Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2009

Η Hera είχε αφήσει το ακόλουθο σχόλιο:

Για την ανάρτησή...

Με ρωτούν για τον καλογερο-Παΐσιο, και απαντώ:


Η Hera είχε αφήσει το ακόλουθο σχόλιο:

Όπως και με άλλους έτσι και με τον Παίσιο έχουμε εκμετάλλευση του ονόματός του από τρίτους, που προσπαθούν να προσδώσουν κύρος στα γραφόμενά τους με τη χρήση ενός δημοφιλούς προσώπου. Το ίδιο συνέβαινε από τα πολύ παλιά χρόνια, και έτσι δημιουργήθηκαν διάφορα "απόκρυφα" η ψευδεπίγραφα κέιμενα.Όχι μόνο θρησκευτικά, αλλά και άλλα.

Τώρα, αν μίλησε έτσι ακριβώς ο Παϊσιος ή αλλιώς, που να ξέρεις. Μπορεί να είπε κάτι και ο άλλος να μην το κατανόησε με το ίδιο πνεύμα. Μπορεί να πρόσθεσε και δικά του. Μπορεί και όχι.

Ωστόσο εγώ τιμώ το πρόσωπο του γέροντα όπως και όλων όσων αφιέρωσαν τη ζωή τους στον θεό και ωφέλησαν ανθρώπους.

Τώρα αν είναι άγιος η όχι, εξαρτάται

1) από την κρίση του Θεού...
...και 2) από το τι εμείς εννοούμε "άγιος".

Στους αποστολικούς χρόνους όλοι οι πιστοί ονομάζονταν άγιοι. Άγιος είναι ο άνθρωπος που πιστεύει στον Κύριό μας και αγωνίζεται να τηρήσει τις εντολές Του και να Του μοιάσει. Δεν είναι κανένα αξίωμα. Τους αγίους απλώς τους τιμούμε, δεν τους λατρεύουμε. Τους προβάλλει η Εκκλησία σαν παραδείγματα προς μίμηση, σαν πρότυπα ανδρείας, πίστης, υπομονής και άλλων αρετών.

Τώρα, όσον αφορά τα τίμια λέιψανά τους, τα τιμούμε και αυτά όπως θα τιμούσαμε κάθε απομεινάρι ενός ανθρώπου που βάδιζε προς τη θέωση. Θεώνεται ο όλος άνθρωπος, όχι μόνο το πνεύμα η μόνο το σώμα. Σώμα και πνεύμα μαζί.
Προσοχή: δεν τα λατρεύουμε, δεν τα ειδωλοποιούμε.

Σώζεται ο άνθρωπος σημαίνει μένει ακέραιος, διατηρεί την ενότητά του. Και πάλι: προσδοκούμε ανάσταση νεκρών με σώμα, όχι μόνο πνεύματα.

Ανάρτηση από τη Hera στο Kalogero-Paisios τη 7 Σεπτέμβριος 2008 7:22 μμ



ΣΧΟΛΙΟ ΑΠΟ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟ:


Η Ηράκλεια Μαρμαρά – Μητροπούλου, έγραψε: «προσδοκούμε ανάσταση νεκρών με σώμα, όχι μόνο πνεύματα.»

Να συμπληρώσω:

…Διότι το πνεύμα (η ψύχη), δεν πεθαίνει βέβαια, για να χρειάζεται να αναστηθεί. Ο άνθρωπος θα αναστηθεί, θα ενωθεί δηλαδή πάλι η ψυχή του με το σώμα, ένα σώμα όμως νέο και άφθαρτο τη φορά αυτή… που θα πάει στην κόλαση ή στον παράδεισο… Έτσι δεν είναι;

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

7 Σεπτέμβριος 2008 8:06 μμ



P. MICHALOPOULOS είπε...

Είδατε τι ρεζιλίκι έγινε με το μισολιωμένο πτώμα του Βησσαρίωνα. Το πτώμα το οποίο εκμεταλλεύονται παρουσιάζοντάς το σαν άφθαρτο τάχα λείψανο αγίου.

Ο Παΐσιος βέβαια, είναι ακόμα θαμμένος σωματικά, αλλά κάποιοι προβοκάτορες στον εκκλησιαστικό χώρο, φρόντισαν με τα μυθεύματά τους και τον έθαψαν ΚΑΙ πνευματικά τον ταλαίπωρο γέροντα, αποδίδοντάς του ακόμα και αιρετικές διδασκαλίες, δικές τους φυσικά, που τις βάζουν στο στόμα του αγαθού γέροντα (συμπαθή και αγαπητό σε μεγάλη μερίδα των θρησκευομένων), διδασκαλίες πλάνες που τις αμπαλάρουν σαν λόγια του Παΐσιου τάχα, ώστε να μας τις πασάρουν και να τις αποδεχτούμε πιο εύκολα, γιατί μας περνάνε και για... χάνους, για ακατήχητους.

Αυτό δε το «πτώμα» (βίος και διδαχές) τάχα του Παΐσιου, που το διαφημίζει και ο μητροπολίτης Ναυπάκτου Ιερόθεος, είναι πιο αποκρουστικό (και από το μισολιωμένο κορμί του άλλου ταλαίπωρου γέροντα, του Βησσαρίωνα), και είναι η πλάνη αυτή η δεύτερη, ακόμα πιο μεγάλη.

Αυτή τη δεύτερη απάτη κυρίως δεν αντέχω, και διαμαρτύρομαι!

http://leipsana.blogspot.com/2008/07/blog-post.html



Η Ηράκλεια Μαρμαρά – Μητροπούλου, έγραψε: Τώρα, όσον αφορά τα τίμια λέιψανά τους, τα τιμούμε και αυτά όπως θα τιμούσαμε κάθε απομεινάρι ενός ανθρώπου που βάδιζε προς τη θέωση. Θεώνεται ο όλος άνθρωπος, όχι μόνο το πνεύμα η μόνο το σώμα. Σώμα και πνεύμα μαζί. Προσοχή: δεν τα λατρεύουμε, δεν τα ειδωλοποιούμε.

LEIPSANA
http://leipsana.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια: