Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2013

Έδειραν ιερομόναχο στην Κεφαλονιά

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Έδειραν ιερομόναχο στην Κεφαλλονιά

Αντιμέτωπος  με τρεις κουκουλοφόρους ήρθε ιερομόναχος της Ιεράς Μονής Σισσίων στα Σιμωτάτα Κεφαλληνίας.

Οι δράστες εισέβαλλαν στο ναό και αφού ξυλοκόπησαν τον ιερομόναχο άρπαξαν τέσσερις επιστήθιους εκκλησιαστικούς σταυρούς, μια επιταγή, το καταγραφικό σύστημα των καμερών παρακολούθησης και τα χρήματα που υπήρχαν στο παγκάρι.

Οι δράστες αναζητούνται από την αστυνομία.
http://www.thebest.gr/news/index/viewStory/179431

Δεν υπάρχουν σχόλια: