Τετάρτη 24 Αυγούστου 2011

Σπίτι Παναγιώτη – Βεράντα 10 τ.μ., με πρόσβαση από τον κήπο της πρόσοψης: Ανοίγουμε... "εξομολογητήριο", και σας περιμένουμε!..

 M.A., έγραψε: "είμαι χάλια"

M.A. θα φύγω, να προσεύχεστε για μένα.
Παναγιώτης Πού θα πάτε;

M.A. στην Αθήνα, και μετά σε ένα νησί…
Παναγιώτης Αθήνα μένω.

M.A. ωραία.
Παναγιώτης «ωραία», θα σας δούμε;

M.A. δεν ξέρω.
Παναγιώτης Εντάξει τότε. Καλό ταξίδι.

M.A. δεν είμαι καλά
Παναγιώτης Τι έχετε; Για να ξέρω γιατί θέμα να κάνω προσευχή.

M.A. έφυγε ο αρραβωνιαστικός μου.
Παναγιώτης Δηλαδή σας εγκατέλειψε; Τι να πω; Αν δεν του αξίζατε, τότε να χαίρεστε αγαπητή διαδικτυακή μου φίλη.

M.A. τον αγαπούσα πολύ όμως.
Παναγιώτης Δεν κάνει να συνεχίζουμε να αγαπάμε κάτι ψεύτικο!

M.A. είμαι ηλίθια;
Παναγιώτης Όχι. Αλλά όποιος αγαπάει με πάθος, κάνει και λάθη. Μπορεί να κάνει θεό του μια απάτη που την νομίζει για… «μοναδική του αγάπη»!..

M.A. εάν ήμουν ανιψιά σας, τι θα μου λέγατε;
Παναγιώτης Θα σας καλούσα για καφέ στην βεράντα μου. 10 τ.μ., με πρόσβαση από τον κήπο της πρόσοψης της μονοκατοικίας.

M.A. τώρα, τι θα μου λεγάτε;
Παναγιώτης Ό,τι είπα πιο πάνω (για τα λάθη), και αυτό: αν έρθετε Αθήνα, κερνάω καφέ. Γλυκόν. Έχω και ελληνικόν, έχω και αμερικάνικον. Κερνάω την… «ανιψιά» να πούμε. Εσείς αν ήμουν θείος σας και ερχόμουν στην πατρίδα σας, δεν θα με κερνούσατε;

M.A. ναι αλλά είμαι χάλια.
Παναγιώτης Τι να κεράσω τότε, αν σας πειράζει ο καφές; Αναψυκτικά; Φρούτα;

M.A. τίποτε! Δηλητήριο, έχετε;
Παναγιώτης Έχω τον Χριστό. Την Ζωή! Τον γλυκό δάσκαλο Ιησού! Δεν θέλω πίκρα. Δηλητήριο, φαρμάκι, είναι ο διάβολος ο ανθρωποκτόνος!

https://www.facebook.com/panagiotis.michalopoulos1?sk=wall
Σπίτι Παναγιώτη 
Βεράντα 10 τ.μ., με πρόσβαση από τον κήπο της πρόσοψης:  
Ανοίγουμε... "εξομολογητήριο", και σας περιμένουμε!..

FRIENDS may not be able to PULL you up but THEY will still think of ways not to let you FALL.

3 σχόλια:

stavroula είπε...

polu omorfh aulitsa!!

P. MICHALOPOULOS είπε...

Ναι!
Πού να είναι άραγε αυτό το σπίτι;

P. MICHALOPOULOS είπε...

Τη φωτογραφία την βρήκα στην αναζήτηση για «βεράντες»!..