Παρασκευή 22 Αυγούστου 2008

Η Κιβωτός του Νώε, στο Αραράτ!

Αγαπητέ κ. Ιωάννη Καρδάση, χαίρετε!

Σας ευχαριστώ για τη συμμετοχή σας στη συζήτηση έστω και από μακριά. Τα δημοσίευσα αυτά που μου στείλατε με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, με την ελπίδα ότι θα έρθετε και εδώ όχι μόνο για να διαβάσετε τους διαλόγους αλλά να πάρετε και εσείς μέρος, με απόλυτα άμεσο τρόπο. Θα χαρώ πολύ λοιπόν, αν μας τιμήσετε με την παρουσία σας, ΚΑΙ εσείς.

Στο μεταξύ, έχω να παρατηρήσω ότι μου φαίνεται πολύ αυθαίρετο αυτό το περί πλημμύρας. Και τούτο διότι (αν δεν κάνω λάθος) η Γραφή μιλάει για κατακλυσμό που προκλήθηκε από συνεχή βροχόπτωση. Επίσης, σχετικά με το Αραράτ έχω να παρατηρήσω ότι αυτό αναφέρεται στη Βίβλο. Ή κάνω λάθος; Σχετικό δε είναι και το θέμα που σκοπεύω να βάλω, που θα έχει δηλαδή φωτογραφίες από έρευνες στο Αραράτ για την Κιβωτό.

Ευχαριστώ και πάλι. Καληνύχτα σας!


Το ανωτέρω είναι σχόλιο στο θέμα:

Ο Νώε, η Κιβωτός, και ο φίλος μου ο κ. Δημήτριος Μαντές.



Δεν υπάρχουν σχόλια: