Τετάρτη 15 Μαΐου 2013

Όταν δεν ψαρεύουμε (ειδήσεις), ξεκουραζόμαστε και λιγάκι! Άντε, καλό ξημέρωμα! Χαίρετε!


Το παραγάδι μας λοιπόν, την ημέρα που πέρασε, έπιασε τα λίγα αυτά θέματα:

Πανη-γυρικοί, διά-λογοι 3 ιεραρχών…



Καλό σας απόγευμα, καλό βράδυ, καλή συνέχεια… Χαίρετε!



Η απάντηση μου, σε παρατήρηση αναγνώστη του «χαίρετε», σχετικά με το διουρητικό χάρισμα του Γέροντα Πορφύριου…



Η απάντηση μου, σε ερώτηση αναγνώστη του «χαίρετε», σχετικά με τις δυο πατρινές ιστοσελίδες…



Καλό μεσημέρι… καλή συνέχεια… Χαίρετε!



«Στην υγειά μας» (διαβάζεται)



Ζωντανή (απάτη;) η θρησκεία μας! Ζωντανές και οι εικόνες μας! Ολοζώντανο και το άλογο του αγίου Γεωργίου, στην Κύπρο!… Τόσο, ζωντανό το «ζωντανό», που κάποιος παπάς το κρατάει από το κεφάλι, την ώρα που ο Μητροπολίτης Κιτίου Χρυσόστομος, έχει κολλήσει τη μούρη του στην εικόνα, για να εξακριβώσει τι είναι αυτό το υγρό που χύνει τόσο ο Άγιος, όσο και το άλογο (ή και η γκόμενα, η κοπελιά που είναι πάνω, στα καπούλια, χύνει κι αυτή;)



Ο χάρτης του ιστολογίου μου («χαίρετε»), δείχνει ότι πάντα με διαβάζουν, και, από την Σιγκαπούρη! Να με διαβάζει άραγε από εκεί, και, ο Σεβασμιότατος κ. Κωνσταντίνος;



Γάμος στην Παναγία την Φανερωμένη στη Βουλιαγμένη. (δείτε φωτο, με το πώς φανερώθηκαν «ντυμένες» οι γυναίκες εκεί, για να τιμήσουν την Παναγία…)


Καληνύχτα, καλό ξημέρωμα… (και τα ψάρια, που πιάσαμε…)

Δεν υπάρχουν σχόλια: