2. Το έργο ξεκινά με μια σκηνή θρησκευτικού γάμου.
Και ως γνωστόν ο χώρος της εκκλησίας θεωρείται ιερός, τόσο στο εσωτερικό, όσο και στο εξωτερικό (ιερό, κυρίως ναός, πρόναος, είσοδος και αυλή).
Δυστυχώς όμως, και η περίπτωση αυτή που σχολιάζω τώρα, κατατάσσεται στα θέματα μου με ετικέτα ιστολογίου «Εκκλησία, Γαμημένη»!
3. Στην αρχή του έργου λοιπόν, είναι συγκεντρωμένοι στην είσοδο της εκκλησίας -όπου περιμένουν τη νύφη, οι καλεσμένοι και οι συγγενείς. Ο γαμπρός (Κώστας Βουτσάς) στο κέντρο, και η μαμά του -δίπλα του, να τον συμβουλεύει να πατήσει το πόδι της νύφης, και μάλιστα δυο φόρες στο «Ησαΐα χόρευε» του παπά.
(στο ρόλο του παπά, ο Κώστας Μπακάλης, παλιός φίλος και γείτονας, μακαρίτης πια στα 76 του, από τις 2 Φεβρουαρίου, φέτος)
4. Στη συνέχεια, έρχεται η νύφη, μπαίνουν όλοι στην εκκλησία, και αρχίζει το μυστήριο. Στο Ησαΐα χόρευε, ο γαμπρός πατάει αρχικά μια φορά το πόδι της νύφης, αλλά πριν προλάβει να το επαναλάβει, η νύφη του ανταποδίδει το πάτημα.
5. Ο γαμπρός ταράζεται προς στιγμήν, και αμέσως μετά επιχειρεί το δεύτερο πάτημα που τον συμβούλεψε η μάμα του να κάνει.
Κατά λάθος όμως πατάει το πόδι του παπά που τέλει το μυστήριο (πρώτη φωτο).
7. Ετοιμάζεται δε να τον κάνει «ντα», με εκείνο το χέρι με την ευλογία –κωλοδάχτυλο... (τρίτη φωτο)
8. Άραγε, πόσα χρήματα να παίρνει κάθε φορά ο ναός, σε περιπτώσεις τέτοιων ταινιών, για να επιτρέψει τα γυρίσματα, για να κάτσει δηλαδή να τον γαμήσουν;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου