Δευτέρα, 25 Ιουνίου 2018
ΣΧΟΛΙΑΖΩ: Η αλήθεια είναι ότι παραμένω σε απορία για αυτό το προσκύνημα με τις κολώνες. Τι κολόνες είναι αυτές; Του ναού κολόνες; Ποιος τις έφτιαξε; Τι αξιόπιστες πηγές έχουμε σχετικά με το πως μαύρισαν (από μπαρούτι άραγε;) και πώς σχίστηκαν έτσι επιφανειακά, και μάλιστα από έξω προς τα μέσα;
ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΑ:
Ioannis Kyriakides
Τωρα πρεπει να προσκυνουμε και τις κολωνες;
https://www.facebook.com/panagiotis.michalopoulos1/posts/1835885696474101
ΣΧΕΤΙΚΟ:
Panagiotis Michalopoulos
Στο λινκ της σελίδας του πατριαρχείου Ιεροσολύμων που μας παράπεμψε ο αυτοπροβαλλόμενος ως νέος Indiana Jones (Ιντιάνα Τζόουνς) κ. Γιώργος Φωτόπουλος, διαβάσαμε ότι σύμφωνα με την παράδοση (ράδιο αρβύλα της εποχής) όταν μια φορά και έναν καιρό, δεν μπορούσε λέει να μπει ο ελληνορθόδοξος πατριάρχης στον τάφο, τότε έσκασε και βγήκε μόνο του το φως μέσα από τις κολώνες, και από εκεί πήγαν και το πήραν οι πιστοί!
Δηλαδή, η κολώνα έγινε φλογοβόλο, σαν να είχε φάει φασόλια, και έκλανε άγιο φως, και μαύρισε κιόλας από τον καπνό η κωλοτρυπίδα της, ε, η σχισμή στην κολώνα, ήθελα να πω!
Αλλά –όπως σχολίασα στο ποστ του κ. Φωτόπουλου, τι σόι άγιο φως ήταν αυτό που αναγκάστηκε να στριμωχτεί τόσο, και να σκίσει μάλιστα τον κώλο της κολόνας του ναού του τάφου του Χριστού, και να βγει -σαν πορδή, από εκεί;
Τελικά πρέπει να ήταν και πολύ στουμποκωλιασμένη αυτή η κωλο-κολόνα, αφού η σχισμή της δεν είναι διαμπερής αλλά επιφανειακή, από έξω προς τα μέσα, σε μικρό βάθος! Πώς λοιπόν βγήκε από τον τάφο το φως και πέρασε από εκεί προς τα έξω, προς το ύπαιθρο, με τον κώλο της κολώνας σε σχετική φίμωση;
Και να σκεφτεί κανείς, ότι στην μαλακισμένη εκκλησία μας, στην γνωστή και ως εκκλησία του κώλου, εμφανίζεται -από το παπαδαριό, αυτή η μαλακισμένη ιστορία (με τις κολόνες του κώλου του ναού της Ανάστασης στα Ιεροσόλυμα), ως η πιο τρανή απόδειξη ότι η ορθοδοξία –και μάλιστα η ελληνική, είναι η μόνη αληθινή θρησκεία!
Χα!
Εδώ, ιστολόγιο «xairete.blogspot»
(Διαχειριστής, Παναγιώτης Μιχαλόπουλος)
Εμφάνιση 394 αναρτήσεων, με ετικέτα «Άγιο-φως».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου