Πέμπτη 7 Ιουλίου 2011

Στάθης Ψάλτης: Ο Θεός να τον ελεήσει τον φτωχό… (στο πνεύμα – και όχι μόνο…)


ΟΠΩΣ ΜΑΘΑΙΝΩ...

Ο Στάθης Ψάλτης σε μία συγκλονιστική συνέντευξη (σε κάνει να κλαις ασταμάτητα) αποκάλυψε πώς βρίσκεται σε οικονομικό αδιέξοδο... («τραγικό!», όπως θα έλεγε και η Τζούλια.

Είπε χαρακτηριστικά ο Στάθης Ψάλτης: 

Άλλαξα συνήθειες («γαμώ την ατυχία μου!» που θα έληγε και η Μαλβίνα Κάραλη). Δεν είμαι από τους προύχοντες. Δεν έχω μεγάλα εισοδήματα. Πολλές φορές πίνω τον καφέ στο μπαλκόνι μου. (κλαψ). 
Μια φορά το μήνα θα βγω να φάω έξω. (κλαψ – κλαψ). 
Έχω περιορίσει ακόμα και τα ψώνια από το σούπερ μάρκετ. (ρωτάει αν έχει ο κοσμάκης να πάει και στην λαϊκή ακόμα;) Είναι αλήθεια. Δεν ανήκω στην τάξη των ανθρώπων που μπορούν να ψωνίσουν και να πάρουν αυτοκίνητα, (πόσα ρε μεγάλε;) κότερα… (δυο, σου αρκούν;) Είμαι αστός (θα μπορούσες να ήσουν απλά αστείος, στην καλύτερη περίπτωση). 

Και συνέχισε ο ηθοποιός: 
«Αυτή τη στιγμή δυστυχώς βρίσκομαι, όπως όλος ο κόσμος, σε οικονομικό αδιέξοδο. Δεν ξέρω πώς θα πληρώσω αύριο τις τράπεζες και είναι πάρα πολλά τα προβλήματα». 

Πηγή: Λοιπόν



ΣΧΟΛΙΟ:

Οταν έτρεχε το παραδάκι, το κατέθετες στα μπουζούκια κάθε βράδυ...δεν είναι να σας λυπάται κανένας !!!!! 

(Σήμερα 15:16 από χρήστη Χωρίς Όνομα)
http://www.freegossip.gr/News.php?ID=73337
http://www.freegossip.gr/News.php?ID=73321

Δεν υπάρχουν σχόλια: