Πέμπτη 8 Μαρτίου 2018

Ο ευγενέστατος, ο εκλεκτός φίλος μας (στο facebook), ο αξιότιμος κ. John Parathiras (ετερόδοξος;) μας έκανε ένα ερώτημα -χθες βράδυ, στη σελίδα του: «Η εξομολόγηση πρέπει να γίνεται. Αλλά πώς; Που;» (…και κάποιοι από εμάς, από εκείνη την ώρα, …ψαχνόμαστε!»

ΔΙΑΒΑΖΩ:
John Parathiras
12 ώρες πριν

Η εξομολόγηση πρέπει να γίνεται
Αλλά πώς;
Που;
Και πότε;
ΣΧΟΛΙΑ:
Panagiotis Michalopoulos 
πώς;
Που;
Και πότε;
John Parathiras 

Μόνο στον Ιησού Χριστό
Εν παντι τοπω εν πνεύματι κ αλήθεια
Καθημερινά

Βιβη Φραγκοραπτη 
Καθημερινά απευθείας στον Κυριο , και στα αδερφια μου εν Κυριω τα πταίσματα μου.
Βιβη Φραγκοραπτη 

προς Vasilis Katsarakos 
γιατι. Που το γραφει αυτο η ΚΔ;
John Parathiras 

Σωστα αδ.Βιβη
Αμήν
Ο Ιησούς Χριστός μεσιτευει και συγχωρεί κανένας άλλος δεν μπορεί
 

Βιβη Φραγκοραπτη 
προς Vasilis Katsarakos
δεν βλεπω καμία αναφορά σε πρεσβύτερο-ιερέα παντως!
John Parathiras 
Στη επιστολή του ο απ.Ιακωβος Γράφει οι ασθενείς να προσκαλούν τους πρεσβυτέρους της εκκλησίας και να τους αλοιφουν με έλαιο και η μετά πίστεως ευχή σώζει τον πάσχοντα και αμαρτίες αν έπραξε θα συνχωρεθουνεμ είς αυτόν...
Το ΠΡΕΣΒΥΤΕΡΙΟ αποτελούνταν από τους αποστόλους και πρεσβυτέρους που έκλεγαν για τις πνευματικες εργασίες της εκκλησίας

Stelios Mparmpathanasis 
Και αφες ημίν τα ωφελιματα ημών! Άλλο πταίσματα άλλο αμαρτίες,και άλλο οφειλές στον Κύριο. Όλα τα φέρνουμε στο Κύριο πρώτα . Και ΕΑΝ ομολογούμεν τας αμαρτίας ημών , είναι πιστός και και δίκαιος , ώστε να συγχωρήσει εις ημάς τας αμαρτίας,και καθαρίσει ημάς από πάσης αδικίας. Ιωάννου Α' 9. Εδώ ο Ιωάννης δεν Μας δίνει να πάμε σε άνθρωπο , αλλά στον Θεό ο οποίος είναι ο μόνος να συγχωρήσει και να καθαρίσει ημάς.
John Parathiras 

Αμήν
Έτσι αδελφέ Στέλιο
Αυτή είναι η σωστή τοποθέτηση για τη εξομολόγηση μας είς τον Κύριο μόνο και εν παντι καιρώ και τοπω

Panagiotis Michalopoulos 
19 Οὔσης οὖν ὀψίας τῇ ἡμέρᾳ ἐκείνῃ τῇ μιᾷ σαββάτων, καὶ τῶν θυρῶν κεκλεισμένων ὅπου ἦσαν οἱ μαθηταὶ συνηγμένοι διὰ τὸν φόβον τῶν Ἰουδαίων, ἦλθεν ὁ Ἰησοῦς καὶ ἔστη εἰς τὸ μέσον, καὶ λέγει αὐτοῖς· Εἰρήνη ὑμῖν. 20 καὶ τοῦτο εἰπὼν ἔδειξεν αὐτοῖς τὰς χεῖρας καὶ τὴν πλευρὰν αὐτοῦ. ἐχάρησαν οὖν οἱ μαθηταὶ ἰδόντες τὸν Κύριον. 21 εἶπεν οὖν αὐτοῖς ὁ Ἰησοῦς πάλιν· Εἰρήνη ὑμῖν. καθὼς ἀπέσταλκέ με ὁ πατήρ, κἀγὼ πέμπω ὑμᾶς. 22 καὶ τοῦτο εἰπὼν ἐνεφύσησε καὶ λέγει αὐτοῖς· Λάβετε Πνεῦμα ἅγιον· 23 ἄν τινων ἀφῆτε τὰς ἁμαρτίας, ἀφίενται αὐτοῖς, ἄν τινων κρατῆτε, κεκράτηνται.
(Κυριακή του Θωμά. Ευαγγελιστής Ιωάννης κ΄19-31)

Stelios Mparmpathanasis 
Πρώτα από όλα ο Χριστός απέστειλε αποστόλους και όχι ιερείς με την ειδική έννοια διότι μετά τον θάνατο και ανάσταση ο Χριστός έχει το αμεταθετο της ιερωσύνης. Τα τελευταία λόγια που γράφει ο αγαπητός Μιχαλόπουλος, δεν αφορούν μυστηριακή εξομολόγηση των πιστών στο ιερέα όπως θέλουν οι σημερινοί να ενστερνίζονται, αλλά στην πειθαρχική εξουσία που έδωσε ο Χριστός στους αποστόλους και στην εκκλησία γενικά από όλους και όχι από έναν. Και ο λόγος που ο Χριστός την έδωσε στους αποστόλους ήταν για να εμποδίσουν τη μόλυνση του καθαρού περιβάλλοντος των πιστών από ασυνείδητους και αμετανόητους ανθρώπους..Παρατηρούμε ότι ο Κύριος τα λόγια αυτά τα είπε σε τρείς περιπτώσεις α) Ματθαίος ις', 19 ατομικά στον Απόστολο Πέτρο.β) Ματθαίος ιη', 17-18. Προς την εκκλησία το σώμα των πιστών γενικά από όλους τους πιστούς να δένουν και να λύνουν.. . γ) Ιωάννης κ', 23 Στους 10 μαθητές ( πλην του Θωμά ).
Ποτέ οι απόστολοι δεν τα χρησιμοποίησαν σαν εξουσία να συγχωρούν αμαρτίες. Άλλωστε εύκολο είναι να καταλάβει κανείς ότι ο Χριστός συγχωρούσε αμαρτίες , έγινε αιτία πολλές φορές αιτία να σχίζουν τα ιμάτια τους οι τότε ιερείς λέγοντας: αυτός βλασφημει,και πως, ποιός είναι αυτός που συγχωρεί αμαρτίες ειμη μόνο ΕΙΣ Ο ΘΕΌΣ. Αντίθετα οι απόστολοι προτρεψαν τους ανθρώπους στον Θεό να στραφούν για έλεος και συγχώρεση .Τα εφάρμοζαν όμως σαν πειθαρχική εξουσία η οποία αναφέρονται σε τρείς τέτοιες περιπτώσεις. α) Ανανίας και σαπφειρα: Πράξεις ε', 1-12. β) Ο ανήθικος νέος Α', Κορινθίους ε', 4-5. γ) πρόσληψη μετανόησαντος Β Κορινθίους β', 5-11. (Πρέπει να συγχωρήσετε αυτόν..βλεπουμε τον απ.παυλο να απευθύνεται σε όλο το εκκλησίασμα ,και όχι σε έναν. Η σύνηθες καραμέλα των ιερέων στο θέμα. Η εξομολόγηση γίνετε κατευθείαν στον Θεό όπως την δίδαξαν οι απόστολοι (,και όχι μέσω του ιερέως του αμαρτωλού, συγχώρησε αυτόν τον αμαρτωλό δια μέσου εμού του αμαρτωλού)..

John Parathiras 

Η σωστή διδαχή των αποστόλων είναι μονο έγκυρη και πρέπει να επιστρέψουμε όλοι είς αυτήν μετά πάσης ταπείνωσης προς τον Θεον δια του Ιησού Χριστού πλυμμένοι και καθαροί δια του Αίματος του Ιησού Χριστού από πάσης αμαρτίας,ανομίας και αδικίας δια της προσευχής και δεησεως προς τον Θεό της δοξης
Stelios Mparmpathanasis 

ΑΜΉΝ!
Georgia Basta 
Εκτός απο το πώς, πού και πότε θα έλεγα και γιατί; γιατί άραγε εξομολογούμαστε; η εξομολογηση παιζει το ρολο της ανακουφισης της ψυχής από τα βάρη. Αν κάποιος εχει βαρος μεσα του εχει ανάγκη να το πει καπου να το μοιραστεί και ίσως να πάρει και συμβουλή. Αυτός που ακούει πρεπει να εχει σπλάχνα αγάπης, σοφία, τα αυτια του και τη γλώσσα του πεπαιδευμενα για να ξέρει πως να αποκριθεί σε αυτον που εχει αναγκη εξομολογησης να τον βοηθησει να απαλλαγει απο το βάρος της ψυχής αληθινά και να χαραξει νέα πορεια.... αυτος δεν ειναι ο λογος της εξομολογησης; η αναγκη του ανθρώπου να πει αυτό που τον βαραινει και τον μπλοκάρει στη ζωή;
Βιβη Φραγκοραπτη 

Η εξομολόγηση εχει και αλλον χαρακτήρα βέβαια, κατα την γνώμη μου πολυ πιο ουσιαστικό.
Χαμηλώνει το ανάστημα του ανθρώπου απέναντι στον Θεο και τους αδερφους του.
Ο Κυριος ευαρεστειται στο ταπεινό πνευμα!

Stelios Mparmpathanasis 
Και να συμπληρώσω , δεν εννοείτε η συγχώρεση από τον άνθρωπο περί αμαρτίας. Άλλο να πώ το βάρος μου και να λάβω συμπαράσταση,και άλλο να πώ εγώ σε συγχωρώ. Συγχωρώ τις παραβάσεις του απέναντι μου ,για να συγχωρήσει και ο θεός τις παραβάσεις τις δικές μου. 
Georgia Basta 
Νομίζω οτι με την εξομολογηση η ψυχή ανακουφίζεται και ενωνεται περισσοτερο με τον Θεό γιατι φωτίζεται, ειναι κατι που συμμετεχει η καρδιά και οχι κατι τυπικό το να πουμε και να αριθμησουμε σε καποιον τις αμαρτιες μας. Και αυτο γινεται οταν υπάρχει κοινωνία με αλλους αδελφούς. Η κοινωνια με αδελφους δεν ειναι νσ μαζευομαστε καπου να τρωμε μόνο και να πινουμε να διαβαζουμε την γραφη και να ψελνουμε και μεσα μας να ειναι ο καθενας φορτωμένος με βαρη αλλά να ενδιαφερόμαστε για αυτό που μπορει να βασανίζει τον αλλον, να τον βοηθαμε να το βγαλει απο μεσα του και να τον παρηγορουμε με συμπροσευχη και με λόγο αληθινό, οχι απλά να του λεμε αυτο λεει ο λόγος του Θεού για την ταδε περιπτωση χωρις να τον εχουμε νιωσει τον αλλον. 
Georgia Basta 
Για αυτο λεει αν περπαταμε εν τω φωτι ε ουμε κοινωνια μετα αλληλων και το Αίμα του Χριστού μας καθαρίζει από κάθε αμαρτία... 
Stelios Mparmpathanasis 
Η εξομολόγηση και η άφεση του βάρους της παράβασης ανήκει σε αυτόν που έφτιαξε τα αυτιά και ακούει, και σε αυτόν που ξέρει τα πάντα για εμάς,και Μας δίνει το ελεύθερο να πάμε σε αυτόν και να τα πούμε.Ο Δαβίδ έλεγε θα πάω και θα τα πώ όλα στον Κύριο και μάλιστα με τέτοιον τρόπο που δεν θα αφήσω τίποτα κρυφό. Άλλωστε τα ΠΆΝΤΑ είναι γυμνά και σκόρπια μπροστα στον Κυριο. Μηπως δεν τα ηξερε ο Κυριος?Ο Ιωάννηςειπε ΕΑΝ εξομολογουμαστε , τας αμαρτίας ημών,αυτός είναι πιστός και δίκαιος να συγχωρησει ΑΥΤΌΣ όχι άνθρωπος και να Μας καθαρίσει απο κάθε αδικία Άλλο θέμα να εξομολογουμαστε τα πταίσματα Μας και να ευχόμαστε ο ένας στον άλλον,και άλλο να λάβεις συγχώρεση από τον κύριο. Συγχώρεση δεν θα πει ξεχνάω για τον θεό αλλά σου δίνω ευκαιρία να συμμορφωθείς για αυτό και έρχεται στη συνέχεια ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΘΑΡΊΣΕΙ. ώστε να μην το ξανακάνουμε. Να είμαστε και να παραμείνουμε ΚΑΘΑΡΟΊ! 
Georgia Basta 
Μα δεν πάντα παραβαση κατι που σε βαραίνει, μπορεί να ειναι μια κατασταση που σε βαραίνει...αλλά ακόμα και παραβαση να ειναι το προσευχεστε υπερ αλληλων για να γιατρευτειτε που πάει; και βεβαια στον Κύριο τα λεμε ολα γιατι μονο Εκεινος καταλαβαινει και μονο Εκεινος πηρε τα βαρη και τις θλιψεις και τις αμαρτιες μας, ομως η κοινωνια με αλλους αυτον τον σκοπο εχει, ειναι η εμπρακτη αγαπη... ο Κύριος ειπε στον Πετρο αν ποτε επιστρέψεις στήριξε τα αδέλφια σου... 
John Parathiras 
προς Stelios Mparmpathanasis
Αμην 

Aimilios Vicatos 
Εαν ομολογουμεν τας αμαρτιας μας,ΑΥΤΟς,ειναι Αξιοπιστος και Δικαιος,ωστε να μας συγχωρηση τας αμαρτιας μας και να μας καθαριση απο καθε αδικιαν,,,Α Ιωαν.1΄9,,,2΄΄1.-2 Αλλα εαν κανεις αμαρτηση ,εχομεν ΠΑΡΑΚΛΗΤΟΝ προς Τον Πατερα Τον ΙΗΣΟΥΝ ΧΡΙΣΤΟΝ,Τον Δικαιον,ΑΥΤΟΣ ειναι ιλασμος των αμαρτιων μας και οχι μονον των δικων μας αλλα και ολου του κοσμου...\,,,ΜΟΝΟΝ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΠΕΘΑΝΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΜΑΡΤΙΕΣ ΜΑΣ,ΔΥΝΑΤΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΣΥΓΧΩΡΗΣΗ,ΕΑΝ ΟΜΟΛΟΓΟΥΜΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟΝ, ΠΟΥ ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΝΑ ΚΡΙΝΕΙ ΤΟΥΣ ΖΩΝΤΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΝΕΚΡΟΥΣ,,,ΕΥΛΟΓΙΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ,, 
Aimilios Vicatos 
ΑΠΟΚΑΛΥΨΙΣ ΙΩΑΝΝΟΥ 1'΄6 και 5΄10 Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΑΣ ΕΚΑΝΕ ΒΑΣΙΛΕΙΣ ΚΑΙ ΙΕΡΕΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΘΕΟΝ,,,,Πρεπει να αναγεννηθης απο επανω πρωτα,,Ιωαννης3΄3 
Aimilios Vicatos 
Α΄Κοριν,10΄12 Ωστε εκεινος που νομιζει οτι στεκεται ,ας προσεξει μηπως πεση΄΄
Stefanoskonstantopoulos 
Εαν τις αμαρτηση έχομεν Παρακλητον προς τον Πατέρα Ιησούν Χριστόν τον δικαιον. Δεν χρειαζόμαστε κάποιον ειδικό ιερέα γιατί ο Ιησούς είναι ο μέγας αρχιερεύς. Στον Κύριο θα εξομολογηθω είπε ο Δαβιδ
https://www.facebook.com/jparathiras/posts/923241151190054

ΣΧΕΤΙΚΟ:
Panagiotis Michalopoulos 
Εγώ, δεν τον βλέπω τον Vasilis Katsarakos
Θα με έχει μπλοκάρει!
http://xairete.blogspot.gr/search?q=Vasilis+Katsarakos+

Δεν υπάρχουν σχόλια: