Πέμπτη 31 Μαρτίου 2016

ΠΡΟΛΑΒΕΤΕ.....

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Ξυλογλυπτική - Ψηφιδωτά - Βιτρώ
2 ώρες πριν
ΠΡΟΛΑΒΕΤΕ..... 

Καντηλι για το φως της Αναστασης. 
Ύψους 23 εκ, περιορισμένος αριθμός τεμαχίων. 
Πληροφορίες στο inbox.
ΣΧΟΛΙΑΖΩ:
Panagiotis Michalopoulos 
Για ποιο φως; Το δικό μας, ή για το εισαγόμενο;

Γιατί, …«κυρά –Παναγιά»; «Δέσποινα – Παναγιά», είναι το σωστό! Δεν παντρεύτηκε!

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Η χρήστης Toula Poiiti, δημοσίευσε στην δημόσια ομάδα Φωτογραφίες της Ελλαδας μας
4 ώρες πριν

Η παραλία - κυρά Παναγία ....Κάρπαθος
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=204657526577850&set=gm.924490287664003&type=3&theater
ΣΧΟΛΙΑΖΩ:

Panagiotis Michalopoulos 
Γιατί κυρά –Παναγιά; Δέσποινα Παναγιά, είναι το σωστό! Δεν παντρεύτηκε!
Toula Poiiti 

Έτσι διάβασα πως λεγετε.... ετσι έγραψα !!!!!!
Panagiotis Michalopoulos 

Κυρά Παναγιά, δεν έχουμε μόνο στην Κάρπαθο!
Διαβάζω:
Το ιστορικό μοναστήρι της Κυρά Παναγιάς.
Βόρειο-Ανατολικά της Αλοννήσου, και σε απόσταση περίπου 3.5 μιλίων από τις βόρειες ακτές της Αλοννήσου βρίσκεται το όμορφο νησί της Κυρα Παναγιάς γνωστό και ως Πέλαγος ή Πελαγονήσι. Το νησί έχει έκταση 25.τ.χλμ.
Στην Κυρά Παναγιά βρίσκεται ένα από τα ιστορικά μοναστήρια των Βορείων Σποράδων, το Μοναστήρι της Κυρά Παναγιάς, το οποίο και είναι μετόχι της Ιεράς Μονής της Μεγίστης Λαύρας του Αγίου Όρους ( Αθως ).
Panagiotis Michalopoulos

Υπάρχει δε και ειδική εορτή (σταθερή), 
η… «Σύναξη της Κυρα.Παναγιάς»!
Σύμφωνα με τον Συναξαριστή: 

Η «Κυρά Παναγιά», εορτάζει στις 8 Σεπτεμβρίου εκάστου έτους. 
(…και φυσικά, δέχεται και επισκέψεις, και δώρα! Χα!)
https://www.facebook.com/groups/photogreece/permalink/924490287664003/


ΣΧΕΤΙΚΟ:

«Κυρά» λοιπόν, (όχι κυράτσα), το όνομα της Παναγίας της Ρόδου! Το επώνυμο της: «Παναγιά η Τσαμπίκα»! Γιόρταζε δε, την Κυριακή της Σταυροπροσκυνήσεως… Να την προσκυνάμε λοιπόν και αυτήν -την «κυρά» μας, και «κόρωνα στο κεφάλι μας»… Και ας παίζουμε και το κρυφτούλι μαζί της, προσπαθώντας να την ασπαστούμε, έτσι που είναι κρυμμένη… Σκεπασμένη, από πάνω με δυο σειρές από κουρτίνες, και στη μέση έχει και μια πετσέτα κρεμασμένη, με λουλούδια επάνω! Σκέτο καρα-κυτσαριό, δηλαδή! Καρναβαλικός χριστιανισμός Ρόδου, και πάσης Ελλάδος –άμα λάχει, να πούμε!

Πρέπει να κάνουμε ολόκληρη εκδρομή -να πάμε στο Λαύριο, για να πάρουμε την ευλογία του γέροντα Νεκτάριου Βιτάλη; Δεν μπορεί να μας στείλει διαφορετικά την ευχή του ο παπούλης; Και εκεί αν πάμε, πώς θα μας ευλογήσει ο κατάκοιτος αυτός άνθρωπος; Έναν – έναν, ή κατά ομάδες;

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Ο Ι.Ν. Αγίας Τριάδος Βύρωνος κοινοποίησε τη δημοσίευσή του. 
9 ώρες πριν
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=599437240219317&set=a.184071015089277.1073741824.100004591388979&type=3&theater ΣΧΟΛΙΑΖΩ:
Panagiotis Michalopoulos 
Πρέπει να κάνουμε ολόκληρη εκδρομή -να πάμε στο Λαύριο, για να πάρουμε την ευλογία του γέροντα Νεκτάριου Βιτάλη; Δεν μπορεί να μας στείλει διαφορετικά την ευχή του ο παπούλης; 
Και εκεί αν πάμε, πώς θα μας ευλογήσει ο κατάκοιτος αυτός άνθρωπος; Έναν – έναν, ή κατά ομάδες;
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=608878802608494&id=100004591388979

Καλημέρα σας! (και οι πιο πρόσφατες αναρτήσεις μου, στο ιστολόγιο μου το «χαίρετε», ήταν…)

Ωραία εικόνα… Αλλά μόνο για το συναίσθημα, μόνο για να την βλέπεις… Έστω και για να σε βοηθά στην προσευχή… Μέχρις εδώ! Και όχι για να την προσκυνάς σαν θεό, σαν είδωλο. Ούτε να την έχεις σαν φυλακτό… Ούτε για να της ανάβεις βουδιστικά κεριά και καντήλια… Ούτε και για να τη θυμιατίζεις με επίσης βουδιστικά λιβάνια. Ούτε να της κρεμάς κομποσκοίνια (βουδιστικά κι αυτά), ή ένα σωρό άλλα γελοία χαϊμαλιά ή διάφορα τιμαλφή για τάματα! Όλα αυτά είναι υπερβολή, είναι εμπόριο, είναι διαστροφή… Είναι μια νέα ειδωλολατρία!


Το σωστό είναι «πρέσβευε υπέρ ημών»! Αλλά το μετάλλαξαν οι ψάλτες, σε… «Σώσον ημάς»!.. Διότι έτσι λέει τους πήγαινε πιο καλά το μουσικό μέτρο! Έτσι το κακό, το «Θεοτόκος», έγινε χειρότερο! Διπλασιάστηκε, αφού μια θεά -μητέρα θεού, έγινε και Χριστός που σώζει!


Διότι έτσι λοιπον, αν θεοποιούμε και εμείς την Παναγία (οι εκκλησία μας την αποκαλεί «θεόν, μετά τον θεόν»), τότε σε τι διαφέρουμε εμείς οι ορθόδοξοι από τους Μαριολάτρες παπικούς;


Αυτή η εικόνα, φαίνεται! Η άλλη στην Τήνο, δεν φαίνεται!


Τι είναι αυτό; Η αγιασμένη αυτοϊκανοποίηση; Ο αγιασμένος αυνανισμός; Δυο σε ένα;


Μετά τον καφέ, μελέτη της Βίβλου… Και τώρα, συζητώ με τον καλό μου φίλο τον Δημήτρη. Θέμα: «Έχει Μητέρα ο Άχρονος Θεός – Λόγος, ή μόνο Πατέρα; Έχει Πατέρα ως Άνθρωπος, ο γεννημένος στο χρόνο Χριστός, ή μόνο Μητέρα;»


Παναγία: Ο άνθρωπος με τα χίλια πρόσωπα, και τα άλλα τόσα ονόματα! Χαμός!


Εδώ Αθήναι, εδώ ιστολόγιο «Xairete»! Καλημέρα σας! (και οι πιο πρόσφατες αναρτήσεις μας, ήταν…)

Ωραία εικόνα… Αλλά μόνο για το συναίσθημα, μόνο για να την βλέπεις… Έστω και για να σε βοηθά στην προσευχή… Μέχρις εδώ! Και όχι για να την προσκυνάς σαν θεό, σαν είδωλο. Ούτε να την έχεις σαν φυλακτό… Ούτε για να της ανάβεις βουδιστικά κεριά και καντήλια… Ούτε και για να τη θυμιατίζεις με επίσης βουδιστικά λιβάνια. Ούτε να της κρεμάς κομποσκοίνια (βουδιστικά κι αυτά), ή ένα σωρό άλλα γελοία χαϊμαλιά ή διάφορα τιμαλφή για τάματα! Όλα αυτά είναι υπερβολή, είναι εμπόριο, είναι διαστροφή… Είναι μια νέα ειδωλολατρία!

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Η Maria Psyxoguiou κοινοποίησε τη φωτογραφία της Dimitra Rosse.
29 Μαρτίου στις 9:30 μ.μ. 

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=563725053786882&set=gm.843011929143624&type=3&theater
ΣΧΟΛΙΑΖΩ:

Panagiotis Michalopoulos 
Ωραία εικόνα… Αλλά μόνο για το συναίσθημα, μόνο για να την βλέπεις… Έστω και για να σε βοηθά στην προσευχή… Μέχρις εδώ! 
Και όχι για να την προσκυνάς σαν θεό, σαν είδωλο. Ούτε να την έχεις σαν φυλακτό… Ούτε για να της ανάβεις βουδιστικά κεριά και καντήλια… 
Ούτε και για να τη θυμιατίζεις με επίσης βουδιστικά λιβάνια. Ούτε να της κρεμάς κομποσκοίνια (βουδιστικά κι αυτά), ή ένα σωρό άλλα γελοία χαϊμαλιά ή διάφορα τιμαλφή για τάματα! 
Όλα αυτά είναι υπερβολή, είναι εμπόριο, είναι διαστροφή… Είναι μια νέα ειδωλολατρία!
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=254305931570832&id=100009742804850

Το σωστό είναι «πρέσβευε υπέρ ημών»! Αλλά το μετάλλαξαν οι ψάλτες, σε… «Σώσον ημάς»!.. Διότι έτσι λέει τους πήγαινε πιο καλά το μουσικό μέτρο! Έτσι το κακό, το «Θεοτόκος», έγινε χειρότερο! Διπλασιάστηκε, αφού μια θεά -μητέρα θεού, έγινε και Χριστός που σώζει!

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Η Maria Psyxoguiou κοινοποίησε τη φωτογραφία του χρήστη Ιησούς Χριστός Νικά - Ic Xc Nika.
29 Μαρτίου στις 9:31 μ.μ. 

https://www.facebook.com/icxsnika/photos/a.1630070310547518.1073741828.1630045047216711/1788094074745140/?type=3&theater
ΣΧΟΛΙΑΖΩ:

Panagiotis Michalopoulos 
Το σωστό είναι «πρέσβευε υπέρ ημών»! Αλλά το μετάλλαξαν οι ψάλτες, σε… «Σώσον ημάς»!..
Διότι έτσι λέει τους πήγαινε πιο καλά το μουσικό μέτρο!
Έτσι το κακό, το «Θεοτόκος», έγινε χειρότερο! Διπλασιάστηκε, αφού μια θεά -μητέρα θεού, έγινε και Χριστός που σώζει!
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=254306311570794&id=100009742804850

Τετάρτη 30 Μαρτίου 2016

Διότι έτσι λοιπον, αν θεοποιούμε και εμείς την Παναγία (οι εκκλησία μας την αποκαλεί «θεόν, μετά τον θεόν»), τότε σε τι διαφέρουμε εμείς οι ορθόδοξοι από τους Μαριολάτρες παπικούς;

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Η Maria Psyxoguiou, κοινοποίησε ένα βίντεο στην ομάδα "Άγιοι της Εκκλησίας μας"
2 ώρες πριν

Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Χαλκίδος κ. Χρυσόστομος ομιλεί για τη σημασία του Θεομητορικού προσώπου...
ΣΧΟΛΙΑΖΩ:

Panagiotis Michalopoulos 
Ο μητροπολίτης Χαλκίδας Χρυσόστομος, στην ομιλία του αυτή στο βίντεο που αναρτήσατε, ονομάζει «μητέρα του θεού», την Παναγία. Έτσι φαίνεται τον διευκολύνει! 
Αποφεύγει να την πει μητέρα του Χριστού! Γιατί αραγε; Μήπως είναι μονοφυσίτης; 
Δεν ξέρει ότι ο Χριστός είχε και ανθρώπινη φύση; Γιατί του την κόβει τη φύση αυτή; Γιατί αναγνωρίζει μόνο τη θεία φύση του Χριστού και βγάζει έτσι το συμπέρασμα ότι η Παναγία γέννησε κάποιον που ήταν μόνο θεός, άρα και η ίδια πρέπει να αποκαλείται μητέρα του θεού; 
Γιατί όχι μητέρα του Χριστού, ή μητέρα του θεανθρώπου; Γιατί Θεοτόκος και όχι Χριστοτόκος, ή θεανθρωποτόκος;
Διότι έτσι λοιπον, αν θεοποιούμε και εμείς την Παναγία (οι εκκλησία μας την αποκαλεί «θεόν, μετά τον θεόν»), τότε σε τι διαφέρουμε εμείς οι ορθόδοξοι από τους Μαριολάτρες παπικούς;
https://www.facebook.com/groups/107067059628494/permalink/259058157762716/

Αυτή η εικόνα, φαίνεται! Η άλλη στην Τήνο, δεν φαίνεται!

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Ο χρήστης Λαογραφικός Πολιτιστικός Σύλλογος Αγ.Γεωργίου πρόσθεσε μια νέα φωτογραφία.
11 ώρες πριν 

ΣΧΟΛΙΑΖΩ:
Panagiotis Michalopoulos
Αυτή η εικόνα, φαίνεται! 
Η άλλη στην Τήνο, δεν φαίνεται!
Λαογραφικός Πολιτιστικός Σύλλογος Αγ.Γεωργίου 
Καλημέρα σας ποια εννοείτε;
Panagiotis Michalopoulos 

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ. ......ΑΥΤΗΝ:
Λαογραφικός Πολιτιστικός Σύλλογος Αγ.Γεωργίου 
Μήπως κάνετε λάθος κύριε με άλλη σελίδα;; 
Tέτοια φωτογραφία δεν έχουμε ανεβάσει...
Panagiotis Michalopoulos 

Το ξέρω ότι εσείς δεν έχετε ανεβάσει εσείς τέτοια φωτογραφία. 
Ανάφερα όμως την εικόνα αυτή, της σκεπασμένης με χαϊμαλιά εικόνα της Τήνου, εικόνα σε όλους γνωστή, διότι μου τη θύμισε η δική σας φωτογραφία…
Αυτή με τη λατέρνα, αυτή που έχει και το στολισμένο κάδρο, αλλά με περιορισμένο αριθμό από χαϊμαλιά, και όπου εκεί δεν είναι τελείως σκεπασμένο το πρόσωπο, και έτσι αυτό φαίνεται… Αυτά, στην όμορφη, στη δική σας φωτο, την λαογραφική, αυτήν με την κανονική, την καλή λατέρνα…
Ενώ στην άλλη λατέρνα, την κακή, την εκκλησιαστική, υπάρχει αυτή η υπερβολή που ανάφερα, και όπου ο κόσμος βλέπει μια εικόνα… που δεν φαίνεται!
Ο συνειρμός των παραστάσεων, που λένε. Καταλάβατε;

Λαογραφικός Πολιτιστικός Σύλλογος Αγ.Γεωργίου 
Το τι είναι καλό και τι κακό αποτελεί προσωπική άποψη του καθενός ξεχωριστά..
Είμαστε Λαογραφικός Πολιτιστικός Σύλλογος και ασχολούμαστε αποκλειστικά με ήθη και έθιμα δεν τα κρίνουμε τα ψάχνουμε ανά την Ελλάδα και τα κοινοποιούμε...
Σας ευχαριστούμε πολύ για την επικοινωνία καλή συνέχεια!
Panagiotis Michalopoulos 

Και εγώ, την προσωπική μου άποψη εξέφρασα, και ελπίζω να μη με κατακρίνετε για αυτό. Άλλωστε και όλα τα σχετικά με την Παναγία της Τήνου, έχουν να κάνουν και με τα ήθη και με τα έθιμα… Από τον θρύλο για την εύρεση της εικόνας ξεκινώντας, και φτάνοντας μέχρι και το ετήσιο πανηγύρι με την περιφορά της εικόνας που άλλοτε την κρατά ο Καμμένος και άλλοτε ο Παυλόπουλος… Με λαογραφικό αποκορύφωμα δε, και το φαινόμενο -το μαζοχιστικό βίτσιο, κατά το οποίο σέρνονται οι πιστοί στα τέσσερα -δουλικά σκυμμένοι, ανηφορίζοντας γονατιστοί, ο ενας πίσω από τον άλλον (σαν τις κάμπιες) τον δρόμο προς το ναό με την εικόνα αυτή… Από κάποιο τάμα ορμώμενοι, και αποβλέποντες σε κάποιο θαύμα.
Αυτά για να κλείσω. Σας ευχαριστώ κι εγώ για την επικοινωνία… Καλή συνέχεια! Χαίρετε!

https://www.facebook.com/856733204381568/photos/a.857881297600092.1073741828.856733204381568/963789747009246/?type=3&theater
ΣΧΕΤΙΚΟ:
Η φωτογραφία εξωφύλλου, της κοινότητας «Λαογραφικός Πολιτιστικός Σύλλογος Αγ.Γεωργίου», στη σελίδα τους στο facebook.
 https://www.facebook.com/856733204381568/photos/a.856735394381349.1073741827.856733204381568/963391063715781/?type=3&theater

Τρίτη 29 Μαρτίου 2016

Τι είναι αυτό; Η αγιασμένη αυτοϊκανοποίηση; Ο αγιασμένος αυνανισμός; Δυο σε ένα;

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Ο Γιαννης Τσιτλακίδης κοινοποίησε τη φωτογραφία του χρήστη Πατέρες της Εκκλησίας.
39 λεπτά πριν
«Ό ιερέας έχει θεϊκή εξουσία επί παραδείσου και κολάσεως, επί ζωής και θανάτου, επί αθανασίας και αιωνιότητος.»

{Αββά Ιουστίνου Πόποβιτς}
https://www.facebook.com/626763417422843/photos/a.626767734089078.1073741828.626763417422843/899754213457094/?type=3&theater

ΣΧΟΛΙΑΖΩ:

Panagiotis Michalopoulos 
Τι είναι αυτό; Η αγιασμένη αυτοϊκανοποίηση; 
Ο αγιασμένος αυνανισμός; Δυο σε ένα;
 

https://www.facebook.com/groups/172702946410540/permalink/252940605053440/

Μετά τον καφέ, μελέτη της Βίβλου… Και τώρα, συζητώ με τον καλό μου φίλο τον Δημήτρη. Θέμα: «Έχει Μητέρα ο Άχρονος Θεός – Λόγος, ή μόνο Πατέρα; Έχει Πατέρα ως Άνθρωπος, ο γεννημένος στο χρόνο Χριστός, ή μόνο Μητέρα;»

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Dimitrios Kalogeros
3 ώρες πριν
H νηστεία του Δεκαπενταυγούστου.
«
Η νηστεία προστατεύει κάθε αρετή. 
Εις τιμήν αποβλέπει της του Θεού Λόγου Μητρός.», σημειώνει ο Άγιος Ισαάκ ο Σύρος.
ΣΧΟΛΙΑΖΩ:

Panagiotis Michalopoulos
Διαβάζω:
«Του Θεού Λόγου Μητρός»!
Σχολιάζω:
Ο «Υιός και Λόγος», ο θεός, το δεύτερο πρόσωπο της αγίας τριάδας, δεν έχει μητέρα!
Ο Χριστός πάλι, ο θεάνθρωπος Ιησούς, ως άνθρωπος δεν έχει πατέρα!
Η Παναγία λοιπον, είναι μητέρα του Χριστού. 

Χριστοτόκος, ή θεανθρωποτόκος, ναι. Όχι όμως και Θεοτόκος!
Dimitrios Kalogeros 

Προς Panagiotis Michalopoulos :
Σέβομαι την άποψή σας.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1603350779990589&set=a.1409495602709442.1073741828.100009470478117&type=3&theater

Παναγία: Ο άνθρωπος με τα χίλια πρόσωπα, και τα άλλα τόσα ονόματα! Χαμός!

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Ο Zaxarias Stauropoulos κοινοποίησε τη φωτογραφία του χρήστη Κύριε δίδαξε με να σε αγαπήσω.
12 ώρες πριν
Παναγία… η καταφυγή στα προβλήματα!
Μιλώ στη Γλυκοφιλούσα, όταν μου λείπει η αγάπη των δικών μου!
Παρακαλώ την Οδηγήτρια, για να μην χάσω τον δρόμο μου!
Κλαίω μπροστά στην Παυσολύπη, όταν ο ουρανός μου είναι μάυρο!
Δέομαι στην Γοργοεπήκοο, γιατί το πρόβλημα «δεν παίρνει» άλλο!
Γονατίζω στην Παραμυθία, όταν οι λύπες είναι αβάσταχτες και πολλές!
Χαμογελώντας παρακαλώ την Πάντων Χαρά, όταν η χαρά μου είναι μακρινό όνειρο!
Κοκκινίζοντας εκλιπαρώ το Ρόδον το Αμάραντο, για την χαμένη μου ντροπή!
Κι αν η μάνδρα της ψυχής μου απειληθεί, κρούω στην Πορταίτισσα!
Δοξολογώντας τον Κύριο, ψάλλω μπροστά στο Άξιον Εστί!
Ευχαριστώντας τον Θεό για όσα μου έδωσε, ζητώ από την Παναγία Δεξιά να του το πει!
Κι όταν θέλω το «χάδι» του Θεού μου, «κλείνω το μάτι» στην Μεσίτρια.
Αλλ’ όταν δεν αντέχω τον θρήνο των αδελφών, ζητώ από την Θρηνωδούσα να κλαύσω μαζί της!
Κι όσες φορές ως άλλοι «Φιλισταίοι» εχθρικά σύννεφα πυκνώνουν στον ουρανό της πατρίδας μου, ικετεύω την Αγία Σκέπη.
Κι ως μάνα του κόσμου όλου Βρεφοκρατούσα, Σε ικετεύω για τις μάνες!

https://www.facebook.com/chrysta.meli/photos/a.720767351364827.1073741826.720767311364831/998043556970537/?type=3&theater
 

ΣΧΟΛΙΑ:
Ευαγγελία Καραγιάννη 

Σώσε όλο τον κόσμο
Panagiotis Michalopoulos 

Παναγία: 
Ο άνθρωπος με τα χίλια πρόσωπα, και τα άλλα τόσα ονόματα! 
Χαμός!
https://www.facebook.com/zaxarias.stauropoulos/posts/817275778416815

Εδώ Αθήναι, εδώ ιστολόγιο «Xairete»! Καλημέρα σας! (και οι πιο πρόσφατες αναρτήσεις μας, ήταν…)

Κομπινεζόν – Baby Doll, του 1965, σήμερα το λένε νυφικό σε ορθόδοξη εκκλησία!


Μεταξωτή μαντίλα στο κεφάλι, και χρυσός σταυρός στο λαιμό: Δυο αναμφισβήτητα, γυναίκεια αξεσουάρ.


Οι φίλοι μας οι χριστιανοί άλλου δόγματος, είχαν Πάσχα χθες… Και έτσι τώρα (οι έχοντες και κατέχοντες τα στοιχειώδη), τρώνε πλέον κανονικά χωρίς περιορισμούς. Οι ορθόδοξοι όμως, εξακολουθούμε να έχουμε θεωρητικά νηστεία… Ο αγώνας λοιπόν, συνεχίζεται αδέλφια! Γι αυτό, μην ακούτε τις Σειρήνες που σας αποπροσανατολίζουν! Χα!


Αντίχριστοι λοιπον (σύμφωνα με τον υπουργό εσωτερικών) οι ρατσιστές παπάδες του μητροπολίτη Βέροιας; Ο ίδιος ο μητροπολίτης, ως… «Μεγαλοπρεπής», τι λέει για τον παπά του -τον πάτερ Ευλόγιο, και για τους χθεσινούς τραμπουκισμούς (γουρουνοκεφαλές, κλπ) κατά των Σύρων προσφύγων που άρχισαν (ερχόμενοι από Ειδομένη) να φιλοξενούνται σε στρατόπεδο στην περιοχή του;


Ερώτηση: Theo-tokos, or Theanthropo-tokos? (Απάντηση: Theanthropo-tokos, or Xristo-tokos !..)


Μια ερώτηση κρίσεως με αφορμή τη σημερινή σταθερή εορτή της σύναξης του αρχαγγέλου Γαβριήλ: Ποιος συνέλαβε τον θεόν; Τι μας λέει το σημερινό απολυτίκιο του Αρχιστράτηγου Γαβριήλ, του αρχηγού αυτού των τάξεων των ασωμάτων;


Αλήθεια! Τι να υπάρχει άραγε σαν ενδιάμεσο -και μη ακραίο, ανάμεσα σε μια μαθήτρια (μουσουλμάνα) ντυμένη σαν Παναγιά -στην παρέλαση, και σε μια ορθόδοξη μαθήτρια που παρελαύνει ντυμένη σαν την πόρνη του ευαγγελίου; Τρεις παπάδες με μαγιό, ίσως;


Καλημέρα, χρόνια πολλά! (και οι πιο πρόσφατες αναρτήσεις μου στο μπλογκ «χαίρετε», ήταν…)

Κομπινεζόν – Baby Doll, του 1965, σήμερα το λένε νυφικό σε ορθόδοξη εκκλησία!

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Ο Zaxarias Stauropoulos κοινοποίησε τη δημοσίευση του Γιώργος Τριανταφυλλίδης.
8 ώρες πριν

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1527370280902277&set=a.1456376664668306.1073741828.100008879584492&type=3&theater
ΣΧΟΛΙΑΖΩ:

Panagiotis Michalopoulos 
Κομπινεζόν – Baby Doll, του 1965, σήμερα το λένε νυφικό σε ορθόδοξη εκκλησία!
https://www.facebook.com/zaxarias.stauropoulos/posts/817264878417905

Δευτέρα 28 Μαρτίου 2016

Μεταξωτή μαντίλα στο κεφάλι, και χρυσός σταυρός στο λαιμό: Δυο αναμφισβήτητα, γυναίκεια αξεσουάρ.

ΣΧΟΛΙΑ:
Eleni Kontaxaki 

Όλες αυτές τις μέρες είχα και εγώ στο μυαλό μου αυτόν τον συσχετισμό της αναγραφής του θρησκεύματος στις ταυτότητες και της μαντήλας.
Η μαντήλα φυσικά και είναι θρησκευτικό σύμβολο, το οποίο μάλιστα το αξιοποιούν-εκμεταλλεύονται συστηματικά για πολιτικούς λόγους και το σχολείο/παρέλαση είναι δημόσια σφαίρα, δεν είναι κοινωνική συναναστροφή. 
Πιστεύω ότι ισχύουν και εδώ ΟΛΑ τα επιχειρήματα που χρησιμοποιήσαμε στην αντιπαράθεση για τις ταυτότητες και υπάρχουν και επιπλέον επιχειρήματα στο γιατί δεν πρέπει να κάνουμε επιλεκτικά παραχωρήσεις σε κάποιους (πχ μουσουλμάνους για τις μαντήλες) την στιγμή που αντίστοιχα αιτήματα τα απορρίψαμε σε άλλους (ΧΟ για τις ταυτότητες).
Panagiotis Michalopoulos

Δεν είναι το ίδιο με τις ταυτότητες. Στις ταυτότητες γινόταν αναγκαστική δημοσιοποίηση, του τι πιστεύει κάποιος, και έτσι στοχοποιόταν.
Η μαντίλα, είναι ένα γυναίκειο αξεσουάρ που το φορά όποια γυναίκα το επιθυμεί, είτε για θρησκευτικούς λόγους είτε όχι. Στα χωριά μας -για παράδειγμα, είναι ένα σκέτο αξεσουάρ. Για τις γυναίκες στη Ρωσία, είναι και θρησκευτικό σύμβολο, μια προσαρμογή σε μια εντολή του αποστόλου Παύλου.
Η μουσουλμάνα λοιπον, μπορεί άνετα να φορά στο κεφάλι τη μαντήλα της, ακόμα και στην παρέλαση, όπως και η χριστιανή το σταυρό στο λαιμό της.

Panagiotis Michalopoulos 
Αλήθεια! Τι να υπάρχει άραγε σαν ενδιάμεσο -και μη ακραίο, ανάμεσα σε μια μαθήτρια (μουσουλμάνα) ντυμένη σαν Παναγιά -στην παρέλαση, και σε μια ορθόδοξη μαθήτρια που παρελαύνει ντυμένη σαν την πόρνη του ευαγγελίου; Τρεις παπάδες με μαγιό, ίσως;
http://xairete.blogspot.gr/2016/03/blog-post_70.html

Haridimos Tsoukas 
Δημήτρη, θέτεις με κομψότητα και εννοιολογική καθαρότητα ένα ενδιαφέρον θέμα. Ωστόσο, δεν συμφωνώ. Ως κάποιος που ανήκει σε αυτούς που αντιτάχθηκαν στην υποχρεωτική αναγραφή θρησκεύματος στην ταυτότητα (αν και χριστιανός) και σε αυτούς που υπερασπίζονται το δικαίωμα μιας μουσουλμάνας να φορά τη μαντήλα ως έκφραση της ηθικο-θρησκευτικής της ιδιοπροσωπίας, δεν αντιλαμβάνομαι να υπάρχει αντίφαση μεταξύ των δύο, όπως ισχυρίζεσαι. Η αναγραφή θρησκεύματος στην ταυτότητα σε ένα κρατικό έγγραφο ήταν υποχρεωτική, ενώ η μαντήλα συνιστά επιλογή. Το ερώτημα, βέβαια, είναι, αν ένας χριστιανός ήθελε προαιρετικά να εγγραφεί η θρησκεία του στην ταυτότητα, θα έπρεπε να του επιτραπεί; Μάλλον όχι, ισχυρίζομαι, διότι το έγγραφο αυτό έχει καθαρά λειτουργική σημασία στις δοσοληψίες του πολίτη, δεν συνιστά έκφραση πολιτισμικής ταυτότητας. Επιπλέον, σε ένα κρατικό έγγραφο οι απολύτως απαραίτητες «λειτουργικές» ((δηλαδή για δικαιοπραξίες) πληροφορίες πρέπει να αναγράφονται, οι οποίες μάλιστα, όπως ορθά επισημαίνει ο κ. Μαράτος στο σχόλιό του, είναι «αναλλοίωτες» (ενώ οι θρησκευτικές πεποιθήσεις είναι δυνητικά μεταβλητές, καθότι υπόκεινται στην επιλογή του ατόμου). Βεβαίως, η γλώσσα εδώ μας βάζει «τρικλοποδιές», όπως θάλεγε ο Βιτγκενστάϊν, αλλά θα πρέπει με εννοιολογική αυστηρότητα να διαχωρίσουμε τη διαφορετική σημασία του όρου «ταυτότητα» στον όρο «δελτίο ταυτότητας» από την έκφραση «πολιτισμική ταυτότητα» όπως αυτή υποδηλώνεται (και) με ενδυματολογικούς κώδικες. Μπορεί να αντιλεχθεί ότι η παρέλαση είναι κρατική εκδήλωση, οπότε θάπρεπε να ισχύει ότι και στις ταυτότητες, αλλά η αναλογία αστοχεί στο εξής: ενώ τα δελτία ταυτότητας είναι φορείς αναλλοίωτων δεδομένων για το άτομο, στην παρέλαση μετέχουν ένσαρκα άτομα (όχι αναλλοίωτες αναπαραστάσεις των ατόμων, όπως στα δελτία ταυτότητας), τα οποία, ceteris paribus, αναπόφευκτα εκφράζουν τους πολιτισμικούς κώδικες που δίνουν νόημα στη ζωή τους. Τέλος, θεωρείς αυτονόητο ότι η μουσουλμάνα μαθήτρια «καταπλακώνεται από τον κομφορμισμό της κοινότητάς της». Δεν το γνωρίζεις αυτό, όμως, και εκφράζεις έτσι ένα pre-judgment (μια προ-κατάληψη). Δεν ξέρεις σε ποιο βαθμό το άτομο είναι στοχαστικός φορέας της παράδοσής του ή σε ποιο βαθμό μετέχει αστόχαστα-κομφορμιστικά στην παράδοσή του, εκτός κι αποδέχεσαι την απλοϊκή μαρξιστική αντίληψη περί «αλλοτρίωσης» (που, νομίζω, δεν αποδέχεσαι). (Γνωρίζουμε λ.χ. από άλλες περιπτώσεις ότι η μαντήλα για μερικές μουσουλμάνες, ιδιαίτερα μορφωμένες professionals, συνιστά έκφραση πολιτισμικής ιδιαιτερότητας). Ναι, ένας κίνδυνος είναι υπάγει κανείς τον φιλελευθερισμό στην εκάστοτε πολιτική ορθότητα. Ενας άλλος κίνδυνος είναι να βλέπει κανείς τον φιλελευθερισμό ως έτοιμη ιδεολογία και όχι ως ανοιχτό σύστημα ιδεών και ευαισθησιών. Υπάρχουν αρκετοί τρόποι να είναι φιλελευθερος κανείς.  
https://www.facebook.com/ddimitrakos/posts/982263401858110 
ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΑ:
Φωτεινη Μαστοροπουλου 

οι γιαγιαδες στο χωριο ετσι ντυνονται ...
αλλα και αυτο το χαλι παρελαση με τετοιο μινι;;;;
Χαρίλαος Παχής 

Συμφωνώ με την Φωτεινη Μαστοροπουλου, και εκτός αυτού και η θρησεία μας δέχεται της μαντήλα, παράδειγμα δείτε την εικόνα της Πάναγίας που ανεβάσατε, φοράει μαντήλα, και όλες οι Αγίες της εκκλησίας.
https://www.facebook.com/panagiotis.michalopoulos1/posts/1054959327900079

Οι φίλοι μας οι χριστιανοί άλλου δόγματος, είχαν Πάσχα χθες… Και έτσι τώρα (οι έχοντες και κατέχοντες τα στοιχειώδη), τρώνε πλέον κανονικά χωρίς περιορισμούς. Οι ορθόδοξοι όμως, εξακολουθούμε να έχουμε θεωρητικά νηστεία… Ο αγώνας λοιπόν, συνεχίζεται αδέλφια! Γι αυτό, μην ακούτε τις Σειρήνες που σας αποπροσανατολίζουν! Χα!

Κυριακή 27 Μαρτίου 2016

Αντίχριστοι λοιπον (σύμφωνα με τον υπουργό εσωτερικών) οι ρατσιστές παπάδες του μητροπολίτη Βέροιας; Ο ίδιος ο μητροπολίτης, ως… «Μεγαλοπρεπής», τι λέει για τον παπά του -τον πάτερ Ευλόγιο, και για τους χθεσινούς τραμπουκισμούς (γουρουνοκεφαλές, κλπ) κατά των Σύρων προσφύγων που άρχισαν (ερχόμενοι από Ειδομένη) να φιλοξενούνται σε στρατόπεδο στην περιοχή του;

ΑΡΧΕΙΑΚΟ:
Πέμπτη, 17 Δεκεμβρίου 2009

Βραδινό (χρώματος μελιτζανί) δεσποτικό φόρεμα – μανδύας.

MHTΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΒΕΡΟΙΑΣ, Ο ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΗΣ...
ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ:
Σάββατο, 26 Μαρτίου 2016 7:43 μμ
Πέταξαν γουρουνοκεφαλές στην είσοδο του στρατοπέδου
Εικόνες ντροπής στη Βέροια κατά την υποδοχή προσφύγων από Ειδομένη (βίντεο)

Αθήνα: 
Με επεισοδιακό τρόπο έγινε η εγκατάσταση των πρώτων προσφύγων, που έφυγαν με λεωφορεία από την Ειδομένη, στο κέντρο φιλοξενίας που δημιουργήθηκε στο στρατόπεδο Αρματολού Κόκκινο δίπλα στο χωριό Αγία Βαρβάρα στη Βέροια.

 Xρυσαυγίτης, ο παπάς της Βέροιας; 
Τι λέει ο Σεβασμιότατος;
Κρατώντας ελληνικές σημαίες και φωνάζοντας συνθήματα όπως «Η Ελλάδα ανήκει στους Έλληνες», κάτοικοι που αντιδρούν στην άφιξη των προσφύγων στην περιοχή τους συγκεντρώθηκαν 100 μέτρα από την είσοδο του στρατοπέδου και τους αποδοκίμασαν.
Η διαμαρτυρία κράτησε για περίπου 15 λεπτά και στη συνέχεια άνοιξαν το δρόμο και επέτρεψαν τη διέλευση του λεωφορείου. Ωστόσο, εκείνη την ώρα, σύμφωνα με το verianet.gr, κάποιοι πέταξαν μπροστά στην πύλη του στρατοπέδου γουρουνοκεφαλές.
Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Γιώργος Ουζουνίδης που βρέθηκε στο σημείο αναγκάστηκε να ζητήσει την προστασία της αστυνομίας για να μην τον προπηλακίσουν οι συγκεντρωμένοι και τελικά μπήκε σε μια κλούβα των ΜΑΤ.

Εντύπωση προκάλεσε η τοποθέτηση του Ιερέα Ευλόγιου, ο οποίος σημείωσε: «Στα 200 μέτρα υπάρχει μια μοναχή. Εάν πειραχτεί μια τρίχα της, θα γίνει χαμός. Εγώ σας το λέω και κάντε μου μήνυση».
Σύμφωνα με το verianet.gr, τα πνεύματα έχουν ηρεμήσει σήμερα και το κλίμα φόβου αντικαταστάθηκε από ένα πνεύμα κατανόησης, συμπάθειας και αλληλεγγύης.
Όσον αφορά τον ιερέα, εξέφρασε την πικρία του για το γεγονός ότι από τις χθεσινές αντιδράσεις απομονώθηκε μόνο μια πρόταση του με συνέπεια να κατηγορηθεί και να στοχοποιηθεί.

Ο πάτερ Ευλόγιος
(έχει την Ευλογία του Μητροποίτη του;)
Λέγεται ότι ο ίδιος σήμερα, σε επικοινωνία που είχε με τους κατοίκους, τους παρότρυνε να βοηθήσουνε τους πρόσφυγες γιατί είναι άνθρωποι δυστυχισμένοι.
Το πρωί, ο υπουργός Εσωτερικών Παναγιώτης Κουρουμπλής μίλησε με σκληρά λόγια σε εκπομπή του MEGA για τους ιερωμένους που καταφέρονται με αυτό τον τρόπο κατά των προσφύγων.

Είπε συγκεκριμένα γι αυτούς τους ιερείς που απείλησαν τους πρόσφυγες ότι «αμαυρώνουν με το χυδαιότερο τρόπο την προσφορά της ορθοδοξίας».

«Η ορθοδοξία έχει δώσει τα πάντα για τους πρόσφυγες και δεν έχει το δικαίωμα κανένας από αυτούς τους κυρίους, δεν τους λέω ιερωμένους γιατί δεν είναι, είναι έξω από το Χριστό, για να μην πω ότι είναι αντίχριστοι, όταν συμπεριφέρονται με τέτοιο τρόπο», επισήμανε ο κ. Κουρουμπλής. - See more at: http://www.philenews.com/el-gr/eidiseis-ellada/45/305633/eikones-ntropis-sti-veroia-kata-tin-ypodochi-prosfygon-apo-eidomeni-vinteo#sthash.5xO5rBZ3.dpuf
Το πρωί, ο υπουργός Εσωτερικών Παναγιώτης Κουρουμπλής μίλησε με σκληρά λόγια σε εκπομπή του MEGA για τους ιερωμένους που καταφέρονται με αυτό τον τρόπο κατά των προσφύγων. Είπε συγκεκριμένα γι αυτούς τους ιερείς που απείλησαν τους πρόσφυγες ότι
 «αμαυρώνουν με το χυδαιότερο τρόπο την προσφορά της ορθοδοξίας». 

«Η ορθοδοξία έχει δώσει τα πάντα για τους πρόσφυγες και δεν έχει το δικαίωμα κανένας από αυτούς τους κυρίους, δεν τους λέω ιερωμένους γιατί δεν είναι, είναι έξω από το Χριστό, για να μην πω ότι είναι αντίχριστοι, όταν συμπεριφέρονται με τέτοιο τρόπο», επισήμανε ο κ. Κουρουμπλής. -
http://www.philenews.com/el-gr/eidiseis-ellada/45/305633/eikones-ntropis-sti-veroia-kata-tin-ypodochi-prosfygon-apo-eidomeni-vinteo 
https://www.facebook.com/skatastousfasistes/photos/a.324087797658066.79311.240916162641897/1085850171481821/?type=3&theater

Σάββατο 26 Μαρτίου 2016

Ερώτηση: Theo-tokos, or Theanthropo-tokos? (Απάντηση: Theanthropo-tokos, or Xristo-tokos !..)

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Η χρήστης Helena Sioth, κοινοποίησε...
(Χθες στις 12:01 π.μ.)
Annunciation of the Theotokos

ΣΧΟΛΙΑ:
Panagiotis Michalopoulos 
Theo-tokos, or Theanthropo-tokos?
Helena Sioth 

She is the God bearer (Theotokos), the mother to the second person of the Holy Trinity the Son, the Logos, the Word.
Panagiotis Michalopoulos 

How many times is born… "the Son, the Logos, the Word"?
Helena Sioth 

He pre existed before His birth on earth (before His human birth I mean)
"In the beginning was the Word, and the Word was with God, and the Word was god".
Panagiotis Michalopoulos

1. Before, He was only the god, the son of the Father.
2. On earth, He became the Jesus. Ενας Άνθρωπος, without father, and -also -ενας θεός without mother!
Helena Sioth 

So we are saying the same thing!
Panagiotis Michalopoulos 

No! Because, if Jesus is a god without mother, then… η Παναγία, is not a Θεοτόκος!
Helena Sioth

Theotokos gave birth to Jesus who already pre-existed as God. 
She gave birth to Him so what does this make Her? 
She was God's (Father's) holy vessel.
Panagiotis Michalopoulos

Panagiotis Michalopoulos, said...
(10 ώρες ago)
Theo-tokos, or Theanthropo-tokos?
Helena Sioth 

Theotokos.
Panagiotis Michalopoulos 

Theanthropo-tokos !
Panagiotis Michalopoulos 

Or... Xristo-tokos !..
Panagiotis Michalopoulos 
«Παναγία – θηλυκός θεός»
Μια ετικέτα του ιστολογίου «χαίρετε».
60 Αναρτήσεις… ΕΔΩ:

http://xairete.blogspot.gr/search/label/PANAGIA-THHLYKOS-THEOS

Helena Sioth
Ok 
I'll read it Panagiotis Michalopoulos!

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10208868002766703&set=a.1081211039849.14587.1513511178&type=3&theater

ΣΧΕΤΙΚΟ: 
Δευτέρα, 26 Μαρτίου 2018

Lena Parodia, είπε: «Θεανθρωποτόκος, ναι βέβαια σωστά και με την βούλα... Θεοτόκος βασικά, είναι ύβρις !!! Κοτζαμάν θεός, είναι ΑΝΑΡΧΟΣ ΚΑΙ ΑΓΕΝΝΗΤΟΣ.»

Μια ερώτηση κρίσεως με αφορμή τη σημερινή σταθερή εορτή της σύναξης του αρχαγγέλου Γαβριήλ: Ποιος συνέλαβε τον θεόν; Τι μας λέει το σημερινό απολυτίκιο του Αρχιστράτηγου Γαβριήλ, του αρχηγού αυτού των τάξεων των ασωμάτων;

Αχ, Μαρία!.. 
Τα ασώματα μπούτια του Γαβριήλ… 
Το κολοπερίστερο βέβαια, πανταχού παρών… 
Απαραίτητος δε -για τη σύλληψη θεών, και, ο γονιμοποιών παρθένες κρίνος!!!..  
Ἀπολυτίκιον 
Φερωνυμία καταλλήλω ἐμπρέπων, 
καθυπουργεῖς ἐν τὴ τοῦ Λόγου σαρκώσει, 
ὡς στρατηγοὶ τῶν Ἀσωμάτων τάξεων 
ὅθεν εὐηγγέλισαι, τὴ Παρθένω Μαρία, 
χαῖρε προσφωνῶν αὐτή, τὸν Θεὸν γὰρ συλλήψη, 
ὂν ἐκδυσώπει σώζεσθαι ἠμᾶς, 
τοὺς σὲ ὑμνοῦντας, Γαβριὴλ Ἀρχάγγελε.

Παρασκευή 25 Μαρτίου 2016

Αλήθεια! Τι να υπάρχει άραγε σαν ενδιάμεσο -και μη ακραίο, ανάμεσα σε μια μαθήτρια (μουσουλμάνα) ντυμένη σαν Παναγιά -στην παρέλαση, και σε μια ορθόδοξη μαθήτρια που παρελαύνει ντυμένη σαν την πόρνη του ευαγγελίου; Τρεις παπάδες με μαγιό, ίσως;

Αλήθεια! 
Τι να υπάρχει άραγε σαν ενδιάμεσο -και μη ακραίο, ανάμεσα σε μια μαθήτρια (μουσουλμάνα) ντυμένη σαν Παναγιά -στην παρέλαση, ...
και σε μια ορθόδοξη μαθήτρια που παρελαύνει ντυμένη σαν την πόρνη του ευαγγελίου; 
Τρεις παπάδες με μαγιό, ίσως; 
ΝΕΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ:
Panagiotis Michalopoulos
10 ώρες πριν

Λέμε όχι, στις ορθόδοξες μινιφορούσες «Λολίτες»! 
Λέμε ναι, στη σεμνή –σαν την Παναγιά, Ελληνίδα –αριστούχο, 17χρονη –παραστάτρια στην σημερινή παρέλαση, μουσουλμάνα μαθήτρια!
ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΑ:

Panagiotis Michalopoulos 
ZHTΩ Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ
Γιωργος Χρονοπουλος
Αυτά είναι τα δυο ακρα.Κατι στην μεση πρεπει να υπαρχει.
Panagiotis Michalopoulos 

Αλήθεια! 
Τι να υπάρχει άραγε σαν ενδιάμεσο -και μη ακραίο, ανάμεσα σε μια μαθήτρια (μουσουλμάνα) ντυμένη σαν Παναγιά -στην παρέλαση, και σε μια ορθόδοξη μαθήτρια που παρελαύνει ντυμένη σαν την πόρνη του ευαγγελίου; 
Τρεις παπάδες με μαγιό, ίσως;
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1053030144759664&set=a.134489906613697.25213.100001580668005&type=3&theater

Η ΑΣΤΕΡΩ
ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΑ:
Βιολεττα Παπαδημητριου 
ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΑΚΡΑ ΕΙΝΑΙ.
ΚΑΙ ΣΥΝΕΠΩΣ ΛΑΘΟΣ, ΑΦΟΥ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΠΟΥ ΣΤΗ ΜΕΣΗ.
Βιολεττα Παπαδημητριου

ΠΑΝ ΜΕΤΡΟΝ ΑΡΙΣΤΟΝ!!!
Panagiotis Michalopoulos 

Με μαντήλα, αγιογραφούν -πάντα, την Παναγία. 
Μαντήλα επίσης φορούν, όλες οι ορθόδοξες γυναίκες στη Ρωσία –μικρές μεγάλες και μικρά κορίτσια, όταν εκκλησιάζονται!
https://www.facebook.com/panagiotis.michalopoulos1/posts/1053483514714327