Κυριακή 30 Μαΐου 2010

Το «χαίρετε», πάει σινεμά: Prince of Persia: The Sands of Time (2010)


Η αποψινή μου βόλτα, με έφτασε μέχρι την πλατεία Αγίας Τριάδας Αργυρουπόλεως. Έστριψα δεξιά τη Μ. Γερουλάνου (ξέρει ο κ. Καρδάσης) για να πιω μια πορτοκαλάδα στο «Έβερεστ», και πρόσεξα κίνηση στο «Σινέ Σοφία» που είναι δίπλα.

Πλησίασα, και είδα ότι σήμερα παίζουν αυτό το παραμύθι, και είπα να το δω για να περάσει λίγο η ώρα μου… Ο ταξιθέτης, με πληροφόρησε ότι η προβολή θα αρχίσει σε 15 λεπτά, οπότε πρόλαβα και ήπια και την πορτοκαλάδα που λέγαμε…

Μετά, είδα και την ταινία. Εντυπωσιακή βέβαια (έφαγα με μεγαλύτερη απόλαυση τα πατατάκια που αγόρασα στο διάλειμμα), αλλά πολύ βία βρε παιδί μου, για ένα παραμύθι για παιδιά!..

2 σχόλια:

stavroula είπε...

Mia akoma tainia/video game tou Holywwod. Kati san tous "300" klp.
Auta aresoun stous pistirikades auta provaloun...
Arxise k allh mia tainia. "Robin Hood". Legetai oti parousiazei ta gegonota konta sthn pragmatikothta
twn kairwn ekeinwn.
Skeutomai na paw na thn dw.

P. MICHALOPOULOS είπε...

Ναι, αυτό το παραμύθι, σαν video game το είχαμε γνωρίσει (εγώ από τα παιδιά μου που ήταν μικρά τότε) πριν από χρόνια… Μετά, έγινε λένε, ταινία με κινούμενα σχέδια…

Και τώρα, με κανονικούς ηθοποιούς. Ταινία για μικρούς και μεγάλους!

Και δεν κατάλαβα το υπονοούμενο στο ταμείο όταν πήγαν να μου κόψουν το… παιδικό εισιτήριο!

Με έμαθαν, φαίνεται! Την προηγούμενη φορά, με είδαν εκεί, στο «εκπαιδεύοντας το δράκο», και πιο πριν στο «ψηλά στον ουρανό»… Και γι αυτό!

Ή, ήθελαν να μου κάνουν πλάκα, σαν αναγνώστες του ιστολογίου αυτού που κάνει, και, πλάκες! :-)

Σχετικά τώρα με το «Robin Hood» που λες, περιμένουμε την κριτική σου…

Χαίρε! :-)