει λοιπόν, κανονικά το:
Γέροντας Πορφύριος: Είχε πράγματι χάρισμα διορατικό! Είχε καταλάβει τι είδους μπουρδέλο είναι η αυτή η Εκκλησία, και την παρομοίαζε με… «συνουσία»! 

Δίδαγμα: «-Σκύψε ευλογημένη! Τι σου κάνω παπαδιά;» «…-Με γαμάτε Σεβασμιότατε!» 
(γι αυτό λέει ο γέροντας: «Ακόμα κι αν σας πηδάνε, οι παπάδες, εσείς μην τους κατακρίνετε!»)

Εντάξει τότε;
Θα είστε ικανοποιημένος;

Θα μου ασφαλίσετε δε, και το ότι μετά από αυτό, την γλύτωσα την τιμωρία από τον πεθαμένο και λειωμένο γέροντα;
 

http://xairete.blogspot.gr/2013/05/blog-post_9598.html 

Δεν υπάρχουν σχόλια: